hier ook hoor..ik blijf er wel bij want af en toe snapt ze het niet meer en dan kukelt zequote:Op maandag 15 juni 2009 17:14 schreef Fuente het volgende:
Wat goed dat Elin al zo lang kan zitten! Merel zit ook graag, maar die kan zo ineens besluiten dat ze moe is en dan dondert ze om, dus helemaal los laat ik d'r nog maar niet
Ze heeft gisteren haar eerste hapje gehad! Ik had worteltjes voor d'r gekookt. Ze vond het wel lekkerZe keek er heel vies bij, maar likte m'n vingers erbij af
Na 3 lepeltjes zijn we gestopt, morgen maar weer eens.
Jazekersquote:Op maandag 15 juni 2009 17:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hier ook hoor..ik blijf er wel bij want af en toe snapt ze het niet meer en dan kukelt ze
heb je foto's gemaakt van het eten?
Zo herkenbaarquote:Op maandag 15 juni 2009 18:21 schreef oeke het volgende:
Best wel, zat ik daar op dat bankje, en de jeugd stond achter ons met brommertjes te jongeren en het verkeer ging ineens zo snel en ik dacht: kijk dit is een nieuw mensje! Hij heet Kobus! Zo gek dat niemand stil stond!![]()
Gelukkig had ik leuk oogcontact met een zwangere die voorbij fietste en een pubermeisje die in de doek gluurde.
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:37 schreef Fuente het volgende:
[..]
Jazekers
Yekkes, wa's dat?
[ afbeelding ]
Humzz, toch maar iets proeven..
[ afbeelding ]
Meer!
[ afbeelding ]
Das lekker laatquote:Op maandag 15 juni 2009 19:58 schreef Vicky het volgende:
Tess heeft volgens mij zo rond 20.00 uur d'r huil/prutteluurtje.. TOt nu toe elke avond rond het zelfde tijdstip is er ff niks goed...
Sorry, geen last van. Als Arma of ik de slaapkamer binnenkomen dan ligt Celine met een big smile onsquote:Op maandag 15 juni 2009 08:54 schreef freecell het volgende:
WheheHallo armabeeb
Vertel me dat nog meer baby's een ochtendhumeur hebbenDie van mij wordt regelmatig heel chagrijnig wakker, wel uitgerust en pas na 5 of 10 minuten piepen, brullen en huilen is het weer goed
Dit geldt ook voor de middagslaapjes.
[..]
ba·by [beebie] de; m,v -’s; -’tje zuigeling, klein kindje
Niet waar.
Ja heerlijk 5 uurtjes slaap, vind het heerlijk 2 van die kleine mini mensjes maar die nachten daar wen je nooit aan volgens mij. Vind het zelf heel erg goed gaan met de tweeling, we hebben ook al een zoontje van net 2 dus de handigheid hadden we al, maar je wordt nu nog vindingrijker en sneller overal in en je hebt maar 2 handen dus soms moet er wel gewoon 1 even huilen, balen maar het is niet anders, en Milan moet ook wel eens op zijn beurt wachten nu..quote:MamaNik fijn dat het ook zo goed gaat met je jongens en dan is 5 uurtjes slaap best wel lekker he? Hoe vind je het zelf gaan met zo'n tweeling? Is het niet druk? Kom je handen te kort of wordt je zelf handy overal in?
Spijt niet echt nee. Ze krijgt op dr verjaardag genoeg kadootjes van oa 3 paar opa's en oma's dus ik denk niet dat ze t zal merkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Hahaha Dana dus je hebt nu al je kadootje gehad![]()
bofkont!
Blabla heb je nou geen spijt dat je hem al eerder gegeven heb... ik vind het echt een gilleren er ook niet meer af willen he. Girlpower
Wat lekker hequote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:11 schreef MamaNik het volgende:
Eindelijk even een keer tijd om me in dit topic te melden.
Ben alweer bijna een maand geleden bevallen van Robin en Viggo maar de tijd vliegt.
Vandaag is de oudste naar de creche, en ligt de tweeling even te slapen. Dus even fok time.
Met de jongens alles goed, groeien als kool. Bij geboorte 2884 en 2700 en gister op controle op het neonatologie spreekuur en daar waren ze 3525 en 3350 pfff dat in 3 1/2 week tijd.
Ze drinken nu flesjes van 80 cc maar gister hebben ze gezegd geef ze om 11 uur lekker 100cc en dan zie je wel hoelang ze slapen. Goed plan vonden wij aangezien de nachten ook om de 3 3 1/2 uur waren. En wat bleek op 100cc hebben we bijna 5 uur kunnen slapen. HEERLIJK!!! Dat deed ons wel even goed.
Volgende week hopelijk de laatste controle bij de kinderarts. We genieten volop van onze 3 jongens.
Memmel wat een hongerlapje heb je zeg.. 120 cc al of zou die nog wel meer lusten??
Dan verkassen we daar effe heen!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
Memmelis een spiraaltje zetten niet wat snel? (en dit hoort misschien meer in het hoe gaat het met de (nieuwe) moeders topic thuis)
Mental imagequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
Koen was gister, toen hij uit bed kwam, ook mieperig. Even zijn broek vol gescheten, en hij was weer helemaal het mannetje![]()
En dan vertel ik er nog even bij dat hij alleen zijn romper en luier nog aan had, en dat meneer ging staan en toen op zijn kont viel... 3 keer raden wat er dan gebeurt met een dunne luier......dus
is toch meestal zoquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb net maar even het KDV gebeld Dana heeft gelukkig gewoon gedronken daar en een hele bak fruit op...dus ik ben weer gerust gesteld
Dan heb ik liever dat. Nu moest ik het tapijt schrobbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:04 schreef DJMO het volgende:
LL: wees dan blij dat hij alleen zijn luier en rompertje aanhad, anders had al zijn kleding ook ondergezeten![]()
oops, dat is niet handig iddquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat. Nu moest ik het tapijt schrobben![]()
Fijn dat het met Dana goed gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |