Dit dusquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:58 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Als het gezicht goed is dan boeit haarkleur helemaal niets
van die vlotte? van die dames met lef! 'Ik dacht, ik doe 'ns gek!'quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:00 schreef BoemBats het volgende:
Ik word geil van rode, korte, pittige kapsels
Jij ook al?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:58 schreef Sackboy het volgende:
Rood geverfd, liefst in een kort, vlot en pittig model.
Ja, die! Meestal zijn die kapsel ook nog aangeraden door de kapper/kapsterquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
van die vlotte? van die dames met lef! 'Ik dacht, ik doe 'ns gek!'
Amen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:58 schreef Sackboy het volgende:
Rood geverfd, liefst in een kort, vlot en pittig model.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:08 schreef BoemBats het volgende:
Ik zat net op TS haar hyves te kijken, en ik kwam er achter dat de TS haar haar heeft geverfd
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:06 schreef Beetlebum het volgende:
ligt niet echt aan haarkleur vind ik...
kies zelf maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van mij part mag ze zelfs groen haar hebben![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:21 schreef Deniseeee het volgende:
In disneyland was inderdaad mijn haarkleur wat donkerderMaar de zomer komt er weer aan, dus het is weer licht gemaakt
![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:58 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Als het gezicht goed is dan boeit haarkleur helemaal niets
quote:
Dus iedereen die blond haar heeft is breezer?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat.
Lichtblond = breezer
Dat zeg ik niet!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:51 schreef Quir het volgende:
Nijnja of Krentenbol, met wie van de twee ga ik mijnenveger spelen?
quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:39 schreef Zaith het volgende:
Het verschilt per persoon. Om eerlijk te zijn heb ik in alle haarkleuren wel een mooi meisje gezien; net zoals waarschijnlijk elke man. Beetje logisch noh.
Over het algemeen gezien val ik het meest op brunette's, gevolgd door blondines. Daarna komt zwart haar. Op de laatste plaats rood.
Maar zoals ik al zei, dit is 'over het algemeen gezien'. Het ligt aan hoe je er uit ziet en of de haarkleur bij je past.
Ik heb niets met rare kleuren zoals blauw, roze, groen, etc. though.
Is dat een haarkleur?quote:
Kom je er net achter dat je geen man bent.quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:43 schreef Pencile het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar bruin maar uiteindelijk maakt het niks uit.
ps. oeps
ik kom er net achter dat ik geen man ben en dus geen inbreng heb in dit topic![]()
ik moest lachenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:24 schreef Zaith het volgende:
[..]
Kom je er net achter dat je geen man bent.Of kwam je erachter dat dit topic alleen voor mannen bestemd is?
![]()
Dat vind ik echt belachelijk klinken, sorry, net alsof alle blonde mensen sletten zijn en brunettes trouw.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:04 schreef Schieganger het volgende:
Merk zelf dat op basis van mijn plannen ik ergens anders op val.
One night stands -> blondines
Relaties -> brunettes
Enige onderbouwing?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:04 schreef Schieganger het volgende:
Merk zelf dat op basis van mijn plannen ik ergens anders op val.
One night stands -> blondines
Relaties -> brunettes
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:31 schreef Pencile het volgende:
[..]
Dat vind ik echt belachelijk klinken, sorry, net alsof alle blonde mensen sletten zijn en brunettes trouw.
Geen, het is gewoon een mechanisme dat is ingebouwd. Ik zeg niet dat alle blonde sletten zijn, maar daar ga ik gewoon op afquote:
Dan ben je gewoon een randdebiel, dat blijkt wel weer.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:58 schreef Schieganger het volgende:
[..]
[..]
Geen, het is gewoon een mechanisme dat is ingebouwd. Ik zeg niet dat alle blonde sletten zijn, maar daar ga ik gewoon op af
Hey, instinct hequote:Op woensdag 1 juli 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een randdebiel, dat blijkt wel weer.
Jawel, nadenken. Dat is echt onzin. Hetzelfde als dat blonde vrouwen dom zijn en bruine vrouwen intelligent. Dat is geen instinct, dat zijn vooroordelen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hey, instinct heKan je niets aan doen.
Dat is niet per se zo. Als vele naar blone dame kijken willen ze meteen paren, terwijl bij bruine het niet meteen erin schiet. Intelligent of niet, letten ze niet op.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, nadenken. Dat is echt onzin. Hetzelfde als dat blonde vrouwen dom zijn en bruine vrouwen intelligent. Dat is geen instinct, dat zijn vooroordelen.
Dat klopt en dat hoort eigenlijk ook. Blond staat voor jeugdigheid (als je jonger bent heb je ook vaak veel lichter haar dan later) en dus denk ik miss ook voor extra vruchtbaarheid of zo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:38 schreef Skylark. het volgende:
Ja, ben ik het op zich wel mee eens hoor.
's Nachts wil je gewoon iets geils voor één keer, en ik heb bij een blonde (zeker als het geverfd is) eerder een geil gevoel dan bij een brunette. Ik weet dat het bevooroordeeld is enzo, maar ergens heb ik het ook.
zeker blond?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een randdebiel, dat blijkt wel weer.
Het is niet dat we bewust denken: blond, dis slet, het is meer iets onbewustsquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, nadenken. Dat is echt onzin. Hetzelfde als dat blonde vrouwen dom zijn en bruine vrouwen intelligent. Dat is geen instinct, dat zijn vooroordelen.
Ik hoor het alweer, jij zal nog ver komen in het leven.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:00 schreef 2cv het volgende:
Haar kleur doet er niet toe. Dikke tieten, dat is belangrijk !
Prioriteiten stellen hequote:Op donderdag 2 juli 2009 18:00 schreef 2cv het volgende:
zoiets:quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:00 schreef 2cv het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet alleen in het leven!quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:03 schreef Pencile het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, jij zal nog ver komen in het leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:59 schreef Baas91 het volgende:
[..]
En niet alleen in het leven!
Ik snap hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Yay.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:13 schreef Jotcha het volgende:
Alle kleuren. Maar rood heeft een soort van extra aantrekkingskracht
quote:Op zondag 5 juli 2009 13:38 schreef ES2nl het volgende:
lang en stijl, kleur maakt niet uit. gezicht vind ik veel belangrijker
Ja ik ben blond ja. Maar het kan mij geen reet schelen of er iets in jouw kop zit of bij alle mannen dat je zogenaamd een "slet" bent als je blond, dat is gewoonweg achterlijk. Ik weet niet hoor, maar je hebt nog altijd verstand gekregen. Probeer daar wat meer mee te denken dan met je lul. Ik denk ook niet als ik een neger zie dat ie een grote lul heeft.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:58 schreef Schieganger het volgende:
[..]
zeker blond?
Luister, het is niet offensive bedoelt, het is gewoon iets waar ik op afga om de een of andere reden, geen idee waarom dat hardwired is in mijn hoofd.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:58 schreef Schieganger het volgende:
[..]
zeker blond?
Luister, het is niet offensive bedoelt, het is gewoon iets waar ik op afga om de een of andere reden, geen idee waarom dat hardwired is in mijn hoofd.
ik vind het hele hoofd al belangrijker dan de rest. een meisje kan nog zo mooi lichaam hebben maar als het hoofd niet aan staat dan heb ik er helemaal niks meequote:Op maandag 6 juli 2009 19:03 schreef DragonBlade het volgende:
[..]
![]()
toch vind ik blond en bruin het mooistde andere kleuren vind ik minder, maar wat is nu belangerijker het haar of de rest?
mee eensquote:Op maandag 6 juli 2009 22:44 schreef ES2nl het volgende:
[..]
ik vind het hele hoofd al belangrijker dan de rest. een meisje kan nog zo mooi lichaam hebben maar als het hoofd niet aan staat dan heb ik er helemaal niks mee
en ja blond is toch eigelijk wel mooist als ik zo aan mijn exen denk![]()
mee eens, hoewel stijl lang haar ook er leuk uit zienquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:33 schreef Plankton_ het volgende:
Ik heb geen voorkeur qua kleur.
Wel vind ik krullen vaak mooi.![]()
Dit, en het ligt gewoon totaal aan de persoon zelf.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:43 schreef CrssY het volgende:
Als het maar 'lang' is, geen vlotte kapsels. Alles tussen blond en zwart kan aantrekkelijk zijn, gekke geverfde of rode kapsels zijn 99,8% van de tijd lelijk.
indeed, staat haar goed, lichtblondquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:03 schreef Biels het volgende:
Overigens is TS wel een lekker wijf. Dat dan weer wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |