Ja uh ???quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeg het haar muis, zeg .... HET ... HAAR!
Bwah, zusje is niet te pakken op haar sexuele geaardheid, daar heeft ze zelf nooit moeilijk over gedaan, dom volk als je haar daarop probeert te pakken, ma ja. Goed nieuws voor je trouwen bommels, ze snoept ook nog rustig van de andere kant als ze daar zin in heeft hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
even tussendoor... hoop dat ik niet stoor... sta ik in de weg ? nee toch ? ,, euh .. ze zijn nu pearlbitch aan het pakken op haar sexuele geaardheid op dat blog .... wie doet er een mailtje naar het mdi ?
ik weets ik weets... maar ze doet mij niet omdat ze weet dat ze zich stukbijt om mijn charmesquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Bwah, zusje is niet te pakken op haar sexuele geaardheid, daar heeft ze zelf nooit moeilijk over gedaan, dom volk als je haar daarop probeert te pakken, ma ja. Goed nieuws voor je trouwen bommels, ze snoept ook nog rustig van de andere kant als ze daar zin in heeft hoor
De snollen snoepen van twee kantjes !!! Ik haat die semie Bi troela's !!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Bwah, zusje is niet te pakken op haar sexuele geaardheid, daar heeft ze zelf nooit moeilijk over gedaan, dom volk als je haar daarop probeert te pakken, ma ja. Goed nieuws voor je trouwen bommels, ze snoept ook nog rustig van de andere kant als ze daar zin in heeft hoor
zusje?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat ze die uitdaging aangaat hèquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik weets ik weets... maar ze doet mij niet omdat ze weet dat ze zich stukbijt om mijn charmesen dan is ze bekeerd voor je het weet
Ja ik was m ff kwijtquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey lieverd let je een beetje op? We zijn al twee weken aan het rellen![]()
http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=212&maand=07&jaar=2009#e
Nah.. laten we toch maar niet doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat ze die uitdaging aangaat hè
zusjesfan aka Emma aka Pearlbithquote:
Ligt eraan hoe vergeetachtig je bentquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:04 schreef marsan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vandaag maar makkelijk gedaan met mijn wachtwoord. Deze kan ik gewoon niet vergeten.
hoop ik
gofferdegoffer en hoe heet het ook alweer heet het ook www.glamourblog.crapquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet een keertje opletten met je grote smoel !!! Nog 5 dagen he ???
Niks mis meequote:Op donderdag 2 juli 2009 21:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nah.. laten we toch maar niet doenDie helleveeg sloopt me
En ik zit nog in mijn wittebroodsweken
![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey lieverd let je een beetje op? We zijn al twee weken aan het rellen![]()
http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=212&maand=07&jaar=2009#e
was jij hem ook al kwijt?quote:
De BB-zusjes? Hoe heten die mutsen ook alweer?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
zusjesfan aka Emma aka Pearlbith
monique en sabine?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
De BB-zusjes? Hoe heten die mutsen ook alweer?
je krijgt toch een wwquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:04 schreef marsan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vandaag maar makkelijk gedaan met mijn wachtwoord. Deze kan ik gewoon niet vergeten.
hoop ik
Ik had even een ander zusje in gedachten, maar de schrijfstijl verschilt hemelsbreed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ken PB beter onder een andere naam, macht der gewoonte
Yups, en die pas ik dan altijd aan en vervolgens vergeet ik die dan weleensquote:
ik wist geeneens dat je die kan aanpassenquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:19 schreef marsan het volgende:
[..]
Yups, en die pas ik dan altijd aan en vervolgens vergeet ik die dan weleens
nee valt wel mee hoor heb de vin aan, een echte jan de B van blokkerquote:
Die standaard wachtwoorden zijn al helemaal niet te onthouden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik wist geeneens dat je die kan aanpassen* woord van de dag ...geeneens
ik wil ook een wind dingquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee valt wel mee hoor heb de vin aan, een echte jan de B van blokker![]()
zit ff lekker mee te lezen en weer te genieten van jullie gereldel
Zou dat iemand zijn die net om een link vroeg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |