Dat ben ik heksjequote:Op donderdag 2 juli 2009 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wie is dat nu weer??? en is die leuk
nou...maar je eerste douche van de dag is het toch minder...probeer morgen maar uitquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Koude douche met dit weer is geen straf toch??Ik vind t lekker.
Nee, van 13:00-14:30 in het zonnetje en vanaf 17:30 - 21:00quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toch wel in de schaduw gezeten he was vanmiddag niet uit te houden buiten.
misschien wil eefje leren van de dames op plopperdeplop hoe je hun hubertje de hemel in moet twitteren en hem een mooie grote beker op zijn schoorsteen gunnen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:53 schreef Jian het volgende:
Of je het nog één keer uit wil komen leggen bommie![]()
150
Als je op het plusje klikt heet dat dan twitteren of breng je je stem uit, wie van de dames (en ik lees jullie hebben er verstand van) kan dat mij vertellen.
Door: Eefje wentelteefje | op: 2009-07-02 | om: 21:37
Ja, was prima te doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou uitgewokt? Was t nog koel binnen?
t
Hey Laysa, hoe is het met de auto afgelopen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...ik heb geen warm water....en ook al is het warm...'s ochtends wil je toch liever nie een koude douche
oh heerlijk maar ben blij dat het morgen weer gaat hagelen stormen en gaat regenenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, van 13:00-14:30 in het zonnetje en vanaf 17:30 - 21:00
Maar aan de IJssel is het heerlijk vertoeven, af en toe ff een duik nemen.
Ik heb het al zo druk, met FOK!, mailen, twitter, skype en jijbent.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Om lekker een beetje te rellen. Als jij er nou gewoon eens vraagt of ze op je willen stemmen?![]()
[..]
tenzij ik hem voor praktisch niets krijg....gaat ut um nie wordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:55 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey Laysa, hoe is het met de auto afgelopen?
Dat was mijn vraag ook in mijn vorige postquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:55 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey Laysa, hoe is het met de auto afgelopen?
die bril moet ook op je neus, niet voor je mondquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zei hoi maar dan met een zonnebril op
geen idee ik had ook niet terug gelezenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:59 schreef D. het volgende:
Moet ik teruglezen trouwens, of heb ik niets gemist?
Ga je in Scheveningen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo ik ga jullie ff alleen laten. Lekker nog ff een terrasje pikken op de boulevard hier.
Toedels!
owwww...ik dacht alquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
die bril moet ook op je neus, niet voor je mond
Haha Ja idd s óchtends is t ff tequote:Op donderdag 2 juli 2009 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...maar je eerste douche van de dag is het toch minder...probeer morgen maar uit
Dan zal het wel meevallenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee ik had ook niet terug gelezen
Zou vandaag ook zo zijn in het oosten, maar amper een wolkje gezien.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh heerlijk maar ben blij dat het morgen weer gaat hagelen stormen en gaat regenen
Heerlijk ben jij bezigquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:53 schreef Jian het volgende:
Of je het nog één keer uit wil komen leggen bommie![]()
150
Als je op het plusje klikt heet dat dan twitteren of breng je je stem uit, wie van de dames (en ik lees jullie hebben er verstand van) kan dat mij vertellen.
Door: Eefje wentelteefje | op: 2009-07-02 | om: 21:37
die naam heb ik net gekregen, en die heb ik al vaker gekregen van mensen dus ik ben aan deze wel gewendquote:
Ppaulusma, wie kent hem niet, overtuyigde mij dat het echt morgen ging hagelen, zoniet, dan kan hij echt helemaal het weer niet voorsp[ellen en zuigt het uit zijn grote duim.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou vandaag ook zo zijn in het oosten, maar amper een wolkje gezien.
Neuh dat gun ik hem nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien wil eefje leren van de dames op plopperdeplop hoe je hun hubertje de hemel in moet twitteren en hem een mooie grote beker op zijn schoorsteen gunnen.
lees ff je pmquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
die naam heb ik net gekregen, en die heb ik al vaker gekregen van mensen dus ik ben aan deze wel gewend
Hagelslagquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ppaulusma, wie kent hem niet, overtuyigde mij dat het echt morgen ging hagelen, zoniet, dan kan hij echt helemaal het weer niet voorsp[ellen en zuigt het uit zijn grote duim.
Was het een date D., jij vertelt nooit wat.quote:
klik me de pleuris de hele dag op Bommiequote:Op donderdag 2 juli 2009 22:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Neuh dat gun ik hem nietIk wil Boms op 1 en anders niemand
quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Hagelslag [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Whats up ?? Zonnesteek ofzo ik heb me compleet leeg gekotst vannachtquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:06 schreef D. het volgende:
Zo nog maar een kop thee, is goed voor mijn arme maag
Ik ook want ik kan er niet meer tegenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh heerlijk maar ben blij dat het morgen weer gaat hagelen stormen en gaat regenen
Vroeg terug?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Was het een date D., jij vertelt nooit wat.
Ja dat je gaat wokken maar met wie dan en wat ben je vroeg terug.
Ja, niet bij de eerste de beste overstag gaan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
tenzij ik hem voor praktisch niets krijg....gaat ut um nie worden...maarrrrrrr er zijn meer autoos dus onze zoektocht blijft doorgaan
Oehhhhhhhhh, ik dacht nu komt er wat spannends maar nee...quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Vroeg terug?
Na 2 uur lang eten zat ik wel vol hoor
Ja, was een date. Een verlate moederdag-date
Nee hoor, heb ik altijd na het wokken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Whats up ?? Zonnesteek ofzo ik heb me compleet leeg gekotst vannacht
Ohw vertel eens?quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:08 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja, niet bij de eerste de beste overstag gaan.
*goh, dat klonk heel krom opeens uit mijn mond
nou zalle wij er dan 1tje voor je zoeken, wat wil je, een mooie donkere man, een lekkere arabier, of gewoon zo een lekkere boer die we net uit de klei hebben getrokken, is boer zoekt vrouw niks voor jou, zeg het maar hoor we melden je zo aan, en gaan dan ook daar op je twitterenquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ook want ik kan er niet meer tegenvreemd genoeg, moest maar weer aan de vent dat helpt wel tegen frustie zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |