Moet voor mijn carriere als MotoGP coureur nog twintig kilo afvallen om bij de zwaarste twee te komen.quote:rossi 64kg
lorenzo 55kg
stoner 58kg
pedrosa 47kg
edwards 70kg
melandri 59kg
de puniet 57kg
capirossi 59kg
toseland 71kg
elias 55kg
de angelis 57kg
kallio 54kg
canepa ?
gibernau 70kg
Hoger dan Pedrosa kwam ik wel, maar 71 kilo in drie sets van 12.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:42 schreef Geerd het volgende:
Tering wat een wormpjes, die zwaarste gebruikte ik met bankdrukken![]()
Lol nee joh 1x10quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoger dan Pedrosa kwam ik wel, maar 71 kilo in drie sets van 12.![]()
![]()
![]()
ZX12-R auto.![]()
Geen tijdquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een meeting.![]()
![]()
Het is toch mooi weer geweest .. waarom niet gereden.
opwarmgewichtquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:42 schreef Geerd het volgende:
Tering wat een wormpjes, die zwaarste gebruikte ik met bankdrukken![]()
ik zit pcies goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:35 schreef Worldbeater het volgende:![]()
[..]
Moet voor mijn carriere als MotoGP coureur nog twintig kilo afvallen om bij de zwaarste twee te komen.![]()
(en dat met een vetvrije massa van 74.5 kg![]()
)
Ik zit 1 Kg boven rossi.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:35 schreef Worldbeater het volgende:![]()
[..]
Moet voor mijn carriere als MotoGP coureur nog twintig kilo afvallen om bij de zwaarste twee te komen.![]()
)
Slapen of rijden is meestal ook niet zo'n moeilijke keus 's avondsquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ook goed.![]()
Roderick.. nachtrit maken?
Ik kom daar ook nooit inquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:31 schreef Den_Haag het volgende:
Ik kan het wel vergeten dat ik in zo'n rijtje kom.
weer stuk?quote:
82kg is het laatste wat ik kan halen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik kom daar ook nooit inHoewel ik waarschijnlijk dichterbij zit dat jij
En wat is je vet massa?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[..]
)
nee gewoon onderhoud. Kettingset vervangen, vandaag worden voorvorkkeerringen gedaan. Dan zelf van de week olie en filter verversen en klaarquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:51 schreef o-o het volgende:
[..]
weer stuk?
Als je afkickverschijnselen krijgt mag je wel een rondje op mijn (werkende) lesfiets!
Hmm, scheelt niet veel danquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
82kg is het laatste wat ik kan halen.
de helftquote:
Ooooooh, is dat alles, het is nu toch geen weer om te rijden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee gewoon onderhoud. Kettingset vervangen, vandaag worden voorvorkkeerringen gedaan. Dan zelf van de week olie en filter verversen en klaar
Zelfde als BWT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |