zusjesfan aka Emma aka Pearlbithquote:
Ligt eraan hoe vergeetachtig je bentquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:04 schreef marsan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vandaag maar makkelijk gedaan met mijn wachtwoord. Deze kan ik gewoon niet vergeten.
hoop ik
gofferdegoffer en hoe heet het ook alweer heet het ook www.glamourblog.crapquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet een keertje opletten met je grote smoel !!! Nog 5 dagen he ???
Niks mis meequote:Op donderdag 2 juli 2009 21:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nah.. laten we toch maar niet doenDie helleveeg sloopt me
En ik zit nog in mijn wittebroodsweken
![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey lieverd let je een beetje op? We zijn al twee weken aan het rellen![]()
http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=212&maand=07&jaar=2009#e
was jij hem ook al kwijt?quote:
De BB-zusjes? Hoe heten die mutsen ook alweer?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
zusjesfan aka Emma aka Pearlbith
monique en sabine?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
De BB-zusjes? Hoe heten die mutsen ook alweer?
je krijgt toch een wwquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:04 schreef marsan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vandaag maar makkelijk gedaan met mijn wachtwoord. Deze kan ik gewoon niet vergeten.
hoop ik
Ik had even een ander zusje in gedachten, maar de schrijfstijl verschilt hemelsbreed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ken PB beter onder een andere naam, macht der gewoonte
Yups, en die pas ik dan altijd aan en vervolgens vergeet ik die dan weleensquote:
ik wist geeneens dat je die kan aanpassenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:19 schreef marsan het volgende:
[..]
Yups, en die pas ik dan altijd aan en vervolgens vergeet ik die dan weleens
nee valt wel mee hoor heb de vin aan, een echte jan de B van blokkerquote:
Die standaard wachtwoorden zijn al helemaal niet te onthouden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik wist geeneens dat je die kan aanpassen* woord van de dag ...geeneens
ik wil ook een wind dingquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee valt wel mee hoor heb de vin aan, een echte jan de B van blokker![]()
zit ff lekker mee te lezen en weer te genieten van jullie gereldel
Zou dat iemand zijn die net om een link vroeg?quote:
Hou vol tis leuk hier !!quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Soms kan ik nog wel iets onthoudenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die ja.
En je hebt een ava, leest toch makkelijker.
zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:24 schreef marsan het volgende:
[..]
Zou dat iemand zijn die net om een link vroeg?
hey de jouwe ook stuk????? de mijne wordt voor de 3e keer maandag gemaakt hij lekt, beter mijn cv dan ik hequote:Op donderdag 2 juli 2009 21:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik wil ook een wind ding...morgen maar kopen als ze mn cv hebben gemaakt
Slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die ja.
En je hebt een ava, leest toch makkelijker.
nou...ik heb geen warm water....en ook al is het warm...'s ochtends wil je toch liever nie een koude douchequote:Op donderdag 2 juli 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey de jouwe ook stuk????? de mijne wordt voor de 3e keer maandag gemaakt hij lekt, beter mijn cv dan ik he
Ach, het is boter aan de galg om te proberen ze wat bij te brengen. Hoe vaak is tijdens DGK al niet geprobeerd om het verschil tussen het begrip redactie en regie uit te leggen..quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:28 schreef versabommie het volgende:
Het is STEMMEN niet TWITTEREN KUTJES!!!![]()
Johhhhhhhhhh is er 1 die ze netjes uitlegd wat twitteren is gaan ze gewoon rustig verder het stemmen twitteren te noemen ..
Hou vol? Je denkt dat ik het zwaar heb?quote:
Jij bent net zo erg meubilair als ik het benquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hou vol? Je denkt dat ik het zwaar heb?Ik lurk al een heel tijdje mee.
Om lekker een beetje te rellen. Als jij er nou gewoon eens vraagt of ze op je willen stemmen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee ik zou niet weten waarom ik dat zal doen![]()
quote:Jij wel?
Zo zonder ava denk ik steeds dat je één van die Huubsoppers bent die hier zijn gal komt spuien.quote:
trut!quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo zonder ava denk ik steeds dat je één van die Huubsoppers bent die hier zijn gal komt spuien.
Laat ze maar even gaan daar. Er komt een leuk plan op...quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
even tussendoor... hoop dat ik niet stoor... sta ik in de weg ? nee toch ? ,, euh .. ze zijn nu pearlbitch aan het pakken op haar sexuele geaardheid op dat blog .... wie doet er een mailtje naar het mdi ?
Ja laat de rels begin enzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat ze maar even gaan daar. Er komt een leuk plan op...
Sjips, ik word hier altijd afgeleid door die Kriebello rechts op de pagina spam als ik een reply intoets..![]()
stil nou!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Bwah, zusje is niet te pakken op haar sexuele geaardheid, daar heeft ze zelf nooit moeilijk over gedaan, dom volk als je haar daarop probeert te pakken, ma ja. Goed nieuws voor je trouwen bommels, ze snoept ook nog rustig van de andere kant als ze daar zin in heeft hoor
Hehehe.. Voor ons is het elke avond koopavond..quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
De snollen snoepen van twee kantjes !!! Ik haat die semie Bi troela's !!!
Monique en Sabrinaquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
jaja... manipuleren heet zoietsquote:
toch wel in de schaduw gezeten he was vanmiddag niet uit te houden buiten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo weer terug van een heerlijke namiddag aan het water.
Koude douche met dit weer is geen straf toch??Ik vind t lekker.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:39 schreef Toverheks het volgende:
oh das zwaar kutje Laysa een koude dousche als je je warme bedje uitrolt, beter geoon niet douschen anders teiltje vullen met de waterkoker.
nou is nu wel lekker hier in huis hoor met de vin en douschen was voor laysa bedoelt zij kan niet douscen cv kapot dus wordt wassen bij de wasbakquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Koude douche met dit weer is geen straf toch??Ik vind t lekker.
veel plezierquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo ik ga jullie ff alleen laten. Lekker nog ff een terrasje pikken op de boulevard hier.
Toedels!
Kijk je uit met flanerenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo ik ga jullie ff alleen laten. Lekker nog ff een terrasje pikken op de boulevard hier.
Toedels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |