quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:59 schreef Guess. het volgende:
[..]
Gijs en Joost hebben net ook een donatie gedaan

Tessy heeft het voorbeeld van Gijs & Joost gevolgd en heeft ook gedoneerdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:59 schreef Guess. het volgende:
[..]
Gijs en Joost hebben net ook een donatie gedaan

Absoluut!quote:

hihi da's een goeie, zal kijken of ik vandaag nog wat kan maken!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Absoluut!
Zeg doe es een foto van Ronja voor we te zeer off topic gaan?

Ja echt, kweet t.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:35 schreef Maes het volgende:
Het is echt jammer dat jouw fokker geen nestjes meer krijgt.

die spellen ken ik helemaal nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Tis zo een Nina Ottosson spel, die zijn vrij populair. Mn vriendin had die voor haar honden maar ze werken alleen als je hond van eten houdt, en mijnes zijn totaal niet gefixeerd op eten.
Het verbaasde me dan ook echt onwijs dat Chico er zijn poot niet voor omdraaide en zowel de makkelijke als de moeilijke kant meteen goed deed.

nee da's ook weer zoquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Billy en Karel willen ook graag werken, liefst de hele dag, alleen bij zo een spel is het echt puur op eten georienteerd en daar houd ik gewoon niet zo van.
Je kan geen knuffel, aai over de bol of blije goedzoooooooo onder zo een dingetje verstoppen he

quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Frits is echt te erg.
Met Pasen waren we daar ook puppies kijken en toen deed ie ook niks als ze onder hun moeder uitrukken en er op wippen , he is such a sick fuck!
Oh, ik had nog een leuke Karel foto dacht ik, ff zoeken hoor!

idd heb het geld direct overgemaaktquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Hey Bubs, jou zag ik toch ook als donateur voorbijkomen dacht ik?
Je bent nog nie groen nie

!

Go Greeeeenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:08 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
* Sjeekie_Beekie] is ook groen [ afbeelding !
Dadelijk met Lara naar het bos, dan kan ik ondertussen de digicam leegtrekken op de computer. Eens kijken of ik nog wat foto's kan neerplempen voor we op vacantie gaan.

Die oren, Laraquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:03 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Uploaden ging sneller dan verwacht naar de foto-emmer, dus bij deze:
Foto's van de Kampioenschapsclubmatch:

Ja klopt! bobbie heet zequote:Op woensdag 22 juli 2009 21:43 schreef Guess. het volgende:
Die kop en die oren van Lara![]()
Ronja slalom(Zie ik nou goed dat jullie ook een valkparkiet hebben?)

helaas idd lukt me dat niet zelf, met puppy cursus en gehoorzaamheid ben ik wel steevast altijd mee geweest!quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:47 schreef Guess. het volgende:
Ja leuk johLukt het je wel om het veld op te gaan of doe je samen met je man?
Ow wij hebben ook valkparkietjes (waarvan er nu 1 op m'n hoofd zit!)

Ha Ha nou met zo'n vogelnekje zijn ze echt heel snel klaar!quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh Guess, die foto's!
Die van mij zouden nergens anders meer oog voor hebben dan voor die vogel.
Frits en Karel zouden ze niks doen, die zouden dat wel leuk vinden , voor de chinezen sta ik niet in, dat ze af en toe kippennekken en - vleugels barfen helpt natuurlijk ook al niet

ah de duinen zijn niet echt te doen met rolstoel maar daar zijn we wel al met ronja geweestquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:33 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@ draculettetje: Het bos is hier de Loonse en Drunense duinen. Dat is hier op zo'n kilometer of 6 vandaan en daar mogen ze ook echt loslopen en kan ze lekker zwemmen.Soms gaan we ook naar het Lido in Waalwijk of het Noorderbos in TilburgNoord.
Lara snapt er niets van dat we al de hele dag van voor naar achter en van boven naar beneden aan het sjouwen zijn met alle spullen.

Lief!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:02 schreef Guess. het volgende:
Ga je wel mee naar cursus of kun je dan helemaal niks volgen/horen over hoe en wat ze doen,je kunt er toch een hoop van leren en het is gewoon leuk om al die honden bezig te zien
Hier gaat het wel goed met de vogels samen maar die zijn dan ook nergens bang voor.Gisteravond even een foto gemaakt van Gijs die soms echt groen ziet van jalourzie als ze bij mij (op de laptop) zitten!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

dank je voor de uitgebreide uitleg, ik weet het nu wel te vinden!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 02:38 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@ draculettetje: Het Noorderbos ligt bij de Noorderplas... ten noordenvan de N261 Burgemeester Bechtweg. Aan de Kalverstraat is de parkeerplaats.
Vanaf de Stokhasseltlaan ga je de Kalverstraat in, je passeert dan rechts het oude PNEM [of Essent of Enexis of hoe het tegenwoordig ook mag heten] en aan de linkse kant de achterkant van manege Moleneind. Je gaat over de N261 heen, en aan de onderkant van het viaduct is de parkeerplaats.
Als het niet heeft geregend is het met de rolstoel ook goed te doen. Je kan helemaal om de Noorderplas heenlopen [of rijden]. Momenteel zijn ze wel zand aan het afgraven. Als je tegen de klok inloopt heb je richting de steiger een heel stuk wat momenteel bestaat uit gemalen bakstenen en hobbels met zand. Maar dat is al een stuk beter dan de karresporen die er voorheen lagen. De laatste keer dat ik er was, waren ze ook de weg aan het egaliseren, maar dat is volgens mij nog niet helemaal klaar. Maar het gaat de goede kant op.

quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:44 schreef Burdie het volgende:
Oeh, de mama van onze toekomstige pup is zwanger (hebben gisteren een mailtje gehad met de echo).
Eind augustus wordt dan eindelijk ons mormel geboren.

quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:44 schreef Burdie het volgende:
Oeh, de mama van onze toekomstige pup is zwanger (hebben gisteren een mailtje gehad met de echo).
Eind augustus wordt dan eindelijk ons mormel geboren.

ow dat schiet ook al op!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Nog 3 weekjes als het goed is en dan zijn we Tazz halen

Wat een liefie is Rinskequote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Rinskespam!
[ afbeelding ]
Rinske heeft het warm!
[ afbeelding ]
Het is zelfs te warm om met de bal te spelen!
[ afbeelding ]
Ik ben al bijna een echte grote wetter!
[ afbeelding ]
Heb je mijn mooie kuil al gezien baasje?
[ afbeelding ]
Groot he?!
[ afbeelding ]
Lekker stokje, die is van MIJ!

De onderste foto is gewoon ontroerend, zo lief en mooiquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Rinske is nu ruim 4 maanden. Het is al een echte hond nu.
Ter vergelijking:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na een zware dag maakt z'n guitige koppie me weer een stukje meer vrolijkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:29 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Wat er aan vooraf ging ;
"MM, daar is water hoorik zie hem er zo ingaan als je hem niet terug haalt."
-Baloe kom hier!
*hondje komt aandrentelen
"Ik ga ff kijken of ik een mooie pic van die eendjes kan maken"
*1 stap naar voren zet*
MM en Q samen "BALOE NEE!" *plons*En dan er niet meer uitkomen ook he

En stinken toen die uit dat water kwamquote:Op zondag 26 juli 2009 18:26 schreef draculettetje het volgende:ynske wat een geweldige foto!
en die baloe toch het water niet kunnen weerstaan!

quote:Op zondag 26 juli 2009 17:46 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk niet bezitterig, dit is gewoon mijn stoel, vrouwjte.

er zijn ook users die gedoneerd hebben, maar vonden dat zwart beter stondquote:

Wat een mooierd heb je Marjolein! En die familiefoto vind ik prachtig (en ook ontroerend)quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:08 schreef MarjoleinA het volgende:
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Familiefoto incl. oma
[ afbeelding ]
(L)

Ze distantiëert zich van de groepquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:27 schreef MarjoleinA het volgende:
Dank je wel!
Op de familiefoto zit Floor helemaal links trouwens!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |