quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:10 schreef Wifebeater het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wordt [ afbeelding ]
En ik dacht nog zo: het zinnetje quoten is genoeg, dan valt het wel op [ afbeelding ]
Ik heb er geen problemen mee dat die kleine wat techniek te leren krijgt thuis, maar stuur 'm alsjeblieft wel naar een goede school [ afbeelding ]
[/grammarnazi]
Zeikerd die andere Beater, maar ja rijdt Beemer, moet wat compenseren.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:10 schreef MMach het volgende:
Je zei: 'ik wordt altijd misselijk na 6 broodjes' oid. Dat is een dt fout en vandaar de standaard![]()
Dus moest BE er weer aan te pas komen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:18 schreef stinkie het volgende:
Nooit gaan rijden met een onopgeladen accu![]()
pcies, aan t einde van de dijk ff wachten op de rest, wel zo sociaalquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:45 schreef MMach het volgende:
[..]
Het bespaart me in elk geval wat gezeik in de moraalriddershoek. In deze SC niet, maar ja, wat voor types lopen hier ook rond![]()
Als je in groep rijdt, dan moet je niet alleen met jezelf rekening houden, doe je dat niet, dan kan je beter alleen gaan rijden. Dat is mijn visie, maar dat hoeft de jouwe uiteraard niet te zijn.
Ik weet wel van vroegah2003 .. accu gekocht, motor opknappen en invoeren (bijna half jaartje over gedaan), motor klaar, accu stuk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:40 schreef stinkie het volgende:
donderdag de starthulp van de motorzaak gebruikt bij het ophalen, nu net via de startkabels en nu dus wachten op BE
Dat moet onderhand wel een keer afdoende gerepareerd worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:30 schreef stinkie het volgende:
En dan op de terugweg de koppelingsdruk verliezen -O_![]()
Gelukkig lg er nog wat hydro olie in de auto
Eigenlijk wel, alleen had optitune gen revisiesetjes. DUs zou ik nog een week zonder motor zittenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat moet onderhand wel een keer afdoende gerepareerd worden.
Jij ververst je remvloeistof vaker dan ik de olie.
avontuurlijk smuurlijkquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:04 schreef Wifebeater het volgende:
Verder begrijp ik de tenten-aversie ook niet, heeft wat avontuurlijksMaar ik vind een hotelletje ook wel makkelijker na een lange dag rijden
(tis maar net waar je je op instelt voordat je aan de trip begint
)
In mijn vorige tripjes kwam het volgens mij niet boven de 35 euro uitAlleen de laatste nacht was 60 euro maar dat hadden we 'verdiend' na de lange trip
Kweet alleen niet meer of het p/p was of p/kamer
Al vijf jaar met de car hifi bezig en nog enthousiast.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
whoeiisetje Emphaser compo's geplaatst + vette kickbassjes
![]()
/autofapper
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:18 schreef stinkie het volgende:
Nooit gaan rijden met een onopgeladen accu
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
Al vijf jaar met de car hifi bezig en nog enthousiast.![]()
Ik heb al 1.5 jaar helemaal geen geluid meer in zhe car.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]niet actief meer sinds aanschaf andere auto, standaard speakers moesten toch een keer worden vervangen ehh [ afbeelding ]
Vandaag toevallig gedaan!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoeist met je olie, mag ik even peilendippen? [ afbeelding ]
Het psychologisch effect is vaak het grootste verschil.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:07 schreef -XX- het volgende:
Vandaag toevallig gedaan!
Toch maar de aanbevolen 20W50 van een of ander Bel Ray?![]()
Ben benieuwd! Heb er nog niet mee gereden!
Inderdaad!quote:Op zondag 12 juli 2009 16:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het psychologisch effect is vaak het grootste verschil.
Bel-Ray is goed spul.
Kevjan heeft toch zijn zin gekregen!![]()
![]()
Je gaat toch niet voor die sletten betalenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:13 schreef MMach het volgende:
[..]
Het concept 'per persoon' is vreemd to you? Evenals het concept 'gemiddelde'?
60 tot 70= gemiddeld 65
3 personen
5 nachten
65*3*5 = 975![]()
Ik was al bijna vergeten waarom ik zelden postte in deze SC
Renkerdekenker zeg. Zo anaal is zelfs makster op het strand nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:02 schreef MMach het volgende:
@ worldbeater: 'ik wordt'
Of aan de goede kant van de hegquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:55 schreef Cageon het volgende:
[..]
pcies, aan t einde van de dijk ff wachten op de rest, wel zo sociaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |