slaap lekker meneerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:28 schreef D. het volgende:
Ik houd het ook voor gezien voor vandaag deze avond
Voor straks, allemaal lekker slapen, en morgen later vandaag gezond weer op
Dag D.tje slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:28 schreef D. het volgende:
Zonder die twee letters(o p) zou het een ander verhaal wordenquote:
Sleep well D'tjequote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:28 schreef D. het volgende:
Joh stel je niet aan, als ik je alle hoeken van de liefde zou laten zien zou je niet anders meer willen maar dat is dan eenmalig en omdat je dan baalt roep je : NOOIT MEER EEN MAN en hop je bent weer into vrouwen..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was de vraag nie... de vraag was of ik me er voor leende
Begin er niet eens aan schat.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:19 schreef evaxsis het volgende:
Ik mag niet meer openen doe het steeds verkeerd zonder nummertje plaatsen en zo
Ik zie het niet ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zonder die twee letters(o p) zou het een ander verhaal worden
Heyyy, daar had ik last van he? Niet mijn script jatten he?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]En gebrek aan buurvrouwen ook
zo zonde he! Echt het zag er goed uit,,,, maar zo'n domperquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:30 schreef Chanel5 het volgende:
Het leek een rel in wording maar denk niet dat hij doorzet![]()
Mensen, welterusten en lees morgen verder, ik ga plakken of ik dat nu leuk vind of niet
tja daar doe ik dan weer nie aanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zonder die twee letters(o p) zou het een ander verhaal worden
hoezo stel ik me aan?? Ik zeg toch dak m wel op wil naaien zodat ie zich genaaid voelt achteraf?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh stel je niet aan, als ik je alle hoeken van de liefde zou laten zien zou je niet anders meer willen maar dat is dan eenmalig en omdat je dan baalt roep je : NOOIT MEER EEN MAN en hop je bent weer into vrouwen..
En hoe denk jij mij in godesnaam te bannen, waterboy?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
Ah rellen! Bans dus ! Sieg Heil! [ afbeelding ]
Eerst laten proeven en dan niet meer willen, dan stap ik over (mss)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh stel je niet aan, als ik je alle hoeken van de liefde zou laten zien zou je niet anders meer willen maar dat is dan eenmalig en omdat je dan baalt roep je : NOOIT MEER EEN MAN en hop je bent weer into vrouwen..
blond he laiverdquote:
Ze naait hem op en dan voelt hij zich genaaidquote:
Trustequote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:30 schreef Chanel5 het volgende:
Mensen, welterusten en lees morgen verder, ik ga plakken of ik dat nu leuk vind of niet
Hee daar is ie weer ..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:30 schreef Chanel5 het volgende:
Hey Gert,quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
Hoeft niet bij jou. Binnenkort is je maximum toetsaanslagen op FOK! op.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
En hoe denk jij mij in godesnaam te bannen, waterboy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |