quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:16 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, Een echt brommer topic dus.....
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:18 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste te omcirkelen, leeftijd: 37![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeah
Beter dan een brommerquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
of had je liever weer een BMW in de openingspost gehad?
die bestaan nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:47 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
GS500? Diversion? NTV?Die liggen nog verder onder aan de ladder
Vergeet je regenpak nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:52 schreef Geerd het volgende:
Zo boeltje gepakt, zondag vrij gekregen ook nogvia google maps routetje geplant
extra litertje olie mee.
![]()
3 dagen rondcrossen![]()
Vergeet niet dat je de route goed moet bemesten en voldoende water moet gevenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:52 schreef Geerd het volgende:
Zo boeltje gepakt, zondag vrij gekregen ook nogvia google maps routetje geplant
extra litertje olie mee.
![]()
3 dagen rondcrossen![]()
wrom dat danquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:14 schreef bvvt het volgende:
houd het rubber beneden
ook niet geheel onbelangrijk iddquote:
Mooi, staart tussen de benen en wegwezenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:46 schreef Reintji het volgende:
Och nee, motorcracks.. gezellig. dacht dat het hier over motoren gaat? Ik druip wel weer af naar GAM
veel te warm voor jouw soort deze week. Ik beperkt kw tor een eenvoudig sterf! vandaag. Alles in de sfeer van de MC uiteraardquote:
Hmm, OK. heb je zelf ook nog een poging gedaan om die zin begrijpend te lezen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
veel te warm voor jouw soort deze week. Ik beperkt kw tor een eenvoudig sterf! vandaag. Alles in de sfeer van de MC uiteraard
Nouja, als je m een beetje laat afstellen met die spulletjes dan is een beetje meer lucht ook niet verkeerd denkik, je huidige filter zal ook wel eeuwen oud zijn.. misschien wel goed, maar ik zou het even navragen bij een (voor jou) betrouwbare motorzaakquote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:34 schreef Den_Haag het volgende:
verder geen idee over dat filtertje Cageon?
Geen K&N maar wel een iets betere prijs:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nouja, als je m een beetje laat afstellen met die spulletjes dan is een beetje meer lucht ook niet verkeerd denkik, je huidige filter zal ook wel eeuwen oud zijn.. misschien wel goed, maar ik zou het even navragen bij een (voor jou) betrouwbare motorzaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |