HA! Ik heb je motor gezien. Dat doe ik lopendquote:
Pigletquote:
Drank maakt duidelijk meer kapot dan je ons lief isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:19 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Ja hoor ^^ Drankneus is best mogelijk, volgens mij had ik toen al wat Ricards teveel op![]()
En ik ben normaal n schappelijke mens, met dezelfde flauwe humor.
(de ogen hadden al moeten weggeven dat ik gedronken had,tsss!)
Inderdaad, gewoon voorrop. En rijden zul je gngngnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Liever voorop,if you don't mind. Ik gebruik mijn motor nu eenmaal niet als verlenging van mijn penis, en rijd graag omwille van het rijden.
Ik zou bijna eens richting dat gat komen, uitnodigende fotoquote:
Dudequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:07 schreef stinkie het volgende:
Van pure ellende ook maar een setje nieuwe tweedehands remblokken
Voor en na fotootje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afschrijving per remblok is zo wel minimaal natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik zou bijna eens richting dat gat komen, uitnodigende foto![]()
[..]
Dude
Almere is fijn gemiddeld inkomen 12500, dan weet je weer waar je belasting centen heen gaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik zou bijna eens richting dat gat komen, uitnodigende foto![]()
[..]
Dude
Ik post dan ook geen foto's van Almerequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Almere is fijn gemiddeld inkomen 12500, dan weet je weer waar je belasting centen heen gaan
Nee oke maar IOH komt ook niet uit Lochemquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik post dan ook geen foto's van Almereen het beste van Almere zijn natuurlijk de rechte wegen
goed dat je zelf al toegeeft dat je een penis hebt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Liever voorop,if you don't mind. Ik gebruik mijn motor nu eenmaal niet als verlenging van mijn penis, en rijd graag omwille van het rijden.
Als ik in Dieren kom kijk ik toch altijd nog stiekum of je staat te tanken met de 2 pitterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:36 schreef Cageon het volgende:
Mwahaha Go Geerd.![]()
2 vingers in de neus ouwe:p
haha, kan maar zo, sinds gister werk ik in doetinchem. Moet dus op de motor elke dagquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik in Dieren kom kijk ik toch altijd nog stiekum of je staat te tanken met de 2 pitter![]()
Klopt is niet grappig meer, weet nu een beetje waar ze allemaal flitsen met hun containers/flits auto's scheelt weer ietsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
haha, kan maar zo, sinds gister werk ik in doetinchem. Moet dus op de motor elke dag![]()
Alleen is een autotje handiger/verstandiger, Anders komen er nog wel een keer boetes van...
mjeh ik heb heel kort trajectje, allemaal 80 en her en der een verdwaald gehuchtje waar t 50 is...quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt is niet grappig meer, weet nu een beetje waar ze allemaal flitsen met hun containers/flits auto's scheelt weer iets
Das altijd lachen ja van die sjappies in die bmw's en audie's , golfquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
mjeh ik heb heel kort trajectje, allemaal 80 en her en der een verdwaald gehuchtje waar t 50 is...
gas ff los en je zit zo op rbw snelheid...
Onderweg beetje wheelies oefenen af en toe
meeste uitdaging zit m in de turbo rotonde's, zoveel mogelijk auto's voorbij zien te komen![]()
Geerd, je blijft mijn heldquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Das altijd lachen ja van die sjappies in die bmw's en audie's , golfdie denken je bij te houden
![]()
Was op de autobaan laatst ook wel lachen blijf je rustig er achter tot 240(op teller) en dan knipper aan dat je er langs wil die gezichten![]()
Alleen die porschesook niet een ofzo tientallen gezien, die voorbij gingen
heen en terug
Oeoeoeoeoehhhhhhh shiny parts!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:07 schreef stinkie het volgende:
Vandaag was een heugelijke dag, ik heb haar weer bereden
Vorige week eerst een nieuw tweedehands wiel [ afbeelding ]
gevolgd door een nieuwe ketting en tandwielen [ afbeelding ]
en nieuwe vorvorkkeerringen en voorvorkolie
Van pure ellende ook maar een setje nieuwe tweedehands remblokken
Voor en na fotootje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna nog wat glibberige verwennerij
[ afbeelding ]
Ik weet het, ik schrok er zelf van. De Lidl is een trouwe klant kwijt.....
En tot slot is er zelfs een weinig poetswerk vericht
Ohquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee oke maar IOH komt ook niet uit Lochem
Beetje veel remvoering nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:58 schreef Worldbeater het volgende:ja, verbaas mezelf ook. MotoronderhoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......
Geen idee welk type, zal straks eens kijken. Gratis, das het enige dat ik weet
hierna worden het weer circuitbandjes voor weinig
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:51 schreef Geerd het volgende:
Als je remblokjes vervangt hoef je toch niet te ontluchten enzo?
Nee, normaal gezien niet, maar je moet wel goed die remzuigers schoonmaken. Als je remmen al zo gecorrodeerd zijn als op stinkies foto bv, loont het wel de moeite om de zuigers glanzend schoon te maken. Anders gaan je afdichtingsrubbers niet te lang leven.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:51 schreef Geerd het volgende:
Als je remblokjes vervangt hoef je toch niet te ontluchten enzo?
Kleine moeite.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:51 schreef Geerd het volgende:
Als je remblokjes vervangt hoef je toch niet te ontluchten enzo?
Cardan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:21 schreef MMach het volgende:
[..]
Nee, normaal gezien niet, maar je moet wel goed die remzuigers schoonmaken. Als je remmen al zo gecorrodeerd zijn als op stinkies foto bv, loont het wel de moeite om de zuigers glanzend schoon te maken. Anders gaan je afdichtingsrubbers niet te lang leven.
Intussen in 2.5week 4000km extra op de gts teller gezet, wat een zalige fiets is dat.
Wat fotootjes van de remmerij en ophanging (let niet op de vuiligheid, ik heb hem nog niet gewassen en het is een gebruiksvoorwerp:
267mm geventileerde achterrem, veel beter dan die van m'n ninja (ook wel meer gewicht op de achterkant)
[ afbeelding ]
Voorkant is mijn favoriete deel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwevend opgehangen 320mm ,geperforeerde en geventileerde single brakedisk. Geplaatst in het center van het wiel, dus geen reactiekrachten, met een gigantische 6 zuigerremklauw. Enorme stopkracht met goeie responsie en geen fadende remmen.
Natuurlijk ook de single swingarm vooraan, het wiel wordt indirect gestuurd en draait om zijn centerpunt. Volledige scheiding van sturen en demping, in je handlebars voel je dus geen schokken. De idee is hetzelfde als het systeem van BMW, maar dit is wel een pak beter (zij het ook een pak zwaarder) Ongelofelijk mooie wegligging, en kasseien en betonbanen, daar zweef je over.
Schokdempers voor en achter zijn ook volledig remote instelbaar.
[ afbeelding ]
Ook het prachtige omega-vormige draagframe is zichtbaar![]()
Het motorblok is het teruggetunede 4cyl. injectie FZR1000 blok (origineel 142pk) en heeft bij de GTS 100.6pk en 105.8Nm. Is een DOHC 20klepper.
Optrekken vlot wel, maar is niet explosief: 0-100: 4.6s, topspeed 240, maar de hernemingen zijn indrukwekkender. Hij trekt zelfs in hoogste versnelling gewoon vanaf stationair toerental, en zeker 120-160/180 in de hoogste versnelling is gewoon bijna electrisch snel.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:21 schreef MMach het volgende:
[..]
Nee, normaal gezien niet, maar je moet wel goed die remzuigers schoonmaken. Als je remmen al zo gecorrodeerd zijn als op stinkies foto bv, loont het wel de moeite om de zuigers glanzend schoon te maken. Anders gaan je afdichtingsrubbers niet te lang leven.
Helaas niet. Dat was dan ook de reden waarom ie (naast het feit dat ie extreem duur was: 15 000¤ in 93) een relatieve flop is geworden. In België rijden er (mijn motor incluis), nog 35 rond. Yamaha schijnt zoveel geld in de ontwikkeling van al die concepten te hebben gestoken, dat een cardan er niet meer bijkon. Anders was de nieuwprijs nog hoger. Door de teruggetunede motor met vlakke koppelcurve en brede ketting is de kettingslijtage wel minimaal, dus dat blijkt uiteindelijk geen probleem te vormen. Ketting smeren ben ik al lang gewoon en zoveel extra werk is dat nu ook weer niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |