Ik had voor het eerst sinds een jaar ook weer de 310/300. 176 reed weer eens nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Volgende halte: Haarlem Europaweg
Nee, ik ben nog steeds niet thuis. Verdomde Schiphol-kortsluiting ook...
Maar... ik luister wel!
Treinen , onder geen omstandigheid kunnen ze goed rijden, te koud te warm te nat te droogquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Volgende halte: Haarlem Europaweg
Nee, ik ben nog steeds niet thuis. Verdomde Schiphol-kortsluiting ook...
Maar... ik luister wel!
Geen Giel items gebruikenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
De afgelopen twee jaar was Michiel al de vaste vervanger van Giel voor zijn ochtendshow en de Vrijdag Freaknacht. Ook dit jaar zal Michiel de honneurs waarnemen tijdens de vakantie van Giel. Vanaf 20 juli dus drie weken lang Veenstra Uit De Veren!
Het grote verschil met vorig jaar is echter wel dat het waarschijnlijk weer een one-man show wordt, aangezien Michiels side-kick van vorig jaar, Erik-Jan Rosendahl, tegenwoordig werkt voor de ochtendshow van Rick van Velthuysen op Radio Veronica.
Verder is er nog niets bekend over deze lang durende overname. Het is dus afwachten met welke items Michiel op de proppen gaat komen!
lastig voor iemand die niet origineel isquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen Giel items gebruiken.
Giel zou sowieso eens zijn hele show moeten omgooien.
Giel zou gewoon naar 538 moetenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen Giel items gebruiken.
Giel zou sowieso eens zijn hele show moeten omgooien.
Geen slagroom nodig, deze zijn zoet genoeg van zichzelfquote:
heulmaal gelijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:15 schreef Brennel het volgende:
[..]
Geen slagroom nodig, deze zijn zoet genoeg van zichzelf
radio 6quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh daar past die niet, radio 6 is wel een goede optie
zou mij niet onaardig lijken , wel een dessert wijntje die erg koud is dan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Wit wijntje erbij en je kan zo naar Zuid West Londen
Dat zou idd wel leuk zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind het wel leuk als Michiel "begin de dag met een dansje" verder blijft doen
Item is al aardig uitgekauwd , of nieuw liedje of helemaal niet doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind het wel leuk als Michiel "begin de dag met een dansje" verder blijft doen
Gewoon elke dag Ilse deLange uitnodigen .quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou idd wel leuk zijndie kan ook al heul goed met mensen omgaan die uit hengelo komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |