Ja lees je PM en lees je mail en lees je DM's ik word onderhand helemaal overspoeld aan alle kanten en wil gewoon ff lekker FOK!en mag dat?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lees ff je pmwant ik lig helemaal gestrekt hier
Spannende dingen doe ik buiten het forum omquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:09 schreef Tessio het volgende:
[..]
Oehhhhhhhhh, ik dacht nu komt er wat spannends maar nee...
Ieuwww Ik haat datquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, heb ik altijd na het wokken.
Komt door die 7 volle borden eten
Ssssst, anders wordt LS jaloersquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heerlijk ben jij bezigecht begin al van je te houden
Ik bedoel dus dat ik hier niet alles deelquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Spannende dingen doe ik buiten het forum om
heuj eef... wil je je sms ff lezen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja lees je PM en lees je mail en lees je DM's ik word onderhand helemaal overspoeld aan alle kanten en wil gewoon ff lekker FOK!en mag dat?
Oow das ook leuk, maar date je wel eens.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Vroeg terug?
Na 2 uur lang eten zat ik wel vol hoor
Ja, was een date. Een verlate moederdag-date
Hoe dat zo? Zijn jij en LS een stel?quote:
Ik moest het toch ff kwijtquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ik hoef niet te kotsenm, dus ben op tijd gestopt
Okey also good.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Spannende dingen doe ik buiten het forum om
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou zalle wij er dan 1tje voor je zoeken, wat wil je, een mooie donkere man, een lekkere arabier, of gewoon zo een lekkere boer die we net uit de klei hebben getrokken, is boer zoekt vrouw niks voor jou, zeg het maar hoor we melden je zo aan, en gaan dan ook daar op je twitteren
Oh ja ik heb de wc doorgetrokkenquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee een buitenlander komt er bij mij niet in hoor.
Gewoon een lekkere Hollandse vent wil ik
Saaiquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ik hier niet alles deel
Maar dat was sommigen al bekend
Inderdaadquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O shit en voor wie heb je nu gestemd dan?
Jij mag alles.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja lees je PM en lees je mail en lees je DM's ik word onderhand helemaal overspoeld aan alle kanten en wil gewoon ff lekker FOK!en mag dat?
prima.. druk gehad... en met jou?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow shit die was ik nog vergeten erbij te zetten![]()
Hoe is het meis?
Fijn wel met foto's anders heb ik er niks aanquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[quote]Op donderdag 2 juli 2009 22:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee een buitenlander komt er bij mij niet in hoor.
Gewoon een lekkere Hollandse vent wil ik
[/quote
nou, we gaan gewoon voor je op zoek hoor naar een leuke hollandse vent
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O shit en voor wie heb je nu gestemd dan?
Ja geef het out gaande adhd grietje ff carte blanchequote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Fijn wel met foto's anders heb ik er niks aan
Ze wilde je al vanaf dag 1 kapot makenquote:
Maar....ik ben best liev hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze wilde je al vanaf dag 1 kapot maken
doe jij nu maar rustig aan anders zie je weer sterretjes en ga je out, heb je vanmiddag wel veel gedronken? water enzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dus ik doe nu gewoon alleen even FOK!en, mailen en DM's
tja je zwarte vacht stond haar niet aan.. Ze heeft gezegd: Al is het het laatste wat ik doe maar kapot gaat hij!quote:
wie heb ik aan de lijn, hallo, hallo. Het is mijn eigen tele-romeo?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:24 schreef D. het volgende:
Volgens mij is er weer iemand aan de telefoon
Dat ja!quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe jij nu maar rustig aan anders zie je weer sterretjes en ga je out, heb je vanmiddag wel veel gedronken? water enzo
Ik ook wil wel plakken maarquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ik drink me te pletter, tis niks, zweet me ook te pletter, blijf douchen, blijf plakken.
Van mij mag het ietsepietsie minder warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |