Die heeft dus echt wel het verzorgingsgen hoor! Dat is toch lief?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:04 schreef Vicky het volgende:
hihi herkenbaar LL.
Als M. Amber aankleedt vraag ik me af of ie zijn ogen dicht had
Maar ik meot zeggen dattie wel weer heel lief enzo is. Als Tess huilt krijg ik haar heel vaak niet stil, ws. voelt ze mijn frustratie. M. is een stuk relaxer denk ik daarin. Als ie ziet dat ik haar niet stil krijg neemt ie haar ook meteen over.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:10 schreef Vicky het volgende:
Ik leg ook meestsl kleren klaar voor Amber. Soms kleedtm haar aan maar meestal doe ik het. Soms doetze het zelf.
M snapt hetalleen afen toe niet. Had een keer een t-shirt dat OVER een trui moest en M dacht dat het een hemd was en deed shirt onder de trui.
Idemquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:13 schreef owlet het volgende:
[..]
Dat zou mij ook kunnen overkomen. Wat is het verschil tussen een shirt dat over een trui moet en een shirt dat er onder moet?
Maar dat geldt ook voor vrouwen hoor. Is denk ik meer iets menselijks dan geslachtsgebonden...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:23 schreef aeque het volgende:
Ieder z'n eigen ding met voor en nadelen denk ik.
Elke man doet wel wat goed en elke ook wat fout.
Het komt door de naam denk ik, Jeroen zoekt ook gewoon zelf hele leuke combinaties voor Eva uit, compleet met bijpassende legging en sokjes. Iris kleed zichzelf aan, of zoekt in ieder geval zelf de flitsende combi uit die ze die dag aandoet en Jeroen kamt haartjes en maakt staartjes. Alleen vlechten lukt niet goed maar voor de rest gaat alles prima hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:41 schreef E.T. het volgende:
Af en toe als ik hier lees denk ik wel eens dat ik de enige normale man in NL heb getroffen ofzo..![]()
Ik denk dat dat in jouw geval nog weer anders is dan in het geval waarin een stel samen voor een kindje gekozen heeft.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:35 schreef Pandora73 het volgende:
Maar als partner van de mama is het ook wel zo dat het soms lastig is om te weten wat de mama wil hoor. Net als met dat aankleden, of dingen uit jezelf doen... Je weet dat mama dat in haar hoofd heeft, maar wat wilde ze ook alweer? Moest het nou zus, of zo? Je wilt het toch "goed" doen.
Kan me voorstellen dat je als partner (meestal dus de papa maar in mijn geval dus ikke) daar best wel onzeker van wordt. Ik wel in ieder geval. Hoe weet je nou wat mama in haar hoofd heeft? Dat moederinstinct heb je toch in een andere vorm als je het kindje niet zelf op de wereld hebt gezet. Denk ik. *bloost onzeker*
Ik las Nuvaringen uitwisselen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Er loopt in SEX een heel topic over Suzanna: Nuvaring ervaringen uitwisselen deel IX
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
En niet alleen de eerste maanden.
Wij proberen nu, Sasha is anderhalf, hier en daar wat dingen in te voeren die het voor zowel Sasha als ons wat duidelijker kunnen maken op sommige momenten. Bijv. bad en slaaprituelen. Of bij drama's op de commode.
Niet omdat dat dan per se op mijn manier moet, maar meer om ervoor te zorgen dat consequent zijn (dus bijv. ook bij 'straffen' of 'nee zeggen') door beide op dezelfde manier gebeurt want anders is het nog dweilen met de kraan open. Maar dat is wel een kwestie van overleggen, 'ik probeer het nu zus of zo te doen, vind jij dat ook een goed idee' ipv 'het moet zus of zo'.
Buuf, heel begrijpelijk hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik las Nuvaringen uitwisselen.![]()
![]()
Over de taken delen... Tja, ik ben ook niet zo goed in los laten. En ik vind dan ook dat mijn man recht heeft op weekend, ff lekker niks. Met als consequentie dat ik nooit nikstijd heb.En ik merk nu dat me dat gaat opbreken. Dat ik kortaf word en niks meer kan hebben. Dus dat moet even anders. Tja, ik werk dan wel niet betaald maar doe wel heel veel op een dag. Dus nu probeer ik me niet schuldig te voelen als hubs een keer extra naar boven moet.
Toen ik nog verlof had had ik dat ook, maar toen heeft mijn man aangegeven dat het helemaal niet zo erg is en dat hij bijvoorbeeld veel beter tegen gebroken nachten kan. Dus ging hij de nachtvoedingen doen. Ik vind dat je allebei wel eens recht hebt op 'nikstijd'. dat is ook gewoon erg belangrijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik las Nuvaringen uitwisselen.![]()
![]()
Over de taken delen... Tja, ik ben ook niet zo goed in los laten. En ik vind dan ook dat mijn man recht heeft op weekend, ff lekker niks. Met als consequentie dat ik nooit nikstijd heb.En ik merk nu dat me dat gaat opbreken. Dat ik kortaf word en niks meer kan hebben. Dus dat moet even anders. Tja, ik werk dan wel niet betaald maar doe wel heel veel op een dag. Dus nu probeer ik me niet schuldig te voelen als hubs een keer extra naar boven moet.
Natuurlijk heb je gelijk met betrekking tot het recht hebben op zeggenschap, en dat dat in mijn geval heel anders ligt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in jouw geval nog weer anders is dan in het geval waarin een stel samen voor een kindje gekozen heeft.
Heel cru gezegd ben jij natuurlijk niet eens helemaal officicieel mee-mama.
Jouw vriendin heeft ooit besloten dat ze een kindje wilde en ergens toen dat kindje in de maak was kwam jij om de hoek kijken.
Vind ik een ander uitgangspunt dan mijn vent die in mijn ogen net zoveel recht heeft op zijn zegje mbt kleertjes, eten, tandenpoetsen, bedtijd, baddertijd etc. etc.
Owwwwquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:01 schreef Nijna het volgende:
Dat verschil tussen mannen en vrouwen logica of hoe je het ook noemen wilt...
Ik heb dat als we weg gaan nog wel eens, ben ik druk met alles bij elkaar rapen enzo en dan ben ik eindelijk klaar om te gaan en dan zegt hij: ja, ik sta al die tijd al op je te wachten.... Ze zien het blijkbaar niet ofzo.
Zo lossen wij het ook op en dat werkt prima! En dan komt weer dat loslaten om de hoek, want hij gaat dan gerust met haar naar een wedstrijd hondenafrichting in de zeikregen (met paraplu en kaplaarzen) en dan krjgt ze een frikandel, een slushpuppie en weet ik wat...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:50 schreef peterfan het volgende:
Mijn man werkt ook meer dan ik, en hoeft daarom ook meer behoefte aan "rust" in het weekend. Ik probeer dat op te lossen door in het weekend het echte zorgen (luiers, eten, badje, aankleden) te doen, en mijn man doet dan de "leuke" dingen (spelen, wandelen, fietsen, boodschappen ofzo). Zo heb ik dan even "nikstijd" als zij weg zijn, en de mannen hebben quality time met elkaar...zou dat voor jullie kunnen werken debuurvrouw?
Nou dat duurde hier wel even ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:06 schreef PurpleSky het volgende:
Ik ben wel benieuwd vanaf hoeveel weken na de bevalling men gemiddeld weer sex heeft en of het ook goed verloopt. Wij hebben het een aantal keer geprobeerd na 6 weken, maar het is nog niet gelukt... te pijnlijk. En nu durf ik er eigenlijk niet meer aan te beginnen en inmiddels is onze baby 11 weken oud. Kennen meer vrouwen dit of gaat het bij de meesten gelijk allemaal super makkelijk? Of past deze vraag niet in dit topic?
Nou, wij hebben niet echt een baby meer hè, dus nee. Onze jongens zijn 5, (bijna) 8 EN (bijna) 10. Dat vergt andere zorg. En hij gaat met ze mee op zaterdag naar het voetbalveld (gelukkig) en brengt ze naar judoles. Maar evengoed blijft er dan wel een bult werk over. die ik dan in die nikstijd doe.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:50 schreef peterfan het volgende:
Mijn man werkt ook meer dan ik, en hoeft daarom ook meer behoefte aan "rust" in het weekend. Ik probeer dat op te lossen door in het weekend het echte zorgen (luiers, eten, badje, aankleden) te doen, en mijn man doet dan de "leuke" dingen (spelen, wandelen, fietsen, boodschappen ofzo). Zo heb ik dan even "nikstijd" als zij weg zijn, en de mannen hebben quality time met elkaar...zou dat voor jullie kunnen werken debuurvrouw?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:57 schreef Sugar het volgende:
Oeke, hoe gaat het nu met je? Lekker van dat etentje laatst.![]()
Maar red je het allemaal een beetje?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
En die van mij wordt morgen 1 en ik loop nu al mijn tranen weg te stoppen.
Niemand wil toch een jankende moeder op zijn verjaardag...
Toch nog een reactie... dankjewel! Wat vervelend voor je dat ze verkeerd hadden gehecht zeg! En dat je nog een operatie hebt moeten ondergaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:29 schreef Memmel het volgende:
PurpleSky, na de eerste lukte het hier ook niet, maar toen bleek ik verkeerd gehecht te zijn en moest ik geopereerd worden (na 4 maanden). Hou je lichaam in de gaten en als het pijn blijft doen, ga dan gewoon naar de dokter, hoe vervelend dat ook kan zijn. Misschien is er wel gewoon iets lichamelijks. En de angst voor de pijn doet je ook al verkrampen, he.
Vicky wat ontzettend klote, bah!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:23 schreef Vicky het volgende:
Ik vind mezelf vandaag geen leuke moeder. Reageer me af op Amber en die verdiend dat niet. Het vele en intense huilen van Tess begint me op te breken... Morgen de ka bellen, zo kan het niet langer. Tess verrot van de pijn aan iets... Ze mogen uit gaan zoeken WAT dat is.
Ik leef op ibuprofen momenteel...
liefquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:55 schreef Ticootje het volgende:
vicky, zou je het fijn vinden als ik eens langskom. Ik kan het wel hebben om een uurtje een huilende tess te sussen. Dan kan jij even lekker naar buiten, je hoofd leegmaken.
Pm me maar als je me kunt gebruiken.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, wij hebben niet echt een baby meer hè, dus nee. Onze jongens zijn 5, (bijna) 8 EN (bijna) 10. Dat vergt andere zorg. En hij gaat met ze mee op zaterdag naar het voetbalveld (gelukkig) en brengt ze naar judoles. Maar evengoed blijft er dan wel een bult werk over. die ik dan in die nikstijd doe.Maar het is meer tussen mijn oren, dat ik vind dat hij al zo hard werkt en ik "niks"doe dan dat het echt een probleem is denk ik nu.
Geeft toch helemaal niet?!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:18 schreef peterfan het volgende:
[..]
uren na mijn post dacht ik nog, "misschien heeft debuurvrouw wel helemaal geen baby meer en is het helemaal niet van toepassing"... dat krijg je van veel lurken en maar af en toe posten, klok/klepel enzo. Sorry. Met dat soort oudere mannen is mijn 'advies' natuurlijk helemaal niet bruikbaar. Sorry!
Ik heb dat ook, maar er niet in hoeven groeien, en viezig vind ik ook niet erg, weet ik iig zeker dat ze niet als poppetje op de bank hoeven te zittenquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:16 schreef Ticootje het volgende:
Nou, ik ben me daar gek zeg om hier setjes op te gaan hangen... Nee echt niet! Nee ik heb zoiets van als het niet staat, jammer dan. Maar daar moest ik ook in groeien hoor.
Ja we kopen eigenlijk altijd setjes maar heb ook veel rompertjes hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:59 schreef Stiemie het volgende:
Maar je hebt toch ook shirtjes die bij meerdere dingen passen? En die bv met kouder weer met een lange mouwen romper of vestje kunnen en met warmer weer niet? Pff ik zou er helemaal gek van worden als ik dat allemaal vooraf moet bedenkenOf heb je allemaal complete setjes gekocht?
Tsja soms kiest mijn vriend iets uit wat ik minder leuk vind staan, maar dat zal andersom ook wel gebeuren. Ach als Linde er maar lekker in kan spelen toch?
van 23.45 tot 4.45 en van 5.30 tot 7.15 ongeveer.quote:
Dat is helemaal naturel... Dat zijn haar babyhaartjes.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:53 schreef oeke het volgende:
Dat vind ik zo leukMijn neefje en nichtje ook, die zien er af en toe uit als een rondreizende straatartiest vol vlekken en gekke combinaties. Heerlijk! Dat wil ik ook met Kobus.
en Jen heeft trouwens zo'n leuk kapsel zag ik laatst ergens. Lekker stoer![]()
mooi, hopelijk kan die wat doen voor Tess... en de HA voor jouzelf!?!quote:
dat is ook waar, ik vergelijk met mijn eigen situatie en dat is 30 uur thuiswerk, Dan werk je wel meer dan zonder het thuiswerkquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:22 schreef Suzanna het volgende:
Maar is niet werken wel heel veel rust nemen dan?bij mij zou dat het niet zijn (als ik zou werken)
... als ik zou gaan werken zou dat zijn voor de rust...
En morgen dus een jij dag? Lekker zonnen of heerlijk totaal iets nutteloos kopenquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:24 schreef Estrys het volgende:
Seb gaat wel gewoon naar het KDV.
Ja, denk ook wel dat het even goed is.
Daar kom je nu meequote:Op vrijdag 3 juli 2009 07:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb zo'n bijna 5-jarig monstertje en ik heb gisteravond in mijn eentje lekker geshopt. Ik zat er gewoon even doorheen. Zorg dat je kinderen gewoon niet in 1 week tegelijk jarig zijnDat is niet goed voor de stress/emoties/zenuwen.
Dus Estrys lekker tijd voor je zelf goed benutten. Seb is naar het KDV hij heeft het goed daar dus dat is een zorg minder.Gewoon ff lekker niks
Wat fijn dat het goed ging vanochtend!!quote:Op maandag 6 juli 2009 10:35 schreef Suzanna het volgende:
Hee, wat apart dat er meerderen last van hun voet/ enkel hebben. Sterkte voor alle voetzeer...![]()
Hier ook nog steeds een moeder die omhoog moet zitten met haar voet, maar gelukkig een stuk minder dan eerst. Heb de kinderen vanochtend op de fiets gezet en ben heel langzaam en rustig naar school gefietst om Noa weg te brengen. Wonder boven wonder ging het nog best redelijk, hij begint echt op te knappen (opluchting!) ...
Maar je voelt je wel een hele tijd nutteloos zeg, als je zo weinig kunt met je enkel...
Dat kun je ook nu nog proberen hoor, mocht je het willenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:41 schreef tessie het volgende:
Ja Graeme is pas 2 weken oud. Maar zoals ik het begrepen had, zou ik een paar dagen last hebben van stuwing vlak na de bevalling en zou het daarna over zijn... maar blijkbaar dus idd niet.. had ook nooit verwacht dat het echt zou gaan lekken aangezien mijn tepels er zo vaak afgeweest zijn door operaties... Ben er gewoon zelf heel verbaast over... en vraag me af of ik niet gewoon wel borstvoeding had kunnen geven...
Nou goeroe is een groot woord hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 22:23 schreef Moonah het volgende:
Tessie, als je alsnog graag BV zou willen geven, dan zou ik zeker contact opnemen met Owlet!
Zij is een echte BV-goeroe! En ook nog eens heel lief.
Kan je Selene ook met één hand oppakken? pink en ringvinger onder de oksel door, middelinger en wijsvinger op de schouderbladen en duim voor op de schouder. Als ik dat bij L doe laat hij zich heel mooi opzwaaienquote:Op maandag 6 juli 2009 20:41 schreef simmu het volgende:
nou. ik ben vrijdag gevallen op mijn rechterarm (ik ben rechts). volgens de huisarts zwaar gekneusd en wat zenuwen geraakt. ik kan selene niet tillen of opvangen. dat is allemaal al erg genoeg, maar sangdrax kan of wil geen vrij nemen.
dat lukt enkel vanaf de grond, niet uit de box of bedje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:08 schreef freecell het volgende:
Wat een gewonden hier
Vroeger had ons gezin het spreekwoord dat het pas écht vakantie was als ik naar de dokter moestmaar tegenwoordig gaat het goed
![]()
[..]
Kan je Selene ook met één hand oppakken? pink en ringvinger onder de oksel door, middelinger en wijsvinger op de schouderbladen en duim voor op de schouder. Als ik dat bij L doe laat hij zich heel mooi opzwaaienMaar met mijn oppaskindjes kan het niet, die houden zich dan slap
Even kijken of Selene aanspant als je dat doet is misschien een optie?
En ik vind je laatste zinnetje erg onaardigZo van: laat hem maar via een forum lezen dat hij zijn vrouw en kind verwaarloost oid
Ik wil een filmpjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:45 schreef seilram het volgende:
Wat balen simmu... hoop dat je snel beter bent en wat een lieve moeder![]()
Ik kan al iets beter hinken, dus ik hink straks wel m et kinderwagen en hond om het veldje hier.
Spiraal was echt zo gepiept! Geen pijntje of iets.
Ja, contract wordt niet verlengd aan het einde van het jaar. Aan de ene kant logisch, want op basis van drie maanden werken ga je niet iemand een vast contract geven en opnieuw een tijdelijk contract doen ze niet. Maar ik baal er wel goed van. Ik werk in principe vier dagen per week, maar nu tijdelijk werkte ik een paar uur per week als ik me goed voelde.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:43 schreef Sugar het volgende:
Oh shit, Troel! Ben je je baan kwijt? Wat deed je voor werk nu? Je werkt maar enkele uren, toch?
Rosmalen, normaal gaan we dus naar Lucaya in Ossquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:33 schreef tessie het volgende:
Ja het is ook moeilijk om dan ineens te moeten ontspannen natuurlijk, maar fijn dat het uiteindelijk toch best lekker wasEn hoe voel je je verder? Gaat het al wat beter?
En bij welke sauna waren jullie? (ja ben nieuwsgierig en sauna fan)
Nu het niet meer zo warm is voel ik me een stuk beter. Vorige week wel een heeeeel kort lontje, heb me zelfs af zitten vragen of ik niet weer met mn medicatie moest beginnen... Maar ik denk dat dat mede een combinatie was van te warm, benauwd, slecht slapen en hormonenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:17 schreef chacama het volgende:
Nijna, hoe gaat het met jou?
Heb hier inderdaad een kleine update gedaan in het SC-topic. Ben nu inmiddels weer thuis voor een paar dagen, vanaf maandag zitten we een poos bij mijn ouders tot ik weer dingen zelf kan..quote:
welnee, moet je niet doen. allemaal negatieve energiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja maar dat is ook een ander verhaal MeNicole. "verkeerde" combinaties oke...maar hem in vieze kleren laten lopen daar zou ik zeker wel wat van zeggen hoor.
Grinnik, ja, dat kun je wel zeggen... Zo goedkoop red ik dat niet hoor!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:57 schreef Troel het volgende:
Ik vond dat ik mezelf mocht verwennen met een leuke ring. Tja, is misschien prijzig, maar vond dat het wel een keertje mocht.
Expres niet naar de prijsjes gekeken bij het uitzoeken, kom ik uit op een ring van 7 euro. Nou, dat is best goedkoop troostkopen
ghehe mischien heb je gelijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
welnee, moet je niet doen. allemaal negatieve energie
ik maak me nergens druk over, alleen als er kleding verpest wordt of kwijt raakt. dat vind ik dan weer wel vervelend.
maar wat er "aan de andere kant" gebeurt, zal me aan mijn reet roesten. als het kind het maar fijn heeft gehad.
dat is voor mij voldoende.
Ja, ik heb even zo'n fase dat ik twijfel of ik wel een leuke moeder ben. Of misschien is dat wel te zwaar, maar ik vind mezelf soms achteraf te ongeduldig of dat ik te weinig tijd heb genomen voor mini. Of als ik een zelfgemaakt filmpje terugkijk, dan vind ik soms dat ik zo snauwerig klink, terwijl ik dat dus helemaal niet doorheb van mezelf op dat momentquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:39 schreef chacama het volgende:
Vief, wat een mooi en zo treffend gedicht.
Betrap je jezelf hierop?
Wat een cadeautje om dat even te horenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:58 schreef lcicle het volgende:
Het liedje voor Michiel.. Mooi tekst. Ik kan niet meteen plaatsen wat je ermee wilt zeggen, maar het jou zien posten hier laat mij even iets anders zeggen..
Weet je dat ik vaak aan jouw moeder denk Vivi, als ik mijn kinderen nog even door de haren aai, 's avonds in hun bed? Je moeder schreef ooit (of Fok of Hyves, dat weet ik niet meer) dat het de meest gelukkige momenten van haar leven waren. Wanneer ze nog even naar jullie kon kijken als jullie lagen te slapen..
Ik zag het, van die T!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:49 schreef Sugar het volgende:
Huh, ik herken er Vivi in elk geval niet in.
Ik vind het vooral een schrijnend gedicht. Hoeveel waarheid en een t te veel er misschien ook in zit.![]()
Lieve Vivi, heb je het zelf geschreven? En gaat het ook over je eigen drukte en gemoed?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
ik googelde op "soms twijfel ik of ik een goede moeder ben" ()
voor mij werkt het in ieder geval.quote:
Dat zowiezoquote:Op zondag 12 juli 2009 14:20 schreef lady-wrb het volgende:
maar een kind dat niet in een loyaliteitsconflict terecht komt is ook wat waard.
Ik herken dit ook wel enigszins..Twan is ook altijd erg gesloten als hij terugkomt van zn vader. Laatst met hem een gesprekje gehad omdat hij echt heel dwars, vooral tegen mij, was en gevraagd waardoor het komt. Hij had het toen over iets wat hij bij zijn vader niet mag en niet durft te zeggen tegen zn vader. Ik heb hem even laten gaan en uithuilen en toen was het beter. Ik mag het absoluut niet tegen zn vader zeggen dat doe ik dan ook niet, maar vraag af en toe wel hoe het is gegaan als hij terugkomt. Met Peace wil hij er ook wel over praten, maar liever helemaal niet. Ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat hij ALLES als hij ergens mee zit tegen mij mag zeggen en dat ik daar niet boos om word. Liever dat dan alles op mij afreageren.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
voor mij werkt het in ieder geval.
ik heb ook een tijd gehad dat ik me ergerde aan dingen die "daar" gebeurden.
in die tijd had ik gesprekken en legde het dan voor dat ik me daar zo druk over maakte.
zij zei toen: daar kun je niks aan doen, zolang het het kind niet schaadt.
ik merkte ook dat als hij naar zijn vader ging, aan mij ging vragen of ik het wel goed vond.
ik heb ook niet in één keer de knop om kunnen zetten, maar een kind dat niet in een loyaliteitsconflict terecht komt is ook wat waard.
nog steeds wil hij nooit vertellen wat hij gedaan heeft als hij weer geweest is. ik dring nooit aan en vraag alleen maar of het leuk geweest is. zijn "ja" is voor mij voldoende. in de loop van de week komt hij dan los en ik hoor alsnog wat hij zoal gedaan heeft.
heerlijk ontspannen hoor! kan het iedereen aanraden
Enigszins pijnloosquote:Op maandag 13 juli 2009 20:14 schreef Estrys het volgende:
Fijn dat je weer pijnloos bent Diaan, ik zag ook iets voorbij komen van een oorontsteking bij Lennon. Dat s niet lekker, al helemaal niet wanneer je niet zo mobiel bent.
Tekst van Willem Wilmink. En eigenlijk geschreven vanuit het perspectief van een vader.quote:
Zo gaat het hier ook. En dat geintje heeft hem laatst een nieuwe telefoon gekostquote:Op maandag 13 juli 2009 21:58 schreef freecell het volgende:
Ow trouwens wel eens dat ik even naar de WC moet terwijl ik met L bezig ben en dat ik dan tegen TARA zeg: 'ga even plassen let je even op?' dat hij dat ja zegt en ik evenlater terug kom en L. dan vanalles overhoop heeft gehaald omdat TARA even iets aan het afmaken was oid
Dan mopper ik
Hoezee!quote:Op maandag 13 juli 2009 22:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zo gaat het hier ook. En dat geintje heeft hem laatst een nieuwe telefoon gekost.
zo mooi hequote:Op maandag 13 juli 2009 22:54 schreef chacama het volgende:
En nog even eenvoor Vief. Ik vind het goed dat je het realiseerd dat je je zo af en toe zo voelt. En het geeft alleen maar nog meer aan hoeveel je van Dean houdt. Dus..... en voor wat het missen van je mams. ook daarvoor een
Ik kan zeggen dat het minder scherp wordt de pijn, maar dat wisselt. De ene keer is die pijn te dragen en de andere keer komt ie zo onverwacht en uit het niets aanzetten dat je bijna geen lucht meer krijgt. Ik weet dat dit niet echt helpt, maar ik wilde het toch even zeggen.
Zelf had ik afgelopen zondag zo'n onverwacht moment. Zat in de kerk en hoorde het Ave Maria dat mama altijd zong en zelf ook op verschillende begrafenissen (oa. van mijn oma) solo zong. Dat moment hakte er hard in. En de tranen rolde dan ook ongecontroleerd over mijn wangen, maar achteraf was ik wel 'blij' dat ik d'r weer zo dichtbij voelde.
Estrys, K*t. Ik hoop echt dat je snel ergens terrecht kunt. Ik weet nog toen ik in de puree zat mijn psychologe zo geschoven heeft dat ik wel terrecht kon binnen een week. Ze werkt inderdaad als particulier psycholoog, maar dan nog is het vergoedbaar. Vraag je HA inderdaad om hulp. En bij spoed maken veel psychologen een uitzondering. Ik duim voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |