Als je via google afbeeldingen zoekt naar Kings of Leon fans krijg je ditquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan is zo'n concert ook nog uitverkocht. Gaan daar alleen dove mensen naartoe?
Nee, prima, dan kan ik daarmee rekening houdenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je via google afbeeldingen zoekt naar Kings of Leon fans krijg je dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonde zeg ik je!
Maar goed, het geeft je een goed beeld welke types je moet mijden
Lekker knusquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:24 schreef cosmick het volgende:
Wel gezellig hier zo he, met z'n drietjes.
Ook niet voor de Tour de France?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik houd m'n radio dit weekend dus NIET in de gaten.
Laten we niet vergeten dat MJ ook ruknummers heeft gemaakt he? Zoals deze.quote:
Vooral tv dit weekend, denk ikquote:
quote:Ik heb zojuist een album 'Alle 13 Thomas Dekker' uitgebracht.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
Godver...
Ik ga koffie halen, flikker ik meteen 2 suiker in m'n kopje zoals altijd...Word ik afgeleid door een vrouwelijke collega, kom ik terug, loop ik weg flikker ik er uit automatisme weer 2 klontjes in...Nou heb ik koffie met 4 suiker en ik moet vanmiddag naar de tandarts
Hans == MJ , die zie je nooit meer terug .quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Iemand al iets van Hans vernomen? Is'ie met vakantie?
4 maten plagiaatquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans == MJ , die zie je nooit meer terug .
Snap hem ook niet helemaal waarom het zo rigoreus is gegaan, was rond die periode aan het klussenquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:18 schreef on_air het volgende:
Heerlijk trouwens, jullie zo terug lezen.
Blij dat ik nog lag te slapen.
Heet het trouwens weekend, als je twee dagen vrij bent tussen werken door, maar het is geen weekend.
Iddquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
4 maten plagiaat, is toch ook youtube videotje waarbij er 50 liedjes met de zelfde 4 maten zijn
Goed ochtendvermaeck.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:18 schreef on_air het volgende:
Heerlijk trouwens, jullie zo terug lezen.
Blij dat ik nog lag te slapen.
Heet het trouwens weekend, als je twee dagen vrij bent tussen werken door, maar het is geen weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |