quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:29 schreef Sersjee het volgende:
Een béétje zomerhit is een gigantisch irritante kutplaat, dus die Pitbull maakt best een aardige kans.
die pitbull heeft trouwens alleen de tekst zelf gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Guillermo & Tropical Danny vond ik met afstand de slechtste zomerhit ooit gehoord, dat was fout omdat het fout was.
Pitbull is echter zo fout dat ik het weer goed vind.
dat zei ik toch alquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:29 schreef Sersjee het volgende:
Een béétje zomerhit is een gigantisch irritante kutplaat, dus die Pitbull maakt best een aardige kans.
Dat dus. Het is vooral uitermate lui samplegebruik. De Bucketheads deden dat veel leuker.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die pitbull heeft trouwens alleen de tekst zelf gedaandat muziekje bestaat echt al lang
Mjah,die van Kid Rock vond ik dan niet zo heel slecht ( dat was vorig jaar toch?of al weer het jaar daarvoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:29 schreef Sersjee het volgende:
dat klopt dan weerquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mjah,die van Kid Rock vond ik dan niet zo heel slecht ( dat was vorig jaar toch?of al weer het jaar daarvoor).Na de zomer kon ik het niet meer aan horen, maar dat was meer vanwege de frequentie dat het gedraaid werd,dan dat het slecht was.
Je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk. Maar de platen die echt blijven hangen in de herinnering als zomerhit zijn meestal toch van de categorie Las Ketchup en de Macarena.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mjah,die van Kid Rock vond ik dan niet zo heel slecht ( dat was vorig jaar toch?of al weer het jaar daarvoor).Na de zomer kon ik het niet meer aan horen, maar dat was meer vanwege de frequentie dat het gedraaid werd,dan dat het slecht was.
kesi kenoquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk. Maar de platen die echt blijven hangen in de herinnering als zomerhit zijn meestal toch van de categorie Las Ketchup en de Macarena.
ik vind het wel een leuk plaatje hoor echt zon plaat die in je hoofd blijft hangenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:26 schreef Sersjee het volgende:
Ik hoop dat Chicago een hoop geld verdient aan deze plaat. Dan is er tenminste nog iets goeds aan.
Als je een witte pruik tegen komt is de kans groot dat het Jacqueline is ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:47 schreef Sersjee het volgende:
Jacqueline stond gister achter me bij Fleet Foxes. Volgens m'n broer met zeker nog 2 ex-Krezippers, maar ik herken alleen die meiden
Nou, de oorspronkelijke kleur kwam al weer aardig door vanuit de wortels.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je een witte pruik tegen komt is de kans groot dat het Jacqueline is ja.
zou je toch bijna zeggen dat ze wel smaak heeftquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:47 schreef Sersjee het volgende:
Jacqueline stond gister achter me bij Fleet Foxes. Volgens m'n broer met zeker nog 2 ex-Krezippers, maar ik herken alleen die meiden
Ach. Smaak is uiterst relatief. Voorbeeldje: broer vond Tiger Mountain Peasant Song maar saai, terwijl ik de tranen in m'n ogen had staan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou je toch bijna zeggen dat ze wel smaak heeft
hebben ze dan een goede reclame gehad ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:04 schreef Sirolf het volgende:
Wat was die radioreclame van Tele2 net extreem slecht...
Nou, die campagne met 'de ZAK' vond ik wel erg sterk!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hebben ze dan een goede reclame gehad ?
Brainstew/Jaded?!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:57 schreef Sersjee het volgende:
Oe! Een van de weinige Green Day nummers post-Dookie die ik heul, heul oké vind...
Witte pruik?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je een witte pruik tegen komt is de kans groot dat het Jacqueline is ja.
Waar dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, vervuilt die Lantingajosti tegenwoordig ook weer de tv?
hoop nog altijd dat hij zich verslikt in een pilletje.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, vervuilt die Lantingajosti tegenwoordig ook weer de tv?
Ik liet de tv per ongeluk op Nederland 3 staan. Dus zap daar maar snel voorbijquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Waar dan?
Oh nee, laat maar, wil ik niet weten.
Het zou een nationale feestdag worden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoop nog altijd dat hij zich verslikt in een pilletje.
Scheelt dat ik dat toch bijna nooit aan heb staan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik liet de tv per ongeluk op Nederland 3 staan. Dus zap daar maar snel voorbij.
Ik wil 'et wel wetenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Waar dan?
Oh nee, laat maar, wil ik niet weten.
Ongelooflijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:33 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, terug van werk
En het zal laat worden voor mij:
Ik mag lekker 2000 opdrachten maken over persoonsvorm, onderwerp, het gebruik van leestekens enz. Lang leve het MBO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.. en zo kan ik nog een tijdje doorgaan...
[..]
Ik wil 'et wel weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |