quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:39 schreef Zaith het volgende:
Het verschilt per persoon. Om eerlijk te zijn heb ik in alle haarkleuren wel een mooi meisje gezien; net zoals waarschijnlijk elke man. Beetje logisch noh.
Over het algemeen gezien val ik het meest op brunette's, gevolgd door blondines. Daarna komt zwart haar. Op de laatste plaats rood.
Maar zoals ik al zei, dit is 'over het algemeen gezien'. Het ligt aan hoe je er uit ziet en of de haarkleur bij je past.
Ik heb niets met rare kleuren zoals blauw, roze, groen, etc. though.
Is dat een haarkleur?quote:
Kom je er net achter dat je geen man bent.quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:43 schreef Pencile het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar bruin maar uiteindelijk maakt het niks uit.
ps. oeps
ik kom er net achter dat ik geen man ben en dus geen inbreng heb in dit topic![]()
ik moest lachenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:24 schreef Zaith het volgende:
[..]
Kom je er net achter dat je geen man bent.Of kwam je erachter dat dit topic alleen voor mannen bestemd is?
![]()
Dat vind ik echt belachelijk klinken, sorry, net alsof alle blonde mensen sletten zijn en brunettes trouw.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:04 schreef Schieganger het volgende:
Merk zelf dat op basis van mijn plannen ik ergens anders op val.
One night stands -> blondines
Relaties -> brunettes
Enige onderbouwing?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:04 schreef Schieganger het volgende:
Merk zelf dat op basis van mijn plannen ik ergens anders op val.
One night stands -> blondines
Relaties -> brunettes
quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:31 schreef Pencile het volgende:
[..]
Dat vind ik echt belachelijk klinken, sorry, net alsof alle blonde mensen sletten zijn en brunettes trouw.
Geen, het is gewoon een mechanisme dat is ingebouwd. Ik zeg niet dat alle blonde sletten zijn, maar daar ga ik gewoon op afquote:
Dan ben je gewoon een randdebiel, dat blijkt wel weer.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:58 schreef Schieganger het volgende:
[..]
[..]
Geen, het is gewoon een mechanisme dat is ingebouwd. Ik zeg niet dat alle blonde sletten zijn, maar daar ga ik gewoon op af
Hey, instinct hequote:Op woensdag 1 juli 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een randdebiel, dat blijkt wel weer.
Jawel, nadenken. Dat is echt onzin. Hetzelfde als dat blonde vrouwen dom zijn en bruine vrouwen intelligent. Dat is geen instinct, dat zijn vooroordelen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hey, instinct heKan je niets aan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |