HA! Ik heb je motor gezien. Dat doe ik lopendquote:
Pigletquote:
Drank maakt duidelijk meer kapot dan je ons lief isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:19 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Ja hoor ^^ Drankneus is best mogelijk, volgens mij had ik toen al wat Ricards teveel op![]()
En ik ben normaal n schappelijke mens, met dezelfde flauwe humor.
(de ogen hadden al moeten weggeven dat ik gedronken had,tsss!)
Inderdaad, gewoon voorrop. En rijden zul je gngngnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Liever voorop,if you don't mind. Ik gebruik mijn motor nu eenmaal niet als verlenging van mijn penis, en rijd graag omwille van het rijden.
Ik zou bijna eens richting dat gat komen, uitnodigende fotoquote:
Dudequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:07 schreef stinkie het volgende:
Van pure ellende ook maar een setje nieuwe tweedehands remblokken
Voor en na fotootje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afschrijving per remblok is zo wel minimaal natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik zou bijna eens richting dat gat komen, uitnodigende foto![]()
[..]
Dude
Almere is fijn gemiddeld inkomen 12500, dan weet je weer waar je belasting centen heen gaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik zou bijna eens richting dat gat komen, uitnodigende foto![]()
[..]
Dude
Ik post dan ook geen foto's van Almerequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Almere is fijn gemiddeld inkomen 12500, dan weet je weer waar je belasting centen heen gaan
Nee oke maar IOH komt ook niet uit Lochemquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik post dan ook geen foto's van Almereen het beste van Almere zijn natuurlijk de rechte wegen
goed dat je zelf al toegeeft dat je een penis hebt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:24 schreef perpentijntje het volgende:
[..]
Liever voorop,if you don't mind. Ik gebruik mijn motor nu eenmaal niet als verlenging van mijn penis, en rijd graag omwille van het rijden.
Als ik in Dieren kom kijk ik toch altijd nog stiekum of je staat te tanken met de 2 pitterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:36 schreef Cageon het volgende:
Mwahaha Go Geerd.![]()
2 vingers in de neus ouwe:p
haha, kan maar zo, sinds gister werk ik in doetinchem. Moet dus op de motor elke dagquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik in Dieren kom kijk ik toch altijd nog stiekum of je staat te tanken met de 2 pitter![]()
Klopt is niet grappig meer, weet nu een beetje waar ze allemaal flitsen met hun containers/flits auto's scheelt weer ietsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
haha, kan maar zo, sinds gister werk ik in doetinchem. Moet dus op de motor elke dag![]()
Alleen is een autotje handiger/verstandiger, Anders komen er nog wel een keer boetes van...
mjeh ik heb heel kort trajectje, allemaal 80 en her en der een verdwaald gehuchtje waar t 50 is...quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt is niet grappig meer, weet nu een beetje waar ze allemaal flitsen met hun containers/flits auto's scheelt weer iets
Das altijd lachen ja van die sjappies in die bmw's en audie's , golfquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
mjeh ik heb heel kort trajectje, allemaal 80 en her en der een verdwaald gehuchtje waar t 50 is...
gas ff los en je zit zo op rbw snelheid...
Onderweg beetje wheelies oefenen af en toe
meeste uitdaging zit m in de turbo rotonde's, zoveel mogelijk auto's voorbij zien te komen![]()
Geerd, je blijft mijn heldquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Das altijd lachen ja van die sjappies in die bmw's en audie's , golfdie denken je bij te houden
![]()
Was op de autobaan laatst ook wel lachen blijf je rustig er achter tot 240(op teller) en dan knipper aan dat je er langs wil die gezichten![]()
Alleen die porschesook niet een ofzo tientallen gezien, die voorbij gingen
heen en terug
Oeoeoeoeoehhhhhhh shiny parts!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:07 schreef stinkie het volgende:
Vandaag was een heugelijke dag, ik heb haar weer bereden
Vorige week eerst een nieuw tweedehands wiel [ afbeelding ]
gevolgd door een nieuwe ketting en tandwielen [ afbeelding ]
en nieuwe vorvorkkeerringen en voorvorkolie
Van pure ellende ook maar een setje nieuwe tweedehands remblokken
Voor en na fotootje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna nog wat glibberige verwennerij
[ afbeelding ]
Ik weet het, ik schrok er zelf van. De Lidl is een trouwe klant kwijt.....
En tot slot is er zelfs een weinig poetswerk vericht
Ohquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee oke maar IOH komt ook niet uit Lochem
Beetje veel remvoering nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:58 schreef Worldbeater het volgende:ja, verbaas mezelf ook. MotoronderhoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......
Geen idee welk type, zal straks eens kijken. Gratis, das het enige dat ik weet
hierna worden het weer circuitbandjes voor weinig
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:51 schreef Geerd het volgende:
Als je remblokjes vervangt hoef je toch niet te ontluchten enzo?
Nee, normaal gezien niet, maar je moet wel goed die remzuigers schoonmaken. Als je remmen al zo gecorrodeerd zijn als op stinkies foto bv, loont het wel de moeite om de zuigers glanzend schoon te maken. Anders gaan je afdichtingsrubbers niet te lang leven.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:51 schreef Geerd het volgende:
Als je remblokjes vervangt hoef je toch niet te ontluchten enzo?
Kleine moeite.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:51 schreef Geerd het volgende:
Als je remblokjes vervangt hoef je toch niet te ontluchten enzo?
Cardan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:21 schreef MMach het volgende:
[..]
Nee, normaal gezien niet, maar je moet wel goed die remzuigers schoonmaken. Als je remmen al zo gecorrodeerd zijn als op stinkies foto bv, loont het wel de moeite om de zuigers glanzend schoon te maken. Anders gaan je afdichtingsrubbers niet te lang leven.
Intussen in 2.5week 4000km extra op de gts teller gezet, wat een zalige fiets is dat.
Wat fotootjes van de remmerij en ophanging (let niet op de vuiligheid, ik heb hem nog niet gewassen en het is een gebruiksvoorwerp:
267mm geventileerde achterrem, veel beter dan die van m'n ninja (ook wel meer gewicht op de achterkant)
[ afbeelding ]
Voorkant is mijn favoriete deel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwevend opgehangen 320mm ,geperforeerde en geventileerde single brakedisk. Geplaatst in het center van het wiel, dus geen reactiekrachten, met een gigantische 6 zuigerremklauw. Enorme stopkracht met goeie responsie en geen fadende remmen.
Natuurlijk ook de single swingarm vooraan, het wiel wordt indirect gestuurd en draait om zijn centerpunt. Volledige scheiding van sturen en demping, in je handlebars voel je dus geen schokken. De idee is hetzelfde als het systeem van BMW, maar dit is wel een pak beter (zij het ook een pak zwaarder) Ongelofelijk mooie wegligging, en kasseien en betonbanen, daar zweef je over.
Schokdempers voor en achter zijn ook volledig remote instelbaar.
[ afbeelding ]
Ook het prachtige omega-vormige draagframe is zichtbaar![]()
Het motorblok is het teruggetunede 4cyl. injectie FZR1000 blok (origineel 142pk) en heeft bij de GTS 100.6pk en 105.8Nm. Is een DOHC 20klepper.
Optrekken vlot wel, maar is niet explosief: 0-100: 4.6s, topspeed 240, maar de hernemingen zijn indrukwekkender. Hij trekt zelfs in hoogste versnelling gewoon vanaf stationair toerental, en zeker 120-160/180 in de hoogste versnelling is gewoon bijna electrisch snel.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:21 schreef MMach het volgende:
[..]
Nee, normaal gezien niet, maar je moet wel goed die remzuigers schoonmaken. Als je remmen al zo gecorrodeerd zijn als op stinkies foto bv, loont het wel de moeite om de zuigers glanzend schoon te maken. Anders gaan je afdichtingsrubbers niet te lang leven.
Helaas niet. Dat was dan ook de reden waarom ie (naast het feit dat ie extreem duur was: 15 000¤ in 93) een relatieve flop is geworden. In België rijden er (mijn motor incluis), nog 35 rond. Yamaha schijnt zoveel geld in de ontwikkeling van al die concepten te hebben gestoken, dat een cardan er niet meer bijkon. Anders was de nieuwprijs nog hoger. Door de teruggetunede motor met vlakke koppelcurve en brede ketting is de kettingslijtage wel minimaal, dus dat blijkt uiteindelijk geen probleem te vormen. Ketting smeren ben ik al lang gewoon en zoveel extra werk is dat nu ook weer niet.quote:
Familie.quote:
http://link.marktplaats.nl/265433586quote:Hello,
I am sorry that I am not writing You in Dutch language because I do not speak it very well and it is better to write in English. If You are having problems understanding my message, don't hesitate to contact me but I hope the details I am giving will be easily understood.
The car is in great working condition, has no scratches or dents, never been involved in any kind of accidents and also the car interior is impeccable ( I do not smoke ). The engine works perfectly, all the services were done to at an authorized service. I can ensure You that the car is full operational. You can also see in the photos I have posted that the car is in perfect condition.
I bought this car from The Netherlands at the same time when I bought a holiday house there. Due to some financial problems I am having I had to sell the holiday house a few months ago. I did not manage to sell the car too when I sold the house because I did not have a lot of time at my disposal so I decided to take the car with me in England and try to sell it here in England. At this time the car is located in Bristol, United Kingdom same place where me and my family live.
I have tried to sell it in here, but it is very difficult to sell it due to the fact that it has the steering wheel on the left side ( in England the cars have the steering wheel on the right side ). I also tried to sell it to a local dealer but the price that they are offering to me is too low. I have decided to sell the car to a Dutch person because the car is still registered in The Netherlands and has Dutch papers ( Dutch plate number and also Dutch certificate which means in case we will close the deal, You won't have to pay any import taxes). The car has all the Dutch taxes paid.
If You are interested in buying the car, the total price including the transport taxes to The Netherlands country and also the transfer of the propriety onto your name is ¤ 6700,00. I know that the price is under the market price, but it is a fair price considering my situation. As I am very busy with my new job ( I am lawyer ) I can not come to The Netherlands to sell the car there, I prefer to sell the car at a lower price then the market price and close the deal in one of the following ways:
1- The first option would be through a transport company ( they will transport the car and also handle the money / a company that ensures safety for buyer and seller at the same time ). After consulting with some friends, it seems that this is the best way to complete an Internet transaction. The name of the transport company that I prefer to use is Cargo Transport. This is one of the largest transport companies in Europe and they deliver the product directly to buyer's address. The services that they are providing are very safe for both of us. Using this type of company will give You the chance to inspect the car before I receive the payment for it. Through this company it will take maximum 5 business days to have the car delivered to The Netherlands and the car will come with 10 Days Return policy ( In case the car won't meet your conditions You have the right to return it without paying any taxes and your money will be refunded to You immediately).
2- The second option is for You to come to Bristol, United Kingdom and complete the transaction in person by paying cash.
That's all I can say for the moment, but if You are interested in having more information about the transaction or the car I would be glad to reply with more information.
With Respect,
Steve Philips
77 Catherine Street
Avonmouth, Bristol
XR heeft ook niet de power van een echte SM.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:30 schreef MMach het volgende:
Ik ben zo enthousiast door beroepsmisvorming. Techniek, daar kan ik van genieten.
Vandaag trouwens voor het eerst op een SM gezeten, XR600 tje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zou ik toch zo lyrisch niet over kunnen worden: nerveus, wiebelig, geen power
Maar dat geluid danen dan het constante wheeliegedrag door het pluimgewicht
Ik zou er geen nee tegen zeggen, mocht iemand het in mijn garage laten staan. Al zou ik snel dag mogen zeggen tegen mijn rijbewijs.
Maargoed, op een paar km kan je dat niet leren natuurlijk, dat moet je zo rijden:
![]()
Kut, jij trapt er ook al niet inquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Familie.![]()
![]()
[..]
http://link.marktplaats.nl/265433586
Dit is hem.quote:
Als Bazzie thuis wil komen, moet hij er wel achteraan hèquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:48 schreef Cageon het volgende:
spannend uitje zeg, wel tof dat jullie samen zo kunnen rijden!![]()
Zes jaar uit produktie. Op diverse forums zouden ze zich afvragen of je een doodswens hebt.quote:
beter ga je de ovotonde rijden ofzoquote:
Moet je eens een 1000 proberenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo ook weer thuisijsje gegeten in Ottersum, lokale omgeving verkend dus. Ook nog op een FZR600 gereden
Vergeleken met die GS moet je die FZR echt de bocht in duwen
maar dat ding is zoveel stabieler
Beter dat ik er niet op rijd want dan zou ik nog harder gaan rijden
![]()
Whahaha, kom niet tussen stinkie en zijn warme prak!quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
Moet je eens een 1000 proberen
Dacht vandaag binnendoor de file te ontwijken, was de N228 afgesloten, elke vervloekt gehucht in het Groene Hart gezien. Leuk rijden op een zaterdagmiddag, maar niet als ik naar huis naar de warme prak wil.
Eindelijk weer een dagje rust hier. Mooi dat die n00bs weer even wegzijn
Zag ik jou toen niet in het achteruitkijkspiegeltje [4x woordwaarde bij scrabble] zig-zaggend tussen de witte streepjes schieten onder het roepen van WHIIIIIIIIIEEEEEEEEeeeeeeeeee............ , terwijl je rap kleiner werd in het spiegeltjequote:Op donderdag 16 juli 2009 22:33 schreef stinkie het volgende:
O_O stapte trouwens ook eens over van de ER op mijn FZR. Best geinige reactie wheheheh
Ik ontken allesquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:50 schreef BazzieK het volgende:
Poging 2 tot motorvakantie deze week is iets beter gelopen, voor mij dan2 dagen Luxemburg, mooie wegen daar
![]()
TataK in een haaks toelopende bocht 5 meter gras en grind en 1 meter airtime meegepakt, 1 meter voor het 4 meter diepe gat tot stilstand gekomen.. Motor wel recht kunnen houden de mazzelaar. Hing nog een kruis van een motorrijder die er daar ook af was gegaan en niet meer terug was gekomen![]()
En net op de snelweg naar huis een lekke achterband voor TataK![]()
Zelf eindelijk beide kneesliders ontmaagd(zal er wel zo uit hebben gezien maar toch)
![]()
![]()
De ene foto die gemaakt is zal vast ooit gepost worden
Zolang je rechtop bent gebleven is het toch allemaal zo erg nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:17 schreef TataK het volgende:
[..]
Ik ontken alles(behalve van die lekke achterband dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |