Mjah, zo'n basic fout heeft niets met mierenneuken te makenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Miereneuker
Mierenneuker
ehhh...........
heHquote:
Ik heb hier nog wel een No Fear sticker liggen voor jequote:Op zondag 12 juli 2009 12:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:niet actief meer sinds aanschaf andere auto, standaard speakers moesten toch een keer worden vervangen ehh
Protoquote:
Parkeerterrein was zeker aan de linkerkant van het ouderlijk huis, maar vanwege je gebrek aan mannelijke navigatietechnieken ben je rechtsaf gegaan en omgereden via Frankfurtquote:Op zondag 12 juli 2009 19:54 schreef BazzieK het volgende:
Overigens weer thuis van "vakantie".
Het verslag:
800km snelweg heen, duc kapot gereden op het parkeerterrein, bier gedronken, geslapen, 800 km snelweg terug
ABN op een tweederangs forum.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:09 schreef Wifebeater het volgende:
Mjah, zo'n basic fout heeft niets met mierenneuken te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent misschien nog wel erger dan ikquote:Op maandag 13 juli 2009 09:33 schreef stinkie het volgende:
Wegens dode accu toch maar weer de auto. Vanavond de oplader maar eens zoeken
ik vermoed bij mijn duikspullen, want ik gebruik 'm wel eens om de lampen op te ladenquote:Op maandag 13 juli 2009 09:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Jij bent misschien nog wel erger dan ikIk weet tenminste waar die van mij ligt
Zoveel oliequote:Op maandag 13 juli 2009 01:27 schreef Geerd het volgende:
Zometeen met de 12 naar de docnet de 50k op te teller, 18k zelf opgezet,
1voorband (+ die der nu net opzit)
3 achterbanden (1lek)
1set tandwielen/ketting
6 paar remblokken
12L olie + filter.
4bougies
1 x kvs.
1 voorvorkkering
![]()
Ongelukje met ketting reken ik maar even niet mee![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 09:37 schreef Roderick2085 het volgende:
Jij bent misschien nog wel erger dan ikIk weet tenminste waar die van mij ligt
Zucht.quote:
Fok!MC serieus nemen moet je ook niet doenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:23 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Zucht.
De ex loopt hier dus ook rond.(ja, da's die met het groene t-shirt en haar grote mond) Anyhow, over het geen smaak- gedeelte. Studenten hebben nu eenmaal geen geld, en voor ons (meisjes) geldt dat we nog niet lang ons rijbewijs hebben. Bijgevolg is n 500 een goeie beginmotor.
Over het kampeer-gedeelte: ik was een van de grootste tegenstanders voor het op reis gaan met de tent. Na Werchter had ik gezworen nooit meer in die godverdomse rotruimte te gaan liggen. Turned out I was wrong; hoewel low budget valt dat heel goed mee. Ik slaap normaal enkel goed op een gewone matras, maar ik bleek het ook 5 nachten heel goed uit te houden op een luchtmatrasje voor in het zwembad. Food/drinks werden gehaald in de lokale supermarkt en op de meest idyllische plaatsjes opgegeten, ipv in de lobby van het hotel. 's Morgens wakker worden met de vogels, het klinkt vreemd zweverig, maar was best leuk!
Een mening ventileren moet kunnen op een forum, daarvoor dient zo'n medium. Waarom jullie mensen direct aanvallen als zij iets anders doen/denken dan jullie eigen mening is mij een grote vraag. Respect hebben is echt niet moeilijk...
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:23 schreef perpentijntje het volgende:
De ex loopt hier dus ook rond.(ja, da's die met het groene t-shirt en haar grote mond)
quote:Een mening ventileren moet kunnen op een forum, daarvoor dient zo'n medium. Waarom jullie mensen direct aanvallen als zij iets anders doen/denken dan jullie eigen mening is mij een grote vraag. Respect hebben is echt niet moeilijk...
Naja,ok, ik ben moe, ik heb net mijn eerste werkdag achter de rug en ik kan er niet tegen dat mensen mijn motor bekritiseren (simpelweg omdat ik weet dat t niet moeders mooiste is). Nu goedquote:
die krijg je der gratis bijquote:Op zondag 12 juli 2009 22:09 schreef Wifebeater het volgende:
Ik heb hier nog wel een No Fear sticker liggen voor je
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had het nog niet eens over je motorquote:Op maandag 13 juli 2009 20:06 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Naja,ok, ik ben moe, ik heb net mijn eerste werkdag achter de rug en ik kan er niet tegen dat mensen mijn motor bekritiseren (simpelweg omdat ik weet dat t niet moeders mooiste is). Nu goed
Je bent nieuw, dat kunnen we je vergeven. Daarom hier de uitleg.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:23 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Zucht.
De ex loopt hier dus ook rond.(ja, da's die met het groene t-shirt en haar grote mond) Anyhow, over het geen smaak- gedeelte. Studenten hebben nu eenmaal geen geld, en voor ons (meisjes) geldt dat we nog niet lang ons rijbewijs hebben. Bijgevolg is n 500 een goeie beginmotor.
Over het kampeer-gedeelte: ik was een van de grootste tegenstanders voor het op reis gaan met de tent. Na Werchter had ik gezworen nooit meer in die godverdomse rotruimte te gaan liggen. Turned out I was wrong; hoewel low budget valt dat heel goed mee. Ik slaap normaal enkel goed op een gewone matras, maar ik bleek het ook 5 nachten heel goed uit te houden op een luchtmatrasje voor in het zwembad. Food/drinks werden gehaald in de lokale supermarkt en op de meest idyllische plaatsjes opgegeten, ipv in de lobby van het hotel. 's Morgens wakker worden met de vogels, het klinkt vreemd zweverig, maar was best leuk!
Een mening ventileren moet kunnen op een forum, daarvoor dient zo'n medium. Waarom jullie mensen direct aanvallen als zij iets anders doen/denken dan jullie eigen mening is mij een grote vraag. Respect hebben is echt niet moeilijk...
Je moet het ze weer makkelijk maken he.... Zo leren ze toch niksquote:
ik zie geen tetten hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 21:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je moet het ze weer makkelijk maken he.... Zo leren ze toch niks
Ze kijkt wel een beetje suffig uit d'r ogen. Ik heb koeien slimmer zien kijkenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:14 schreef Cageon het volgende:
o en amen voor je vorige post![]()
[..]
ik zie geen tetten hoor![]()
ik doe een voorzetje
Nou doe je net alsof t MIJN ex isquote:Op maandag 13 juli 2009 21:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ze kijkt wel een beetje suffig uit d'r ogen. Ik heb koeien slimmer zien kijken
Ik werk vast vooruitquote:
Groot gelijk. Ik heb net die foto nog eens bekeken en aan de schaduw te zien zit wel een gruwelijk grote gok op. Zo'n Belgische drankneusquote:
Achterop he. Mmmmm, hoe breng ik je dit voorzichtig.......Niet. Achterop, dat zal het zijn jaquote:Op maandag 13 juli 2009 21:38 schreef Geerd het volgende:
Ze mag wel een keer een rondje achterop hoor.
[ afbeelding ]
Dat kan een stuk sneller meidquote:Op maandag 13 juli 2009 22:03 schreef -XX- het volgende:
WB!
De nieuwe olie werkt hoor! Alleen er zit wat minder power in!?
Bekijk deze YouTube-video
Broehoemmm!!
wat jij met een toer motor moet snap ik nog steeds nietquote:
UIteraard! 10x zo snel, maar dat wegdek is niet al te smooth!quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kan iemand de deur trouwens wat verder open zetten [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:29 schreef MMach het volgende:
Al een geluk dat stinkie in zijn 'stinkie en BE's paleisje' iets minder moeite doet om zijn stoere tampeloeris collosalus imago hoog te houden, mehe
Ja hoor ^^ Drankneus is best mogelijk, volgens mij had ik toen al wat Ricards teveel opquote:Op maandag 13 juli 2009 21:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik heb net die foto nog eens bekeken en aan de schaduw te zien zit wel een gruwelijk grote gok op. Zo'n Belgische drankneus
zou ze nog reageren, nou, zou ze?![]()
Liever voorop,if you don't mind. Ik gebruik mijn motor nu eenmaal niet als verlenging van mijn penis, en rijd graag omwille van het rijden.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:38 schreef Geerd het volgende:
Ze mag wel een keer een rondje achterop hoor.
[ afbeelding ]
Aii we hebben hier een omgebouwde, man the harpoons.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Liever voorop,if you don't mind. Ik gebruik mijn motor nu eenmaal niet als verlenging van mijn penis, en rijd graag omwille van het rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |