Wederom welterustenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:19 schreef Laysa het volgende:
nee...ik ga lekker aandachthoeren in mn bedben dr weg van
quote:
Nou hoer ze maarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:19 schreef Laysa het volgende:
Loop maar weer wegquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:19 schreef Laysa het volgende:
En ik doe zo mijn best hequote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zich daarvoor leent, ze valt namelijk op vrouwen
voor bellen wil ik me wel lenen hoor.... ik naai hem op en dan voelt ie zich genaaid na de tijdquote:
Yeps zo ben ikquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:20 schreef marsan het volgende:
[..]
Je doet t er gewoon om. je zit m toch alleen maar te teasen las ik net
whehehe Pietje zei vanmorgen nog zoiets als : "Bommie weer een topic crap en iedereen vind het leuk, hoe doe je dat toch"quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gvd, volgens mij zijn er ergens streams Topics vliegen voorbij. IK ZIE NIKS
Oow ik vraag me af of Rudy dat wilquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
voor bellen wil ik me wel lenen hoor.... ik naai hem op en dan voelt ie zich genaaid na de tijd
Vandaar dat je al jaren droogstaat, want ergens schreef je ooit dat er bij jou in de buurt geen molshopen voorkwamen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou, kom op, spijkers met koppen, wie wil er nu met wie naar bed en wanneer
Edit: En ik zelf hang hem liever in een molshoop, dan heb ik alvast de hele wereld er aanhangen![]()
idd.. heb me afgelopen dagen de rsi getiept!quote:
dat was de vraag nie... de vraag was of ik me er voor leendequote:
we weten eik niet eens of Rudy wel op vrouwen valt! Ik bedoel we zijn nu wel heel erg voorbarig aan het lullen zonder aan die jongen zijn gevoelens te denken!quote:
Nou ga je nou ook al tegen mij beginnenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was de vraag nie... de vraag was of ik me er voor leende
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vandaar dat je al jaren droogstaat, want ergens schreef je ooit dat er bij jou in de buurt geen molshopen voorkwamen.
ik zou niet durven schatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou ga je nou ook al tegen mij beginnen
Als ik het goed begrepen doet hij wel op vrouwelijk schoon vallenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
we weten eik niet eens of Rudy wel op vrouwen valt! Ik bedoel we zijn nu wel heel erg voorbarig aan het lullen zonder aan die jongen zijn gevoelens te denken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |