Hoi Gertquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
Ah rellen! Bans dus ! Sieg Heil! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeft niet bij jou. Binnenkort is je maximum toetsaanslagen op FOK! op.
Inclusief die klonen tochquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeft niet bij jou. Binnenkort is je maximum toetsaanslagen op FOK! op.
Ja maar dat zei Nizno toch alquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:35 schreef marsan het volgende:
[..]
Ze naait hem op en dan voelt hij zich genaaid
Als je dat maar laatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:38 schreef Nizno het volgende:
ik ga die freena trouwens ontfollowen als ze zo door spamt met die get more followers ontwitter... klerespam!!
HOHOquote:
Zo denk ik er nou ook over, niks boeiends aanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:38 schreef Nizno het volgende:
ik ga die freena trouwens ontfollowen als ze zo door spamt met die get more followers ontwitter... klerespam!!
Ruud wat doe je nu! Dit soort stranden heb je niet aan de Italiaanse kust hoor. Er staan niet eens zakkenrollers op!quote:
goed excuusquote:
ja dat was mijn tekst idd... ik naai hem op.....quote:
dan mot ze stoppen met mn twitter vol te spammen!!quote:
Aan mij heeft het niet gelegenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo zonde he! Echt het zag er goed uit,,,, maar zo'n domper
Yups, en zonder dat op zou hij ms wel willen.quote:
zo raak je followers kwijt als je dat doetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zo denk ik er nou ook over, niks boeiends aan
nee idd, je deed een goede gooiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan mij heeft het niet gelegen
Zinloos, die zwarte longen van jou, dat gaat nul beeld gevenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Godver de Godver, ik dacht dat ik al weekend had, maar moet morgen om 08:00 uur bij röntgen zijn.
Begon net gezellig te worden.
jij mist nix... eva is gewoon een beetje blond van binnenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Yups, en zonder dat op zou hij ms wel willen.
maar, laat maar misschien mis ik iets hoor.
Nou heb ik hem, sorry het werkt nu niet zoals het hoortquote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed excuus
[..]
ja dat was mijn tekst idd... ik naai hem op.....
en hij wil 2 letters minder... de o en de p wil hij weg laten.
Zat jij niet op zo'n verlaten rots in Calpe, waar alleen maar mensen komen die geen leven hebben?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ruud wat doe je nu! Dit soort stranden heb je niet aan de Italiaanse kust hoor. Er staan niet eens zakkenrollers op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |