Wij hadden 3 hondjes waarvan er 2 weken geleden eentje is overleden op een leeftijd van bijna 17 jaar.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef Maes het volgende:
Flossy is geweldig![]()
![]()
Alhoewel er bij Bob dus een York doorheen zit lijken ze echt op elkaar (Gijs, Flossy en Bob en eigenlijk moet Bink van Greys er ook bij) vooral die koppies. Bob d'r haar is superzacht en klit erg zonder borstelen.
jeuzus, die is donkerder dan Baloequote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een foto van onze Boy online. Is dat een donkere Golden of een donkere Golden
Erg hèquote:
Eigenlijk zou ik baloe een vrouwtje moeten laten dekken.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, hij was dus echt zo donker.
Als je nou een goeie pic van Boy en max hebt, maak ik een goeie van mn dikkerd. Ben wel benieuwd wie er het donkerst isquote:Op maandag 13 juli 2009 16:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben heeeelveeeel foto's aan 't doorzoeken nu, en hopelijk organiserenNog een paar Boys tegen gekomen dus straks eens kijken of ik zelf ook kan scannen. En wat Maxen van vroeger ook gelijk maar digitaal maken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |