Wij hadden 3 hondjes waarvan er 2 weken geleden eentje is overleden op een leeftijd van bijna 17 jaar.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef Maes het volgende:
Flossy is geweldig![]()
![]()
Alhoewel er bij Bob dus een York doorheen zit lijken ze echt op elkaar (Gijs, Flossy en Bob en eigenlijk moet Bink van Greys er ook bij) vooral die koppies. Bob d'r haar is superzacht en klit erg zonder borstelen.
jeuzus, die is donkerder dan Baloequote:Op maandag 13 juli 2009 14:56 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een foto van onze Boy online. Is dat een donkere Golden of een donkere Golden
Erg hèquote:
Eigenlijk zou ik baloe een vrouwtje moeten laten dekken.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, hij was dus echt zo donker.
Als je nou een goeie pic van Boy en max hebt, maak ik een goeie van mn dikkerd. Ben wel benieuwd wie er het donkerst isquote:Op maandag 13 juli 2009 16:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben heeeelveeeel foto's aan 't doorzoeken nu, en hopelijk organiserenNog een paar Boys tegen gekomen dus straks eens kijken of ik zelf ook kan scannen. En wat Maxen van vroeger ook gelijk maar digitaal maken

Baloe heeft idd ook echt zo'n berenkopquote:Op maandag 13 juli 2009 18:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht altijd whoooooo, Baloe is zo donker, maar nu ik Boy de hele dag heb gezien valt Baloe ineens wel mee
Boy was ook gewoon heel groot, en een echte grote Retrieverkop. En zo donker dus. Beest is maar één keer 'ziek' geweest en dat was een vlooienallergieen 15 jaar geworden. Stamboosloos. Max heeft genoeg DA geld gekost, Charlie ondertussen ook al lekker bezig
.
Ja, plassenDat was '99, was ie al 15 dus tussendoor lieten we hem soms ook gewoon even in de tuin plassen, we zouden toch alles gaan verbouwen. Die kon niet steeds zo ver meer sjouwen maar moest wel plassen
Niiice met dat gewichtquote:Op maandag 13 juli 2009 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe heeft idd ook echt zo'n berenkop10 straks, en zelfs met artrose en HD zo speels als de tering
was net met MikeyMo aan het ouwehoeren, ik had hem op de grond, hij mij, en wie komt er aangerent en springt vol met zn reet op ons om te gaan liggen bovenop ons?
Ik hoop dat Baloe kei oud wordtBaloe is ook stamboomloos
Ik vind max en boy keischattig.
Waar blijven de charlie pics in het rijtje?
Ja well, Goldens horen donker te zijn. Nu ja, iig goud, dat mag tegenwoordig ook lichtgoud zijn, maar witquote:Op maandag 13 juli 2009 20:24 schreef Guess. het volgende:
Wat fijn dat alles goed is met Ronja![]()
Frips in de rugtasIk ben hard bezig mijn man over te halen maar hij wil (nog) niet hoor...
Ik vind Boy wel erg donker moet ik zeggen,ik vind Max mooier,das in mijn ogen echt golden,Boy is gewoon (rood)bruin! Jullie honden worden gewoon steeds lichter!
Geloof me, 37 kilo wat in 1x bovenop je jumpt, voel je echt welquote:Op maandag 13 juli 2009 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niiice met dat gewichtIk heb Boy jammer genoeg niet echt goed meegemaakt. Boy is van 84, ik van 88. Tegen de tijd dat ik oud genoeg was werd hij steeds ouder
[..]
Ja well, Goldens horen donker te zijn. Nu ja, iig goud, dat mag tegenwoordig ook lichtgoud zijn, maar witIn Schotland hebben ze die kleur nog steeds, eigenlijk overal nog waar ze populair zijn behalve hier, waar de Golden ook vandaan komt. Wat zou het zijn, eind jaren 80 dat ze hier ineens lichter werden? En jaren 90 was de pret helemaal over.
In Amerika geloof ik mag je met een witte Golden niet eens de ring in. En rood mag in Engeland de ring niet in, maar Boy was dan ook niet rood, en ging de Engelse ring niet in
hihi nee dat klopt, was een filmpje maar je bleek dan dus helemaal in dat album enzo te komenquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:17 schreef Guess. het volgende:
draculettetje ik zie geen foto's van je.
Tessy
Superhondje!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:56 schreef Maes het volgende:
Jullie hebben nog een foto van Bobbie te goed. Greys heeft de foto gemaakt. Mooi hè![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 19-07-2009 12:30:39 ]Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |