Nu het niet meer zo warm is voel ik me een stuk beter. Vorige week wel een heeeeel kort lontje, heb me zelfs af zitten vragen of ik niet weer met mn medicatie moest beginnen... Maar ik denk dat dat mede een combinatie was van te warm, benauwd, slecht slapen en hormonenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:17 schreef chacama het volgende:
Nijna, hoe gaat het met jou?
Heb hier inderdaad een kleine update gedaan in het SC-topic. Ben nu inmiddels weer thuis voor een paar dagen, vanaf maandag zitten we een poos bij mijn ouders tot ik weer dingen zelf kan..quote:
welnee, moet je niet doen. allemaal negatieve energiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja maar dat is ook een ander verhaal MeNicole. "verkeerde" combinaties oke...maar hem in vieze kleren laten lopen daar zou ik zeker wel wat van zeggen hoor.
Grinnik, ja, dat kun je wel zeggen... Zo goedkoop red ik dat niet hoor!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:57 schreef Troel het volgende:
Ik vond dat ik mezelf mocht verwennen met een leuke ring. Tja, is misschien prijzig, maar vond dat het wel een keertje mocht.
Expres niet naar de prijsjes gekeken bij het uitzoeken, kom ik uit op een ring van 7 euro. Nou, dat is best goedkoop troostkopen
ghehe mischien heb je gelijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
welnee, moet je niet doen. allemaal negatieve energie
ik maak me nergens druk over, alleen als er kleding verpest wordt of kwijt raakt. dat vind ik dan weer wel vervelend.
maar wat er "aan de andere kant" gebeurt, zal me aan mijn reet roesten. als het kind het maar fijn heeft gehad.
dat is voor mij voldoende.
Ja, ik heb even zo'n fase dat ik twijfel of ik wel een leuke moeder ben. Of misschien is dat wel te zwaar, maar ik vind mezelf soms achteraf te ongeduldig of dat ik te weinig tijd heb genomen voor mini. Of als ik een zelfgemaakt filmpje terugkijk, dan vind ik soms dat ik zo snauwerig klink, terwijl ik dat dus helemaal niet doorheb van mezelf op dat momentquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:39 schreef chacama het volgende:
Vief, wat een mooi en zo treffend gedicht.
Betrap je jezelf hierop?
Wat een cadeautje om dat even te horenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:58 schreef lcicle het volgende:
Het liedje voor Michiel.. Mooi tekst. Ik kan niet meteen plaatsen wat je ermee wilt zeggen, maar het jou zien posten hier laat mij even iets anders zeggen..
Weet je dat ik vaak aan jouw moeder denk Vivi, als ik mijn kinderen nog even door de haren aai, 's avonds in hun bed? Je moeder schreef ooit (of Fok of Hyves, dat weet ik niet meer) dat het de meest gelukkige momenten van haar leven waren. Wanneer ze nog even naar jullie kon kijken als jullie lagen te slapen..
Ik zag het, van die T!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:49 schreef Sugar het volgende:
Huh, ik herken er Vivi in elk geval niet in.
Ik vind het vooral een schrijnend gedicht. Hoeveel waarheid en een t te veel er misschien ook in zit.![]()
Lieve Vivi, heb je het zelf geschreven? En gaat het ook over je eigen drukte en gemoed?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
ik googelde op "soms twijfel ik of ik een goede moeder ben" ()
voor mij werkt het in ieder geval.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |