Ze kijkt wel een beetje suffig uit d'r ogen. Ik heb koeien slimmer zien kijkenquote:Op maandag 13 juli 2009 21:14 schreef Cageon het volgende:
o en amen voor je vorige post![]()
[..]
ik zie geen tetten hoor![]()
ik doe een voorzetje
Nou doe je net alsof t MIJN ex isquote:Op maandag 13 juli 2009 21:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ze kijkt wel een beetje suffig uit d'r ogen. Ik heb koeien slimmer zien kijken
Ik werk vast vooruitquote:
Groot gelijk. Ik heb net die foto nog eens bekeken en aan de schaduw te zien zit wel een gruwelijk grote gok op. Zo'n Belgische drankneusquote:
Achterop he. Mmmmm, hoe breng ik je dit voorzichtig.......Niet. Achterop, dat zal het zijn jaquote:Op maandag 13 juli 2009 21:38 schreef Geerd het volgende:
Ze mag wel een keer een rondje achterop hoor.
[ afbeelding ]
Dat kan een stuk sneller meidquote:Op maandag 13 juli 2009 22:03 schreef -XX- het volgende:
WB!
De nieuwe olie werkt hoor! Alleen er zit wat minder power in!?
Bekijk deze YouTube-video
Broehoemmm!!
wat jij met een toer motor moet snap ik nog steeds nietquote:
UIteraard! 10x zo snel, maar dat wegdek is niet al te smooth!quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kan iemand de deur trouwens wat verder open zetten [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:29 schreef MMach het volgende:
Al een geluk dat stinkie in zijn 'stinkie en BE's paleisje' iets minder moeite doet om zijn stoere tampeloeris collosalus imago hoog te houden, mehe
Ja hoor ^^ Drankneus is best mogelijk, volgens mij had ik toen al wat Ricards teveel opquote:Op maandag 13 juli 2009 21:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik heb net die foto nog eens bekeken en aan de schaduw te zien zit wel een gruwelijk grote gok op. Zo'n Belgische drankneus
zou ze nog reageren, nou, zou ze?![]()
Liever voorop,if you don't mind. Ik gebruik mijn motor nu eenmaal niet als verlenging van mijn penis, en rijd graag omwille van het rijden.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:38 schreef Geerd het volgende:
Ze mag wel een keer een rondje achterop hoor.
[ afbeelding ]
Aii we hebben hier een omgebouwde, man the harpoons.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Liever voorop,if you don't mind. Ik gebruik mijn motor nu eenmaal niet als verlenging van mijn penis, en rijd graag omwille van het rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |