Dat is niet per se zo. Als vele naar blone dame kijken willen ze meteen paren, terwijl bij bruine het niet meteen erin schiet. Intelligent of niet, letten ze niet op.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, nadenken. Dat is echt onzin. Hetzelfde als dat blonde vrouwen dom zijn en bruine vrouwen intelligent. Dat is geen instinct, dat zijn vooroordelen.
Dat klopt en dat hoort eigenlijk ook. Blond staat voor jeugdigheid (als je jonger bent heb je ook vaak veel lichter haar dan later) en dus denk ik miss ook voor extra vruchtbaarheid of zo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:38 schreef Skylark. het volgende:
Ja, ben ik het op zich wel mee eens hoor.
's Nachts wil je gewoon iets geils voor één keer, en ik heb bij een blonde (zeker als het geverfd is) eerder een geil gevoel dan bij een brunette. Ik weet dat het bevooroordeeld is enzo, maar ergens heb ik het ook.
zeker blond?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een randdebiel, dat blijkt wel weer.
Het is niet dat we bewust denken: blond, dis slet, het is meer iets onbewustsquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, nadenken. Dat is echt onzin. Hetzelfde als dat blonde vrouwen dom zijn en bruine vrouwen intelligent. Dat is geen instinct, dat zijn vooroordelen.
Ik hoor het alweer, jij zal nog ver komen in het leven.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:00 schreef 2cv het volgende:
Haar kleur doet er niet toe. Dikke tieten, dat is belangrijk !
Prioriteiten stellen hequote:Op donderdag 2 juli 2009 18:00 schreef 2cv het volgende:
zoiets:quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:00 schreef 2cv het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet alleen in het leven!quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:03 schreef Pencile het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer, jij zal nog ver komen in het leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:59 schreef Baas91 het volgende:
[..]
En niet alleen in het leven!
Ik snap hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Yay.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:13 schreef Jotcha het volgende:
Alle kleuren. Maar rood heeft een soort van extra aantrekkingskracht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |