Bobbie is een schatje.
Lara heeft sinds deze week haar eetlust weer terug

en vooralsnog lijkt het er dus op dat haar schijnzwangerschap voorbij is. Nu is d'r bak weer binnen 5 minuten leeg, terwijl ze de eerste week van d'r schijnzwangerschap helemaal niets gegeten heeft.
Volgende week gaan we naar de dierenarts voor d'r inentingen en dan gooien we het daar ook even op tafel over hoe of wat te doen. Van wat ik er van gelezen heb, krijgen ze het vaker als dat gedoe eenmaal is begonnen en hebben ze een verhoogde kans op baarmoeder-, eierstok- en/of melkklierkanker. En aangezien we er toch geen nestje mee willen fokken, is het misschien beter om haar te steriliseren. Volgende week eventjes horen wat de dierendokter te zeggen heeft.
Gisteren bracht ik de vrouw van onze oude dierenarts naar de OK. Hij stond ook op de kamer en mijn eerste reactie was: "goedemorgen dokter". Hij herkende me nog vaag ergens van en ik vertelde hem dat we vroeger altijd bij hem in de praktijk kwamen. Hij moest er eventjes over nadenken, maar wist nog dat we vroeger een schotse collie hebben gehad. Dat vond ik toch wel knap... onze sheltie was van 1988 en volgens mij hebben we een jaar eerder onze collie laten inslapen... dat is dus zo'n 22 jaar gelden, toen was ik nog een klein Sjeekie_Beekietje van een jaar of 9.
Lara verhaart trouwens als de ziekte. Binnenkort kan ze daten met Billy en Chico volgens mij. Iedere dag veeg ik minstens 2 keer het hele huis en de plukken haar vliegen ons nog steeds om de oren. Ze is tijdens d'r schijnzwangerschap volgens mij ook wel wat afgevallen, maar nu d'r vacht steeds dunner wordt, is er helemaal niets meer van over. En dan de fokker maar zeggen, dat ze zo aan de lichte kant is.
Ik vind witte goldens trouwen ook niet om aan te zien. Mijn collega heeft zelf 3 goldens, waar ze af en toe ook mee fokt en die van haar zijn echt goudkleurig, net als Boy van Harajuku. Dat vind ik toch wel de mooiste kleur voor een golden. Zo spierwit is engelijk [aldus de oudste van bijna 14].
In het bos was Lara eens met een ander hond aan het spelen. Een voorbijganger komt dat baasje vertellen dat ze die zwarte golden retrievers ook wel heel mooi vindt

.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 19-07-2009 12:30:39 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.