quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:21 schreef Wifebeater het volgende:
Ondanks een scala aan replywaardige posts moet ik eerst even bijkomen van deze gigantische blunder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 x 60 = 975?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:55 schreef MMach het volgende:
En hoeveel verschil maakt een tentje?
5 overnachtingen aan 20¤ (voor 3, en dat was al de duurste camping)=100¤
5 overnachtingen aan 60-70¤ (i kid you not, we waren er zelf van verbaasd) per persoon = 975¤
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je nou afvallen, of aankomen![]()
Laatste bericht dat je het daar besteld hebt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:24 schreef Den_Haag het volgende:
WB, had ik jou nog het antwoord van Tovami gestuurd?
Ik wil de van Dam tot Dam loop doen zonder pijn aan mijn tetten.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je nou afvallen, of aankomen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stroomstoring bij Denk Haag, openbaar vervoer rijdt niet.quote:
Geerd overgeplaatst.En op de verkeerde knopjes gedrukt.
![]()
Het concept 'per persoon' is vreemd to you? Evenals het concept 'gemiddelde'?quote:
Het is een dankbaar clubje, maar in het echt vallen ze best mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:13 schreef MMach het volgende:
Ik was al bijna vergeten waarom ik zelden postte in deze SC
Morgen een meeting met de Hayabusa/ZX12-R club.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:30 schreef o-o het volgende:
En nu we het toch over rijden hebben. Is er al weer eens een tochtje gepland?
Zeker als het weer een beetje aantrekt [mooi-weer-rijder] heb ik wel weer eens zin om een rondje te toeren!
Zo, hij is goed met nummertjes! Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:13 schreef MMach het volgende:
[..]
Het concept 'per persoon' is vreemd to you? Evenals het concept 'gemiddelde'?
60 tot 70= gemiddeld 65
3 personen
5 nachten
65*3*5 = 975![]()
Ik was al bijna vergeten waarom ik zelden postte in deze SC
Weet je dat wel zeker? ik ken mensen die een ER5 hebben en niet kunnen KD'enquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
Zo, hij is goed met nummertjes! Mag ik je aanraken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KD'enquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:59 schreef MMach het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? ik ken mensen die een ER5 hebben en niet kunnen KD'en
"Friend zone" !!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:57 schreef MMach het volgende:
De afgelopen 6 dagen met een paar vriendinnen gaan cruisen in de Alpen. Ik met de GTS, zij met een ER5 en een CB500s. Het was werkelijk adembenemend (en ik nog verliefder op de GTS: al 3200km in 2 weken).
In totaal zo'n 2011km gereden, allemaal via de routes nationales.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
<-Filmpje
Zaligheid
!!!!!!!!!!!!!!quote:Voor de moraalridders:
-slechts af en toe boven de toegelaten snelheid
-ik heb m'n taak als voorganger serieus genomen, en ook al ga ik er in het filmpje es af en toe vandoor om de GTS benen te strekken, daarna vertraagde ik zodat iedereen op z'n eigen tempo kon bijbenen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je het niet begrijpt, wat het alleen maar erger maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is een dankbaar clubje, maar in het echt vallen ze best mee.
![]()
En daar ben ik blij om. De ene is een ex, de ander is een dyke on a bike. Perfecte comboquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:04 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
"Friend zone" !!!!!!!!!!!!!!
[..]
!!!!!!!!!!!!!!
gevaarlijk hoor een tegenligger op zijn eigen weghelftquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:30 schreef MMach het volgende:
[..]
En daar ben ik blij om. De ene is een ex, de ander is een dyke on a bike. Perfecte combo
Met dat 2de mag je lachen, het zal mij een worst wezen. Ik ben in elk geval niet aan de ouders van 1 van hen moeten gaan uitleggen dat er eentje de ravijn is ingereden omdat het tempo te hoog was. En het tempo daar moet niet te hoog zijn, want na een blinde bocht:
[ afbeelding ]
stond er gewoon een ezel bv
Je hebt niets uit te leggen, als er eentje het ravijn inrijdt dan doet diegene dat zelfquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:30 schreef MMach het volgende:
[..]
Met dat 2de mag je lachen, het zal mij een worst wezen. Ik ben in elk geval niet aan de ouders van 1 van hen moeten gaan uitleggen dat er eentje de ravijn is ingereden omdat het tempo te hoog was. En het tempo daar moet niet te hoog zijn, want na een blinde bocht:
[ afbeelding ]
stond er gewoon een ezel bv
Het was inderdaad een stilstaande ezel, die beesten weten inderdaad wat hun weghelft is. Die stond eerst op de onze maar is voor de foto gaan lopen (ja echtquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
gevaarlijk hoor een tegenligger op zijn eigen weghelft![]()
![]()
![]()
Het bespaart me in elk geval wat gezeik in de moraalriddershoek. In deze SC niet, maar ja, wat voor types lopen hier ook rondquote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:43 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Je hebt niets uit te leggen, als er eentje het ravijn inrijdt dan doet diegene dat zelf
Het enige wat me jeukt is dat je het nodig vindt jezelf te moeten verantwoorden richting moraalridders
Je hebt ze toch ook halal.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:04 schreef Wifebeater het volgende:
Ik heb het gevoel dat je het niet begrijpt, wat het alleen maar erger maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net even wat langere en dikkere schroeven in het slot van de schuurdeur gezet.
Ben ik klaar, zie ik die kleine tien minuten later naar de schuur kruipen..
En een schroevendraaier pakken (ergens anders), en gaat op een andere plek eh.. schroeven.![]()
![]()
Sleuteltoekomst!![]()
quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt ze toch ook halal.![]()
En even serieus, ik eet ze al jaren niet meer.
Ik mis mijn Aldi wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net even wat langere en dikkere schroeven in het slot van de schuurdeur gezet.
Ben ik klaar, zie ik die kleine tien minuten later naar de schuur kruipen..
En een schroevendraaier pakken (ergens anders), en gaat op een andere plek eh.. schroeven.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sleuteltoekomst!
Ik wordt
En ik dacht nog zo: het zinnetje quoten is genoeg, dan valt het wel op
Ik heb er geen problemen mee dat die kleine wat techniek te leren krijgt thuis, maar stuur 'm alsjeblieft wel naar een goede school
[/grammarnazi]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |