quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:59 schreef Guess. het volgende:
[..]
Gijs en Joost hebben net ook een donatie gedaan
Tessy heeft het voorbeeld van Gijs & Joost gevolgd en heeft ook gedoneerdquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:59 schreef Guess. het volgende:
[..]
Gijs en Joost hebben net ook een donatie gedaan
Absoluut!quote:
hihi da's een goeie, zal kijken of ik vandaag nog wat kan maken!quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Absoluut!
Zeg doe es een foto van Ronja voor we te zeer off topic gaan?
Ja echt, kweet t.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:35 schreef Maes het volgende:
Het is echt jammer dat jouw fokker geen nestjes meer krijgt.
die spellen ken ik helemaal nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Tis zo een Nina Ottosson spel, die zijn vrij populair. Mn vriendin had die voor haar honden maar ze werken alleen als je hond van eten houdt, en mijnes zijn totaal niet gefixeerd op eten.
Het verbaasde me dan ook echt onwijs dat Chico er zijn poot niet voor omdraaide en zowel de makkelijke als de moeilijke kant meteen goed deed.
nee da's ook weer zoquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Billy en Karel willen ook graag werken, liefst de hele dag, alleen bij zo een spel is het echt puur op eten georienteerd en daar houd ik gewoon niet zo van.
Je kan geen knuffel, aai over de bol of blije goedzoooooooo onder zo een dingetje verstoppen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |