Die komt vanmiddagquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ook moggels, waar is de relllllllllllllllllllll!?
Meer info heb ik ook nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:49 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oké, geef me even de locatie, exacte tijd en wie doen ermee?
De sms rel service ligt plat!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:18 schreef D. het volgende:
[..]
Meer info heb ik ook niet
Gewoon ff ''rel aan'' sms'en naar 2020
Mijn beltegoed is op, nu kan ik niet meerellenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:18 schreef D. het volgende:
[..]
Meer info heb ik ook niet
Gewoon ff ''rel aan'' sms'en naar 2020
Bommie was wat voorbarigquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:29 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mooi wel hoor! Anders heet het geen reltopic!
Nee jij bent gewoon een enorme tease.. Ik denk die trekt het vel over NMNS zijn oren en castreert hem en public met een stormvloed aan woorden maar je trok zo je schulp inquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:26 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mijn beltegoed is op, nu kan ik niet meerellen
de rel was hier...althans...het was geen rel maar bommie en nmns wilde wel rellen maar ik was wat warm en moe en plakkerig...oehh...teasenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:45 schreef Toverheks het volgende:
maar waar is de rel, toch niet op plopperdeplop he, daar zitten ze zich de kolere te twitteren en posten weinig wat ik net las
hele rel dus gemist, nou ja de bijnanetnietrel, lees kaat wil ook al niet relluh want die gaat het strand onveilig maken, nou dan ga ik maar wat anders doen vanmiddag, maar kom wel af en toe hier lezen want als er echt gerelt wordt wil ik er natuurlijk bij zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
de rel was hier...althans...het was geen rel maar bommie en nmns wilde wel rellen maar ik was wat warm en moe en plakkerig...oehh...teasen.....zelfs hier ben ik te moe voor
kep zelf ook niet zo'n zin in rellenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
de rel was hier...althans...het was geen rel maar bommie en nmns wilde wel rellen maar ik was wat warm en moe en plakkerig...oehh...teasen.....zelfs hier ben ik te moe voor
Met dit weer sporten? pfffffff......enige wat ik doe is bikinie aansleuren en aanloop nemen en plons de zee in! Dan vind ik het wel weer mooi voor vandaag.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:48 schreef Laysa het volgende:
ja maar...ik ben heul geen teaser...en Nmns.....ik moest heel de tijd denken aan het feit dat ik vandaag voor 12 uur moet sporten......en verders
![]()
![]()
...nwe dag nwe kansen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep zelf ook niet zo'n zin in rellen
ja is een moet in mijn gevalquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Met dit weer sporten? pfffffff......enige wat ik doe is bikinie aansleuren en aanloop nemen en plons de zee in! Dan vind ik het wel weer mooi voor vandaag.
Nou, als jij ook al niet wil relluh begin ik er ook niet aan hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep zelf ook niet zo'n zin in rellen
ja nouquote:
en wat voor sport gaat het worden?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja is een moet in mijn geval....veel plezier aan zee
en jij veel plezier in de sportschool en doe je best hequote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja is een moet in mijn geval....veel plezier aan zee
ja, dat is maf Kaatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en wat voor sport gaat het worden?
ik ben trouwens zo maf dat ik al in maart in zee lag haha.
maar vanavond onweer en bliksem...dus dan ben jij gewoon weer relbaarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nouBeetje teveel rel gehad laatste dagen... ik wil nu weer vrede en liefde enzo
fitness....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en wat voor sport gaat het worden?
ik ben trouwens zo maf dat ik al in maart in zee lag haha.
nee, dat was gaaf! eeeeeeeh ja wel ietwat koud en heel kort!quote:
mij te koud, en ik hou wel van strand maar kan niet in de zon, dus ga liever in de winter er naar toe lekker vissie etenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
nee, dat was gaaf! eeeeeeeh ja wel ietwat koud en heel kort!
ach, ben een zeemens alhoewel ik echt niet uren op een handdoekje ga bakken, heb ik een zonnebankje voor.
Ik stel sowieso voor om het woord 'waar' uit de TT's te werenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:59 schreef Toverheks het volgende:
nieuwe titel straks...............
waar niemand zin heeft om te Relluhhhhhhhhhhhhh
ik vind alles bestquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stel sowieso voor om het woord 'waar' uit de TT's te weren
echt waar?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stel sowieso voor om het woord 'waar' uit de TT's te weren
Nee, ik ben extreem aaibaarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar vanavond onweer en bliksem...dus dan ben jij gewoon weer relbaar
Lekkerste tijd is als al die duitsers uit die kuilen klimmen en huiswaarts gaan, lekker terrasje pakken we dan. Of lopen in een vette storm.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mij te koud, en ik hou wel van strand maar kan niet in de zon, dus ga liever in de winter er naar toe lekker vissie eten
Zie je wel, wat zei ik gister, veel beloven maar.....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:02 schreef Toverheks het volgende:
hoor net wordt 24 a 28 graden vandaag niks over onweer, hagel, storm en regen. P Paulusma houd ons voor de gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |