Dat ben ik heksjequote:Op donderdag 2 juli 2009 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wie is dat nu weer??? en is die leuk
nou...maar je eerste douche van de dag is het toch minder...probeer morgen maar uitquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Koude douche met dit weer is geen straf toch??Ik vind t lekker.
Nee, van 13:00-14:30 in het zonnetje en vanaf 17:30 - 21:00quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toch wel in de schaduw gezeten he was vanmiddag niet uit te houden buiten.
misschien wil eefje leren van de dames op plopperdeplop hoe je hun hubertje de hemel in moet twitteren en hem een mooie grote beker op zijn schoorsteen gunnen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:53 schreef Jian het volgende:
Of je het nog één keer uit wil komen leggen bommie![]()
150
Als je op het plusje klikt heet dat dan twitteren of breng je je stem uit, wie van de dames (en ik lees jullie hebben er verstand van) kan dat mij vertellen.
Door: Eefje wentelteefje | op: 2009-07-02 | om: 21:37
Ja, was prima te doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou uitgewokt? Was t nog koel binnen?
t
Hey Laysa, hoe is het met de auto afgelopen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...ik heb geen warm water....en ook al is het warm...'s ochtends wil je toch liever nie een koude douche
oh heerlijk maar ben blij dat het morgen weer gaat hagelen stormen en gaat regenenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, van 13:00-14:30 in het zonnetje en vanaf 17:30 - 21:00
Maar aan de IJssel is het heerlijk vertoeven, af en toe ff een duik nemen.
Ik heb het al zo druk, met FOK!, mailen, twitter, skype en jijbent.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Om lekker een beetje te rellen. Als jij er nou gewoon eens vraagt of ze op je willen stemmen?![]()
[..]
tenzij ik hem voor praktisch niets krijg....gaat ut um nie wordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:55 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey Laysa, hoe is het met de auto afgelopen?
Dat was mijn vraag ook in mijn vorige postquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:55 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey Laysa, hoe is het met de auto afgelopen?
die bril moet ook op je neus, niet voor je mondquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zei hoi maar dan met een zonnebril op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |