abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:53:54 #51
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_71017749
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:27 schreef rib-1 het volgende:
Hola
Familie.
quote:
Hello,
I am sorry that I am not writing You in Dutch language because I do not speak it very well and it is better to write in English. If You are having problems understanding my message, don't hesitate to contact me but I hope the details I am giving will be easily understood.

The car is in great working condition, has no scratches or dents, never been involved in any kind of accidents and also the car interior is impeccable ( I do not smoke ). The engine works perfectly, all the services were done to at an authorized service. I can ensure You that the car is full operational. You can also see in the photos I have posted that the car is in perfect condition.
I bought this car from The Netherlands at the same time when I bought a holiday house there. Due to some financial problems I am having I had to sell the holiday house a few months ago. I did not manage to sell the car too when I sold the house because I did not have a lot of time at my disposal so I decided to take the car with me in England and try to sell it here in England. At this time the car is located in Bristol, United Kingdom same place where me and my family live.
I have tried to sell it in here, but it is very difficult to sell it due to the fact that it has the steering wheel on the left side ( in England the cars have the steering wheel on the right side ). I also tried to sell it to a local dealer but the price that they are offering to me is too low. I have decided to sell the car to a Dutch person because the car is still registered in The Netherlands and has Dutch papers ( Dutch plate number and also Dutch certificate which means in case we will close the deal, You won't have to pay any import taxes). The car has all the Dutch taxes paid.
If You are interested in buying the car, the total price including the transport taxes to The Netherlands country and also the transfer of the propriety onto your name is ¤ 6700,00. I know that the price is under the market price, but it is a fair price considering my situation. As I am very busy with my new job ( I am lawyer ) I can not come to The Netherlands to sell the car there, I prefer to sell the car at a lower price then the market price and close the deal in one of the following ways:
1- The first option would be through a transport company ( they will transport the car and also handle the money / a company that ensures safety for buyer and seller at the same time ). After consulting with some friends, it seems that this is the best way to complete an Internet transaction. The name of the transport company that I prefer to use is Cargo Transport. This is one of the largest transport companies in Europe and they deliver the product directly to buyer's address. The services that they are providing are very safe for both of us. Using this type of company will give You the chance to inspect the car before I receive the payment for it. Through this company it will take maximum 5 business days to have the car delivered to The Netherlands and the car will come with 10 Days Return policy ( In case the car won't meet your conditions You have the right to return it without paying any taxes and your money will be refunded to You immediately).
2- The second option is for You to come to Bristol, United Kingdom and complete the transaction in person by paying cash.

That's all I can say for the moment, but if You are interested in having more information about the transaction or the car I would be glad to reply with more information.

With Respect,
Steve Philips
77 Catherine Street
Avonmouth, Bristol
http://link.marktplaats.nl/265433586
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:55:56 #52
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_71017843
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:30 schreef MMach het volgende:
Ik ben zo enthousiast door beroepsmisvorming. Techniek, daar kan ik van genieten.

Vandaag trouwens voor het eerst op een SM gezeten, XR600 tje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zou ik toch zo lyrisch niet over kunnen worden: nerveus, wiebelig, geen power
Maar dat geluid dan en dan het constante wheeliegedrag door het pluimgewicht Ik zou er geen nee tegen zeggen, mocht iemand het in mijn garage laten staan. Al zou ik snel dag mogen zeggen tegen mijn rijbewijs.

Maargoed, op een paar km kan je dat niet leren natuurlijk, dat moet je zo rijden:

XR heeft ook niet de power van een echte SM.

CR500 60-70 2 takt pk bij 110 kilo.

En m'n andere bike.. 4 takt en wat rustiger..

Maar nog altijd een echte wedstrijdmachine.
  donderdag 16 juli 2009 @ 00:56:40 #53
229267 rib-1
Onderkoffer
pi_71021631
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:53 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Familie.
[..]

http://link.marktplaats.nl/265433586
Kut, jij trapt er ook al niet in
  donderdag 16 juli 2009 @ 07:35:07 #54
182289 Wifebeater
Five across the eyes
pi_71023493

Denken jullie ook steeds Rib-i op TV te zien?

Kloteautomatischeyoutubeembedding
pi_71025027
mogguh
Out of my mind, back in 5 minutes . . .
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:07:14 #56
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_71025653
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 00:56 schreef rib-1 het volgende:
Kut, jij trapt er ook al niet in
Dit is hem.

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vqmuh2vyxzz2

Maar niet voor 6.750.
Kenteken was wel erg makkelijk te copieren door de adverteerder op MP.
(en kenteken was mijn controlepuntje eerst )
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:08:43 #57
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_71025691
WB band is een BT010
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_71031512
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:45:26 #59
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_71032295
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:59 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
Meld dat anders ff de volgende keer Kloothommel!!!
pi_71040664
Poging 2 tot motorvakantie deze week is iets beter gelopen, voor mij dan 2 dagen Luxemburg, mooie wegen daar

TataK in een haaks toelopende bocht 5 meter gras en grind en 1 meter airtime meegepakt, 1 meter voor het 4 meter diepe gat tot stilstand gekomen.. Motor wel recht kunnen houden de mazzelaar. Hing nog een kruis van een motorrijder die er daar ook af was gegaan en niet meer terug was gekomen
En net op de snelweg naar huis een lekke achterband voor TataK

Zelf eindelijk beide kneesliders ontmaagd (zal er wel zo uit hebben gezien maar toch)

De ene foto die gemaakt is zal vast ooit gepost worden
pi_71042125
spannend uitje zeg, wel tof dat jullie samen zo kunnen rijden!
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:19:24 #63
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_71042938
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 18:48 schreef Cageon het volgende:
spannend uitje zeg, wel tof dat jullie samen zo kunnen rijden!
Als Bazzie thuis wil komen, moet hij er wel achteraan hè
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:22:38 #64
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_71043019
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 10:08 schreef stinkie het volgende:
WB band is een BT010
Zes jaar uit produktie. Op diverse forums zouden ze zich afvragen of je een doodswens hebt.

Potentiele liefhebber gespot. Die betaald er nog een berg voor.
pi_71043074
Misschien zo ff naar De Steeg
pi_71043266
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Misschien zo ff naar De Steeg
beter ga je de ovotonde rijden ofzo
pi_71043396
Je hebt sms

[ Bericht 46% gewijzigd door Cageon op 16-07-2009 19:57:35 ]
pi_71048148
Zo ook weer thuis ijsje gegeten in Ottersum, lokale omgeving verkend dus. Ook nog op een FZR600 gereden Vergeleken met die GS moet je die FZR echt de bocht in duwen maar dat ding is zoveel stabieler Beter dat ik er niet op rijd want dan zou ik nog harder gaan rijden Denk dat die andere GS met ZXR vork en gsx achterveer wel beter moet rijden

oh en Cageon, k wil nog steeds een keer richting de steeg, ook al is het volgens mij niet lang veel vermaak 1 bocht... SMS je wel als ik er heen ga
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:32:58 #69
19297 stinkie
pi_71048322
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo ook weer thuis ijsje gegeten in Ottersum, lokale omgeving verkend dus. Ook nog op een FZR600 gereden Vergeleken met die GS moet je die FZR echt de bocht in duwen maar dat ding is zoveel stabieler Beter dat ik er niet op rijd want dan zou ik nog harder gaan rijden
Moet je eens een 1000 proberen

Dacht vandaag binnendoor de file te ontwijken, was de N228 afgesloten, elke vervloekt gehucht in het Groene Hart gezien. Leuk rijden op een zaterdagmiddag, maar niet als ik naar huis naar de warme prak wil.

Eindelijk weer een dagje rust hier. Mooi dat die n00bs weer even wegzijn
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:33:44 #70
19297 stinkie
pi_71048344
O_O stapte trouwens ook eens over van de ER op mijn FZR. Best geinige reactie wheheheh
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:54:41 #71
19297 stinkie
pi_71057489
Mogguh.

Mooie tijd om eens richting kantoor te gaan
pi_71057731
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:32 schreef stinkie het volgende:

[..]

Moet je eens een 1000 proberen

Dacht vandaag binnendoor de file te ontwijken, was de N228 afgesloten, elke vervloekt gehucht in het Groene Hart gezien. Leuk rijden op een zaterdagmiddag, maar niet als ik naar huis naar de warme prak wil.

Eindelijk weer een dagje rust hier. Mooi dat die n00bs weer even wegzijn
Whahaha, kom niet tussen stinkie en zijn warme prak!
Er zijn mensen voor omgekomen . . .
pi_71057786
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:33 schreef stinkie het volgende:
O_O stapte trouwens ook eens over van de ER op mijn FZR. Best geinige reactie wheheheh
Zag ik jou toen niet in het achteruitkijkspiegeltje [4x woordwaarde bij scrabble] zig-zaggend tussen de witte streepjes schieten onder het roepen van WHIIIIIIIIIEEEEEEEEeeeeeeeeee............ , terwijl je rap kleiner werd in het spiegeltje
pi_71058094
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 17:50 schreef BazzieK het volgende:
Poging 2 tot motorvakantie deze week is iets beter gelopen, voor mij dan 2 dagen Luxemburg, mooie wegen daar

TataK in een haaks toelopende bocht 5 meter gras en grind en 1 meter airtime meegepakt, 1 meter voor het 4 meter diepe gat tot stilstand gekomen.. Motor wel recht kunnen houden de mazzelaar. Hing nog een kruis van een motorrijder die er daar ook af was gegaan en niet meer terug was gekomen
En net op de snelweg naar huis een lekke achterband voor TataK

Zelf eindelijk beide kneesliders ontmaagd (zal er wel zo uit hebben gezien maar toch)

De ene foto die gemaakt is zal vast ooit gepost worden
Ik ontken alles (behalve van die lekke achterband dan)
NUNC AUT NUNQUAM
pi_71059103
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:17 schreef TataK het volgende:

[..]

Ik ontken alles (behalve van die lekke achterband dan)
Zolang je rechtop bent gebleven is het toch allemaal zo erg niet

Zo maar eens kijken of ik UPC shit aan de praat ga krijgen gelukkig niet teveel gedronken gisteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')