Ik weet niet hoe het is in andere landen, maar 2000 grammaticale opdrachten maken lijkt me zeer off-topic.quote:
Volgens mij past Lantinga beter op TV dan bij de radio.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, vervuilt die Lantingajosti tegenwoordig ook weer de tv?
Beter een webcam , valt hij nog minder mensen lastig er meequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij past Lantinga beter op TV dan bij de radio.
Dan kan hij opnames maken en zichzelf daarna eindeloos bekijken op uitzendinggemist.nl, die narcistische geile bok.
Sander Lantinga pakt zijn kladblok en plant een Webcamdag.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beter een webcam , valt hij nog minder mensen lastig er mee
muggenbulten ftwquote:Op donderdag 2 juli 2009 05:59 schreef TheZapster het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.Pleurismuggen! Helemaal lekgeprikt vannacht![]()
Dragostea din tei vind ik meesterlijk! Misschien ook wel vanwege dat 3fm filmpje destijds waarin Giel Beelen wel gerestyled met Gerard Joling er ook inquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren o-zone op kx, zelfs dát is nog beter dan dit
Ze zullen wel 3 keer vijf minuten naar Werchter zappen en verder 8000 keer roepen "3FM Presents... Werchter!"quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:27 schreef naatje_1 het volgende:
gaat 3fm vanaaf nog uitzenden van Werchterik hoorde Corton zeggen dat ze vanaaf wel gwoon een stelling hebben
op die fietsquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zullen wel 3 keer vijf minuten naar Werchter zappen en verder 8000 keer roepen "3FM Presents... Werchter!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |