Als je een witte pruik tegen komt is de kans groot dat het Jacqueline is ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:47 schreef Sersjee het volgende:
Jacqueline stond gister achter me bij Fleet Foxes. Volgens m'n broer met zeker nog 2 ex-Krezippers, maar ik herken alleen die meiden
Nou, de oorspronkelijke kleur kwam al weer aardig door vanuit de wortels.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je een witte pruik tegen komt is de kans groot dat het Jacqueline is ja.
zou je toch bijna zeggen dat ze wel smaak heeftquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:47 schreef Sersjee het volgende:
Jacqueline stond gister achter me bij Fleet Foxes. Volgens m'n broer met zeker nog 2 ex-Krezippers, maar ik herken alleen die meiden
Ach. Smaak is uiterst relatief. Voorbeeldje: broer vond Tiger Mountain Peasant Song maar saai, terwijl ik de tranen in m'n ogen had staan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou je toch bijna zeggen dat ze wel smaak heeft
hebben ze dan een goede reclame gehad ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:04 schreef Sirolf het volgende:
Wat was die radioreclame van Tele2 net extreem slecht...
Nou, die campagne met 'de ZAK' vond ik wel erg sterk!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hebben ze dan een goede reclame gehad ?
Brainstew/Jaded?!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:57 schreef Sersjee het volgende:
Oe! Een van de weinige Green Day nummers post-Dookie die ik heul, heul oké vind...
Witte pruik?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je een witte pruik tegen komt is de kans groot dat het Jacqueline is ja.
Waar dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, vervuilt die Lantingajosti tegenwoordig ook weer de tv?
hoop nog altijd dat hij zich verslikt in een pilletje.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik liet de tv per ongeluk op Nederland 3 staan. Dus zap daar maar snel voorbijquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Waar dan?
Oh nee, laat maar, wil ik niet weten.
Het zou een nationale feestdag worden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoop nog altijd dat hij zich verslikt in een pilletje.
Scheelt dat ik dat toch bijna nooit aan heb staan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik liet de tv per ongeluk op Nederland 3 staan. Dus zap daar maar snel voorbij.
Ik wil 'et wel wetenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Waar dan?
Oh nee, laat maar, wil ik niet weten.
Ongelooflijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:33 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, terug van werk
En het zal laat worden voor mij:
Ik mag lekker 2000 opdrachten maken over persoonsvorm, onderwerp, het gebruik van leestekens enz. Lang leve het MBO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.. en zo kan ik nog een tijdje doorgaan...
[..]
Ik wil 'et wel weten
Ik weet niet hoe het is in andere landen, maar 2000 grammaticale opdrachten maken lijkt me zeer off-topic.quote:
Volgens mij past Lantinga beter op TV dan bij de radio.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beter een webcam , valt hij nog minder mensen lastig er meequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij past Lantinga beter op TV dan bij de radio.
Dan kan hij opnames maken en zichzelf daarna eindeloos bekijken op uitzendinggemist.nl, die narcistische geile bok.
Sander Lantinga pakt zijn kladblok en plant een Webcamdag.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beter een webcam , valt hij nog minder mensen lastig er mee
muggenbulten ftwquote:Op donderdag 2 juli 2009 05:59 schreef TheZapster het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.Pleurismuggen! Helemaal lekgeprikt vannacht![]()
Dragostea din tei vind ik meesterlijk! Misschien ook wel vanwege dat 3fm filmpje destijds waarin Giel Beelen wel gerestyled met Gerard Joling er ook inquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren o-zone op kx, zelfs dát is nog beter dan dit
Ze zullen wel 3 keer vijf minuten naar Werchter zappen en verder 8000 keer roepen "3FM Presents... Werchter!"quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:27 schreef naatje_1 het volgende:
gaat 3fm vanaaf nog uitzenden van Werchterik hoorde Corton zeggen dat ze vanaaf wel gwoon een stelling hebben
op die fietsquote:Op donderdag 2 juli 2009 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zullen wel 3 keer vijf minuten naar Werchter zappen en verder 8000 keer roepen "3FM Presents... Werchter!"
weten we iig waar ons 'talent' vandaankomtquote:Op donderdag 2 juli 2009 09:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/310132
http://8ballmusic.nl/anny(...)up6pie6cpmd1i6b841s3
Al die crapartiesten zitten dus bij één platenmaatschappij. Wel handig voor de MH; hoeven ze maar één nummer te bellen
.
Goede tieten, dat wel. Maarja, die zingen niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
Op die foto's van je laatste link ziet ze er nog wel ok uit trouwens
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
Op die foto's van je laatste link ziet ze er nog wel ok uit trouwens
Die van de tourflits neem ik aan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb een schijthekel aan de Tour de France, maar die sample die Giel heeft van die Toeter vind ik zooooooo leuk!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die van de tourflits neem ik aan?
Dan verwacht je toch good old Jacques Chapel er achteraan. Maar da's vrij lastig tegenwoordig...
Absoluutquote:
Idd. Maar HEEEL 3FM zit natuurlijk weer soppend op (of voor) hun stoel. WANT HET IS JACQUELINE VAN FUCKING KREZIP!!!!!!111!!!!!!!123!!!!!!!!!!!!!! Al liet ze een scheet, dan nog werd 't Megahit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:44 schreef Sjowhan het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het een schreeuw-gezeik nummer. Vond het in het begin wel lekker, maar nu blijkt het toch een ramp nummer te zijn.
Ja en dan hoor je Valerius, Bertolf, Milow of al die andere "serious talent":quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Maar HEEEL 3FM zit natuurlijk weer soppend op (of voor) hun stoel. WANT HET IS JACQUELINE VAN FUCKING KREZIP!!!!!!111!!!!!!!123!!!!!!!!!!!!!! Al liet ze een scheet, dan nog werd 't Megahit.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja en dan hoor je Valerius, Bertolf, Milow of al die andere "serious talent":
"Sorrydat was ik
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |