Kan je Selene ook met één hand oppakken? pink en ringvinger onder de oksel door, middelinger en wijsvinger op de schouderbladen en duim voor op de schouder. Als ik dat bij L doe laat hij zich heel mooi opzwaaienquote:Op maandag 6 juli 2009 20:41 schreef simmu het volgende:
nou. ik ben vrijdag gevallen op mijn rechterarm (ik ben rechts). volgens de huisarts zwaar gekneusd en wat zenuwen geraakt. ik kan selene niet tillen of opvangen. dat is allemaal al erg genoeg, maar sangdrax kan of wil geen vrij nemen.
dat lukt enkel vanaf de grond, niet uit de box of bedje.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:08 schreef freecell het volgende:
Wat een gewonden hier
Vroeger had ons gezin het spreekwoord dat het pas écht vakantie was als ik naar de dokter moestmaar tegenwoordig gaat het goed
![]()
[..]
Kan je Selene ook met één hand oppakken? pink en ringvinger onder de oksel door, middelinger en wijsvinger op de schouderbladen en duim voor op de schouder. Als ik dat bij L doe laat hij zich heel mooi opzwaaienMaar met mijn oppaskindjes kan het niet, die houden zich dan slap
Even kijken of Selene aanspant als je dat doet is misschien een optie?
En ik vind je laatste zinnetje erg onaardigZo van: laat hem maar via een forum lezen dat hij zijn vrouw en kind verwaarloost oid
Ik wil een filmpjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:45 schreef seilram het volgende:
Wat balen simmu... hoop dat je snel beter bent en wat een lieve moeder![]()
Ik kan al iets beter hinken, dus ik hink straks wel m et kinderwagen en hond om het veldje hier.
Spiraal was echt zo gepiept! Geen pijntje of iets.
Ja, contract wordt niet verlengd aan het einde van het jaar. Aan de ene kant logisch, want op basis van drie maanden werken ga je niet iemand een vast contract geven en opnieuw een tijdelijk contract doen ze niet. Maar ik baal er wel goed van. Ik werk in principe vier dagen per week, maar nu tijdelijk werkte ik een paar uur per week als ik me goed voelde.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:43 schreef Sugar het volgende:
Oh shit, Troel! Ben je je baan kwijt? Wat deed je voor werk nu? Je werkt maar enkele uren, toch?
Rosmalen, normaal gaan we dus naar Lucaya in Ossquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:33 schreef tessie het volgende:
Ja het is ook moeilijk om dan ineens te moeten ontspannen natuurlijk, maar fijn dat het uiteindelijk toch best lekker wasEn hoe voel je je verder? Gaat het al wat beter?
En bij welke sauna waren jullie? (ja ben nieuwsgierig en sauna fan)
Nu het niet meer zo warm is voel ik me een stuk beter. Vorige week wel een heeeeel kort lontje, heb me zelfs af zitten vragen of ik niet weer met mn medicatie moest beginnen... Maar ik denk dat dat mede een combinatie was van te warm, benauwd, slecht slapen en hormonenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:17 schreef chacama het volgende:
Nijna, hoe gaat het met jou?
Heb hier inderdaad een kleine update gedaan in het SC-topic. Ben nu inmiddels weer thuis voor een paar dagen, vanaf maandag zitten we een poos bij mijn ouders tot ik weer dingen zelf kan..quote:
welnee, moet je niet doen. allemaal negatieve energiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja maar dat is ook een ander verhaal MeNicole. "verkeerde" combinaties oke...maar hem in vieze kleren laten lopen daar zou ik zeker wel wat van zeggen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |