Die heeft dus echt wel het verzorgingsgen hoor! Dat is toch lief?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:04 schreef Vicky het volgende:
hihi herkenbaar LL.
Als M. Amber aankleedt vraag ik me af of ie zijn ogen dicht had
Maar ik meot zeggen dattie wel weer heel lief enzo is. Als Tess huilt krijg ik haar heel vaak niet stil, ws. voelt ze mijn frustratie. M. is een stuk relaxer denk ik daarin. Als ie ziet dat ik haar niet stil krijg neemt ie haar ook meteen over.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:10 schreef Vicky het volgende:
Ik leg ook meestsl kleren klaar voor Amber. Soms kleedtm haar aan maar meestal doe ik het. Soms doetze het zelf.
M snapt hetalleen afen toe niet. Had een keer een t-shirt dat OVER een trui moest en M dacht dat het een hemd was en deed shirt onder de trui.
Idemquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:13 schreef owlet het volgende:
[..]
Dat zou mij ook kunnen overkomen. Wat is het verschil tussen een shirt dat over een trui moet en een shirt dat er onder moet?
Maar dat geldt ook voor vrouwen hoor. Is denk ik meer iets menselijks dan geslachtsgebonden...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:23 schreef aeque het volgende:
Ieder z'n eigen ding met voor en nadelen denk ik.
Elke man doet wel wat goed en elke ook wat fout.
Het komt door de naam denk ik, Jeroen zoekt ook gewoon zelf hele leuke combinaties voor Eva uit, compleet met bijpassende legging en sokjes. Iris kleed zichzelf aan, of zoekt in ieder geval zelf de flitsende combi uit die ze die dag aandoet en Jeroen kamt haartjes en maakt staartjes. Alleen vlechten lukt niet goed maar voor de rest gaat alles prima hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:41 schreef E.T. het volgende:
Af en toe als ik hier lees denk ik wel eens dat ik de enige normale man in NL heb getroffen ofzo..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |