abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70573844
Hier gaan we weer verder met gezellig kletsen over onze trouwe viervoeters!
En Beter nog veel foto's plaatsen!

mijn laatste post

zo hier ben ik weer
ze was iets afgevallen, maar dat is nie erg en voor dit moment wel goed
vond het prikje helemaal niet erg
alleen het slapen vond ze raar

nu wachten tot ik gebeld word
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 11:11:49 #2
155227 crew  Guppy
dus
pi_70574323
*duimt voor Ronja
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:38:39 #3
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_70575059
* -Bubseltje- duimt ook mee voor Ronja

Het is maar niks je hondje weg
pi_70575442
dank jullie wel

DA belde net, alles is goed gegaan, ze ligt nu nog lekker te slapen
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:55:59 #5
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70575570
Ow ik heb vanochtend nog aan Ronja gedacht,het komt vast allemaal goed En draculettetje voel je niet schuldig,je hebt voor de beste oplossing gekozen voor jullie twee
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:56:33 #6
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70575588
Mooi zo Hoe laat mag je ze ophalen?
pi_70575789
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:56 schreef Guess. het volgende:
Mooi zo Hoe laat mag je ze ophalen?
ze verwacht rond 1400 uur

zal blij zijn als ik ze weer zie, voel me dan hopelijk ook wat minder schuldig, al deed ze het al heeel goed vanmorgen
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:10:34 #8
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70575993
Verwen d'r maar lekker
Ik ga weer aan het werk,waarde airco nog steeds kapot is Hopelijk komt de monteur snel!
pi_70584768
sinds idd 2 uur is ronja weer thuis, ze kwam heeeel zielig binnen
opstaan en lopen gaat al wat beter
flink moeten plassen en een keer flink overgegeven
voor de rest lekker liggen!
  donderdag 2 juli 2009 @ 20:49:43 #10
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70590878
De laatste keer dat ik Lex liet zien zei ik nog dat 'ie nog steeds zo'n zachte puppyvacht heeft, en hoe raar dat eigenlijk is. Nou, hij heeft het stiekem gewoon iets langer gehouden dan nodig is, zie hier

Maar even kammen dus

En zie hier! Er komt een Charlievacht tevoorschijn

Tante heeft de komende week veel kammen to do
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:30:03 #11
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70594580
Jeetje zeg Had ie niet harstikke veel haar verlies de laatste tijd dan,dat haar zit toch los? Het scheelt iig wel heel veel!

Hoe is het met Ronja ondertussen?
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:53:40 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70595515
Joa, gisteren ineens zo'n pluk dus en tot de ontdekking gekomen dat er dus stiekem wel een normale vacht onder zit . Hiervoor nimmer zulke plukken gehad, dus denk dat het nu pas los gekomen is, want hij werd gewoon regelmatig gekamd.

Zal ook wel veel fijner voor hem zijn met dit weer, pff.
pi_70595739
met ronja gaat het wel, nog een paar keer flink overgegeven, maar ja dat hoort erbij
ze vind zichzelf nog steeds erg zielig (is ze natuurlijk ook wel een beetje) en zet liever geen stap teveel

vanavond een klein beetje gegeten en zelf wat gedronken en nog wat geplast

ben aan het kijken hoe ik de foto's van mn nieuwe foon krijg dan post ik ze
het kabeltje van fototoestel lijkt echt spoorloos verdwenen dus die houden jullie nog te goed

wat een haren komen er van charlie tevoorschijn!
pi_70596691
verdorie ook dat lukt me niet
  vrijdag 3 juli 2009 @ 08:42:59 #16
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_70601882
Beterschapjes voor Ronja!

Lara is gelukkig helemaal verliefd geworden op het water. Zodra de riem afgaat springt ze erin en gaat ze lekker zwemmen. Eergisteren bij het Lido is ze ruim een uur non-stop in het water geweest. Ze kwam af en toe wel naar de kant waar ze gewoon kon staan, maar zodra haar nieuwe Golden Retriever vriendinnetje in de buurt kwam, wisten ze allebei niet hoe snel ze weer verder het water op moesten.

Woensdag heeft ze wel drie keer gezwommen en van haar mag het nog wel vaker. Gelukkig hebben op ons vacantieadres genoeg water in de buurt waar ze ook lekker kan zwemmen. Ik zou haar namelijk geen 2 of 3 weken kunnen missen. Eén van mijn eisen bij het doorhakken van de 'wel of geen hond aanschaffen'-knoop was, dat ze gewoon mee op vacantie gaat. Ik ga haar echt geen 2 of 3 weken naar een pension doen en bij familie/vrienden onderbrengen is ook geen optie.

Nu gaan wij altijd kamperen in de Benelux of Duitsland, dus heb ik misschien wel makkelijk praten. Over iets meer dan 3 weken is het zo ver en gaat ze voor het eerst met ons mee op vacantie. Ons inpakbeleid is
drastisch aangescherpt nu Lara en haar zooi ook mee gaan, en vooral de oudste [meid van 13... bijna 14!] is bang dat ze aan 10 paar schoenen, 40 shirtjes en 2 beauty-cases niet genoeg heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen trouwens examen van de jachtcursus. Heb ik een vrije dag, moet ik nog om 6h m'n bedje uit, want we moeten om 8h al verzamelen bij de hondenschool. ' s Middags wel lunchen/BBQ-en op de school en als het weer een beetje meezit, gaan we een hele leuke dag tegemoet. Lara's broer Jacco en grote zus Fobe komen ook, dus het lijkt ook wel een familiereunie.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_70602636
Ronja is de nacht goed doorgekomen, heeft haar tshirt aangelaten, watje is van de wond af en ziet er goed uit!
ze is nog wel heeeeeeeel aanhankelijk, kan werkelijk geen stap verzetten en ze ligt het liefst op mn voeten of ik moet haar aaien

tis gelukt met mn foto's dus hier een enorme spam!

hier kom ik aan

visje ik heb je

lekker zonnen

bij thuiskomst na de DA

gisteravond

[ Bericht 0% gewijzigd door draculettetje op 03-07-2009 13:38:26 ]
pi_70602717
sjeekie beekie, succes met het examen!
leuk dat lara mee gaat op vakantie, hoe doen jullie dat met kamperen?
of heb je een caravan ofzoiets?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:04:36 #19
44200 Sjeekie_Beekie
pi_70618272
Kamperen doen wij lekker old-school met de tent. Mijn is 2m5cm en pas simpelweg niet in een caravanbed. We nemen de bench mee en die kan in de leefruimte staan, zodat ze 's nachts niet weg kan lopen [waar ik haar goed voor aanzie]. En als één van de kids [of alletwee] dit jaar wel in de bijzettent slaapt, kan de bench in één van de slaapcabines naast ons staan, dan houden we wat meer ruimte in de leefruimte over.

Ploatje van onze tent op de Klepperstee in Ouddorp 5 jaar geleden:

De luifel is een meter of 3 breed, dan is het nog 2 meter tot aan het hoogste punt en vanaf daar nog bijna 3 meter tot de achterkant [waar de slaapcabines dus zijn].

En voor de rest is het schipperen met de hond, in principe gaat ze overal mee naar toe, maar als ze bijvoorbeeld niet mee naar een pretpark of iets mag, dan blijf ik met haar op de camping. Of ik zoek iets in de buurt waar ze wel mee naar toe mag en dan gaat met de kids wel naar binnen. Ik hoef in ieder geval geen boodschappen te doen op vacantie, want Lara mag niet binnen in de supermarkt.

Vorige week nog mot gehad met de bedrijfsleider van de plaatselijke Kruitvat. Ik was met Lara naar de dierenwinkel geweest en moest nog even zonnebrand halen. Had niet zo'n haast, maar naast de voordeur hing GEEN bordje dat Lara NIET naar binnen mocht. Dus ik stiefel de winkel binnen, en gelijk hoorde ik de cassiëre roepen: "dat er iemand met een hond binnenloopt". Ik dacht van , op roepen reageer ik sowieso al niet en ik doe niets verkeerd.

Komt de bedrijfsleidster naar me toe, met de mededeling dat er geen honden in de winkel mogen. Ik zeg netjes dat ik het hele reglement bij de deur heb doorgenomen, maar dat staat er niet op. Zij bleef vol houden van wel. Ik zei dat ik er wel om wilde wedden [ik had de zonnebrand al in m'n handen]. Als het op de deur zou staan, zou ik niet meer met Lara binnenkomen, als het er niet op stond, zou ik van haar de zonnebrand cadeau krijgen. Ze was zo overtuigd van d'r gelijk dat ze dat wel aandurfde.

Wij dus naar buiten met z'n drietjes... niks, nada, noppes, geen sticker/bordje whatever dat er geen honden binnen mogen. Bedrijfsleidster kwaad... ikke blij, want EN gelijk gekregen EN de zonnebrand moest ze betalen [waar ze op terugkwam, maar beloofd is beloofd]. Maar ik moest goed onthouden dat Lara voortaan niet meer binnen mocht.

Zolang er geen nieuw bordje hangt, is dat niet mijn probleem en kom ik dus expres nog iedere week een keertje binnen. En ze durft er niets van te zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 03-07-2009 20:19:56 ]
Oudste, Jongste en Lara
  vrijdag 3 juli 2009 @ 21:12:59 #20
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70625906
draculettetje,wat een leuke foto's van Ronja(is dat strandje/water hier in de buurt?)Ze ziet er wel heel zielig uit hoor....Hoe is het nu met d'r?

Gijs en Joost hebben geen fut meer door de warmte,

vrijdag 3 juli 2009 @ 21:14:16 #21
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70625937
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 09:22 schreef draculettetje het volgende:

bij thuiskomst na de DA
[ afbeelding ]
Ah gos, 't arme ding
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:21:48 #22
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_70628001
Aaw arme Ronja, ik hoop dat ze snel beter is.
Sjeekie, je bent echt retecool ( en je had gelijk ook hoor, ik zou t ook niet pikken , ik kijk ook altijd heel goed op de deur of ze binnen mogen of niet).
Veel succes morgen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 4 juli 2009 @ 00:17:14 #23
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_70631670

de film volgt.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:33:03 #24
176471 oh-oh
pi_70638736
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 00:17 schreef waterkip het volgende:
[ afbeelding ]

de film volgt.

Ik ga zo Chico showklaar maken voor morgen.
Buitenshow in Echt
De kleine diva ligt nog ff te chillen op zijn stretcher op t balkon nu.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 09:16:21 #25
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_70660440
Ik zal Elco ook weer eens op de foto zetten, het gaat hartstikke goed met hem dus het kan wel weer
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 5 juli 2009 @ 12:30:00 #26
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70663445
Wat een geweldige foto waterkip!!
  zondag 5 juli 2009 @ 12:57:52 #27
44200 Sjeekie_Beekie
pi_70664234
Stoere hondenbaasjes roeleren! Regels zijn regels, maar als je ze niet duidelijk maakt, dan weet natuurlijk niemand meer hoe het zit. Bij de Etos in het dorp mag ze wel gewoon binnen, dus dan gaan we daar maar weer vaker naartoe als ze bij het Kruitvat een nieuwe sticker hebben geplakt.

@oh-oh... succes met de buitenshow vandaag!

Lara heeft geen C-diploma gehaald. Ze stond overal voldoende voor, maar bij het vooruitsturen kwam ze niet terug op het eerste EN het tweede fluitcommando. Nee... die Trien had bij een gevoelstemperatuur van 30 graden genoeg fut om het hele veld over te sprinten naar de hondjes aan de andere kant onder het mom van: "jullie ken ik nog niet... zullen we vriendjes worden?".

Dat was dus een dikke vette 0. Maar goed... de rest was wel voldoende en bij het B-onderdeel over water zwemmen haalde ze toch maar mooi een 7. Bij de verloren zoek had ze moeite de dummy te vinden, omdat het zo goed als windstil was en toen ze hem had gevonden liet ze hem op de terugweg vallen en ging niet meer terug. In plaats daarvan ging ze liever kroelen bij de dochter van onze trainer. Ze [dochter] had haar in de pauze aangehaald en op de terugweg herkende Lara haar en blijkbaar was de liefde wederzijds.

Bij het markeren ging ze voor een 10, dat deed ze perfect. Totdat ze voor de dummy stond en links daarvan de zakken met eenden rook en dat toch ook wel intressant vond ruiken. Dus in plaats van de dummy terugbrengen, ging ze daar lekker snuffelen. Uiteindelijk bracht ze d'r dummy wel mee terug, maar weer een 0.

We hebben in ieder geval een leuke dag gehad en haar eigenwijsheid is een eigenschap waar ik de lol wel van inzie. Bij het apport uit water haalde ze een 6 en toen ik haar aan wilde lijnen, sprong ze doodleuk terug in het water om daar lekker rondjes te zwemmen. Die Truus vond het in het water veel lekkerder dan op het gras, veelal in de zon.

En voor een schijnzwangere puber van 14 maanden die pas 3 maanden op jachttraining zit, heeft ze het heel goed gedaan.

Ik kwam 's ochtends om 8h aan bij de hondenschool en 'mijn' trainingsgroepje stond bijna compleet al klaar om te gaan beginnen. Het viel ons wel gelijk op dat er blijkbaar in de jachtwereld een bepaalde dresscode geldt, die wij alle vijf dan weer net gemist hadden. van de bijna 90 voorjagers waren er ruim 80 gekleed in saai beige of stemmig donkergroen. Dus met mijn felgroene korte broek en bruin LEGO-shirt viel ik wel uit de toon. Samen met mijn monsterlijk leuke Buff was ik wel de meest uit de toon lopende voorjager van het hele stel. Maar daar heb ik maling aan.

We reden naar het veld met de auto, die moesten op 1 rij komen staan en als afscheiding dienen tussen de proeven, en wat daar allemaal uitkwam . Hele pallets met inklapbare en opvouwbare stoeltjes, parasols zo groot dat ze daar op de terrasjes in de stad jaloers op zouden zijn. Ik had alleen een rugzak bij met een cola-fles vol water, een bakje om Lara te laten drinken, extra snoepjes, een tekentang [als één van de weinige] en een extra riem.

Die extra riem kwam nog goed van pas. Toen wij op weg waren naar de proef van het verloren zoek, was het net lunchpauze, dus we gingen terug naar de hondenschool. Er stond nog een man op z'n hond te wachten, want die was er bij die proef vandoor gegaan. Voor ik bij de auto was, had hij hem al weer terug, maar dat is wel angstig. Zeker omdat ze volgens de regels van de KNJV niks om hun hals mogen hebben [zodat niet achter een struik of tak kunnen blijven hangen] en dus ook geen penning omhebben, zodat je snel gebeld kan worden.

Lara heeft in het bos altijd d'r halsband met penning om. Daar staat haar naam, adres en ons telefoonnummer op, zodat mensen haar terug kunnen brengen of ons kunnen bellen als ze d'r gevonden hebben. Ze is natuurlijk wel gechipt [sowieso verplicht bij honden met een stamboom tegenwoordig], maar voordat ze dat uitgelezen hebben, kan je zo een paar uur verder zijn.

Later na de lunch waren we weer bij de verloren zoek proef, toen diezelfde hond weer helemaal in paniek langs kwam scheuren [hij was eigenlijk bij de proef over water bezig] en duidelijk de weg EN z'n baasje kwijt. Omdat ik toch al geweest was en alleen m'n dummy terug hoefde te krijgen, heb ik Lara vastgeknoopt aan de boom, d'r extra riem uit de tas gevist en de hond terug naar z'n baasje gebracht. Bij terugkomst was iedereen verbaasd dat ik twee riemen bij had... daar stonden ze dan met hun dresscode, klapstoeltje en parasol. Maar als de hond van een ander geholpen moet worden, dan kunnen ze niet eens hun eigen hond daar veilig achterlaten.

Maar goed... baasje blij... hondje blij... en na afloop hebben we samen nog een colaatje gedronken op de goede afloop. Hij had geen B-diploma gehaald, maar gelukkig wel z'n hond teruggekregen tot twee keer toe.
Oudste, Jongste en Lara
  zondag 5 juli 2009 @ 13:43:18 #28
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_70665529
Jammer Sjeekie

Volgende week Tazz kijken en waarschijnlijk vandaag nieuwe foto's.
  zondag 5 juli 2009 @ 18:09:01 #29
44200 Sjeekie_Beekie
pi_70674185
Pupseltjes kijken is altijd leuk. Gisteren sprak ik Lara's fokker op de wedstrijd en hij wil volgend jaar weer een nestje fokken. Ik weet nu al dat ik wil gaan kijken als het spul geboren is, maar het zal wel moeilijk zijn om er niet ééntje mee naar huis te willen nemen.

Gevoelsmatig dan... m'n verstand zegt dat we gewoon nog een paar jaar moeten wachten, voordat we er nog ééntje nemen. Maar dat er een tweede komt, staat voor mij vast. Dan hebben ze toch elkaar als wij aan het werk zijn en hopelijk kunnen ze mekaar ook wat leren. Lara's oma is twee weken geleden ingeslapen en d'r fokker vind het ook wel stil in huis. Ze is bijna 13 geworden en zat onder de kanker. Op het laast liep ze moeilijk en at ze niet meer. Dan is het wel een goede beslissing, maar het doet wel zeer.

Ik weet nog dat we onze vorige hond hebben laten inslapen en dat het daarna heel erg stil werd in huis. Nu is Lara ruim een jaar bij ons, maar ik zou haar echt niet meer kunnen missen. En ik weet ook wel dat de één de ander niet kan vervangen, maar dan staat er tenminste nog ééntje te kwispelen als je thuiskomt.
Oudste, Jongste en Lara
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:08:12 #30
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70729234
Vannacht was ik de hond aan het aaien en kwam langs zijn elleboog? voelde wat zitten en begon al bijna te panieken omdat ik de enige wakkere was en no way dat ik een teek eruit ga halen, maar het bleek een wondje/irritatie/korst te zijn. Andere poot zelfde plek was het ook net begonnen, wat rood en geïrriteerd alleen nog. Vanochtend zat ik dus om 0800 bij de DA, en de arts wist gelijk wat het probleem is: harde ondergrond. Met dit weer gaan ze natuurlijk helemaal het liefst op de grond liggen, dus wees gewaarschuwd. Een prik, kuur van een week en 40 euro verder. Gaat dus ook ontsteken enzo hey.

Nu even de lange post van Sjeekie_Beekie lezen
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:18:54 #31
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70729428
Het lijkt me zo leuk om zoiets, maar dan niet jacht , met de hond te doen Maar mijzelf kennende zal ik er niet elke week zin in hebben, dus dat is een beetje zonde dan
pi_70729782
verdorie nu lukt het me weer niet om mn foto's van mn foon te halen
toch maar eens voor een card reader kijken!

Sjeekie jammer dat ze niet geslaagd is, maar zo te horen/lezen was het wel een leuke dag!
wat betreft het camperen vroeg ik het omdat ronja dus steeds onder het tent doek kroop, maar wij hadden de bench ook niet mee!

bubseltje bijna weer puppie kijken!

Hara vervelend van die plekjes vooral als het ook gaat ontsteken, da's niks waard
hier vind ik het nog steeds elke week leuk om mee te gaan naar cursus, vandaar dat we ook maar verder gaan met behendigheid

met ronja gaat het eigenlijk op en af, blijft heel kort ademig, eet en drinkt wel goed maar heeft ook duidelijk nog last van de wond, voelt ook nog een beetje hard er om heen. Ze wil niet op wat hards liggen,
aan de andere kant wil ze wel graag spelen als we uit zijn.
we hebben haar normale ronde nog niet gelopen, ze is nu al steeds bekaf als we thuis komen en gaat dan meteen liggen slapen!
pi_70731071
Damn, wat blijft het toch moeilijk. Ik kom net van de dierenarts waar we de teckel van mijn zus (een zusje van onze oude hond Asko) in hebben laten slapen.
Ze vonden haar zondag liggend in haar eigen overgeefsel en ontlasting. Een darmvirus zei de dierenarts.
Ze bleef maar donkere hoekjes opzoeken om te gaan liggen, ze was zichzelf echt aan het afzonderen. Ze had pijn, kon niet meer lopen en had het benauwd, en ze piepte. Wat ze voorheen nooit deed.
Vanochtend heeft ze een spuitje gehad en is ze rustig gestorven, Mijn zus, haar man en ik waren allemaal aan 't janken. Hun oudste dochter Myrthe hield zich groot maar kreeg thuis ook verdriet.

Het was in hetzelfde kamertje waar Asko is gestorven dus extra moeilijk. Met haar laatste kracht kreeg ik nog een lik over m'n neus en myrthe over haar hand.

Het is mooi geweest... Dag Tessa..

pi_70733544
hey gatsie dansemacabre!

heel veel sterkte voor jullie!

dag lieve mooie tessa
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:57:27 #35
44200 Sjeekie_Beekie
pi_70733838
@ DansMacabre: RIP Tessa . Aan d'r grijze snoet te zien, is ze niet de jongste meer.

@ draculettetje: Beterschap voor Ronja. Mijn vorige hond wilde na d'r sterilisatie ook alleen maar spelen, maar als we naar buiten gingen voor een poep&plasrondje was ze op de heenweg al bekaf en moest ik haar vaak terugdragen. Het was een een Sheltie en die wegen maar een kilo of 9, dus dat is nog wel te doen. Ze had er voor de operatie al een hekel aan om gedragen te worden of om op schoot te liggen, maar toen vond ze het wel goed. Toen ze eenmaal weer opgeknapt was, heeft ze zich nooit meer laten dragen.

@ Harajuku.: Voor mij is die wekelijkse verplichting een goede stok achter de deur. Soms had ik ook geen zin, na een lange dag hard werken, maar als ik dan m'n rugzak pakte en ik die glinsteroogjes zag naast m'n been, dan gingen we er toch weer naartoe met frisse zin. Op onze school doen ze ook aan behendigheid en gehoorzaamheid en een combinatie van die twee.

Balen van die plekjes. Lara heeft een groot kussen waar ze opligt. Als het haar te warm wordt, verhuist ze ook wel eens naar de vloer, maar vaak pakt ze dan ook haar fleecedeken uit de bench om daar op te gaan liggen. Die sleept ze echt overal mee naar toe. We leggen hem 's avonds in het nachthok en het eerste wat ze 's morgens doet als ik de deur open maak, is terug haar nachthok inschieten, d'r deken pakken en dan naar binnen slepen. Als die eenmaal binnen ligt, dan kan het vrouwtje pas een kroel krijgen.
Oudste, Jongste en Lara
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:57:39 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70733841
Och wat naar DansMacabre, maar je hebt haar ermee geholpen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:01:27 #37
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70733978
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:57 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
@ Harajuku.: Voor mij is die wekelijkse verplichting een goede stok achter de deur. Soms had ik ook geen zin, na een lange dag hard werken, maar als ik dan m'n rugzak pakte en ik die glinsteroogjes zag naast m'n been, dan gingen we er toch weer naartoe met frisse zin. Op onze school doen ze ook aan behendigheid en gehoorzaamheid en een combinatie van die twee.

Balen van die plekjes. Lara heeft een groot kussen waar ze opligt. Als het haar te warm wordt, verhuist ze ook wel eens naar de vloer, maar vaak pakt ze dan ook haar fleecedeken uit de bench om daar op te gaan liggen. Die sleept ze echt overal mee naar toe. We leggen hem 's avonds in het nachthok en het eerste wat ze 's morgens doet als ik de deur open maak, is terug haar nachthok inschieten, d'r deken pakken en dan naar binnen slepen. Als die eenmaal binnen ligt, dan kan het vrouwtje pas een kroel krijgen.
Het lastige is dat Charlie sowieso nooit vaak op zijn plek lag, liever op de grond. Vanaf het begin steeds zo'n duur xtreme weather geval, maar die gingen ze kapot maken en ze lagen er ook niet veel op, dus nu heeft ie een heel dun ding waar hij íets vaker op ligt maar nog steeds liever de grond. Als ie nu gewoon op de grond gaat liggen stuur ik hem dan ook maar naar zijn plek, en zijn bot krijgt ie alleen nog op zn plek zodat ie daar hopelijk naar toe wil. Ondertussen staat er een bak koekjes op tafel en dan af en toe maar "plaats" *koekje*

Hopen dat t iets uithaalt .
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:38:25 #38
176471 oh-oh
pi_70737130
DM heel veel sterkte, wat naar , best snel achter elkaar, maar wel een mooi nest met oude hondjes was het dan
Sjeekie, balen van de cursus , maar ach, ze haalt het wel een keer en zolang jullie maar lol hebben samen.
Ik zou graag doggydance gaan doen met Billy, maar dan zou ik de andere honden zo lang alleen thuis moeten laten omdat je ze hier op de hondenschool niet in een kennel mag zetten, en dat vind ik niet eerlijk voor de rest.
We doggydancen zelf wel thuis
Hara, ik denk dat dat alleen voor grotere / zwaardere honden geldt, dat ze niet op de grond mogen liggen
Karel ligt altijd op de grond, zomer en winter, nooit ergens last van.
De rest gaat sowieso no way op een niet zachte ondergrond liggen.

De buitenshow zondag was best hevig.
Veeeeeel te warm was het, het was al vanaf een uur of 10.30 warmer dan 30 graden gok ik.
Je brandde echt weg dus iedereen bleef in de twee grote tenten in de schaduw.
Beetje saai, maar heel weinig mensen aan de ringen en je kon zelfs de keuring van je eigen ras niet kijken omdat het te heet was om daar te blijven staan, zeker als je dan ook nog een hond bij je had die de ring in moest.
Ik kwam er bij aankomst ook nog achter dat Chico voor het eerst tegen een andere veteraan moest lopen, bijna 3 jaar jonger was die en een puff, behaarde hond, met een compleet gebit, dus ik dacht ow ow ow...
De keurmeester was een zweed en heel "toevallig" was er ook een zweedse fokster aanwezig die heel veel honden had ingeschreven, dus de meeste mensen dachten dat ze het wel al konden shaken
MAAR het was een superstrenge keurmeester.
Hij stuurde honden met een g meteen de ring uit, bij sommige groepen bleven 2 honden
Dus ik durfde al bijna niet meer te gaan haha.
Voordeel was dat Chico zich voor het eerst zomaar goed liet stacken, normaal mag ik hem echt niet neerzetten, dan wordt ie boos en gaat ie krom staan trekken, maar als ik hem vrij laat staan staat ie wel redelijk netjes gelukkig.
Chico won zijn klasse
Helaas voor het eerst in zijn showcarriere geen U maar een 1 ZG
Maar aangezien er van de 19 reuen maar 4 een U kregen uiteindelijk was dat geen drama, en hij won wel van die veel jongere hond
Zelfs de beide kampioenschapsreuen kregen een ZG
En de zweedse mevrouw kreeg ook geen U's met haar reuen, haar enige teef werd wel BOS maar een Nederlandse hond werd BOB
Dus die zal goed gebaald hebben
Gelukkig mochten we niet naar de erering omdat ie geen U had, maar ik was ook niet gegaan in die hitte.
Om 14.00 mochten de exposanten zelfs al weg, normaal moet je altijd tot 15.00 minstens aanwezig blijven omdat er anders voor bezoekers geen honden meer zijn om te bekijken.
En wij hadden nog mazzel, we hebben een redelijk hittebestendig ras.
Ik heb wat kortsnuitjes af zien zien daar zeg...
Er waren ook twee zwembadjes voor de honden, daar mocht je ze in afkoelen, en Chico kon ik gewoon aan de ring nog natmaken gelukkig, geen vacht die naar de knoppen gaat van water
Foto's ben ik nu aan het uploaden!
( Groucho Marx )
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:54:56 #39
176471 oh-oh
pi_70737661
Chico on the move:

Wachten tijdens het schrijven van het keurrapport:

Let vooral op die "help ik smelt blik"
En de eerste plek

De beloning:

Oh ja en zijn rapport:
Nice head with nice proportions.
Good earset, good pigmentation.
Good neck, nice topline, could be better angulated in the front, nice topline ( ja echt, t staat dr twee keer in ), little sloping croupe , nice bone and feet, little long in loin, lovely skin, nice temperament.
Very Good.
( Groucho Marx )
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:20:07 #40
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70738699
DanseMacabre, sterkte voor jou en je zus en haar familie. Erg hoor zo'n schatje te moeten missen.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:22:13 #41
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70738785
Lekkertje Chico Erg goed, die Very Good
Ow O+
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:24:28 #42
97934 ASroma
Flamboyant
pi_70738875
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Chico on the move:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wachten tijdens het schrijven van het keurrapport:
[ afbeelding ]
Let vooral op die "help ik smelt blik"
En de eerste plek
[ afbeelding ]
De beloning:

[ afbeelding ]
Oh ja en zijn rapport:
Nice head with nice proportions.
Good earset, good pigmentation.
Good neck, nice topline, could be better angulated in the front, nice topline ( ja echt, t staat dr twee keer in ), little sloping croupe , nice bone and feet, little long in loin, lovely skin, nice temperament.
Very Good.

wtf!? is that a real animal? how come he's wearing that!?

sorry kon het niet laten
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:25:50 #43
176471 oh-oh
pi_70738924
Tja alles was goed behalve die ZG hoor ...
Gelukkig gaan we nog clubmatchen in augustus en ik ben aan het dubben om hem ook nog in het MECC in te schrijven want stel dat t zn laatste echte show was dan willen we niet sluiten met een ZG maar met een Uitmuntend heur
( Groucho Marx )
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:47:07 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70739808
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Hara, ik denk dat dat alleen voor grotere / zwaardere honden geldt, dat ze niet op de grond mogen liggen
Karel ligt altijd op de grond, zomer en winter, nooit ergens last van.
De rest gaat sowieso no way op een niet zachte ondergrond liggen.
Ik heb geen idee, geen verstand van kleine honden Het was in ieder geval zo dat op die plek geen spek zit, je zit gelijk op het bot. Dus als ie daar steeds op ligt is het zo gedaan.
Geprobeerd een foto te maken, maar fail

Dit kan ie nog wel

Nope.

Off you go

Hij had altijd zo'n Xtreme all weather ding, maar dat vond ie helemaal niet prettig, niet zo gek ook. Ga vanmiddag nog even naar een wat dikker, maar wel zacht kussen kijken.

Gefeliciteerd Oh-oh, is het voor deze leeftijd ook een hele prestatie om dat nog te bereiken? Ik vond naakthonden echt altijd rare en enge beesten, maar dankzij deze reeks wordt dat steeds minder
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:50:41 #45
176471 oh-oh
pi_70739964
Ah ok, nee daar zal een kleine hond niet snel last van krijgen, daar rust toch geen gewicht op.
Tis voor een hond van 11,5 best knap om te winnen van een hond van 8 jaar natuurlijk, t zijn toch de jaren waarin ze af gaan takelen. En die andere hond is een puff, die hebben veel betere tanden, en hij had dus nog een compleet gebit terwijl Billy dr bij Chico alle voortandjes boven uitgebokst heeft
( Groucho Marx )
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:55:47 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70740201
ik heb ge-wel-dige foto's van Baloe en MM in zee
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:57:54 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70740295
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:08 schreef Harajuku. het volgende:
Vannacht was ik de hond aan het aaien en kwam langs zijn elleboog? voelde wat zitten en begon al bijna te panieken omdat ik de enige wakkere was en no way dat ik een teek eruit ga halen, maar het bleek een wondje/irritatie/korst te zijn. Andere poot zelfde plek was het ook net begonnen, wat rood en geïrriteerd alleen nog. Vanochtend zat ik dus om 0800 bij de DA, en de arts wist gelijk wat het probleem is: harde ondergrond. Met dit weer gaan ze natuurlijk helemaal het liefst op de grond liggen, dus wees gewaarschuwd. Een prik, kuur van een week en 40 euro verder. Gaat dus ook ontsteken enzo hey.

Nu even de lange post van Sjeekie_Beekie lezen
" lig" plekken. Baloe heeft ze al eeeeeeuwen. Soms gewoon normaal als een soort van eelt, maar soms ook vuurrood. Ik smeer er caledalu zalf op
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:07:53 #48
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70740758

pi_70742193
Tessa was geen nestzuster van Asko, maar ze hadden dezelfde vader geloof ik. Wel van dezelfde kennel. Tessa was de laatste uit dat nestje, niemand wilde haar omdat ze een knik had in haar staart.
Ze was bijna 11, ze hebben ook een kater van een jaar oud, die de laatste dagen echt om Tessa heen heeft gedraaid en kopjes gegeven.

Ik vond het vooral moeilijk om het verdriet van mijn normaal zo harde zus en haar man te zien. Zij dachten oh, dat doen we wel even.

Maar voor tessa was het goed..
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:04:43 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70745999
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

" lig" plekken. Baloe heeft ze al eeeeeeuwen. Soms gewoon normaal als een soort van eelt, maar soms ook vuurrood. Ik smeer er caledalu zalf op
't Is de eerste keer dat wij 't meemaken, en een ontsteking ga ik niet zelf behandelen met een zalf
pi_70763064
oh-oh wat goed van chico (al snap ik weinig van de u's en zg's enzo)

en baloe in zee! zwemt ie ook ver zeg!

net toch maar een matrasje voor ronja gehaald, ze had mn bed beneden echt toegeeigend!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 23:20:43 #52
176471 oh-oh
pi_70763740
Thnx, zg staat voor zeer goed.
Je hond kan Uitmuntend, zeer goed, goed of matig krijgen op een show.
Chico heeft nooit eerder zg gehaald, alleen maar uitmuntend, maar een zg bij deze keurmeester was geen schande.
( Groucho Marx )
pi_70765397
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Thnx, zg staat voor zeer goed.
Je hond kan Uitmuntend, zeer goed, goed of matig krijgen op een show.
Chico heeft nooit eerder zg gehaald, alleen maar uitmuntend, maar een zg bij deze keurmeester was geen schande.
en ik zat maar in moeilijke termen te denken!
dus eigenlijk heeft ie dubbele uitmuntends gehaald, want deze keurmeester was wel erg streng!
jammer dat het zo warm was
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:28:34 #54
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70772303
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

't Is de eerste keer dat wij 't meemaken, en een ontsteking ga ik niet zelf behandelen met een zalf
Ik ook niet als het vuurrood is. Wel als het gewoon zoals nu, eelderig is.

Je moet hem zoveel mogelijk op een zachte ondergrond laten liggen. En ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, I know
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:29:15 #55
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70772328
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:04 schreef draculettetje het volgende:

en baloe in zee! zwemt ie ook ver zeg!
Hij vind het geweldig. We zwemmen wel met hem mee, want straks is er een onderstroming ofzo
pi_70772422
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hij vind het geweldig. We zwemmen wel met hem mee, want straks is er een onderstroming ofzo
dat kan ik me wel voorstellen ja!
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:37:13 #57
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70776729
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik ook niet als het vuurrood is. Wel als het gewoon zoals nu, eelderig is.

Je moet hem zoveel mogelijk op een zachte ondergrond laten liggen. En ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, I know
Daarom zei ik ook dat ik dat ging doen
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:53:49 #58
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_70780003
jeeeeuhj. wij hebben een hondje voor anderhalf week nu.
het is een border terrier en is nu 12 weken oud.
hij heet Diesel
pi_70781691
Whoa die is cool!!!!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:43:34 #60
176471 oh-oh
pi_70781868
Komt ie alleen maar logeren?

Hier lagen ze er zondag na de show zo bij:

En Billy was heel blij met zijn Super de Boer knuffel gisteren:

Hij was NOG blijer met het bezoekje van nichtje Nova ( die kon amper dr ogen nog openhouden maar ze wilde bij Billy blijven )
( Groucho Marx )
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:28:23 #61
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_70783509
misschien een beetje verkeerd verwoord maar hij is dus van mij
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:29:23 #62
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_70783555
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:39 schreef Dragorius het volgende:
Whoa die is cool!!!!
JA HE!!!
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:31:36 #63
176471 oh-oh
pi_70783645
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef egg-bird het volgende:
misschien een beetje verkeerd verwoord maar hij is dus van mij
Ah ok, ik dacht dat je m voor anderhalve week nu te logeren had of zo.
Gefeliciteerd met je pupje
( Groucho Marx )
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:34:15 #64
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_70783763
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ah ok, ik dacht dat je m voor anderhalve week nu te logeren had of zo.
Gefeliciteerd met je pupje
thnx. t is echt een hummeltje.. heerlijk om mee te knuffelen en te frunniken hahaha jeuj!!!
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:44:48 #65
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70794031
DM wat zielig maar wel het beste voor Tessa,maar het blijft verdrietig,sterkte voor jou en je zus en zwager

egg-bird,gefeliciteerd met je pup,een poepie hoor

Oh-Oh wat is stacken?
Leuk die knuffels voor je honden,zag op een andere foto ook al een mand met knuffels staan (volgens mij op je werk).Gijs maakt ze altijd gelijk helemaal kapot
pi_70802429
eg bird gefeli met je pup en heel veel plezier met elkaar

oh-oh gaan jou honden toch leuk met knuffels om / spelen!
  donderdag 9 juli 2009 @ 08:43:41 #67
176471 oh-oh
pi_70803014
@ Guess, stacken is je hond neerzetten op show, zodat ie mooi gebalanceerd staat.
Dus dat jij echt zn pootjes zet waar je ze hebben wil zeg maar.

Zo ongeveer, en dan moet ie zo blijven staan als jij m zet .
Chico wil normaal altijd vrij staan , dan staat hij ook mooi, en als ik m ga stacken gaat ie boos heel krom staan. Maar nu was het zo warm dat ie alles best vond en ik m kon stacken es een keer .

Ze hebben op kantoor en thuis een hele mand met knuffels en speeltjes.
Billy is de enige die met knuffels speelt, Frits en Karel spelen met bontmuizen en Chico met tennisballen , en ze spelen alle 4 met alle kluifjes en knaagtoestanden die er in liggen.
( Groucho Marx )
pi_70803535
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef Guess. het volgende:
DM wat zielig maar wel het beste voor Tessa,maar het blijft verdrietig,sterkte voor jou en je zus en zwager

egg-bird,gefeliciteerd met je pup,een poepie hoor

Oh-Oh wat is stacken?
Leuk die knuffels voor je honden,zag op een andere foto ook al een mand met knuffels staan (volgens mij op je werk).Gijs maakt ze altijd gelijk helemaal kapot
Gelukkig kon ik thuis met Rinske knuffelen, dat geeft wel wat troost.
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:34:42 #69
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_70805341
Lijkt me erg naar

Beau speelt met knuffels, piepbeestjes, tennisbal (met d'r pootjes past niet in haar bek ) kluiven doet zo ook erg graag en slepen met alles dingetjes van haar bench haar speeltjes enzo
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:30:23 #70
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70808884
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lijkt me erg naar

Beau speelt met knuffels, piepbeestjes, tennisbal (met d'r pootjes past niet in haar bek ) kluiven doet zo ook erg graag en slepen met alles dingetjes van haar bench haar speeltjes enzo
Ow wat schattig Wij hebben hier van kleinere balletjes,die grotere maken ze alleen kapot,vinden ze te groot om mee rond te rennen in hun bekkie! Doe nog es wat foto's
  vrijdag 10 juli 2009 @ 10:43:22 #71
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_70840920
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:30 schreef Guess. het volgende:

[..]

Ow wat schattig Wij hebben hier van kleinere balletjes,die grotere maken ze alleen kapot,vinden ze te groot om mee rond te rennen in hun bekkie! Doe nog es wat foto's

Een filmpje ook goed het is nog niet veel maar heb de camera pas
pi_70843367
terug vind puppie
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:53:40 #73
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70843437
Gisteravond was Lex er uiteraard ook weer, en ik had onder beide handen een hondenrug. Normaal gesproken weet ik gelijk wie wie is maar nu kwam ik er niet achter door alleen te voelen. Ze hebben nu echt hetzelfde lichaam en dezelfde vacht
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:28:45 #74
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70860309
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:43 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Een filmpje ook goed het is nog niet veel maar heb de camera pas
Ja helemaa goed Wat een schatje kleine teckel pootjes
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:19:41 #75
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70861664
Afgelopen zaterdag zijn we gaan kanovaren (ja toen het nog mooi weer was) en Bob de boothond mocht mee

Ow O+
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:31:56 #76
176471 oh-oh
pi_70862035
Booooob de Boothond

*op de melodie van Boooob de Bouwer*
( Groucho Marx )
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:33:12 #77
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70862074
Bob de boothond
pi_70865372
ahhh bob de boothond

Met ronja alles oke! ze lijkt weer helemaal de oude, maandag alleen nog even wond controle
ze lijkt wel weer mij meer te beschermen, op zich niks mis mee hoor, zo lang ze zich niet boven me stelt
pi_70866529
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 21:19 schreef Maes het volgende:
Afgelopen zaterdag zijn we gaan kanovaren (ja toen het nog mooi weer was) en Bob de boothond mocht mee

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een schatje! Mag ik vragen wat voor kruising dit is?

Zelf heb ik een Maltezer x Jack Russell, ongelofelijk fijne hond en die heeft er wel wat van weg.
pi_70866692
Bob de boothond wat een droppie
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:48:11 #81
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70876371
die Bob
KuikenGuppy
  zaterdag 11 juli 2009 @ 22:30:13 #82
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70888257
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:13 schreef AllRight het volgende:

[..]

Zelf heb ik een Maltezer x Jack Russell, ongelofelijk fijne hond en die heeft er wel wat van weg.
Ik heb die X-ing ook(ruwharige jack,hoe ziet die van jou er uit?
Gijs lijkt meer op een maltezel maar als pup leek het meer een ruwharige jack russel,daar heeft ie ook de streken van! Hier in de buurt loopt ook zo'n kruising maar die heeft echt meer van een JR weg.
  zondag 12 juli 2009 @ 05:08:53 #83
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_70893912
Onze casanova Tazz

En lekker drinken bij de mama

Filmpjes komen later

Het was geweldig wat een lieverds allemaal. Al een stuk meer mans dan toen we Beau voor de eerste keer zagen. En het scheelt een dag of 3/4.

Beau is trouwens een beetje aan het puberen binnen poepen is af en toe leuker als buiten
  zondag 12 juli 2009 @ 08:38:55 #84
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70894260
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:13 schreef AllRight het volgende:

[..]

Bob is een Malthezer x York. Tis zo'n lekker en lief ding. mogen we ook een foto van jouw hondje?
Ow O+
  zondag 12 juli 2009 @ 08:40:34 #85
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_70894265
Oe en het pupseltje van bubseltje, wat een scheetje
Ow O+
pi_70894445
tazzz wat een heerlijk ding!
  zondag 12 juli 2009 @ 09:30:14 #87
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70894534
Wat een rare puberactie
pi_70894557
quote:
Op zondag 12 juli 2009 09:30 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een rare puberactie
ik had helemaal over de puberactie heen gelezen, maar idd wat een rare actie!

hoe is het met de ligplekken van charlie?
pi_70894733
quote:
Op zondag 12 juli 2009 08:38 schreef Maes het volgende:

[..]

Bob is een Malthezer x York. Tis zo'n lekker en lief ding. mogen we ook een foto van jouw hondje?
Heb wat plaatjes opgezocht vanaf klein tot nu. Toen we ze haalde leek ze nauwelijks op een Maltezer. Nu heel veel.
Als ik sommige foto's zie van te koop aangeboden Boomertjes vraag ik me af hoeveel haar die zullen heben als ze volwassen zijn. Dit is echt m'n droomhondje!

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]
  zondag 12 juli 2009 @ 10:02:39 #90
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70894751
quote:
Op zondag 12 juli 2009 09:34 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik had helemaal over de puberactie heen gelezen, maar idd wat een rare actie!

hoe is het met de ligplekken van charlie?
Ik stuur m nu vaker op zn plek, rondlopen mag ie wel enzo en soms ook wel liggen maar als ie dan lang blijft liggen toch maar naar zn plek. Hij lijkt er verder weinig last van te ondervinden, en de plekken zijn ook nog niet weg. Nu gaat ie ook al iets vaker uit zichzelf op zijn plek gelukkig. Ik zit te denken om misschien de bench te lenen om hem aan te elren dat ie s nachts beter op zn kussen kan slapen of zo Want juist s' nachts ligt ie dan vaak uren op de grond. Hmm.

Ging je morgen met Ronja de wond laten checken? Dat zal allemaal ook wel goed zijn als ze nu nergens last van heeft toch? En doe nog eens foto's

En ja, als puberactie in huis poepen ken ik echt niet
  zondag 12 juli 2009 @ 10:06:45 #91
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70894782
quote:
Op zondag 12 juli 2009 10:00 schreef AllRight het volgende:

[..]

Heb wat plaatjes opgezocht vanaf klein tot nu. Toen we ze haalde leek ze nauwelijks op een Maltezer. Nu heel veel.
Als ik sommige foto's zie van te koop aangeboden Boomertjes vraag ik me af hoeveel haar die zullen heben als ze volwassen zijn. Dit is echt m'n droomhondje!

[ afbeelding ][/URL]

[ afbeelding ][/URL]

[ afbeelding ][/URL]

[ afbeelding ][/URL]
Hahhahaha, net of ie een truitje aan heeft
pi_70894791
quote:
Op zondag 12 juli 2009 10:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik stuur m nu vaker op zn plek, rondlopen mag ie wel enzo en soms ook wel liggen maar als ie dan lang blijft liggen toch maar naar zn plek. Hij lijkt er verder weinig last van te ondervinden, en de plekken zijn ook nog niet weg. Nu gaat ie ook al iets vaker uit zichzelf op zijn plek gelukkig. Ik zit te denken om misschien de bench te lenen om hem aan te elren dat ie s nachts beter op zn kussen kan slapen of zo Want juist s' nachts ligt ie dan vaak uren op de grond. Hmm.

Ging je morgen met Ronja de wond laten checken? Dat zal allemaal ook wel goed zijn als ze nu nergens last van heeft toch? En doe nog eens foto's

gelukkig heeft ie er zelf dan niet zo'n last van, wel lastig dat ie dan vooral snachts op de grond gaat, maar hij is op zich geen bench gewend toch? Nou ja proberen kan natuurlijk altijd!

idd morgen wond controle, maar ik verwacht daar ook niks bijzonders hoor, het gaat echt goed met d'r, ze heeft ook weer met andere honden gespeeld, wat langere wandelingen en dan word de wond en er omheen ook niet meer hard, zal wel goed wezen dus

had ik hier niet de foto's van onze nieuwe hobby geplaatst dan?
pi_70894815

zondag 12 juli 2009 @ 10:17:54 #94
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70894897
! Vond ze dat niet eng?
pi_70894954
quote:
Op zondag 12 juli 2009 10:17 schreef Harajuku. het volgende:
! Vond ze dat niet eng?
nee hoor ze vond het echt prachtig! wilde er weer in toen we eruit gingen!
  zondag 12 juli 2009 @ 10:25:30 #96
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_70894967
quote:
Op zondag 12 juli 2009 10:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Heb het ook niet zelf verzonnen

De fokker kwam hiermee aan.

Tot een paar weken geleden en als klein puppy had ze een hekel aan binnen poepen dus tja ik weet het ook niet
pi_70894970
sterker nog ze ging bijna slapen

zondag 12 juli 2009 @ 11:22:51 #98
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_70895760
AllRight,wat een prachtig hondje,daar zou ik ook helemaal verliefd op worden

Gijs zag er zo uit als pup,stijl pluizig haar met vooral op zijn rug heel stug (4mnd oud)

Deze is met een maand of 9/10

Omdat ie een gecombineerde pluk/knip vacht had hebben we hem van het begin af aan laten knippen en nu ziet ie er zo uit.(zou me niks vebazen als er nog iets poedel-achtigs door zit)Toen ie net een jaar was voor het 1st laten knippen en toen kwamen er op sommige plekken krulletjes (vooral hoofd) en de rest slag.

Draculettetje,wat leuk die foto's van Ronja in de hangmat

Bubsel,wat een schatje he.Gijs heeft trouwens toen ie een jaar was ook van die rare ik poep ff in huis acties gehad,keertje op de verjaardag met een huis vol visite,en niet in een hoekje nee gewoon midden in de kamer ging ie zitten.Heb het gewoon genegeerd en em buiten gezet,net zo behandelen als toen je em zindelijk ging maken,bij ons was het toen zo weer over.Als het nu slecht weer is en meneer is lui ,heeft ie geen zin om naar buiten te gaan,soms heb ik het idee dat ie het dan wel 24 uur kan ophouden (ga ik maar niet uitproberen )

[ Bericht 1% gewijzigd door Guess. op 12-07-2009 14:38:42 ]
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 11:29:18 #99
155227 crew  Guppy
dus
pi_70895876
Ronja is een held! Het hondje van mn schoonouders durft niet eens op de schommelbank
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_70896020
[quote]Op zondag 12 juli 2009 11:22 schreef Guess. het volgende:
AllRight,wat een prachtig hondje,daar zou ik ook helemaal verliefd op worden

Gijs zag er zo uit als pup,stijl pluizig haar met vooral op zijn rug heel stug (4mnd oud)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Deze is met een maand of 9/10
[ afbeelding ]

Omdat ie een gecombineerde pluk/knip vacht had hebben we hem van het begin af aan laten knippen en nu ziet ie er zo uit.(zou me niks vebazen als er nog iets poedel-achtigs door zit)Toen ie net een jaar was voor het 1st laten knippen en toen kwamen er op sommige plekken krulletjes (vooral hoofd) en de rest slag.

Ook weer zo'n snoepie die Gijs. Ik denk dat die Maltezer invloeden er van die lieve vrolijke hondjes van maken.
K'vond nog een leuk plaatje van paar weken geleden, kan je haar kopje wat beter zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door AllRight op 12-07-2009 11:41:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')