weten we iig waar ons 'talent' vandaankomtquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/310132
http://8ballmusic.nl/anny(...)up6pie6cpmd1i6b841s3
Al die crapartiesten zitten dus bij één platenmaatschappij. Wel handig voor de MH; hoeven ze maar één nummer te bellen
.
Goede tieten, dat wel. Maarja, die zingen niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
Op die foto's van je laatste link ziet ze er nog wel ok uit trouwens
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
Op die foto's van je laatste link ziet ze er nog wel ok uit trouwens
Die van de tourflits neem ik aan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb een schijthekel aan de Tour de France, maar die sample die Giel heeft van die Toeter vind ik zooooooo leuk!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die van de tourflits neem ik aan?
Dan verwacht je toch good old Jacques Chapel er achteraan. Maar da's vrij lastig tegenwoordig...
Absoluutquote:
Idd. Maar HEEEL 3FM zit natuurlijk weer soppend op (of voor) hun stoel. WANT HET IS JACQUELINE VAN FUCKING KREZIP!!!!!!111!!!!!!!123!!!!!!!!!!!!!! Al liet ze een scheet, dan nog werd 't Megahit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:44 schreef Sjowhan het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het een schreeuw-gezeik nummer. Vond het in het begin wel lekker, maar nu blijkt het toch een ramp nummer te zijn.
Ja en dan hoor je Valerius, Bertolf, Milow of al die andere "serious talent":quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Maar HEEEL 3FM zit natuurlijk weer soppend op (of voor) hun stoel. WANT HET IS JACQUELINE VAN FUCKING KREZIP!!!!!!111!!!!!!!123!!!!!!!!!!!!!! Al liet ze een scheet, dan nog werd 't Megahit.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja en dan hoor je Valerius, Bertolf, Milow of al die andere "serious talent":
"Sorrydat was ik
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |