ze verwacht rond 1400 uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen trouwens examen van de jachtcursus. Heb ik een vrije dag, moet ik nog om 6hm'n bedje uit, want we moeten om 8h al verzamelen bij de hondenschool. ' s Middags wel lunchen/BBQ-en op de school en als het weer een beetje meezit, gaan we een hele leuke dag tegemoet. Lara's broer Jacco en grote zus Fobe komen ook, dus het lijkt ook wel een familiereunie.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Ah gos, 't arme dingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:22 schreef draculettetje het volgende:
bij thuiskomst na de DA
[ afbeelding ]
quote:
Het lastige is dat Charlie sowieso nooit vaak op zijn plek lag, liever op de grond. Vanaf het begin steeds zo'n duur xtreme weather geval, maar die gingen ze kapot maken en ze lagen er ook niet veel op, dus nu heeft ie een heel dun ding waar hij íets vaker op ligt maar nog steeds liever de grond. Als ie nu gewoon op de grond gaat liggen stuur ik hem dan ook maar naar zijn plek, en zijn bot krijgt ie alleen nog op zn plek zodat ie daar hopelijk naar toe wil. Ondertussen staat er een bak koekjes op tafel en dan af en toe maar "plaats" *koekje*quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:57 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@ Harajuku.: Voor mij is die wekelijkse verplichting een goede stok achter de deur. Soms had ik ook geen zin, na een lange dag hard werken, maar als ik dan m'n rugzak pakte en ik die glinsteroogjes zag naast m'n been, dan gingen we er toch weer naartoe met frisse zin. Op onze school doen ze ook aan behendigheid en gehoorzaamheid en een combinatie van die twee.
Balen van die plekjes. Lara heeft een groot kussen waar ze opligt. Als het haar te warm wordt, verhuist ze ook wel eens naar de vloer, maar vaak pakt ze dan ook haar fleecedeken uit de bench om daar op te gaan liggen. Die sleept ze echt overal mee naar toe. We leggen hem 's avonds in het nachthok en het eerste wat ze 's morgens doet als ik de deur open maak, is terug haar nachthok inschieten, d'r deken pakken en dan naar binnen slepen. Als die eenmaal binnen ligt, dan kan het vrouwtje pas een kroel krijgen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Chico on the move:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wachten tijdens het schrijven van het keurrapport:
[ afbeelding ]
Let vooral op die "help ik smelt blik"![]()
En de eerste plek![]()
[ afbeelding ]
De beloning:
[ afbeelding ]
Oh ja en zijn rapport:
Nice head with nice proportions.
Good earset, good pigmentation.
Good neck, nice topline, could be better angulated in the front, nice topline ( ja echt, t staat dr twee keer in ), little sloping croupe , nice bone and feet, little long in loin, lovely skin, nice temperament.
Very Good.
Ik heb geen idee, geen verstand van kleine hondenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Hara, ik denk dat dat alleen voor grotere / zwaardere honden geldt, dat ze niet op de grond mogen liggen![]()
Karel ligt altijd op de grond, zomer en winter, nooit ergens last van.
De rest gaat sowieso no way op een niet zachte ondergrond liggen.
" lig" plekken. Baloe heeft ze al eeeeeeuwen. Soms gewoon normaal als een soort van eelt, maar soms ook vuurrood. Ik smeer er caledalu zalf opquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:08 schreef Harajuku. het volgende:
Vannacht was ik de hond aan het aaien en kwam langs zijn elleboog? voelde wat zitten en begon al bijna te panieken omdat ik de enige wakkere was en no way dat ik een teek eruit ga halen, maar het bleek een wondje/irritatie/korst te zijn. Andere poot zelfde plek was het ook net begonnen, wat rood en geïrriteerd alleen nog. Vanochtend zat ik dus om 0800 bij de DA, en de arts wist gelijk wat het probleem is: harde ondergrond. Met dit weer gaan ze natuurlijk helemaal het liefst op de grond liggen, dus wees gewaarschuwd. Een prik, kuur van een week en 40 euro verder. Gaat dus ook ontsteken enzo hey.
Nu even de lange post van Sjeekie_Beekie lezen
't Is de eerste keer dat wij 't meemaken, en een ontsteking ga ik niet zelf behandelen met een zalfquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
" lig" plekken. Baloe heeft ze al eeeeeeuwen. Soms gewoon normaal als een soort van eelt, maar soms ook vuurrood. Ik smeer er caledalu zalf op
en ik zat maar in moeilijke termen te denken!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Thnx, zg staat voor zeer goed.
Je hond kan Uitmuntend, zeer goed, goed of matig krijgen op een show.
Chico heeft nooit eerder zg gehaald, alleen maar uitmuntend, maar een zg bij deze keurmeester was geen schande.
Ik ook niet als het vuurrood is. Wel als het gewoon zoals nu, eelderig is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is de eerste keer dat wij 't meemaken, en een ontsteking ga ik niet zelf behandelen met een zalf
Hij vind het geweldig. We zwemmen wel met hem mee, want straks is er een onderstroming ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:04 schreef draculettetje het volgende:
en baloe in zee! zwemt ie ook ver zeg!
dat kan ik me wel voorstellen ja!quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij vind het geweldig. We zwemmen wel met hem mee, want straks is er een onderstroming ofzo
Daarom zei ik ook dat ik dat ging doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet als het vuurrood is. Wel als het gewoon zoals nu, eelderig is.
Je moet hem zoveel mogelijk op een zachte ondergrond laten liggen. En ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, I know
Ah ok, ik dacht dat je m voor anderhalve week nu te logeren had of zo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef egg-bird het volgende:
misschien een beetje verkeerd verwoord maar hij is dus van mij
thnx. t is echt een hummeltje.. heerlijk om mee te knuffelen en te frunnikenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat je m voor anderhalve week nu te logeren had of zo.
Gefeliciteerd met je pupje
Gelukkig kon ik thuis met Rinske knuffelen, dat geeft wel wat troost.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef Guess. het volgende:
DM wat zielig maar wel het beste voor Tessa,maar het blijft verdrietig,sterkte voor jou en je zus en zwager![]()
egg-bird,gefeliciteerd met je pup,een poepie hoor![]()
Oh-Oh wat is stacken?
Leuk die knuffels voor je honden,zag op een andere foto ook al een mand met knuffels staan (volgens mij op je werk).Gijs maakt ze altijd gelijk helemaal kapot
Ow wat schattigquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lijkt me erg naar![]()
Beau speelt met knuffels, piepbeestjes, tennisbal (met d'r pootjes past niet in haar bek) kluiven doet zo ook erg graag en slepen met alles dingetjes van haar bench haar speeltjes enzo
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:30 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow wat schattigWij hebben hier van kleinere balletjes,die grotere maken ze alleen kapot,vinden ze te groot om mee rond te rennen in hun bekkie! Doe nog es wat foto's
![]()
Ja helemaa goedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een filmpje ook goedhet is nog niet veel maar heb de camera pas
Wat een schatje! Mag ik vragen wat voor kruising dit is?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:19 schreef Maes het volgende:
Afgelopen zaterdag zijn we gaan kanovaren (ja toen het nog mooi weer was) en Bob de boothond mocht mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb die X-ing ook(ruwharige jack,hoe ziet die van jou er uit?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:13 schreef AllRight het volgende:
[..]
Wat een schatje! Mag ik vragen wat voor kruising dit is?
Zelf heb ik een Maltezer x Jack Russell, ongelofelijk fijne hond en die heeft er wel wat van weg.
Bob is een Malthezer x York. Tis zo'n lekker en lief ding. mogen we ook een foto van jouw hondje?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:13 schreef AllRight het volgende:
[..]
Wat een schatje! Mag ik vragen wat voor kruising dit is?
Zelf heb ik een Maltezer x Jack Russell, ongelofelijk fijne hond en die heeft er wel wat van weg.
ik had helemaal over de puberactie heen gelezen, maar idd wat een rare actie!quote:
Heb wat plaatjes opgezocht vanaf klein tot nu. Toen we ze haalde leek ze nauwelijks op een Maltezer. Nu heel veel.quote:Op zondag 12 juli 2009 08:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Bob is een Malthezer x York. Tis zo'n lekker en lief ding. mogen we ook een foto van jouw hondje?
Ik stuur m nu vaker op zn plek, rondlopen mag ie wel enzo en soms ook wel liggen maar als ie dan lang blijft liggen toch maar naar zn plek. Hij lijkt er verder weinig last van te ondervinden, en de plekken zijn ook nog niet weg. Nu gaat ie ook al iets vaker uit zichzelf op zijn plek gelukkig. Ik zit te denken om misschien de bench te lenen om hem aan te elren dat ie s nachts beter op zn kussen kan slapen of zoquote:Op zondag 12 juli 2009 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had helemaal over de puberactie heen gelezen, maar idd wat een rare actie!
hoe is het met de ligplekken van charlie?
Hahhahaha, net of ie een truitje aan heeftquote:Op zondag 12 juli 2009 10:00 schreef AllRight het volgende:
[..]
Heb wat plaatjes opgezocht vanaf klein tot nu. Toen we ze haalde leek ze nauwelijks op een Maltezer. Nu heel veel.
Als ik sommige foto's zie van te koop aangeboden Boomertjes vraag ik me af hoeveel haar die zullen heben als ze volwassen zijn. Dit is echt m'n droomhondje!
[ afbeelding ][/URL]
[ afbeelding ][/URL]
[ afbeelding ][/URL]
[ afbeelding ][/URL]
gelukkig heeft ie er zelf dan niet zo'n last van, wel lastig dat ie dan vooral snachts op de grond gaat, maar hij is op zich geen bench gewend toch? Nou ja proberen kan natuurlijk altijd!quote:Op zondag 12 juli 2009 10:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik stuur m nu vaker op zn plek, rondlopen mag ie wel enzo en soms ook wel liggen maar als ie dan lang blijft liggen toch maar naar zn plek. Hij lijkt er verder weinig last van te ondervinden, en de plekken zijn ook nog niet weg. Nu gaat ie ook al iets vaker uit zichzelf op zijn plek gelukkig. Ik zit te denken om misschien de bench te lenen om hem aan te elren dat ie s nachts beter op zn kussen kan slapen of zoWant juist s' nachts ligt ie dan vaak uren op de grond. Hmm.
Ging je morgen met Ronja de wond laten checken? Dat zal allemaal ook wel goed zijn als ze nu nergens last van heeft toch? En doe nog eens foto's![]()
En ja, als puberactie in huis poepen ken ik echt niet
Heb het ook niet zelf verzonnenquote:Op zondag 12 juli 2009 10:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En ja, als puberactie in huis poepen ken ik echt niet
Wij hadden 3 hondjes waarvan er 2 weken geleden eentje is overleden op een leeftijd van bijna 17 jaar.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef Maes het volgende:
Flossy is geweldig![]()
![]()
Alhoewel er bij Bob dus een York doorheen zit lijken ze echt op elkaar (Gijs, Flossy en Bob en eigenlijk moet Bink van Greys er ook bij) vooral die koppies. Bob d'r haar is superzacht en klit erg zonder borstelen.
jeuzus, die is donkerder dan Baloequote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een foto van onze Boy online. Is dat een donkere Golden of een donkere Golden
Erg hèquote:
Eigenlijk zou ik baloe een vrouwtje moeten laten dekken.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, hij was dus echt zo donker.
Als je nou een goeie pic van Boy en max hebt, maak ik een goeie van mn dikkerd. Ben wel benieuwd wie er het donkerst isquote:Op maandag 13 juli 2009 16:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben heeeelveeeel foto's aan 't doorzoeken nu, en hopelijk organiserenNog een paar Boys tegen gekomen dus straks eens kijken of ik zelf ook kan scannen. En wat Maxen van vroeger ook gelijk maar digitaal maken
Baloe heeft idd ook echt zo'n berenkopquote:Op maandag 13 juli 2009 18:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht altijd whoooooo, Baloe is zo donker, maar nu ik Boy de hele dag heb gezien valt Baloe ineens wel mee
Boy was ook gewoon heel groot, en een echte grote Retrieverkop. En zo donker dus. Beest is maar één keer 'ziek' geweest en dat was een vlooienallergieen 15 jaar geworden. Stamboosloos. Max heeft genoeg DA geld gekost, Charlie ondertussen ook al lekker bezig
.
Ja, plassenDat was '99, was ie al 15 dus tussendoor lieten we hem soms ook gewoon even in de tuin plassen, we zouden toch alles gaan verbouwen. Die kon niet steeds zo ver meer sjouwen maar moest wel plassen
Niiice met dat gewichtquote:Op maandag 13 juli 2009 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe heeft idd ook echt zo'n berenkop10 straks, en zelfs met artrose en HD zo speels als de tering
was net met MikeyMo aan het ouwehoeren, ik had hem op de grond, hij mij, en wie komt er aangerent en springt vol met zn reet op ons om te gaan liggen bovenop ons?
Ik hoop dat Baloe kei oud wordtBaloe is ook stamboomloos
Ik vind max en boy keischattig.
Waar blijven de charlie pics in het rijtje?
Ja well, Goldens horen donker te zijn. Nu ja, iig goud, dat mag tegenwoordig ook lichtgoud zijn, maar witquote:Op maandag 13 juli 2009 20:24 schreef Guess. het volgende:
Wat fijn dat alles goed is met Ronja![]()
Frips in de rugtasIk ben hard bezig mijn man over te halen maar hij wil (nog) niet hoor...
Ik vind Boy wel erg donker moet ik zeggen,ik vind Max mooier,das in mijn ogen echt golden,Boy is gewoon (rood)bruin! Jullie honden worden gewoon steeds lichter!
Geloof me, 37 kilo wat in 1x bovenop je jumpt, voel je echt welquote:Op maandag 13 juli 2009 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niiice met dat gewichtIk heb Boy jammer genoeg niet echt goed meegemaakt. Boy is van 84, ik van 88. Tegen de tijd dat ik oud genoeg was werd hij steeds ouder
[..]
Ja well, Goldens horen donker te zijn. Nu ja, iig goud, dat mag tegenwoordig ook lichtgoud zijn, maar witIn Schotland hebben ze die kleur nog steeds, eigenlijk overal nog waar ze populair zijn behalve hier, waar de Golden ook vandaan komt. Wat zou het zijn, eind jaren 80 dat ze hier ineens lichter werden? En jaren 90 was de pret helemaal over.
In Amerika geloof ik mag je met een witte Golden niet eens de ring in. En rood mag in Engeland de ring niet in, maar Boy was dan ook niet rood, en ging de Engelse ring niet in
hihi nee dat klopt, was een filmpje maar je bleek dan dus helemaal in dat album enzo te komenquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:17 schreef Guess. het volgende:
draculettetje ik zie geen foto's van je.
Tessy
Superhondje!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:56 schreef Maes het volgende:
Jullie hebben nog een foto van Bobbie te goed. Greys heeft de foto gemaakt. Mooi hè![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 19-07-2009 12:30:39 ]Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
quote:Op zondag 19 juli 2009 11:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Q![]()
Wat staat Baloe er lief op![]()
En wat is Bobje toch ook een beauty Maes.
Eigenlijk vind ik alle hondjes hier weer leuk
quote:Op zondag 19 juli 2009 11:14 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Baloe die even poseert voor de asielactie van 2009 in Flora en Fauna ( Zie sticky topic)
ow irritant he die regenquote:Op zondag 19 juli 2009 12:45 schreef Guess. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik wil zo eigenlijk met Gijs & Joost naar het bos maar het regent telkens wat betekend dat ik ze weer gelijk in bad moet doen als we thuis komen,ff kijken waar we nog meer heen kunnen...
Hey, hij doet alles voor een koekje het goeie doel!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:06 schreef draculettetje het volgende:
Qwea die baloe wat een held zo!
hihi ja dat wil ronja dan ook welquote:Op zondag 19 juli 2009 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, hij doet alles voor een koekje het goeie doel!
Hmm en een huisje op een vakantiepark daar mogen er meerdere mee (collegaatje is ergens in friesland of op texel geweest met 9 honden).quote:Op zondag 19 juli 2009 16:42 schreef Guess. het volgende:
Ow wij willen in september een lang weekend weg met de honden(in NL),maar ik kan ook niks naar m'n zin vinden en als ik iets gevonden heb mag er maar 1 hond mee
Wat een schatjequote:Op zondag 19 juli 2009 16:43 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
En mijn dametje euhh excuus ons dametje van 13 jaartjes oud hier ook even showen.
het gaat gewoon super hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:58 schreef Qwea het volgende:
Ik kom jullie een update geven.
1485 euro is er al binnen voor stichting dierenthuis!
zie honden topic centraal, met foto's deel 19
jaquote:
1 duitse herder in een zandholquote:
Misschien hoeft dat wel niet?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:37 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
-knip-
Edit: Ik bedenk me net dat Lara met een lampekap op d'r koppie haar nachthok niet in kan komen.daar gaat mijn voornemen om de bench na de vacantie in de schuur te stallen.
Toen ik nu nog eens keek zag ik hem gelijkquote:
Ja, dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:08 schreef oh-oh het volgende:Waarom is nog niet iedereen in dit topic groen????
ronja heeft ook geen kap omgehadquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Misschien hoeft dat wel niet?
Kleine dametje hier werd gekker met kap op dan zonder, maar dat verschilt per dier denk ik.
Heb haar niet naar de wond zien kijken (veel te suf en daarna veel te zielig).
Gijs en Joost hebben net ook een donatie gedaanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:08 schreef oh-oh het volgende:Waarom is nog niet iedereen in dit topic groen????
goe zoquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:59 schreef Guess. het volgende:
[..]
Gijs en Joost hebben net ook een donatie gedaan
geweldigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:59 schreef Guess. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:59 schreef Guess. het volgende:
[..]
Tessy heeft het voorbeeld van Gijs & Joost gevolgd en heeft ook gedoneerdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:59 schreef Guess. het volgende:
[..]
Absoluut!quote:
hihi da's een goeie, zal kijken of ik vandaag nog wat kan maken!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Absoluut!
Zeg doe es een foto van Ronja voor we te zeer off topic gaan?
Ja echt, kweet t.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:35 schreef Maes het volgende:
Het is echt jammer dat jouw fokker geen nestjes meer krijgt.
die spellen ken ik helemaal nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Tis zo een Nina Ottosson spel, die zijn vrij populair. Mn vriendin had die voor haar honden maar ze werken alleen als je hond van eten houdt, en mijnes zijn totaal niet gefixeerd op eten.
Het verbaasde me dan ook echt onwijs dat Chico er zijn poot niet voor omdraaide en zowel de makkelijke als de moeilijke kant meteen goed deed.
nee da's ook weer zoquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Billy en Karel willen ook graag werken, liefst de hele dag, alleen bij zo een spel is het echt puur op eten georienteerd en daar houd ik gewoon niet zo van.
Je kan geen knuffel, aai over de bol of blije goedzoooooooo onder zo een dingetje verstoppen he
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Frits is echt te erg.
Met Pasen waren we daar ook puppies kijken en toen deed ie ook niks als ze onder hun moeder uitrukken en er op wippen , he is such a sick fuck!
Oh, ik had nog een leuke Karel foto dacht ik, ff zoeken hoor!
idd heb het geld direct overgemaaktquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Hey Bubs, jou zag ik toch ook als donateur voorbijkomen dacht ik?
Je bent nog nie groen nie
Go Greeeeenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:08 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
* Sjeekie_Beekie] is ook groen [ afbeelding !
Dadelijk met Lara naar het bos, dan kan ik ondertussen de digicam leegtrekken op de computer. Eens kijken of ik nog wat foto's kan neerplempen voor we op vacantie gaan.
Die oren, Laraquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:03 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Uploaden ging sneller dan verwacht naar de foto-emmer, dus bij deze:
Foto's van de Kampioenschapsclubmatch:
Ja klopt! bobbie heet zequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:43 schreef Guess. het volgende:
Die kop en die oren van Lara![]()
Ronja slalom(Zie ik nou goed dat jullie ook een valkparkiet hebben?)
helaas idd lukt me dat niet zelf, met puppy cursus en gehoorzaamheid ben ik wel steevast altijd mee geweest!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:47 schreef Guess. het volgende:
Ja leuk johLukt het je wel om het veld op te gaan of doe je samen met je man?
Ow wij hebben ook valkparkietjes (waarvan er nu 1 op m'n hoofd zit!)
Ha Ha nou met zo'n vogelnekje zijn ze echt heel snel klaar!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh Guess, die foto's!
Die van mij zouden nergens anders meer oog voor hebben dan voor die vogel.
Frits en Karel zouden ze niks doen, die zouden dat wel leuk vinden , voor de chinezen sta ik niet in, dat ze af en toe kippennekken en - vleugels barfen helpt natuurlijk ook al niet
ah de duinen zijn niet echt te doen met rolstoel maar daar zijn we wel al met ronja geweestquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:33 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@ draculettetje: Het bos is hier de Loonse en Drunense duinen. Dat is hier op zo'n kilometer of 6 vandaan en daar mogen ze ook echt loslopen en kan ze lekker zwemmen.Soms gaan we ook naar het Lido in Waalwijk of het Noorderbos in TilburgNoord.
Lara snapt er niets van dat we al de hele dag van voor naar achter en van boven naar beneden aan het sjouwen zijn met alle spullen.
Lief!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:02 schreef Guess. het volgende:
Ga je wel mee naar cursus of kun je dan helemaal niks volgen/horen over hoe en wat ze doen,je kunt er toch een hoop van leren en het is gewoon leuk om al die honden bezig te zien
Hier gaat het wel goed met de vogels samen maar die zijn dan ook nergens bang voor.Gisteravond even een foto gemaakt van Gijs die soms echt groen ziet van jalourzie als ze bij mij (op de laptop) zitten!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dank je voor de uitgebreide uitleg, ik weet het nu wel te vinden!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:38 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@ draculettetje: Het Noorderbos ligt bij de Noorderplas... ten noordenvan de N261 Burgemeester Bechtweg. Aan de Kalverstraat is de parkeerplaats.
Vanaf de Stokhasseltlaan ga je de Kalverstraat in, je passeert dan rechts het oude PNEM [of Essent of Enexis of hoe het tegenwoordig ook mag heten] en aan de linkse kant de achterkant van manege Moleneind. Je gaat over de N261 heen, en aan de onderkant van het viaduct is de parkeerplaats.
Als het niet heeft geregend is het met de rolstoel ook goed te doen. Je kan helemaal om de Noorderplas heenlopen [of rijden]. Momenteel zijn ze wel zand aan het afgraven. Als je tegen de klok inloopt heb je richting de steiger een heel stuk wat momenteel bestaat uit gemalen bakstenen en hobbels met zand. Maar dat is al een stuk beter dan de karresporen die er voorheen lagen. De laatste keer dat ik er was, waren ze ook de weg aan het egaliseren, maar dat is volgens mij nog niet helemaal klaar. Maar het gaat de goede kant op.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:44 schreef Burdie het volgende:
Oeh, de mama van onze toekomstige pup is zwanger (hebben gisteren een mailtje gehad met de echo).
Eind augustus wordt dan eindelijk ons mormel geboren.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:44 schreef Burdie het volgende:
Oeh, de mama van onze toekomstige pup is zwanger (hebben gisteren een mailtje gehad met de echo).
Eind augustus wordt dan eindelijk ons mormel geboren.
ow dat schiet ook al op!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Nog 3 weekjes als het goed is en dan zijn we Tazz halen
Wat een liefie is Rinskequote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Rinskespam!
[ afbeelding ]
Rinske heeft het warm!
[ afbeelding ]
Het is zelfs te warm om met de bal te spelen!
[ afbeelding ]
Ik ben al bijna een echte grote wetter!
[ afbeelding ]
Heb je mijn mooie kuil al gezien baasje?
[ afbeelding ]
Groot he?!
[ afbeelding ]
Lekker stokje, die is van MIJ!
De onderste foto is gewoon ontroerend, zo lief en mooiquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Rinske is nu ruim 4 maanden. Het is al een echte hond nu.
Ter vergelijking:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na een zware dag maakt z'n guitige koppie me weer een stukje meer vrolijkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:29 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Wat er aan vooraf ging ;
"MM, daar is water hoorik zie hem er zo ingaan als je hem niet terug haalt."
-Baloe kom hier!
*hondje komt aandrentelen
"Ik ga ff kijken of ik een mooie pic van die eendjes kan maken"
*1 stap naar voren zet*
MM en Q samen "BALOE NEE!" *plons*En dan er niet meer uitkomen ook he
En stinken toen die uit dat water kwamquote:Op zondag 26 juli 2009 18:26 schreef draculettetje het volgende:ynske wat een geweldige foto!
en die baloe toch het water niet kunnen weerstaan!
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:46 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk niet bezitterig, dit is gewoon mijn stoel, vrouwjte.
er zijn ook users die gedoneerd hebben, maar vonden dat zwart beter stondquote:
Wat een mooierd heb je Marjolein! En die familiefoto vind ik prachtig (en ook ontroerend)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:08 schreef MarjoleinA het volgende:
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Familiefoto incl. oma
[ afbeelding ]
(L)
Ze distantiëert zich van de groepquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:27 schreef MarjoleinA het volgende:
Dank je wel!
Op de familiefoto zit Floor helemaal links trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |