Op basis van je tandartsgegevens kunnen we je vast nog wel indentificerenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig zit ik nog niet in de auto, want net zoals gister rij ik mezelf dan bijna spontaan dood
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op basis van je tandartsgegevens kunnen we je vast nog wel indentificeren
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Op basis van je tandartsgegevens kunnen we je vast nog wel indentificeren
Zeker zweten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zap! Hoerige kutband.
> <
Blijft leuk man!
Ze moeten die playlist gewoon 's aanpassen, echt. Asociaal gewoon om jaren lang steeds dezelfde matige hitjes door onze strot te duwen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
Ja het is vandaag weer zo'n drama dag met drama muziekIk weet niet wat't is...t'is net anders dan anders zeg maar
to morregequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
Dirty Dianaa![]()
Ik ga er vandoor
Tot morgen waarschijnlijk
naam?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:07 schreef Sersjee het volgende:
Roel, had je het nieuwe nummer van Fleet Foxes al gehoord?
Ik had het niet tegen jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou.Nou enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht al op KX voorbij horen komen, maar nog niet bewust. Ik zie de titel hierboven al staan, dus die beluister ik later ffquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:07 schreef Sersjee het volgende:
Roel, had je het nieuwe nummer van Fleet Foxes al gehoord?
Je kan de versie opgenomen bij BBC radio 6 hier downloaden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wellicht al op KX voorbij horen komen, maar nog niet bewust. Ik zie de titel hierboven al staan, dus die beluister ik later ff.
"Download gekoppeld bestand als..."quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je kan de versie opgenomen bij BBC radio 6 hier downloaden.
Klinkt erg goed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Download gekoppeld bestand als..."
Het was een van de hoogtepunten van afgelopen dinsdag. Zowel broer als ik vonden er een Simon & Garfunkel luchtje aan hangen en da's natuurlijk nooit verkeerd.quote:
Is toch met ieder festival waar ze kaartjes voor hebben, moet altijd breed uitgemeten wordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:16 schreef Sjowhan het volgende:
3fm weer met de sensation-actie
Te triestig eigenlijk, maargoed.
jij gaat zeker voor de eerste 2quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
U2 in Stenders Canon:
http://www.3fm.nl/page/3fm08_canon_stem/1257
Lastige keuze...
Eitje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
U2 in Stenders Canon:
Lastige keuze...
Ik ben toch voor Bad gegaan. Maar het had idd ook WoWY, One, The Unforgettable Fire, Where The Streets Have No Name etc. kunnen zijnquote:
Niet veel mensen zijn het met mijn keuze eensquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
U2 in Stenders Canon:
Lastige keuze...
neem je toch een belgische proxyquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
Werchter kan je alleen live bekijken op tv als je een belgische IP hebt
Vind ik een verschrikkelijk nummerquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet veel mensen zijn het met mijn keuze eens![]()
Bullet The Blue Sky (0%)
Of in België werkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
neem je toch een belgische proxy
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vind ik een verschrikkelijk nummer.
Maar hoe doedege datquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
neem je toch een belgische proxy
Ik had voor het eerst sinds een jaar ook weer de 310/300. 176 reed weer eens nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Volgende halte: Haarlem Europaweg
Nee, ik ben nog steeds niet thuis. Verdomde Schiphol-kortsluiting ook...
Maar... ik luister wel!
Treinen , onder geen omstandigheid kunnen ze goed rijden, te koud te warm te nat te droogquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Volgende halte: Haarlem Europaweg
Nee, ik ben nog steeds niet thuis. Verdomde Schiphol-kortsluiting ook...
Maar... ik luister wel!
Geen Giel items gebruikenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
De afgelopen twee jaar was Michiel al de vaste vervanger van Giel voor zijn ochtendshow en de Vrijdag Freaknacht. Ook dit jaar zal Michiel de honneurs waarnemen tijdens de vakantie van Giel. Vanaf 20 juli dus drie weken lang Veenstra Uit De Veren!
Het grote verschil met vorig jaar is echter wel dat het waarschijnlijk weer een one-man show wordt, aangezien Michiels side-kick van vorig jaar, Erik-Jan Rosendahl, tegenwoordig werkt voor de ochtendshow van Rick van Velthuysen op Radio Veronica.
Verder is er nog niets bekend over deze lang durende overname. Het is dus afwachten met welke items Michiel op de proppen gaat komen!
lastig voor iemand die niet origineel isquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen Giel items gebruiken.
Giel zou sowieso eens zijn hele show moeten omgooien.
Giel zou gewoon naar 538 moetenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen Giel items gebruiken.
Giel zou sowieso eens zijn hele show moeten omgooien.
Geen slagroom nodig, deze zijn zoet genoeg van zichzelfquote:
heulmaal gelijkquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:15 schreef Brennel het volgende:
[..]
Geen slagroom nodig, deze zijn zoet genoeg van zichzelf
radio 6quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh daar past die niet, radio 6 is wel een goede optie
zou mij niet onaardig lijken , wel een dessert wijntje die erg koud is dan.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Wit wijntje erbij en je kan zo naar Zuid West Londen
Dat zou idd wel leuk zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind het wel leuk als Michiel "begin de dag met een dansje" verder blijft doen
Item is al aardig uitgekauwd , of nieuw liedje of helemaal niet doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind het wel leuk als Michiel "begin de dag met een dansje" verder blijft doen
Gewoon elke dag Ilse deLange uitnodigen .quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou idd wel leuk zijndie kan ook al heul goed met mensen omgaan die uit hengelo komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |