Graag gedaan!quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:54 schreef cosmick het volgende:
Nou, yes. Het begin van een spetterende solo-carriere van Jacqueline.
Gesponsord door 3FM natuurlijk!
Door jouw en mijn eigen belastingcenten dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:54 schreef cosmick het volgende:
Voor het geval dat hij plaat voor zijn kop heeftquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Carrière is nu toch kapot. Kan ie zich volledig op z'n Ferrari storten.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor het geval dat hij plaat voor zijn kop heeft
OMG.Heeft die snol nu al een solo-single uit?!quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:54 schreef cosmick het volgende:
Dat vehikel samen met Armin Van Buuren.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
OMG.Heeft die snol nu al een solo-single uit?!
Yup. En nu komt het, het is een housenummerquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
OMG.Heeft die snol nu al een solo-single uit?!
Whehehe, denk je van die ellende af te zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat vehikel samen met Armin Van Buuren.
Ja, logisch.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:30 schreef TheZapster het volgende:
Dan zal die snol ook wel de MH hebben volgende week
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ik blijf nog ff zitten want als ik Coldplay in de auto hoor dan rij ik mezelf spontaan dood![]()
![]()
ff laatste mail en dan ga ik maar
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ik blijf nog ff zitten want als ik Coldplay in de auto hoor dan rij ik mezelf spontaan dood![]()
![]()
ff laatste mail en dan ga ik maar
nee hoor daar staat Michael Jackson vanaf volgende week maar indd dat wordt getipt als zomerhit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:48 schreef hornage het volgende:
Zomerhit moet nog gevonden worden? Welk nummer staat er anders met ingang van volgende week op nummer 1 op de top 40?
Zomerhit 2009:
Retorische vraag:quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Carrière is nu toch kapot. Kan ie zich volledig op z'n Ferrari storten.
Wat een bagger zegquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:48 schreef hornage het volgende:
Zomerhit moet nog gevonden worden? Welk nummer staat er anders met ingang van volgende week op nummer 1 op de top 40?
Zomerhit 2009:
Wát een kutliedquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:48 schreef hornage het volgende:
Zomerhit 2009:
Basshunter was leuker, dat zegt alles.quote:
Ik hoorde gisteren o-zone op kx, zelfs dát is nog beter dan ditquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Basshunter was leuker, dat zegt alles.
Wat een baggerherrie is die plaat.
Ik vond de Haiduccii versie van dragostea din tei in de gabri ponte remix zelfs een erg leuke plaatquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren o-zone op kx, zelfs dát is nog beter dan dit
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vond de Haiduccii versie van dragostea din tei in de gabri ponte remix zelfs een erg leuke plaat.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:29 schreef Sersjee het volgende:
Een béétje zomerhit is een gigantisch irritante kutplaat, dus die Pitbull maakt best een aardige kans.
Guillermo & Tropical Danny vond ik met afstand de slechtste zomerhit ooit gehoord, dat was fout omdat het fout was.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:29 schreef Sersjee het volgende:
Een béétje zomerhit is een gigantisch irritante kutplaat, dus die Pitbull maakt best een aardige kans.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:29 schreef Sersjee het volgende:
die pitbull heeft trouwens alleen de tekst zelf gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Guillermo & Tropical Danny vond ik met afstand de slechtste zomerhit ooit gehoord, dat was fout omdat het fout was.
Pitbull is echter zo fout dat ik het weer goed vind.
dat zei ik toch alquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:29 schreef Sersjee het volgende:
Dat dus. Het is vooral uitermate lui samplegebruik. De Bucketheads deden dat veel leuker.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die pitbull heeft trouwens alleen de tekst zelf gedaandat muziekje bestaat echt al lang
Mjah,die van Kid Rock vond ik dan niet zo heel slecht ( dat was vorig jaar toch?of al weer het jaar daarvoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:29 schreef Sersjee het volgende:
dat klopt dan weerquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mjah,die van Kid Rock vond ik dan niet zo heel slecht ( dat was vorig jaar toch?of al weer het jaar daarvoor).Na de zomer kon ik het niet meer aan horen, maar dat was meer vanwege de frequentie dat het gedraaid werd,dan dat het slecht was.
Je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk. Maar de platen die echt blijven hangen in de herinnering als zomerhit zijn meestal toch van de categorie Las Ketchup en de Macarena.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mjah,die van Kid Rock vond ik dan niet zo heel slecht ( dat was vorig jaar toch?of al weer het jaar daarvoor).Na de zomer kon ik het niet meer aan horen, maar dat was meer vanwege de frequentie dat het gedraaid werd,dan dat het slecht was.
kesi kenoquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk. Maar de platen die echt blijven hangen in de herinnering als zomerhit zijn meestal toch van de categorie Las Ketchup en de Macarena.
ik vind het wel een leuk plaatje hoor echt zon plaat die in je hoofd blijft hangenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:26 schreef Sersjee het volgende:
Ik hoop dat Chicago een hoop geld verdient aan deze plaat. Dan is er tenminste nog iets goeds aan.
Als je een witte pruik tegen komt is de kans groot dat het Jacqueline is ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:47 schreef Sersjee het volgende:
Jacqueline stond gister achter me bij Fleet Foxes. Volgens m'n broer met zeker nog 2 ex-Krezippers, maar ik herken alleen die meiden
Nou, de oorspronkelijke kleur kwam al weer aardig door vanuit de wortels.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je een witte pruik tegen komt is de kans groot dat het Jacqueline is ja.
zou je toch bijna zeggen dat ze wel smaak heeftquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:47 schreef Sersjee het volgende:
Jacqueline stond gister achter me bij Fleet Foxes. Volgens m'n broer met zeker nog 2 ex-Krezippers, maar ik herken alleen die meiden
Ach. Smaak is uiterst relatief. Voorbeeldje: broer vond Tiger Mountain Peasant Song maar saai, terwijl ik de tranen in m'n ogen had staan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou je toch bijna zeggen dat ze wel smaak heeft
hebben ze dan een goede reclame gehad ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:04 schreef Sirolf het volgende:
Wat was die radioreclame van Tele2 net extreem slecht...
Nou, die campagne met 'de ZAK' vond ik wel erg sterk!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hebben ze dan een goede reclame gehad ?
Brainstew/Jaded?!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:57 schreef Sersjee het volgende:
Oe! Een van de weinige Green Day nummers post-Dookie die ik heul, heul oké vind...
Witte pruik?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je een witte pruik tegen komt is de kans groot dat het Jacqueline is ja.
Waar dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, vervuilt die Lantingajosti tegenwoordig ook weer de tv?
hoop nog altijd dat hij zich verslikt in een pilletje.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik liet de tv per ongeluk op Nederland 3 staan. Dus zap daar maar snel voorbijquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Waar dan?
Oh nee, laat maar, wil ik niet weten.
Het zou een nationale feestdag worden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoop nog altijd dat hij zich verslikt in een pilletje.
Scheelt dat ik dat toch bijna nooit aan heb staan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik liet de tv per ongeluk op Nederland 3 staan. Dus zap daar maar snel voorbij.
Ik wil 'et wel wetenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Waar dan?
Oh nee, laat maar, wil ik niet weten.
Ongelooflijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:33 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, terug van werk
En het zal laat worden voor mij:
Ik mag lekker 2000 opdrachten maken over persoonsvorm, onderwerp, het gebruik van leestekens enz. Lang leve het MBO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.. en zo kan ik nog een tijdje doorgaan...
[..]
Ik wil 'et wel weten
Ik weet niet hoe het is in andere landen, maar 2000 grammaticale opdrachten maken lijkt me zeer off-topic.quote:
Volgens mij past Lantinga beter op TV dan bij de radio.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beter een webcam , valt hij nog minder mensen lastig er meequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij past Lantinga beter op TV dan bij de radio.
Dan kan hij opnames maken en zichzelf daarna eindeloos bekijken op uitzendinggemist.nl, die narcistische geile bok.
Sander Lantinga pakt zijn kladblok en plant een Webcamdag.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beter een webcam , valt hij nog minder mensen lastig er mee
muggenbulten ftwquote:Op donderdag 2 juli 2009 05:59 schreef TheZapster het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.Pleurismuggen! Helemaal lekgeprikt vannacht![]()
Dragostea din tei vind ik meesterlijk! Misschien ook wel vanwege dat 3fm filmpje destijds waarin Giel Beelen wel gerestyled met Gerard Joling er ook inquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren o-zone op kx, zelfs dát is nog beter dan dit
Ze zullen wel 3 keer vijf minuten naar Werchter zappen en verder 8000 keer roepen "3FM Presents... Werchter!"quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:27 schreef naatje_1 het volgende:
gaat 3fm vanaaf nog uitzenden van Werchterik hoorde Corton zeggen dat ze vanaaf wel gwoon een stelling hebben
op die fietsquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zullen wel 3 keer vijf minuten naar Werchter zappen en verder 8000 keer roepen "3FM Presents... Werchter!"
weten we iig waar ons 'talent' vandaankomtquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/310132
http://8ballmusic.nl/anny(...)up6pie6cpmd1i6b841s3
Al die crapartiesten zitten dus bij één platenmaatschappij. Wel handig voor de MH; hoeven ze maar één nummer te bellen
.
Goede tieten, dat wel. Maarja, die zingen niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
Op die foto's van je laatste link ziet ze er nog wel ok uit trouwens
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
Op die foto's van je laatste link ziet ze er nog wel ok uit trouwens
Die van de tourflits neem ik aan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb een schijthekel aan de Tour de France, maar die sample die Giel heeft van die Toeter vind ik zooooooo leuk!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die van de tourflits neem ik aan?
Dan verwacht je toch good old Jacques Chapel er achteraan. Maar da's vrij lastig tegenwoordig...
Absoluutquote:
Idd. Maar HEEEL 3FM zit natuurlijk weer soppend op (of voor) hun stoel. WANT HET IS JACQUELINE VAN FUCKING KREZIP!!!!!!111!!!!!!!123!!!!!!!!!!!!!! Al liet ze een scheet, dan nog werd 't Megahit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:44 schreef Sjowhan het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het een schreeuw-gezeik nummer. Vond het in het begin wel lekker, maar nu blijkt het toch een ramp nummer te zijn.
Ja en dan hoor je Valerius, Bertolf, Milow of al die andere "serious talent":quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Maar HEEEL 3FM zit natuurlijk weer soppend op (of voor) hun stoel. WANT HET IS JACQUELINE VAN FUCKING KREZIP!!!!!!111!!!!!!!123!!!!!!!!!!!!!! Al liet ze een scheet, dan nog werd 't Megahit.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja en dan hoor je Valerius, Bertolf, Milow of al die andere "serious talent":
"Sorrydat was ik
"
Als je via google afbeeldingen zoekt naar Kings of Leon fans krijg je ditquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan is zo'n concert ook nog uitverkocht. Gaan daar alleen dove mensen naartoe?
Nee, prima, dan kan ik daarmee rekening houdenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je via google afbeeldingen zoekt naar Kings of Leon fans krijg je dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonde zeg ik je!
Maar goed, het geeft je een goed beeld welke types je moet mijden
Lekker knusquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:24 schreef cosmick het volgende:
Wel gezellig hier zo he, met z'n drietjes.
Ook niet voor de Tour de France?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik houd m'n radio dit weekend dus NIET in de gaten.
Laten we niet vergeten dat MJ ook ruknummers heeft gemaakt he? Zoals deze.quote:
Vooral tv dit weekend, denk ikquote:
quote:Ik heb zojuist een album 'Alle 13 Thomas Dekker' uitgebracht.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
Godver...
Ik ga koffie halen, flikker ik meteen 2 suiker in m'n kopje zoals altijd...Word ik afgeleid door een vrouwelijke collega, kom ik terug, loop ik weg flikker ik er uit automatisme weer 2 klontjes in...Nou heb ik koffie met 4 suiker en ik moet vanmiddag naar de tandarts
Hans == MJ , die zie je nooit meer terug .quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Iemand al iets van Hans vernomen? Is'ie met vakantie?
4 maten plagiaatquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans == MJ , die zie je nooit meer terug .
Snap hem ook niet helemaal waarom het zo rigoreus is gegaan, was rond die periode aan het klussenquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:18 schreef on_air het volgende:
Heerlijk trouwens, jullie zo terug lezen.
Blij dat ik nog lag te slapen.
Heet het trouwens weekend, als je twee dagen vrij bent tussen werken door, maar het is geen weekend.
Iddquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
4 maten plagiaat, is toch ook youtube videotje waarbij er 50 liedjes met de zelfde 4 maten zijn
Goed ochtendvermaeck.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:18 schreef on_air het volgende:
Heerlijk trouwens, jullie zo terug lezen.
Blij dat ik nog lag te slapen.
Heet het trouwens weekend, als je twee dagen vrij bent tussen werken door, maar het is geen weekend.
Ik ben na de lunch maar snel weer naar binnen gevlucht, want ik hield het gewoon niet meer uit in die hitte.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:02 schreef borisz het volgende:
Ik kwam nog onderweg mensen tegen die een sjaal omhadden.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:02 schreef borisz het volgende:
Ik kwam nog onderweg mensen tegen die een sjaal omhadden.
Oe. Geniet dan nog even van die frisse nieuwe Coldplay!quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
En weer terug, zo meeting en dan naar de tandarts
Door de typische stem gaat 't snel vervelen. Zelfde met Editors. Lijkt allemaal snel erg op elkaar.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:28 schreef cosmick het volgende:
Die Gossip vond ik wel leuk. Nu wat minder moet ik zeggen.
Hossend staan ze nu bij 3FM weer in de gang, want al ZESTIG keer All My Life gedraaidquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:39 schreef cosmick het volgende:
Verdomme, fuck toch eindelijk eens op met dat snert-Krezip.
Op basis van je tandartsgegevens kunnen we je vast nog wel indentificerenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig zit ik nog niet in de auto, want net zoals gister rij ik mezelf dan bijna spontaan dood
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op basis van je tandartsgegevens kunnen we je vast nog wel indentificeren
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op basis van je tandartsgegevens kunnen we je vast nog wel indentificeren
Zeker zweten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zap! Hoerige kutband.
> <
Blijft leuk man!
Ze moeten die playlist gewoon 's aanpassen, echt. Asociaal gewoon om jaren lang steeds dezelfde matige hitjes door onze strot te duwen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
Ja het is vandaag weer zo'n drama dag met drama muziekIk weet niet wat't is...t'is net anders dan anders zeg maar
to morregequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
Dirty Dianaa![]()
Ik ga er vandoor
Tot morgen waarschijnlijk
naam?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:07 schreef Sersjee het volgende:
Roel, had je het nieuwe nummer van Fleet Foxes al gehoord?
Ik had het niet tegen jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou.Nou enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht al op KX voorbij horen komen, maar nog niet bewust. Ik zie de titel hierboven al staan, dus die beluister ik later ffquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:07 schreef Sersjee het volgende:
Roel, had je het nieuwe nummer van Fleet Foxes al gehoord?
Je kan de versie opgenomen bij BBC radio 6 hier downloaden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wellicht al op KX voorbij horen komen, maar nog niet bewust. Ik zie de titel hierboven al staan, dus die beluister ik later ff.
"Download gekoppeld bestand als..."quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je kan de versie opgenomen bij BBC radio 6 hier downloaden.
Klinkt erg goed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Download gekoppeld bestand als..."
Het was een van de hoogtepunten van afgelopen dinsdag. Zowel broer als ik vonden er een Simon & Garfunkel luchtje aan hangen en da's natuurlijk nooit verkeerd.quote:
Is toch met ieder festival waar ze kaartjes voor hebben, moet altijd breed uitgemeten wordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:16 schreef Sjowhan het volgende:
3fm weer met de sensation-actie
Te triestig eigenlijk, maargoed.
jij gaat zeker voor de eerste 2quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
U2 in Stenders Canon:
http://www.3fm.nl/page/3fm08_canon_stem/1257
Lastige keuze...
Eitje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
U2 in Stenders Canon:
Lastige keuze...
Ik ben toch voor Bad gegaan. Maar het had idd ook WoWY, One, The Unforgettable Fire, Where The Streets Have No Name etc. kunnen zijnquote:
Niet veel mensen zijn het met mijn keuze eensquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
U2 in Stenders Canon:
Lastige keuze...
neem je toch een belgische proxyquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
Werchter kan je alleen live bekijken op tv als je een belgische IP hebt
Vind ik een verschrikkelijk nummerquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet veel mensen zijn het met mijn keuze eens![]()
Bullet The Blue Sky (0%)
Of in België werkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
neem je toch een belgische proxy
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vind ik een verschrikkelijk nummer.
Maar hoe doedege datquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
neem je toch een belgische proxy
Ik had voor het eerst sinds een jaar ook weer de 310/300. 176 reed weer eens nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Volgende halte: Haarlem Europaweg
Nee, ik ben nog steeds niet thuis. Verdomde Schiphol-kortsluiting ook...
Maar... ik luister wel!
Treinen , onder geen omstandigheid kunnen ze goed rijden, te koud te warm te nat te droogquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Volgende halte: Haarlem Europaweg
Nee, ik ben nog steeds niet thuis. Verdomde Schiphol-kortsluiting ook...
Maar... ik luister wel!
Geen Giel items gebruikenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
De afgelopen twee jaar was Michiel al de vaste vervanger van Giel voor zijn ochtendshow en de Vrijdag Freaknacht. Ook dit jaar zal Michiel de honneurs waarnemen tijdens de vakantie van Giel. Vanaf 20 juli dus drie weken lang Veenstra Uit De Veren!
Het grote verschil met vorig jaar is echter wel dat het waarschijnlijk weer een one-man show wordt, aangezien Michiels side-kick van vorig jaar, Erik-Jan Rosendahl, tegenwoordig werkt voor de ochtendshow van Rick van Velthuysen op Radio Veronica.
Verder is er nog niets bekend over deze lang durende overname. Het is dus afwachten met welke items Michiel op de proppen gaat komen!
lastig voor iemand die niet origineel isquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen Giel items gebruiken.
Giel zou sowieso eens zijn hele show moeten omgooien.
Giel zou gewoon naar 538 moetenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen Giel items gebruiken.
Giel zou sowieso eens zijn hele show moeten omgooien.
Geen slagroom nodig, deze zijn zoet genoeg van zichzelfquote:
heulmaal gelijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:15 schreef Brennel het volgende:
[..]
Geen slagroom nodig, deze zijn zoet genoeg van zichzelf
radio 6quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh daar past die niet, radio 6 is wel een goede optie
zou mij niet onaardig lijken , wel een dessert wijntje die erg koud is dan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Wit wijntje erbij en je kan zo naar Zuid West Londen
Dat zou idd wel leuk zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind het wel leuk als Michiel "begin de dag met een dansje" verder blijft doen
Item is al aardig uitgekauwd , of nieuw liedje of helemaal niet doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind het wel leuk als Michiel "begin de dag met een dansje" verder blijft doen
Gewoon elke dag Ilse deLange uitnodigen .quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou idd wel leuk zijndie kan ook al heul goed met mensen omgaan die uit hengelo komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |