Ik hevel 'm even over uit het babietjestopic. Ik ben dus bij de dok geweest die heeft vastgesteld dat ik geen ontsteking heb. gelukkig. Maar de medicijnen die ik zou krijgen om mijn baarmoeder sneller te laten krimpen, heeft de apotheek nog niet. Ze willen eerst met de arts overleggen, omdat het kennelijk nogal ongebruikelijk is om het in de betreffende dosis voor te schrijven (schijnt voorheen een anti-migraine middel te zijn geweest). Maar die kunnen ze morgen pas bellen, dus ik hoop morgen meer te horen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
Memmelis een spiraaltje zetten niet wat snel? (en dit hoort misschien meer in het hoe gaat het met de (nieuwe) moeders topic thuis)
Kleurdoos, wat rot joh! Wat gaan ze nu doen dan? En hoe meten ze zoiets?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:21 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik hevel 'm even over uit het babietjestopic. Ik ben dus bij de dok geweest die heeft vastgesteld dat ik geen ontsteking heb. gelukkig. Maar de medicijnen die ik zou krijgen om mijn baarmoeder sneller te laten krimpen, heeft de apotheek nog niet. Ze willen eerst met de arts overleggen, omdat het kennelijk nogal ongebruikelijk is om het in de betreffende dosis voor te schrijven (schijnt voorheen een anti-migraine middel te zijn geweest). Maar die kunnen ze morgen pas bellen, dus ik hoop morgen meer te horen.
En verder zei ik dus dat er op 29 juni een spiraaltje wordt geplaatst, waarop LL zich afvroeg of dat niet wat snel was. Nou, dat valt dus wel mee. Ze plaatsten het het liefst wanneer je nog vloeit, omdat je baarmoedermond dan nog open staat. Maar ik heb net de bijsluiter zitten lezen....iemand ervaringen mee? Doet het plaatsen zeer? (Ik weet dat in verhouding met persweeen alle pijn relatief is, maar toch)
Het wordt in ieder geval minderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:54 schreef oeke het volgende:
Zeg moeders, wanneer is dit iebelige huilerige gevoel eigenlijk over? Of gaat dit niet meer over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |