quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:16 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, Een echt brommer topic dus.....
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:18 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste te omcirkelen, leeftijd: 37![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeah
Beter dan een brommerquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
of had je liever weer een BMW in de openingspost gehad?
die bestaan nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:47 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
GS500? Diversion? NTV?Die liggen nog verder onder aan de ladder
Vergeet je regenpak nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:52 schreef Geerd het volgende:
Zo boeltje gepakt, zondag vrij gekregen ook nogvia google maps routetje geplant
extra litertje olie mee.
![]()
3 dagen rondcrossen![]()
Vergeet niet dat je de route goed moet bemesten en voldoende water moet gevenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:52 schreef Geerd het volgende:
Zo boeltje gepakt, zondag vrij gekregen ook nogvia google maps routetje geplant
extra litertje olie mee.
![]()
3 dagen rondcrossen![]()
wrom dat danquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:14 schreef bvvt het volgende:
houd het rubber beneden
ook niet geheel onbelangrijk iddquote:
Mooi, staart tussen de benen en wegwezenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:46 schreef Reintji het volgende:
Och nee, motorcracks.. gezellig. dacht dat het hier over motoren gaat? Ik druip wel weer af naar GAM
veel te warm voor jouw soort deze week. Ik beperkt kw tor een eenvoudig sterf! vandaag. Alles in de sfeer van de MC uiteraardquote:
Hmm, OK. heb je zelf ook nog een poging gedaan om die zin begrijpend te lezen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
veel te warm voor jouw soort deze week. Ik beperkt kw tor een eenvoudig sterf! vandaag. Alles in de sfeer van de MC uiteraard
Nouja, als je m een beetje laat afstellen met die spulletjes dan is een beetje meer lucht ook niet verkeerd denkik, je huidige filter zal ook wel eeuwen oud zijn.. misschien wel goed, maar ik zou het even navragen bij een (voor jou) betrouwbare motorzaakquote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:34 schreef Den_Haag het volgende:
verder geen idee over dat filtertje Cageon?
Geen K&N maar wel een iets betere prijs:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nouja, als je m een beetje laat afstellen met die spulletjes dan is een beetje meer lucht ook niet verkeerd denkik, je huidige filter zal ook wel eeuwen oud zijn.. misschien wel goed, maar ik zou het even navragen bij een (voor jou) betrouwbare motorzaak
quote:[message=13027405,noline]-XX- schreef op 03 juli 2009 @ 22:59[/message]:
Kijk! Eindelijk eens een kort en duidelijk antwoord!!
Waar kan ik dat bestellen?
Wat houdt dat Multigrade in? Het merk of is dat iets van half of vol syntheet.
t begon er wel op te lijkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ben je nou aan het driften daar!Of lijkt dat maar zo?
Scherp gezien!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:32 schreef -XX- het volgende:
Ben je nou aan het driften daar!Of lijkt dat maar zo?
Netjes!quote:
Ja even serieus!quote:
Wacht even, dan maak ik vast een nieuw topic aan omdat deze zo vol isquote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vertel me alles over olie wat je er van weet denkt te weten!![]()
Ik zeg halfvol, bij melk smaakt dat beter dus voor motoren zal dat ook wel zo zijnquote:Half of vol? Wat is het verschil?
leuke edit WBquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
Vanaaf weer even een stukje gereden.
[ afbeelding ]
Dit weekend hopelijk tussendoor de rechterremklauw reviseren en stalen remleidingen voor monteren.
Beetje vreemde motor op de doos.![]()
[ afbeelding ]
En natuurlijk Laguna Seca op TV!![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:30 schreef -XX- het volgende:
Ja even serieus!
Ik word er helemaal gek van. De ene zaak zegt dit, de andere zaak zegt dat, het boekje zegt dit!!
Wat is het nou?![]()
Wat houdt dat multigrade in dan? Ik weet het serieusly niet!
En is 20W50 Mineraal ook goed? En wat houdt dat in?
Vertel me alles over olie wat je er van weet!![]()
En wat gooide jij in je szr?
Half of vol? Wat is het verschil?
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:59 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Wacht even, dan maak ik vast een nieuw topic aan omdat deze zo vol is[ afbeelding ]
[..]
Ik zeg halfvol, bij melk smaakt dat beter dus voor motoren zal dat ook wel zo zijn
Verwacht je nu dat iemand dat gaat lezen:?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik mag ik mag
![]()
bla bla bla
Artikel onder druk, kijk het later wel na.![]()
![]()
"Ik mag ik mag" las ik pas in jouu postquote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Iemand die de OP leest![]()
[..]![]()
![]()
[..]
Verwacht je nu dat iemand dat gaat lezen:?
jij hebt het iig gedaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Verwacht je nu dat iemand dat gaat lezen:?
Wat een verhaal!!!! Maar ik snap het.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik mag ik mag
![]()
Mineraal is geraffineerde olie uit de grond, nagenoeg geen toevoegingen. (voornamelijk Multigrade manipulatie)
Een top kwaliteit mineraal smeert het beste, maar gaat het kortste mee. (olie vervuilt .. smering loopt terug)
Goed voor een korte wedstrijd in de racerij zeg maar.![]()
Half synthetisch is een minerale olie met wat artificiële toevoegingen, voornamelijk om de standtijd te verbeteren. Bij motorfietsen moeten we de natte koppeling niet vergeten, vind ik zelf een overtrokken iets.
(het is meer dan sommige toevoegingen voor koekblikken weggelaten worden zeg ik zonder labo ervaring)
Smering zwart wit gezien 0.01% mindermaar smering blijft langer op niveau.
![]()
Bestand tegen hogere temperaturen, olie verbrand minder snel.
Volsynthetische olie bestaat eigenlijk nagenoeg niet (alleen de Motul 10W60en wellicht het hier onbekende merk Amsoil oil heeft een 100% PAO / Motul zat in de Morini![]()
) maar volsyntheet is theoretisch een product zonder de minerale basisolie uit de natuur.
Is ontworpen door ingenieurs om alleen het beste van de technologie in een olie te stoppen.![]()
Dus smeert het beste, gaat het langste mee, is hittebestendig, houdt je motor schoon van binnen.
Alleen maar voordelen! [/ eind commercial]
In de praktijk zijn er dus minerale oliën die de volsyntheet verslaan.
(en ook in testen versloeg bijvoorbeeld Castrol GPS halfsyntheet enkele volsyntheet broeders
- zelfs die uit eigen stal!)
Praktisch gezien is voor de meeste motorrijders, en dagelijks gebruik, de half syntheet de meeste logische keuze tussen prijs en prestatie.
Het gaat langer mee dan mineraal, half syntheet heeft nagenoeg dezelfde kwaliteit als de meeste volsyntheten.
Bij een nieuwe motor zou ik persoonlijk -na ZEER gedegen inrijden- volsyntheet nemen, en direct profiteren van de extra standtijd, temperatuur stabiliteit, en de uitstekende zelfreinigende eigenschappen.
Volsyntheet is voor de liefhebberen niet al te oude motorfietsen die nog niet al te veel vervuild zijn.
(zit dan ook in de ZX12-R en de TL1000R!)
Er zijn bovendien configuraties die om een specifiek product vragen.
Ik noemde al even de Moto Morini Corsaro 1200.
Dit moderne Veloce Bilbao Corsacorta motorblok heeft vanaf fabriek 'volsyntheet' en 10W60 als eis meegekregen.
Enkele oldtimers hebben afdichtingen in het motorblok die in de loop der jaren vuil hebben opgebouwd, en van het minder schoonmakende effect van een mineraal profiteren.
De nadelen (versleten zuigerveren -lekken veel, rijden weinig, dus veel veroudering) nemen ze op de koop toe.
Brengt het verhaal terug op de SZR, 1 cylinder met ruime zuigerspeling.![]()
Dus voor het volgende hoofdstuk:
Alle motorolie voor consumenten is Multigrade!
![]()
Even in het kort.
(Nick roept al 3x wil shoppen voor zijn rapport, gaat naar de laatste klas van de basisschool)
Laten we de 10W40 als voorbeeld nemen.
10W is de viscositeit van olie in koude toestand en de 'kwaliteit' van de basisolie.
Via additieven en chemische bewerkingenkraken wordt de olie als het ware flexibel gemaakt.
Bij hogere temperaturen mag de olie niet te dik worden, want het stroomt gewoon weg tussen je cilinder en zuiger. Zo via de uitlaatgassen de natuur in! Lekker 2 takten.![]()
![]()
![]()
![]()
Dunne olie heeft een voordeel bij het starten, stroomt beter het blok in, geeft sneller smering op kritieke punten zoals bijvoorbeeld de nokkenas en krukaslager(s).
TE DUN EN OLIEVERBRUIK GAAT EEN ROL SPELEN.
(moderne auto's worden steeds meer voor 5W ontworpen)
Tijdens het rijden wordt de olie echter steeds heter en dunner!![]()
Vandaar dat alle commerciële (motor!)olie voor consumenten Multigrade is.
40W is niet de exacte dikte, maar een indicatie hoe de olie zich op bedrijfstemperatuur zou moeten gedragen.
Hoe hoger het getal, hoe stroperiger (is een overdrijving) de olie zal zijn, en hoe langzamer deze door het blok stroomt.![]()
TE DUN EN OLIEVERBRUIK GAAT EEN ROL SPELEN.
Om terug naar de inleiding voor dit hoofdstuk te gaan:
Neem het advies van Huub666 ter harte, met deze theorie in het achterhoofd.![]()
20W = iets dikker bij de koude start, loopt geen olie weg op plekken waar het niet hoort.
W50 = iets dikker bij bedrijfstemperatuur, stabieler op temperatuur, loopt (als boven) geen olie weg in de verbranding.
20W50 is dus ook mijn advies voor de SZR.
In de winter, koude lastige omstandigheden, zou 10W40 fijner zijn.
En de bovenspecificatie van wat W40 mag zijn is de ondergrens van W50, dus laten we het allemaal niet belangrijker maken dan het is.![]()
WB had olie van de Lidl in de SZR, 15W40 zit qua starten nog tussen beide in, kost ongeveer 10 euro voor 5 liter, en is van kwaliteit (druk, smeereigenschappen, half syntheet) SJ = top.![]()
Artikel onder druk, kijk het later wel na.![]()
![]()
Lust dan ook wat meer van dat lekkere spul.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:51 schreef Den_Haag het volgende:
bij de yzf wordt soms ook 20W50 aangeraden. gooi er gewoon 10W40 in
Frituurvet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:50 schreef -XX- het volgende:
Wb,, is dit ook goed?
http://www.japparts.nl/index.php?main_page=product_info&products_id=7441
???
Een schande dat ze dat nog verkopenquote:SF: Een olie met verder verbeterde eigenschappen tegen slijtage, oxydatie, roestvorming , drab- en lakvormige afzettingen en met verbeterde oxydatie-stabiliteit.
Voorgeschreven door automobielfabrikanten vanaf 1980 tot 1985.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de actie van de Liddl is toch al voorbij?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lust dan ook wat meer van dat lekkere spul.![]()
[..]
Frituurvet.![]()
[..]
Een schande dat ze dat nog verkopen![]()
Scoor dan de Lidl olie, veel beter (specificatie 2003!) en minder dan de helft van die prijs.
Koppeling geen probleem.
Roderick, wil je brieven aan mijn internet dochter aub niet lezen!![]()
![]()
Is een product uit het standaard assortiment.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:44 schreef -XX- het volgende:
Maar de actie van de Liddl is toch al voorbij?
Die motoractie?
Of hebben die dat standaard in de aanbieding?
Maar die hebben dus alleen 15W40 en geen 20W50?!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is een product uit het standaard assortiment.
15W is al iets dikker dan je 10W en W40 is aanbevolen zijde Yamaha.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:48 schreef -XX- het volgende:
Maar die hebben dus alleen 15W40 en geen 20W50?!
Misschien maar gewoon proberen.
Jij hebt er tenslotte goeie ervaringen mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste en laatste zin jaquote:
Zie bovenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Frituurvet.![]()
[..]
Een schande dat ze dat nog verkopen![]()
Scoor dan de Lidl olie, veel beter (specificatie 2003!) en minder dan de helft van die prijs.
Koppeling geen probleem.
Roderick, wil je brieven aan mijn internet dochter aub niet lezen!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:19 schreef Worldbeater het volgende:
Sommigen hadden een leuk toertochtje Duitsland in gedachten dit weekend..
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ben je niet blij
![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
15W is al iets dikker dan je 10W en W40 is aanbevolen zijde Yamaha.
20W50 is nog iets beter / dikke bij hoge temperatuur, maar het is geen verschil van dag en nacht.
Wel met die 20W50 olie van Roukema, want dat is verouderde meuk.![]()
![]()
![]()
Gewoon tijdig verversen die handel, en liever nog iets eerder.
Later kan je altijd nog overwegen naar een goede W50 olie.
Voor de prijs hoef je dit allemaal niet te laten.![]()
Aan het werk Bevjan.
Die smeert mij het liefst de duurste merken aan! Maar daar trap ik niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
't wordt nu toch denk de Expulsa RR 15W50 van Kroon. De site adviseert dat ook bij mijn blok.
http://www.kroon-oil.com/nl/producten/productadvies/resultaat/?category=4&make=4205&model=45495&type=44504
Als alternatief de 20W50 Multigrade ( wel voor in auto's, maar dat lijkt me dan weer minder....
Dan blijf ik bij mijn vertrouwde merk maar wel ander soort.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:28 schreef Wifebeater het volgende:
What's next?Tovami?
Aap, gouden ring, etc.
[/Den Haag]
vet stoere capquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:28 schreef Wifebeater het volgende:
[ afbeelding ]
Hell yeah
Veert toch wel een stuk beter dan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... dit
Ook geen last meer van op elkaar klappende kiezen vanwege doorslaan schokdemper
What's next?Tovami?
Aap, gouden ring, etc.
[/Den Haag]
Dat is de liefde waardquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
bestellingen gaan vanavond de deur uit. Dyno en gasbuizen van Tovami, filter hilfo. na mijn vakantie monteren en dan afstellen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:28 schreef Wifebeater het volgende:
What's next?Tovami?
Aap, gouden ring, etc.
[/Den Haag]
Tsja, time is fun when you're having fliesquote:Op zondag 5 juli 2009 03:01 schreef Roderick2085 het volgende:
Hmm, niet helemaal geplant om he zo laat te maken...
nu meer ff pitten, genoeg te doen morgen
Ja erg, i know!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:33 schreef Bunnybeater het volgende:
-XX- die zich zorgen maakt over welk type oli ...
als je het over olie hebt...quote:Op zondag 5 juli 2009 08:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja erg, i know!![]()
Zometeen naar oldschool bikes kijken!2 takten enzo! Best nice.
Waarom niet gewoon daarheen rijden en laten doenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
bestellingen gaan vanavond de deur uit. Dyno en gasbuizen van Tovami, filter hilfo. na mijn vakantie monteren en dan afstellen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 03:24 schreef bvvt het volgende:
[..]
Tsja, time is fun when you're having flies
Niet zo erg als van het voorjaar met wolken beestjes.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]jij ook last van zo te zien aan de tijd
De muggen waren alleen iets minder af en toe
Zelf inbouwen, en dan op de bank erachter komen dat de sproeiers te groot of te klein zijn..quote:Op zondag 5 juli 2009 12:02 schreef Wifebeater het volgende:
Waarom niet gewoon daarheen rijden en laten doenOf was je ook van plan zelf af te stellen?
Ik ga weer even tot rust komen van het weekend op het werkquote:Op zondag 5 juli 2009 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zelf inbouwen, en dan op de bank erachter komen dat de sproeiers te groot of te klein zijn..![]()
Tering heb dit weekend geen seconde kunnen sleutelen.![]()
Een dag niet gesleuteld is een dag niet geleefd.
Vanaaf Laguna Seca kan het allemaal goed maken.
Maar als Lorenzo niet start ga ik gelijk maffen.![]()
![]()
Weer een drukke week voor de boeg.![]()
Wat moest je ook alweer hebben voor dat ding?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:30 schreef stinkie het volgende:
Bijna, bijna is die tuin klaar. Bijna kan ik me weer op de motor richten .....
Zeg dat ook ff tegen Vester.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:35 schreef Geerd het volgende:
Kom er net achter dat de 12 paar 100km's met te weinig weinig olie heeft gelopen![]()
Heen weg halverwege zat er geen olie meer op de stok0,7 L bijgegoten, terug weg ook weer en thuis de rest er maar in gegooid
![]()
Nog wil die niet kapot![]()
Zal wel goed zitten![]()
Hehe aardig gekquote:
Jaloers.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:29 schreef Geerd het volgende:
Ik ga weer even tot rust komen van het weekend op het werk
daar had ik het ook gezienquote:Op maandag 6 juli 2009 00:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hehe aardig gekwas net ook op RTL7.
![]()
[..]
niks, daar laat ik het aan doenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:12 schreef o-o het volgende:
[..]
Wat moest je ook alweer hebben voor dat ding?
Bij de 11,5 al paar 1000km's [/baasbovenbaasquote:Op zondag 5 juli 2009 23:35 schreef Geerd het volgende:
Kom er net achter dat de 12 paar 100km's met te weinig weinig olie heeft gelopen![]()
Heen weg halverwege zat er geen olie meer op de stok0,7 L bijgegoten, terug weg ook weer en thuis de rest er maar in gegooid
![]()
Nog wil die niet kapot![]()
Zal wel goed zitten![]()
doe maar niet, die is veel te snel voor je.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:01 schreef o-o het volgende:
[..]
Ah, gratis af te halen dus, ik meld me vanavond wel!
Wachttijd 7 weken. En dat gasbuizen moeten ook verwisselt worden. gaat beetje in de kosten lopen vrees ik, en moet toch al wat sleutelen. Maar jullie denken dat het veel handiger is om het te laten doen?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:02 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon daarheen rijden en laten doenOf was je ook van plan zelf af te stellen?
Kwestie van beheerst rijden vriend!quote:Op maandag 6 juli 2009 13:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
doe maar niet, die is veel te snel voor je.
na de zomer mag ie weg
dat zul je eerst moeten lerenquote:
Fok! MC [SC Deel 903] 0wjaj0hquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
WB, jij had toch pas hier zon aanbieding gepost van een Garmin, die óók waterdicht was? Geen speciale voor de motor, maar 1 van 150 euro ofzo... ?Welke was dat weet jij dat nog? Kan het zo 123 niet vinden op the interwebz
hij was toch wat groter geschapen dan gedacht?quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Fok! MC [SC Deel 903] 0wjaj0h
LaatstEen half topic terug
/Bazziek die drie weken geleden op zijn stuitje is gevallen en nu al een tijd niet goed kan zitten laat staan motorrijden
Heeft me tot nu toe 2x een weekendje met de motor gekost en als het zaterdag niet beter is ook mijn vakantie met de motor
En wij (ik) maar denken dat je extreem depri was omdat je geen werknemer van de overheid meer bent.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Fok! MC [SC Deel 903] 0wjaj0h
LaatstEen half topic terug
/Bazziek die drie weken geleden op zijn stuitje is gevallen en nu al een tijd niet goed kan zitten laat staan motorrijden
Heeft me tot nu toe 2x een weekendje met de motor gekost en als het zaterdag niet beter is ook mijn vakantie met de motor
De 255 bij Conrad, even kijken op conrad.nlquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
WB, jij had toch pas hier zon aanbieding gepost van een Garmin, die óók waterdicht was? Geen speciale voor de motor, maar 1 van 150 euro ofzo... ?Welke was dat weet jij dat nog? Kan het zo 123 niet vinden op the interwebz
Zolang ze me nog betalen overleef ik het nog wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
En wij (ik) maar denken dat je extreem depri was omdat je geen werknemer van de overheid meer bent.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:01 schreef stinkie het volgende:
Bazzie geen snor meer? Wat heb ik gemist?
Hij word conducteurquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:54 schreef Geerd het volgende:
Wat ga je nu doen dan? toch maar een beroep leren??
![]()
![]()
Ik heb via mijn zusquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:56 schreef -XX- het volgende:
Stoppen met de politieopleiding Bazzie?
Wat nu?
Gefeliciteerd.quote:Ik ben pas geslaagd voor doktersassistente. Nu ga ik verder/wat anders proberen te leren.
staat er nog steeds voor die prijsquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De 255 bij Conrad, even kijken op conrad.nl
Ik denk dat ze een foutje maken, maar heb het niet onderzocht.
Plaatje had ik nogquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
staat er nog steeds voor die prijs![]()
De gewone 255 zelfs voor 114.99 de 255T voor 129
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hij word conducteur
je geeft zelf al zo duidelijk de voorzet![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb via mijn zuswel eens gehoord hoeveel je daarvoor in je hoofd moet stampen.
Afgezien van wat je allemaal fysiek en geestelijk naar je kop toegeslingerd krijgt.
Denkt iedereen hier veel te makkelijk over denk ik.![]()
Bazziek.![]()
![]()
Ga rechten doen op de avansquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:05 schreef -XX- het volgende:
Zeg 't nou!!!!!!!!!
Of word je weer lui en ga je niets doen.
Net alsof ik die motor daar voor nodig hebquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:05 schreef -XX- het volgende:
Maar nog steeds heb je een mooie motorfiets Bazzie! 't maakt je echt sexy.
Dat witte is vast geen pekel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:20 schreef Worldbeater het volgende:
Wat een baggerzooi.![]()
[ afbeelding ]
Afdichting wordt er van de vuiligheid gewoon uitgedrukt.
En dat witte zal wel pekel zijn.
Gaat allemaal weer glimmen.
Af en toe vraag ik me echt af waar jij al die tijd vandaan haaltquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:20 schreef Worldbeater het volgende:
Wat een baggerzooi.![]()
[ afbeelding ]
Afdichting wordt er van de vuiligheid gewoon uitgedrukt.
En dat witte zal wel pekel zijn.
Gaat allemaal weer glimmen.
Andere remklauw rechts en achter hadden dit niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:05 schreef bvvt het volgende:
Dat witte is vast geen pekel.
Denk eerder aan alu poeder........
Zijn weer nieuwe rubbertjes die je nodig hebt
Een halve dag vrij hebben wel meer mensen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:30 schreef Roderick2085 het volgende:
Af en toe vraag ik me echt af waar jij al die tijd vandaan haalt
Hmm, die zit er inderdaad nog steeds inquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Andere remklauw rechts en achter hadden dit niet.
Alleen de stofringen van de remklauw rechts waren al dertig euro.
Qua materiaal zou je eerder 1 euro denken.![]()
Dus ik ga eerst wel eens kijken hoever ik kom, heb alles van de vorige keer bewaard.![]()
[..]
Een halve dag vrij hebben wel meer mensen.![]()
En je kan er ook weken over denken om je accu eruit te halen of het gewoon doen.![]()
![]()
Heb alleen een verkeerde bout bij de remcilinder geleverd gekregen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat er precies 1 gang in.
Het wordt weer tijd voor een meeting.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:16 schreef Roderick2085 het volgende:
Hmm, die zit er inderdaad nog steeds inAl een aardige tijd niet aan gedacht
Moet voor mijn carriere als MotoGP coureur nog twintig kilo afvallen om bij de zwaarste twee te komen.quote:rossi 64kg
lorenzo 55kg
stoner 58kg
pedrosa 47kg
edwards 70kg
melandri 59kg
de puniet 57kg
capirossi 59kg
toseland 71kg
elias 55kg
de angelis 57kg
kallio 54kg
canepa ?
gibernau 70kg
Hoger dan Pedrosa kwam ik wel, maar 71 kilo in drie sets van 12.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:42 schreef Geerd het volgende:
Tering wat een wormpjes, die zwaarste gebruikte ik met bankdrukken![]()
Lol nee joh 1x10quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoger dan Pedrosa kwam ik wel, maar 71 kilo in drie sets van 12.![]()
![]()
![]()
ZX12-R auto.![]()
Geen tijdquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een meeting.![]()
![]()
Het is toch mooi weer geweest .. waarom niet gereden.
opwarmgewichtquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:42 schreef Geerd het volgende:
Tering wat een wormpjes, die zwaarste gebruikte ik met bankdrukken![]()
ik zit pcies goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:35 schreef Worldbeater het volgende:![]()
[..]
Moet voor mijn carriere als MotoGP coureur nog twintig kilo afvallen om bij de zwaarste twee te komen.![]()
(en dat met een vetvrije massa van 74.5 kg![]()
)
Ik zit 1 Kg boven rossi.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:35 schreef Worldbeater het volgende:![]()
[..]
Moet voor mijn carriere als MotoGP coureur nog twintig kilo afvallen om bij de zwaarste twee te komen.![]()
)
Slapen of rijden is meestal ook niet zo'n moeilijke keus 's avondsquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ook goed.![]()
Roderick.. nachtrit maken?
Ik kom daar ook nooit inquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:31 schreef Den_Haag het volgende:
Ik kan het wel vergeten dat ik in zo'n rijtje kom.
weer stuk?quote:
82kg is het laatste wat ik kan halen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik kom daar ook nooit inHoewel ik waarschijnlijk dichterbij zit dat jij
En wat is je vet massa?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[..]
)
nee gewoon onderhoud. Kettingset vervangen, vandaag worden voorvorkkeerringen gedaan. Dan zelf van de week olie en filter verversen en klaarquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:51 schreef o-o het volgende:
[..]
weer stuk?
Als je afkickverschijnselen krijgt mag je wel een rondje op mijn (werkende) lesfiets!
Hmm, scheelt niet veel danquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
82kg is het laatste wat ik kan halen.
de helftquote:
Ooooooh, is dat alles, het is nu toch geen weer om te rijden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee gewoon onderhoud. Kettingset vervangen, vandaag worden voorvorkkeerringen gedaan. Dan zelf van de week olie en filter verversen en klaar
Zelfde als BWT.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:18 schreef Worldbeater het volgende:![]()
Crackers met pindakaas.
broodjes bapau en satestokjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Tonijnsalade op melba toast met aardbei yoghidrink
Aardbei yoghidrinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."25 Kw bier."
Wel zo veilig op de motor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wordt altijd zo misselijk na zes broodjes.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aardbei yoghidrink"25 Kw bier."
Wel zo veilig op de motor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik wordt altijd zo misselijk na zes broodjes.Zalm is lekker maar niet bij pasta.... Ik heb een trauma sinds ik ooit 3 dagen achterelkaar pasta heb moeten etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde vd zalm dus
![]()
![]()
Bami met sate.
Fietsje vanavond weer opgehaald, rijd weer lekker soepel zo, alleen nog even remblokjes en olie doen.
O_o wanneer moet jouw olie weer gedaan worden?Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Olie? Wat moet ik er mee doen? Er zit genoeg in, niet aankomen dus!quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:03 schreef stinkie het volgende:
Bami met sate.
Fietsje vanavond weer opgehaald, rijd weer lekker soepel zo, alleen nog even remblokjes en olie doen.
O_o wanneer moet jouw olie weer gedaan worden?
Of moet je er zo af en toe wat mee doen!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of my mind, back in 5 minutes . . .![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:12 schreef o-o het volgende:
[..]
Olie? Wat moet ik er mee doen? Er zit genoeg in, niet aankomen dus!
Of moet je er zo af en toe wat mee doen!?
de primaire reactie laat ik even aan WB overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
-->quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:35 schreef stinkie het volgende:
de primaire reactie laat ik even aan WB over
![]()
![]()
De afgelopen 6 dagen met een paar vriendinnen gaan cruisen in de Alpen. Ik met de GTS, zij met een ER5 en een CB500s. Het was werkelijk adembenemend (en ik nog verliefder op de GTS: al 3200km in 2 weken).
In totaal zo'n 2011km gereden, allemaal via de routes nationales.
<-Filmpje
Zaligheid
[ Bericht 0% gewijzigd door MMach op 10-07-2009 15:30:29 ]![]()
Jupquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:14 schreef Geerd het volgende:
Heb je nog pics van je vriendinnen?
Maar daar ben jij vet mee![]()
![]()
boeit niet, smaak hebben ze nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:14 schreef Geerd het volgende:
Heb je nog pics van je vriendinnen?
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Het kost ons in elk geval geen 60¤ per nacht zoals de hotels, wel tof als je student bent. (ik intussen ex-student). Zolang we maar fun hebben zeker?quote:![]()
Datquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:14 schreef Geerd het volgende:
Heb je nog pics van je vriendinnen?![]()
Ga morgen weekje frankrijk doen maar fuck tenten, zelfs als werkeloze is het te betalenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:34 schreef MMach het volgende:
[..]
Het kost ons in elk geval geen 60¤ per nacht zoals de hotels, wel tof als je student bent. (ik intussen ex-student). Zolang we maar fun hebben zeker?Maar wat had je in godsnaam allemaal bij je zeg, wat een zooi bagage.
![]()
Wat hebben jullie in godsnaam tegen tenten? Ik was daar echt wel content van. Gewoon aan een willekeurig bergmeer stoppen, tentje opzetten, 20¤ kwijt zijn voor 3 man (en geld overhebben, speciaal voor de boetes), moto's op een veilige plaats, en de volgende dag snel kunnen vertrekken. Motorrijden gaat voor mij om vrijheid en een tent past daar perfect bij. Volgende keer -zelfs al kan ik het betalen- gaat de tent weer mee. het enige waar we last van hadden was op een camping op de terugweg in Epernay. Daar stonden een heleboel nederlandse carvanans, met de even luidruchtige gewoontes. Voor de rest hadden we altijd mini campings ergens te velde, heerlijk. Smorgens tentje opendoen en dit zien:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga morgen weekje frankrijk doen maar fuck tenten, zelfs als werkeloze is het te betalenMaar wat had je in godsnaam allemaal bij je zeg, wat een zooi bagage.
Ik ken ergere dingen.
Als je met de moto op trektocht gaat, en je walgt van een tentje, ga dan met een auto en caravan![]()
(ik had veel bagage omdat ik het grootste deel van de rest z'n troep meehad ook. Als je plaats hebt, dan kan je dat maar beter benutten)![]()
Heb niets tegen tenten maar mijn ding is het niet. Plus zo'n tent is een hoop gewicht een zooi mee. Liever wat minder bagage, overdag lekker raggen op de motor dan in een hotel het pak uit trappen, douchen en bier drinken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:16 schreef MMach het volgende:
[..]
Wat hebben jullie in godsnaam tegen tenten? Ik was daar echt wel content van. Gewoon aan een willekeurig bergmeer stoppen, tentje opzetten, 20¤ kwijt zijn voor 3 man (en geld overhebben, speciaal voor de boetes), moto's op een veilige plaats, en de volgende dag snel kunnen vertrekken. Motorrijden gaat voor mij om vrijheid en een tent past daar perfect bij. Volgende keer -zelfs al kan ik het betalen- gaat de tent weer mee. het enige waar we last van hadden was op een camping op de terugweg in Epernay. Daar stonden een heleboel nederlandse carvanans, met de even luidruchtige gewoontes. Voor de rest hadden we altijd mini campings ergens te velde, heerlijk. Smorgens tentje opendoen en dit zien:
[ afbeelding ]
Ik ken ergere dingen.
Als je met de moto op trektocht gaat, en je walgt van een tentje, ga dan met een auto en caravan![]()
(ik had veel bagage omdat ik het grootste deel van de rest z'n troep meehad ook. Als je plaats hebt, dan kan je dat maar beter benutten)![]()
![]()
Groot in omvang is het wel, maar van gewicht niet. Ik denk dat de 3 tenten, 3 slaapzakken, ondermatrassen enzovoort nog geen 30kg wogen. Ik ben het gewoon om veel met passagier te rijden, dus dat maakt niks uit. Daarbij was het een reis en geen race, al was het maar omdat de dames in kwestie maar 2000 en 4000km rijervaring hebben (ik al 30k in het laatste jaar) en het tempo dus echt tourtempo was. Begrijp me niet verkeerd, ik rag ook af en toe graag, ik heb een zx6r voor dat doel. Maar daarmee zijn de banden al voor 1/3 versleten, gewoon om op een bestemming te raken waar je relatief veilig zou kunnen sjeezen. Ik heb een aantal plezante industrieterreinen in de buurt waar het op zondagen krioelt van spelende motards, waar de omstandigheden ideaal zijn, en je bij een crash geen 1000km van huis zitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb niets tegen tenten maar mijn ding is het niet. Plus zo'n tent is een hoop gewicht een zooi mee. Liever wat minder bagage, overdag lekker raggen op de motor dan in een hotel het pak uit trappen, douchen en bier drinken.De omgeving is daar ook veel te mooi om er snel door te rijden. En ook al hebben we niet geraced, ik heb echt intens genoten. Ook van het tentengebeuren. Was er geen douche, dan was er wel een superhelder bergmeer. Pintjes en joints waren in ruime mate voorhanden en niemand die er iets over zei. You should try it sometime, ik heb er me werkelijk gelukkig gevoeld en genoten van het tourconcept. Een GTS1000 heeft trouwens behoorlijk wat punch met 100pk en 105Nm, en is extreem comfortabel, dus ook die heeft mijn vakantie super gemaakt.
En hoeveel verschil maakt een tentje?
5 overnachtingen aan 20¤ (voor 3, en dat was al de duurste camping)=100¤
5 overnachtingen aan 60-70¤ (i kid you not, we waren er zelf van verbaasd) per persoon = 975¤
(waarschijnlijk zullen er wel goedkopere opties zijn, als je dat op voorhand zou reserveren of weet ik het, maar wij hadden niets gepland behalve de route)
Stel dat met eten enzo het verschil uitkomt op 500¤, dan nog is dat de moeite van het tentje sleuren echt wel waard.![]()
Ondanks een scala aan replywaardige posts moet ik eerst even bijkomen van deze gigantische blunderquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wordt altijd zo misselijk na zes broodjes.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:21 schreef Wifebeater het volgende:
Ondanks een scala aan replywaardige posts moet ik eerst even bijkomen van deze gigantische blunder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
5 x 60 = 975?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:55 schreef MMach het volgende:
En hoeveel verschil maakt een tentje?
5 overnachtingen aan 20¤ (voor 3, en dat was al de duurste camping)=100¤
5 overnachtingen aan 60-70¤ (i kid you not, we waren er zelf van verbaasd) per persoon = 975¤![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wil je nou afvallen, of aankomen![]()
![]()
Laatste bericht dat je het daar besteld hebt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:24 schreef Den_Haag het volgende:
WB, had ik jou nog het antwoord van Tovami gestuurd?
Ik wil de van Dam tot Dam loop doen zonder pijn aan mijn tetten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je nou afvallen, of aankomen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stroomstoring bij Denk Haag, openbaar vervoer rijdt niet.quote:
Geerd overgeplaatst.En op de verkeerde knopjes gedrukt.
![]()
![]()
Het concept 'per persoon' is vreemd to you? Evenals het concept 'gemiddelde'?quote:
60 tot 70= gemiddeld 65
3 personen
5 nachten
65*3*5 = 975![]()
Ik was al bijna vergeten waarom ik zelden postte in deze SC![]()
Het is een dankbaar clubje, maar in het echt vallen ze best mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:13 schreef MMach het volgende:
Ik was al bijna vergeten waarom ik zelden postte in deze SC
![]()
![]()
@MMach, leuke foto's! Bedankt voor je verhaal. Ik heb zelf ook een schurft aan kamperen, maar met de motor is het wel de ultieme vrijheid. Zeker als je niet bulkt van het geld. Leuk om te lezen dat er ook mensen op dit forum zijn met werkende motoren en de ondernemingsdrift om wat langer door te sturen dan alleen woon werk verkeer (mijzelf incluus). Hulde voor een leuke post.
En nu we het toch over rijden hebben. Is er al weer eens een tochtje gepland?
Zeker als het weer een beetje aantrekt [mooi-weer-rijder] heb ik wel weer eens zin om een rondje te toeren!Out of my mind, back in 5 minutes . . .![]()
Morgen een meeting met de Hayabusa/ZX12-R club.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:30 schreef o-o het volgende:
En nu we het toch over rijden hebben. Is er al weer eens een tochtje gepland?
Zeker als het weer een beetje aantrekt [mooi-weer-rijder] heb ik wel weer eens zin om een rondje te toeren!
Met toertocht.
![]()
![]()
Tweede carriere van Bazziekif you can't beat them, join them.
![]()
![]()
Zo, hij is goed met nummertjes! Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:13 schreef MMach het volgende:
[..]
Het concept 'per persoon' is vreemd to you? Evenals het concept 'gemiddelde'?
60 tot 70= gemiddeld 65
3 personen
5 nachten
65*3*5 = 975![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je dat wel zeker? ik ken mensen die een ER5 hebben en niet kunnen KD'enquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
Zo, hij is goed met nummertjes! Mag ik je aanraken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KD'enquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:59 schreef MMach het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? ik ken mensen die een ER5 hebben en niet kunnen KD'enTis dat?
"Friend zone" !!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:57 schreef MMach het volgende:
De afgelopen 6 dagen met een paar vriendinnen gaan cruisen in de Alpen. Ik met de GTS, zij met een ER5 en een CB500s. Het was werkelijk adembenemend (en ik nog verliefder op de GTS: al 3200km in 2 weken).
In totaal zo'n 2011km gereden, allemaal via de routes nationales.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
<-Filmpje
Zaligheid
!!!!!!!!!!!!!!quote:Voor de moraalridders:
-slechts af en toe boven de toegelaten snelheid
-ik heb m'n taak als voorganger serieus genomen, en ook al ga ik er in het filmpje es af en toe vandoor om de GTS benen te strekken, daarna vertraagde ik zodat iedereen op z'n eigen tempo kon bijbenen.
Maar verder kudo's voor de reis op zich en het delen van foto's
Verder begrijp ik de tenten-aversie ook niet, heeft wat avontuurlijksMaar ik vind een hotelletje ook wel makkelijker na een lange dag rijden
(tis maar net waar je je op instelt voordat je aan de trip begint
)
In mijn vorige tripjes kwam het volgens mij niet boven de 35 euro uitAlleen de laatste nacht was 60 euro maar dat hadden we 'verdiend' na de lange trip
Kweet alleen niet meer of het p/p was of p/kamerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je het niet begrijpt, wat het alleen maar erger maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is een dankbaar clubje, maar in het echt vallen ze best mee.
![]()
![]()
En daar ben ik blij om. De ene is een ex, de ander is een dyke on a bike. Perfecte comboquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:04 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
"Friend zone" !!!!!!!!!!!!!!
[..]
!!!!!!!!!!!!!!
Met dat 2de mag je lachen, het zal mij een worst wezen. Ik ben in elk geval niet aan de ouders van 1 van hen moeten gaan uitleggen dat er eentje de ravijn is ingereden omdat het tempo te hoog was. En het tempo daar moet niet te hoog zijn, want na een blinde bocht:
stond er gewoon een ezel bv
[ Bericht 24% gewijzigd door MMach op 11-07-2009 15:36:13 ]![]()
gevaarlijk hoor een tegenligger op zijn eigen weghelftquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:30 schreef MMach het volgende:
[..]
En daar ben ik blij om. De ene is een ex, de ander is een dyke on a bike. Perfecte combo
Met dat 2de mag je lachen, het zal mij een worst wezen. Ik ben in elk geval niet aan de ouders van 1 van hen moeten gaan uitleggen dat er eentje de ravijn is ingereden omdat het tempo te hoog was. En het tempo daar moet niet te hoog zijn, want na een blinde bocht:
[ afbeelding ]
stond er gewoon een ezel bv![]()
![]()
![]()
Je hebt niets uit te leggen, als er eentje het ravijn inrijdt dan doet diegene dat zelfquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:30 schreef MMach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stond er gewoon een ezel bv
Het enige wat me jeukt is dat je het nodig vindt jezelf te moeten verantwoorden richting moraalridders![]()
![]()
Het was inderdaad een stilstaande ezel, die beesten weten inderdaad wat hun weghelft is. Die stond eerst op de onze maar is voor de foto gaan lopen (ja echtquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
gevaarlijk hoor een tegenligger op zijn eigen weghelft![]()
![]()
![]()
).
![]()
Het bespaart me in elk geval wat gezeik in de moraalriddershoek. In deze SC niet, maar ja, wat voor types lopen hier ook rondquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:43 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Je hebt niets uit te leggen, als er eentje het ravijn inrijdt dan doet diegene dat zelf
Het enige wat me jeukt is dat je het nodig vindt jezelf te moeten verantwoorden richting moraalridders![]()
Als je in groep rijdt, dan moet je niet alleen met jezelf rekening houden, doe je dat niet, dan kan je beter alleen gaan rijden. Dat is mijn visie, maar dat hoeft de jouwe uiteraard niet te zijn.![]()
Je hebt ze toch ook halal.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:04 schreef Wifebeater het volgende:
Ik heb het gevoel dat je het niet begrijpt, wat het alleen maar erger maakt
![]()
En even serieus, ik eet ze al jaren niet meer.
Ik mis mijn Aldi wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net even wat langere en dikkere schroeven in het slot van de schuurdeur gezet.
Ben ik klaar, zie ik die kleine tien minuten later naar de schuur kruipen..
En een schroevendraaier pakken (ergens anders), en gaat op een andere plek eh.. schroeven.![]()
![]()
Sleuteltoekomst!![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje niveau 3+ houden graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt ze toch ook halal.![]()
En even serieus, ik eet ze al jaren niet meer.
Ik mis mijn Aldi wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net even wat langere en dikkere schroeven in het slot van de schuurdeur gezet.
Ben ik klaar, zie ik die kleine tien minuten later naar de schuur kruipen..
En een schroevendraaier pakken (ergens anders), en gaat op een andere plek eh.. schroeven.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sleuteltoekomst!
Ik wordt
En ik dacht nog zo: het zinnetje quoten is genoeg, dan valt het wel op
Ik heb er geen problemen mee dat die kleine wat techniek te leren krijgt thuis, maar stuur 'm alsjeblieft wel naar een goede school
[/grammarnazi]
![]()
Nooit gaan rijden met een onopgeladen accu
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:10 schreef Wifebeater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wordt [ afbeelding ]
En ik dacht nog zo: het zinnetje quoten is genoeg, dan valt het wel op [ afbeelding ]
Ik heb er geen problemen mee dat die kleine wat techniek te leren krijgt thuis, maar stuur 'm alsjeblieft wel naar een goede school [ afbeelding ]
[/grammarnazi]
![]()
Miereneuker
Mierenneuker
ehhh...........Zeikerd die andere Beater, maar ja rijdt Beemer, moet wat compenseren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:10 schreef MMach het volgende:
Je zei: 'ik wordt altijd misselijk na 6 broodjes' oid. Dat is een dt fout en vandaar de standaard![]()
![]()
Ik weet dat het een uitzondering is, en je het op zijn ' Microsoft'ies' schrijft.
Dus moest BE er weer aan te pas komen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:18 schreef stinkie het volgende:
Nooit gaan rijden met een onopgeladen accu![]()
![]()
![]()
Ik heb vorige week de TLR nog opgeladen na acht weken niet rijden.![]()
Weet nog niet wanneer ze wel gaat rijden.![]()
![]()
donderdag de starthulp van de motorzaak gebruikt bij het ophalen, nu net via de startkabels en nu dus wachten op BEDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
pcies, aan t einde van de dijk ff wachten op de rest, wel zo sociaalquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:45 schreef MMach het volgende:
[..]
Het bespaart me in elk geval wat gezeik in de moraalriddershoek. In deze SC niet, maar ja, wat voor types lopen hier ook rond![]()
Als je in groep rijdt, dan moet je niet alleen met jezelf rekening houden, doe je dat niet, dan kan je beter alleen gaan rijden. Dat is mijn visie, maar dat hoeft de jouwe uiteraard niet te zijn.
Ik weet wel van vroegah2003 .. accu gekocht, motor opknappen en invoeren (bijna half jaartje over gedaan), motor klaar, accu stuk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:40 schreef stinkie het volgende:
donderdag de starthulp van de motorzaak gebruikt bij het ophalen, nu net via de startkabels en nu dus wachten op BE
Sindsdien vertroetel ik ze altijd met een shotje op tijd, en zeker vanaf nieuw.
Pfff net eerst rondje ooit op Assen gereden.
5.24 .. zal wel nooit meer zo langzaam gaan.
Heb aan iedere kant van de baan het gras en grind gezien.
Zelfs op de Rookie stand een moeilijk spel.
Heb er nu wel even genoeg van.![]()
Vanavond weer ff.![]()
![]()
![]()
![]()
En dan op de terugweg de koppelingsdruk verliezen -O_![]()
Gelukkig lg er nog wat hydro olie in de auto
Dat moet onderhand wel een keer afdoende gerepareerd worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:30 schreef stinkie het volgende:
En dan op de terugweg de koppelingsdruk verliezen -O_![]()
Gelukkig lg er nog wat hydro olie in de auto
Jij ververst je remvloeistof vaker dan ik de olie.![]()
![]()
Eigenlijk wel, alleen had optitune gen revisiesetjes. DUs zou ik nog een week zonder motor zittenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat moet onderhand wel een keer afdoende gerepareerd worden.
Jij ververst je remvloeistof vaker dan ik de olie.
Buitendat kost da 100 euro, kan het zelf waarschijnlijk voor 20
avontuurlijk smuurlijkquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:04 schreef Wifebeater het volgende:
Verder begrijp ik de tenten-aversie ook niet, heeft wat avontuurlijksMaar ik vind een hotelletje ook wel makkelijker na een lange dag rijden
(tis maar net waar je je op instelt voordat je aan de trip begint
)
In mijn vorige tripjes kwam het volgens mij niet boven de 35 euro uitAlleen de laatste nacht was 60 euro maar dat hadden we 'verdiend' na de lange trip
Kweet alleen niet meer of het p/p was of p/kamerweegt niet op tegen het gemak van een hotelletje voor die paar eurootjes, die je ook zo kwijt bent op elke camping
was pp ja![]()
whoeiisetje Emphaser compo's geplaatst + vette kickbassjes
![]()
/autofapper
![]()
Al vijf jaar met de car hifi bezig en nog enthousiast.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
whoeiisetje Emphaser compo's geplaatst + vette kickbassjes
![]()
/autofapper
![]()
Ik wil wel nieuwe remmen.![]()
Dinnetje is stappen .. iemand nog tips voor MotoGP07?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:18 schreef stinkie het volgende:
Nooit gaan rijden met een onopgeladen accu
Sowieso schrijf je zo.![]()
Morgenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
Al vijf jaar met de car hifi bezig en nog enthousiast.![]()
niet actief meer sinds aanschaf andere auto, standaard speakers moesten toch een keer worden vervangen ehh
![]()
![]()
Ik heb al 1.5 jaar helemaal geen geluid meer in zhe car.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]niet actief meer sinds aanschaf andere auto, standaard speakers moesten toch een keer worden vervangen ehh [ afbeelding ]
Ergens een elektrische storing. Maar kan ik lekker naar de motor luisteren.![]()
![]()
Beetje jammer van het weer vandaag..
Volgende week Hayabusa/ZX12-R clubje meeten in Kockengen.
Vandaag afgelast .. maar ik was vanochtend toch maffen van elf tot half twee.![]()
![]()
Vandaag toevallig gedaan!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoeist met je olie, mag ik even peilendippen? [ afbeelding ]
Toch maar de aanbevolen 20W50 van een of ander Bel Ray?![]()
Ben benieuwd! Heb er nog niet mee gereden!Sowieso schrijf je zo.![]()
Het psychologisch effect is vaak het grootste verschil.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:07 schreef -XX- het volgende:
Vandaag toevallig gedaan!
Toch maar de aanbevolen 20W50 van een of ander Bel Ray?![]()
Ben benieuwd! Heb er nog niet mee gereden!
Bel-Ray is goed spul.
Kevjan heeft toch zijn zin gekregen!![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op zondag 12 juli 2009 16:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het psychologisch effect is vaak het grootste verschil.
Bel-Ray is goed spul.
Kevjan heeft toch zijn zin gekregen!![]()
![]()
Je gaat toch niet voor die sletten betalenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:13 schreef MMach het volgende:
[..]
Het concept 'per persoon' is vreemd to you? Evenals het concept 'gemiddelde'?
60 tot 70= gemiddeld 65
3 personen
5 nachten
65*3*5 = 975![]()
![]()
Overigens weer thuis van "vakantie".
Het verslag:
800km snelweg heen, duc kapot gereden op het parkeerterrein, bier gedronken, geslapen, 800 km snelweg terug![]()
![]()
Renkerdekenker zeg. Zo anaal is zelfs makster op het strand nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:02 schreef MMach het volgende:
@ worldbeater: 'ik wordt'![]()
![]()
Of aan de goede kant van de hegquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:55 schreef Cageon het volgende:
[..]
pcies, aan t einde van de dijk ff wachten op de rest, wel zo sociaal![]()
![]()
![]()
Mjah, zo'n basic fout heeft niets met mierenneuken te makenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Miereneuker
Mierenneuker
ehhh...........
heHquote:
Ik heb hier nog wel een No Fear sticker liggen voor jequote:Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:niet actief meer sinds aanschaf andere auto, standaard speakers moesten toch een keer worden vervangen ehh
Protoquote:Parkeerterrein was zeker aan de linkerkant van het ouderlijk huis, maar vanwege je gebrek aan mannelijke navigatietechnieken ben je rechtsaf gegaan en omgereden via Frankfurtquote:Op zondag 12 juli 2009 19:54 schreef BazzieK het volgende:
Overigens weer thuis van "vakantie".
Het verslag:
800km snelweg heen, duc kapot gereden op het parkeerterrein, bier gedronken, geslapen, 800 km snelweg terug
?
Terugweg dezelfde route gereden![]()
![]()
ABN op een tweederangs forum.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:09 schreef Wifebeater het volgende:
Mjah, zo'n basic fout heeft niets met mierenneuken te maken
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zometeen met de 12 naar de docnet de 50k op te teller, 18k zelf opgezet,
1voorband (+ die der nu net opzit)
3 achterbanden (1lek)
1set tandwielen/ketting
6 paar remblokken
12L olie + filter.
4bougies
1 x kvs.
1 voorvorkkering
![]()
Ongelukje met ketting reken ik maar even niet mee![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Je let even een weekendje niet op en het hele forum wordtdtd vol gespammed!![]()
Lekker bij lezen op de maandag ochtend . . .
Out of my mind, back in 5 minutes . . .![]()
Wegens dode accu toch maar weer de auto. Vanavond de oplader maar eens zoekenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Jij bent misschien nog wel erger dan ikquote:Op maandag 13 juli 2009 09:33 schreef stinkie het volgende:
Wegens dode accu toch maar weer de auto. Vanavond de oplader maar eens zoeken
Ik weet tenminste waar die van mij ligt
![]()
![]()
ik vermoed bij mijn duikspullen, want ik gebruik 'm wel eens om de lampen op te ladenquote:Op maandag 13 juli 2009 09:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Jij bent misschien nog wel erger dan ikIk weet tenminste waar die van mij ligt
Zoveel oliequote:Op maandag 13 juli 2009 01:27 schreef Geerd het volgende:
Zometeen met de 12 naar de docnet de 50k op te teller, 18k zelf opgezet,
1voorband (+ die der nu net opzit)
3 achterbanden (1lek)
1set tandwielen/ketting
6 paar remblokken
12L olie + filter.
4bougies
1 x kvs.
1 voorvorkkering
![]()
Ongelukje met ketting reken ik maar even niet mee![]()
en misschien een idee om geen organische remblokken meer te laten monteren?
Lekker gereden zeg!quote:Op maandag 13 juli 2009 09:37 schreef Roderick2085 het volgende:
Jij bent misschien nog wel erger dan ikIk weet tenminste waar die van mij ligt
TLRie staat al acht weken stil, maar is nu twee keer geladen.
Van het weekend rijden .. maar eerst nog even een shotje.
Tevens wat olie aftappen, litertje ofzo, en bijvullen.![]()
![]()
ga de dyno maar laten installeren. Voor dat geld ga ik mijn weinige vrije tijd niet opofferen.
Binnenkort wel eens de olie verversen
[ Bericht 1% gewijzigd door Den_Haag op 14-07-2009 04:24:50 (niet meer posten wanneer je met M&A bezig bent) ]![]()
Olieverversmeet in garage 'stinkie'
Yes brommerd houd alles weer binnenkunnen we tenminste weer lekker wat hoger in toeren rijden
Zucht.quote:
De ex loopt hier dus ook rond.(ja, da's die met het groene t-shirt en haar grote mond) Anyhow, over het geen smaak- gedeelte. Studenten hebben nu eenmaal geen geld, en voor ons (meisjes) geldt dat we nog niet lang ons rijbewijs hebben. Bijgevolg is n 500 een goeie beginmotor.
Over het kampeer-gedeelte: ik was een van de grootste tegenstanders voor het op reis gaan met de tent. Na Werchter had ik gezworen nooit meer in die godverdomse rotruimte te gaan liggen. Turned out I was wrong; hoewel low budget valt dat heel goed mee. Ik slaap normaal enkel goed op een gewone matras, maar ik bleek het ook 5 nachten heel goed uit te houden op een luchtmatrasje voor in het zwembad. Food/drinks werden gehaald in de lokale supermarkt en op de meest idyllische plaatsjes opgegeten, ipv in de lobby van het hotel. 's Morgens wakker worden met de vogels, het klinkt vreemd zweverig, maar was best leuk!
Een mening ventileren moet kunnen op een forum, daarvoor dient zo'n medium. Waarom jullie mensen direct aanvallen als zij iets anders doen/denken dan jullie eigen mening is mij een grote vraag. Respect hebben is echt niet moeilijk...Koekoek!![]()
Fok!MC serieus nemen moet je ook niet doenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:23 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Zucht.
De ex loopt hier dus ook rond.(ja, da's die met het groene t-shirt en haar grote mond) Anyhow, over het geen smaak- gedeelte. Studenten hebben nu eenmaal geen geld, en voor ons (meisjes) geldt dat we nog niet lang ons rijbewijs hebben. Bijgevolg is n 500 een goeie beginmotor.
Over het kampeer-gedeelte: ik was een van de grootste tegenstanders voor het op reis gaan met de tent. Na Werchter had ik gezworen nooit meer in die godverdomse rotruimte te gaan liggen. Turned out I was wrong; hoewel low budget valt dat heel goed mee. Ik slaap normaal enkel goed op een gewone matras, maar ik bleek het ook 5 nachten heel goed uit te houden op een luchtmatrasje voor in het zwembad. Food/drinks werden gehaald in de lokale supermarkt en op de meest idyllische plaatsjes opgegeten, ipv in de lobby van het hotel. 's Morgens wakker worden met de vogels, het klinkt vreemd zweverig, maar was best leuk!
Een mening ventileren moet kunnen op een forum, daarvoor dient zo'n medium. Waarom jullie mensen direct aanvallen als zij iets anders doen/denken dan jullie eigen mening is mij een grote vraag. Respect hebben is echt niet moeilijk...
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:23 schreef perpentijntje het volgende:
De ex loopt hier dus ook rond.(ja, da's die met het groene t-shirt en haar grote mond)quote:Een mening ventileren moet kunnen op een forum, daarvoor dient zo'n medium. Waarom jullie mensen direct aanvallen als zij iets anders doen/denken dan jullie eigen mening is mij een grote vraag. Respect hebben is echt niet moeilijk...![]()
![]()
![]()
Naja,ok, ik ben moe, ik heb net mijn eerste werkdag achter de rug en ik kan er niet tegen dat mensen mijn motor bekritiseren (simpelweg omdat ik weet dat t niet moeders mooiste is). Nu goedquote:
Koekoek!![]()
Zucht.
mensen die zughtendie krijg je der gratis bijquote:Op zondag 12 juli 2009 22:09 schreef Wifebeater het volgende:
Ik heb hier nog wel een No Fear sticker liggen voor je![]()
![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik had het nog niet eens over je motorquote:Op maandag 13 juli 2009 20:06 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Naja,ok, ik ben moe, ik heb net mijn eerste werkdag achter de rug en ik kan er niet tegen dat mensen mijn motor bekritiseren (simpelweg omdat ik weet dat t niet moeders mooiste is). Nu goed![]()
Je bent nieuw, dat kunnen we je vergeven. Daarom hier de uitleg.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:23 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Zucht.
Een mening ventileren moet kunnen op een forum, daarvoor dient zo'n medium. Waarom jullie mensen direct aanvallen als zij iets anders doen/denken dan jullie eigen mening is mij een grote vraag. Respect hebben is echt niet moeilijk...
Tieten posten. Verder niks, niet praten, niet zeiken en al helemaal geen R&P verhalen plaatsen. De krassers zitten 2 deuren verder naar links. Ook geen vragen stellen, antwoorden moet je verdienen tieten posten, we zijn hier geen filantropische instelling. Pics van je motor hebben we al gezien, daar vedien je het niet mee.
Tis hier elke week hetzelfde gejankzak met die nieuwelingen. Nee we zijn niet geintereseerd
Echt, we moeten wat aan dat deurbeleid doen hier
Je moet het ze weer makkelijk maken he.... Zo leren ze toch niksquote:
Kan iemand de deur trouwens wat verder open zetten
o en amen voor je vorige post
ik zie geen tetten hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 21:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je moet het ze weer makkelijk maken he.... Zo leren ze toch niks![]()
ik deed een voorzetjeMotorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Ze kijkt wel een beetje suffig uit d'r ogen. Ik heb koeien slimmer zien kijkenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:14 schreef Cageon het volgende:
o en amen voor je vorige post![]()
[..]
ik zie geen tetten hoor![]()
ik doe een voorzetje
Nou doe je net alsof t MIJN ex isquote:Op maandag 13 juli 2009 21:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ze kijkt wel een beetje suffig uit d'r ogen. Ik heb koeien slimmer zien kijken
Ik werk vast vooruitquote:
Groot gelijk. Ik heb net die foto nog eens bekeken en aan de schaduw te zien zit wel een gruwelijk grote gok op. Zo'n Belgische drankneusquote:
zou ze nog reageren, nou, zou ze?
Achterop he. Mmmmm, hoe breng ik je dit voorzichtig.......Niet. Achterop, dat zal het zijn jaquote:Op maandag 13 juli 2009 21:38 schreef Geerd het volgende:
Ze mag wel een keer een rondje achterop hoor.
[ afbeelding ]
En om ontopic te blijven: ik eb mijn Lidlacculadergevonden het het kreng staat braaf aan de stroom nu
WB!
De nieuwe olie werkt hoor! Alleen er zit wat minder power in!?
Bekijk deze YouTube-video
Broehoemmm!!Sowieso schrijf je zo.![]()
Dat kan een stuk sneller meidquote:Op maandag 13 juli 2009 22:03 schreef -XX- het volgende:
WB!
De nieuwe olie werkt hoor! Alleen er zit wat minder power in!?
Bekijk deze YouTube-video
Broehoemmm!!
wat jij met een toer motor moet snap ik nog steeds nietquote:
UIteraard! 10x zo snel, maar dat wegdek is niet al te smooth!quote:Dikke geulen waar je wiel in wegvalt... Dus ik deed niet al te mans! Beter de glimmende kant boven houden.
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kan iemand de deur trouwens wat verder open zetten [ afbeelding ]
![]()
![]()
Zo, volle accu deed wonderen. Heerlijk brommend naar werk gereden. Wel wennen die nieuwe ketting: er rammelt, kraakt, scheurt niets en er loopt ook niets meer aan
Al een geluk dat stinkie in zijn 'stinkie en BE's paleisje' iets minder moeite doet om zijn stoere tampeloeris collosalus imago hoog te houden, mehe![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:29 schreef MMach het volgende:
Al een geluk dat stinkie in zijn 'stinkie en BE's paleisje' iets minder moeite doet om zijn stoere tampeloeris collosalus imago hoog te houden, mehe![]()
Ja hoor ^^ Drankneus is best mogelijk, volgens mij had ik toen al wat Ricards teveel opquote:Op maandag 13 juli 2009 21:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik heb net die foto nog eens bekeken en aan de schaduw te zien zit wel een gruwelijk grote gok op. Zo'n Belgische drankneus
zou ze nog reageren, nou, zou ze?![]()
![]()
En ik ben normaal n schappelijke mens, met dezelfde flauwe humor.
(de ogen hadden al moeten weggeven dat ik gedronken had,tsss!)Koekoek!![]()
Liever voorop,if you don't mind. Ik gebruik mijn motor nu eenmaal niet als verlenging van mijn penis, en rijd graag omwille van het rijden.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:38 schreef Geerd het volgende:
Ze mag wel een keer een rondje achterop hoor.
[ afbeelding ]Koekoek!![]()
Aii we hebben hier een omgebouwde, man the harpoons.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Liever voorop,if you don't mind. Ik gebruik mijn motor nu eenmaal niet als verlenging van mijn penis, en rijd graag omwille van het rijden.Ik zwaai naar dieren.![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Forum Opties Forumhop: Hop naar: