quote:Op zondag 19 juli 2009 11:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Q![]()
Wat staat Baloe er lief op![]()
En wat is Bobje toch ook een beauty Maes.
Eigenlijk vind ik alle hondjes hier weer leuk
quote:Op zondag 19 juli 2009 11:14 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Baloe die even poseert voor de asielactie van 2009 in Flora en Fauna ( Zie sticky topic)
ow irritant he die regenquote:Op zondag 19 juli 2009 12:45 schreef Guess. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik wil zo eigenlijk met Gijs & Joost naar het bos maar het regent telkens wat betekend dat ik ze weer gelijk in bad moet doen als we thuis komen,ff kijken waar we nog meer heen kunnen...
Hey, hij doet alles voor een koekje het goeie doel!quote:Op zondag 19 juli 2009 13:06 schreef draculettetje het volgende:
Qwea die baloe wat een held zo!
hihi ja dat wil ronja dan ook welquote:Op zondag 19 juli 2009 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, hij doet alles voor een koekje het goeie doel!
Hmm en een huisje op een vakantiepark daar mogen er meerdere mee (collegaatje is ergens in friesland of op texel geweest met 9 honden).quote:Op zondag 19 juli 2009 16:42 schreef Guess. het volgende:
Ow wij willen in september een lang weekend weg met de honden(in NL),maar ik kan ook niks naar m'n zin vinden en als ik iets gevonden heb mag er maar 1 hond mee
Wat een schatjequote:Op zondag 19 juli 2009 16:43 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
En mijn dametje euhh excuus ons dametje van 13 jaartjes oud hier ook even showen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |