ze verwacht rond 1400 uurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen trouwens examen van de jachtcursus. Heb ik een vrije dag, moet ik nog om 6hm'n bedje uit, want we moeten om 8h al verzamelen bij de hondenschool. ' s Middags wel lunchen/BBQ-en op de school en als het weer een beetje meezit, gaan we een hele leuke dag tegemoet. Lara's broer Jacco en grote zus Fobe komen ook, dus het lijkt ook wel een familiereunie.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Ah gos, 't arme dingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:22 schreef draculettetje het volgende:
bij thuiskomst na de DA
[ afbeelding ]
quote:
Het lastige is dat Charlie sowieso nooit vaak op zijn plek lag, liever op de grond. Vanaf het begin steeds zo'n duur xtreme weather geval, maar die gingen ze kapot maken en ze lagen er ook niet veel op, dus nu heeft ie een heel dun ding waar hij íets vaker op ligt maar nog steeds liever de grond. Als ie nu gewoon op de grond gaat liggen stuur ik hem dan ook maar naar zijn plek, en zijn bot krijgt ie alleen nog op zn plek zodat ie daar hopelijk naar toe wil. Ondertussen staat er een bak koekjes op tafel en dan af en toe maar "plaats" *koekje*quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:57 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@ Harajuku.: Voor mij is die wekelijkse verplichting een goede stok achter de deur. Soms had ik ook geen zin, na een lange dag hard werken, maar als ik dan m'n rugzak pakte en ik die glinsteroogjes zag naast m'n been, dan gingen we er toch weer naartoe met frisse zin. Op onze school doen ze ook aan behendigheid en gehoorzaamheid en een combinatie van die twee.
Balen van die plekjes. Lara heeft een groot kussen waar ze opligt. Als het haar te warm wordt, verhuist ze ook wel eens naar de vloer, maar vaak pakt ze dan ook haar fleecedeken uit de bench om daar op te gaan liggen. Die sleept ze echt overal mee naar toe. We leggen hem 's avonds in het nachthok en het eerste wat ze 's morgens doet als ik de deur open maak, is terug haar nachthok inschieten, d'r deken pakken en dan naar binnen slepen. Als die eenmaal binnen ligt, dan kan het vrouwtje pas een kroel krijgen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Chico on the move:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wachten tijdens het schrijven van het keurrapport:
[ afbeelding ]
Let vooral op die "help ik smelt blik"![]()
En de eerste plek![]()
[ afbeelding ]
De beloning:
[ afbeelding ]
Oh ja en zijn rapport:
Nice head with nice proportions.
Good earset, good pigmentation.
Good neck, nice topline, could be better angulated in the front, nice topline ( ja echt, t staat dr twee keer in ), little sloping croupe , nice bone and feet, little long in loin, lovely skin, nice temperament.
Very Good.
Ik heb geen idee, geen verstand van kleine hondenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Hara, ik denk dat dat alleen voor grotere / zwaardere honden geldt, dat ze niet op de grond mogen liggen![]()
Karel ligt altijd op de grond, zomer en winter, nooit ergens last van.
De rest gaat sowieso no way op een niet zachte ondergrond liggen.
" lig" plekken. Baloe heeft ze al eeeeeeuwen. Soms gewoon normaal als een soort van eelt, maar soms ook vuurrood. Ik smeer er caledalu zalf opquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:08 schreef Harajuku. het volgende:
Vannacht was ik de hond aan het aaien en kwam langs zijn elleboog? voelde wat zitten en begon al bijna te panieken omdat ik de enige wakkere was en no way dat ik een teek eruit ga halen, maar het bleek een wondje/irritatie/korst te zijn. Andere poot zelfde plek was het ook net begonnen, wat rood en geïrriteerd alleen nog. Vanochtend zat ik dus om 0800 bij de DA, en de arts wist gelijk wat het probleem is: harde ondergrond. Met dit weer gaan ze natuurlijk helemaal het liefst op de grond liggen, dus wees gewaarschuwd. Een prik, kuur van een week en 40 euro verder. Gaat dus ook ontsteken enzo hey.
Nu even de lange post van Sjeekie_Beekie lezen
't Is de eerste keer dat wij 't meemaken, en een ontsteking ga ik niet zelf behandelen met een zalfquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
" lig" plekken. Baloe heeft ze al eeeeeeuwen. Soms gewoon normaal als een soort van eelt, maar soms ook vuurrood. Ik smeer er caledalu zalf op
en ik zat maar in moeilijke termen te denken!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Thnx, zg staat voor zeer goed.
Je hond kan Uitmuntend, zeer goed, goed of matig krijgen op een show.
Chico heeft nooit eerder zg gehaald, alleen maar uitmuntend, maar een zg bij deze keurmeester was geen schande.
Ik ook niet als het vuurrood is. Wel als het gewoon zoals nu, eelderig is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is de eerste keer dat wij 't meemaken, en een ontsteking ga ik niet zelf behandelen met een zalf
Hij vind het geweldig. We zwemmen wel met hem mee, want straks is er een onderstroming ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:04 schreef draculettetje het volgende:
en baloe in zee! zwemt ie ook ver zeg!
dat kan ik me wel voorstellen ja!quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij vind het geweldig. We zwemmen wel met hem mee, want straks is er een onderstroming ofzo
Daarom zei ik ook dat ik dat ging doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet als het vuurrood is. Wel als het gewoon zoals nu, eelderig is.
Je moet hem zoveel mogelijk op een zachte ondergrond laten liggen. En ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, I know
Ah ok, ik dacht dat je m voor anderhalve week nu te logeren had of zo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef egg-bird het volgende:
misschien een beetje verkeerd verwoord maar hij is dus van mij
thnx. t is echt een hummeltje.. heerlijk om mee te knuffelen en te frunnikenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat je m voor anderhalve week nu te logeren had of zo.
Gefeliciteerd met je pupje
Gelukkig kon ik thuis met Rinske knuffelen, dat geeft wel wat troost.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef Guess. het volgende:
DM wat zielig maar wel het beste voor Tessa,maar het blijft verdrietig,sterkte voor jou en je zus en zwager![]()
egg-bird,gefeliciteerd met je pup,een poepie hoor![]()
Oh-Oh wat is stacken?
Leuk die knuffels voor je honden,zag op een andere foto ook al een mand met knuffels staan (volgens mij op je werk).Gijs maakt ze altijd gelijk helemaal kapot
Ow wat schattigquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lijkt me erg naar![]()
Beau speelt met knuffels, piepbeestjes, tennisbal (met d'r pootjes past niet in haar bek) kluiven doet zo ook erg graag en slepen met alles dingetjes van haar bench haar speeltjes enzo
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:30 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow wat schattigWij hebben hier van kleinere balletjes,die grotere maken ze alleen kapot,vinden ze te groot om mee rond te rennen in hun bekkie! Doe nog es wat foto's
![]()
Ja helemaa goedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een filmpje ook goedhet is nog niet veel maar heb de camera pas
Wat een schatje! Mag ik vragen wat voor kruising dit is?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:19 schreef Maes het volgende:
Afgelopen zaterdag zijn we gaan kanovaren (ja toen het nog mooi weer was) en Bob de boothond mocht mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb die X-ing ook(ruwharige jack,hoe ziet die van jou er uit?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:13 schreef AllRight het volgende:
[..]
Wat een schatje! Mag ik vragen wat voor kruising dit is?
Zelf heb ik een Maltezer x Jack Russell, ongelofelijk fijne hond en die heeft er wel wat van weg.
Bob is een Malthezer x York. Tis zo'n lekker en lief ding. mogen we ook een foto van jouw hondje?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:13 schreef AllRight het volgende:
[..]
Wat een schatje! Mag ik vragen wat voor kruising dit is?
Zelf heb ik een Maltezer x Jack Russell, ongelofelijk fijne hond en die heeft er wel wat van weg.
ik had helemaal over de puberactie heen gelezen, maar idd wat een rare actie!quote:
Heb wat plaatjes opgezocht vanaf klein tot nu. Toen we ze haalde leek ze nauwelijks op een Maltezer. Nu heel veel.quote:Op zondag 12 juli 2009 08:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Bob is een Malthezer x York. Tis zo'n lekker en lief ding. mogen we ook een foto van jouw hondje?
Ik stuur m nu vaker op zn plek, rondlopen mag ie wel enzo en soms ook wel liggen maar als ie dan lang blijft liggen toch maar naar zn plek. Hij lijkt er verder weinig last van te ondervinden, en de plekken zijn ook nog niet weg. Nu gaat ie ook al iets vaker uit zichzelf op zijn plek gelukkig. Ik zit te denken om misschien de bench te lenen om hem aan te elren dat ie s nachts beter op zn kussen kan slapen of zoquote:Op zondag 12 juli 2009 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had helemaal over de puberactie heen gelezen, maar idd wat een rare actie!
hoe is het met de ligplekken van charlie?
Hahhahaha, net of ie een truitje aan heeftquote:Op zondag 12 juli 2009 10:00 schreef AllRight het volgende:
[..]
Heb wat plaatjes opgezocht vanaf klein tot nu. Toen we ze haalde leek ze nauwelijks op een Maltezer. Nu heel veel.
Als ik sommige foto's zie van te koop aangeboden Boomertjes vraag ik me af hoeveel haar die zullen heben als ze volwassen zijn. Dit is echt m'n droomhondje!
[ afbeelding ][/URL]
[ afbeelding ][/URL]
[ afbeelding ][/URL]
[ afbeelding ][/URL]
gelukkig heeft ie er zelf dan niet zo'n last van, wel lastig dat ie dan vooral snachts op de grond gaat, maar hij is op zich geen bench gewend toch? Nou ja proberen kan natuurlijk altijd!quote:Op zondag 12 juli 2009 10:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik stuur m nu vaker op zn plek, rondlopen mag ie wel enzo en soms ook wel liggen maar als ie dan lang blijft liggen toch maar naar zn plek. Hij lijkt er verder weinig last van te ondervinden, en de plekken zijn ook nog niet weg. Nu gaat ie ook al iets vaker uit zichzelf op zijn plek gelukkig. Ik zit te denken om misschien de bench te lenen om hem aan te elren dat ie s nachts beter op zn kussen kan slapen of zoWant juist s' nachts ligt ie dan vaak uren op de grond. Hmm.
Ging je morgen met Ronja de wond laten checken? Dat zal allemaal ook wel goed zijn als ze nu nergens last van heeft toch? En doe nog eens foto's![]()
En ja, als puberactie in huis poepen ken ik echt niet
Heb het ook niet zelf verzonnenquote:Op zondag 12 juli 2009 10:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En ja, als puberactie in huis poepen ken ik echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |