Is een product uit het standaard assortiment.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:44 schreef -XX- het volgende:
Maar de actie van de Liddl is toch al voorbij?
Die motoractie?
Of hebben die dat standaard in de aanbieding?
Maar die hebben dus alleen 15W40 en geen 20W50?!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is een product uit het standaard assortiment.
15W is al iets dikker dan je 10W en W40 is aanbevolen zijde Yamaha.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:48 schreef -XX- het volgende:
Maar die hebben dus alleen 15W40 en geen 20W50?!
Misschien maar gewoon proberen.
Jij hebt er tenslotte goeie ervaringen mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste en laatste zin jaquote:
Zie bovenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lust dan ook wat meer van dat lekkere spul.![]()
[..]
Frituurvet.![]()
[..]
Een schande dat ze dat nog verkopen![]()
Scoor dan de Lidl olie, veel beter (specificatie 2003!) en minder dan de helft van die prijs.
Koppeling geen probleem.
Roderick, wil je brieven aan mijn internet dochter aub niet lezen!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:19 schreef Worldbeater het volgende:
Sommigen hadden een leuk toertochtje Duitsland in gedachten dit weekend..
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ben je niet blij
![]()
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
15W is al iets dikker dan je 10W en W40 is aanbevolen zijde Yamaha.
20W50 is nog iets beter / dikke bij hoge temperatuur, maar het is geen verschil van dag en nacht.
Wel met die 20W50 olie van Roukema, want dat is verouderde meuk.![]()
![]()
![]()
Gewoon tijdig verversen die handel, en liever nog iets eerder.
Later kan je altijd nog overwegen naar een goede W50 olie.
Voor de prijs hoef je dit allemaal niet te laten.![]()
Aan het werk Bevjan.
Die smeert mij het liefst de duurste merken aan! Maar daar trap ik niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
't wordt nu toch denk de Expulsa RR 15W50 van Kroon. De site adviseert dat ook bij mijn blok.
http://www.kroon-oil.com/nl/producten/productadvies/resultaat/?category=4&make=4205&model=45495&type=44504
Als alternatief de 20W50 Multigrade ( wel voor in auto's, maar dat lijkt me dan weer minder....
Dan blijf ik bij mijn vertrouwde merk maar wel ander soort.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:28 schreef Wifebeater het volgende:
What's next?Tovami?
Aap, gouden ring, etc.
[/Den Haag]
vet stoere capquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:28 schreef Wifebeater het volgende:
[ afbeelding ]
Hell yeah
Veert toch wel een stuk beter dan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... dit
Ook geen last meer van op elkaar klappende kiezen vanwege doorslaan schokdemper
What's next?Tovami?
Aap, gouden ring, etc.
[/Den Haag]
Dat is de liefde waardquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lust dan ook wat meer van dat lekkere spul.![]()
bestellingen gaan vanavond de deur uit. Dyno en gasbuizen van Tovami, filter hilfo. na mijn vakantie monteren en dan afstellen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:28 schreef Wifebeater het volgende:
What's next?Tovami?
Aap, gouden ring, etc.
[/Den Haag]
Tsja, time is fun when you're having fliesquote:Op zondag 5 juli 2009 03:01 schreef Roderick2085 het volgende:
Hmm, niet helemaal geplant om he zo laat te maken...
nu meer ff pitten, genoeg te doen morgen
Ja erg, i know!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:33 schreef Bunnybeater het volgende:
-XX- die zich zorgen maakt over welk type oli ...
als je het over olie hebt...quote:Op zondag 5 juli 2009 08:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja erg, i know!![]()
Zometeen naar oldschool bikes kijken!2 takten enzo! Best nice.
Waarom niet gewoon daarheen rijden en laten doenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
bestellingen gaan vanavond de deur uit. Dyno en gasbuizen van Tovami, filter hilfo. na mijn vakantie monteren en dan afstellen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 03:24 schreef bvvt het volgende:
[..]
Tsja, time is fun when you're having flies
Niet zo erg als van het voorjaar met wolken beestjes.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]jij ook last van zo te zien aan de tijd
De muggen waren alleen iets minder af en toe
Zelf inbouwen, en dan op de bank erachter komen dat de sproeiers te groot of te klein zijn..quote:Op zondag 5 juli 2009 12:02 schreef Wifebeater het volgende:
Waarom niet gewoon daarheen rijden en laten doenOf was je ook van plan zelf af te stellen?
Ik ga weer even tot rust komen van het weekend op het werkquote:Op zondag 5 juli 2009 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zelf inbouwen, en dan op de bank erachter komen dat de sproeiers te groot of te klein zijn..![]()
Tering heb dit weekend geen seconde kunnen sleutelen.![]()
Een dag niet gesleuteld is een dag niet geleefd.
Vanaaf Laguna Seca kan het allemaal goed maken.
Maar als Lorenzo niet start ga ik gelijk maffen.![]()
![]()
Weer een drukke week voor de boeg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |