Pandora, wat fijn dat je lief zo lekker heeft geslapen! Dat doet een mens echt goed
Ik kom me hier toch ook maar eens melden. Bij deze: Meld.
Oeke, wat naar dat je bv niet goed op gang komt. Same here. Joep is 7-5 geboren en na een maand vol kolven (8 x per dag) en dat dan weer met een flesje geven. Alles geprobeerd, thee, olie, kruiden. Zelfs medicijnen (domperidon). Na een maand ben ik gestopt. Ik kolfde max 40 cc (dubbelzijdig) en Joep drinkt nu per voeding al 100 cc. Ik heb daar ook flink wat tranen om gelaten. Dus ik snap het heel goed. Maar toen ik eenmaal het besluit had genomen om te stoppen kwam er gelijk ook een bepaalde rust. Niet meer dat kolven, mezelf niet meer druk maken over bv. I
Macka, wat naar zeg. Vervelend genoeg heb ik veel ervaring met depressie. Niet ikzelf, maar de mensen om mij heen. Heel dikke
Met mij gaat het wel okee

Nogwel moe. Om 23.00 eet Joep en dan is het vaak nog even een half uurtje opzitten, want hij kan niet meteen plat liggen, dan gaat hij spugen en mopperen. Dus tegen 23.30 kan ik gaan liggen. Om 03.30 meldt hij zich weer. Dan kan ik om 04.00 weer gaan slapen, maar hoor ik de vogels al

. Om 06.30 sta ik op om snel te douchen en de hond uit te laten want om 07.30 meldt Joep zich weer. En dan hoop ik altijd zo tegen 08.30 nog even een dutje te kunnen doen. Maar dat is vaak valse hoop helaas... Verder voel ik me een heel gelukkige moeder. Ik ben zo blij met dit kleine lieve mensje. Het liefst hou ik hem de hele dag vast en slaap ik met hem. Ik heb hem ook nog niet aan iemand anders dan mijn man willen afstaan... ja de verpleging in het ziekenhuis. Is dat raar? Ik krijg nu eigenlijk van mijn man het ... nou ja niet commentaar, meer zo van: mijn moeder wil hem ook knuffelen. Ja en? Leuk voor je moeder, zij had jou vroeger om te knuffelen! Ik begrijp het wel, maar ik vind het best moeilijk.
Tevens denk ik dat ik weer voor een spiraal ga. Ondanks dat ik het niet heel lang wil laten duren voordat ik weer een poging wil doen om zwanger te worden. Manlief zei van de week: we doen gewoon geen anticonceptie en zien wel! Maar dat vind ik toch wat eng, stel dat ik volgende maand alweer zwanger zou zijn!! Pff dat vind ik toch wel erg snel. Ik wil wel even een half jaartje op adem komen van de bevalling en mijn lijf even de tijd geven weer in vorm te komen voor de volgende. En genieten van die lekkere ding!
[ Bericht 10% gewijzigd door seilram op 17-06-2009 12:40:24 ]