Graag gedaan!quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:54 schreef cosmick het volgende:
Nou, yes. Het begin van een spetterende solo-carriere van Jacqueline.
Gesponsord door 3FM natuurlijk!
Door jouw en mijn eigen belastingcenten dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:54 schreef cosmick het volgende:
Voor het geval dat hij plaat voor zijn kop heeftquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Carrière is nu toch kapot. Kan ie zich volledig op z'n Ferrari storten.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor het geval dat hij plaat voor zijn kop heeft
OMG.Heeft die snol nu al een solo-single uit?!quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:54 schreef cosmick het volgende:
Dat vehikel samen met Armin Van Buuren.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
OMG.Heeft die snol nu al een solo-single uit?!
Yup. En nu komt het, het is een housenummerquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
OMG.Heeft die snol nu al een solo-single uit?!
Whehehe, denk je van die ellende af te zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat vehikel samen met Armin Van Buuren.
Ja, logisch.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:30 schreef TheZapster het volgende:
Dan zal die snol ook wel de MH hebben volgende week
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ik blijf nog ff zitten want als ik Coldplay in de auto hoor dan rij ik mezelf spontaan dood![]()
![]()
ff laatste mail en dan ga ik maar
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ik blijf nog ff zitten want als ik Coldplay in de auto hoor dan rij ik mezelf spontaan dood![]()
![]()
ff laatste mail en dan ga ik maar
nee hoor daar staat Michael Jackson vanaf volgende week maar indd dat wordt getipt als zomerhit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:48 schreef hornage het volgende:
Zomerhit moet nog gevonden worden? Welk nummer staat er anders met ingang van volgende week op nummer 1 op de top 40?
Zomerhit 2009:
Retorische vraag:quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Carrière is nu toch kapot. Kan ie zich volledig op z'n Ferrari storten.
Wat een bagger zegquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:48 schreef hornage het volgende:
Zomerhit moet nog gevonden worden? Welk nummer staat er anders met ingang van volgende week op nummer 1 op de top 40?
Zomerhit 2009:
Wát een kutliedquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:48 schreef hornage het volgende:
Zomerhit 2009:
Basshunter was leuker, dat zegt alles.quote:
Ik hoorde gisteren o-zone op kx, zelfs dát is nog beter dan ditquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Basshunter was leuker, dat zegt alles.
Wat een baggerherrie is die plaat.
Ik vond de Haiduccii versie van dragostea din tei in de gabri ponte remix zelfs een erg leuke plaatquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren o-zone op kx, zelfs dát is nog beter dan dit
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vond de Haiduccii versie van dragostea din tei in de gabri ponte remix zelfs een erg leuke plaat.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:29 schreef Sersjee het volgende:
Een béétje zomerhit is een gigantisch irritante kutplaat, dus die Pitbull maakt best een aardige kans.
Guillermo & Tropical Danny vond ik met afstand de slechtste zomerhit ooit gehoord, dat was fout omdat het fout was.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:29 schreef Sersjee het volgende:
Een béétje zomerhit is een gigantisch irritante kutplaat, dus die Pitbull maakt best een aardige kans.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:29 schreef Sersjee het volgende:
die pitbull heeft trouwens alleen de tekst zelf gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Guillermo & Tropical Danny vond ik met afstand de slechtste zomerhit ooit gehoord, dat was fout omdat het fout was.
Pitbull is echter zo fout dat ik het weer goed vind.
dat zei ik toch alquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:29 schreef Sersjee het volgende:
Dat dus. Het is vooral uitermate lui samplegebruik. De Bucketheads deden dat veel leuker.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die pitbull heeft trouwens alleen de tekst zelf gedaandat muziekje bestaat echt al lang
Mjah,die van Kid Rock vond ik dan niet zo heel slecht ( dat was vorig jaar toch?of al weer het jaar daarvoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:29 schreef Sersjee het volgende:
dat klopt dan weerquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mjah,die van Kid Rock vond ik dan niet zo heel slecht ( dat was vorig jaar toch?of al weer het jaar daarvoor).Na de zomer kon ik het niet meer aan horen, maar dat was meer vanwege de frequentie dat het gedraaid werd,dan dat het slecht was.
Je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk. Maar de platen die echt blijven hangen in de herinnering als zomerhit zijn meestal toch van de categorie Las Ketchup en de Macarena.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mjah,die van Kid Rock vond ik dan niet zo heel slecht ( dat was vorig jaar toch?of al weer het jaar daarvoor).Na de zomer kon ik het niet meer aan horen, maar dat was meer vanwege de frequentie dat het gedraaid werd,dan dat het slecht was.
kesi kenoquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk. Maar de platen die echt blijven hangen in de herinnering als zomerhit zijn meestal toch van de categorie Las Ketchup en de Macarena.
ik vind het wel een leuk plaatje hoor echt zon plaat die in je hoofd blijft hangenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:26 schreef Sersjee het volgende:
Ik hoop dat Chicago een hoop geld verdient aan deze plaat. Dan is er tenminste nog iets goeds aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |