abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70030908
Ik ga ook al langzamerhand beginnen met de voorbereidingen voor Amber haar verjaardag. Deze week al een drukke week; mijn vader jarig, vriendlief jarig, vaderdag. Volgende week weekendje maastricht, en dan is het nog maar kort tot Amber haar verjaardag!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_70031503
Koen die staat

En Lotte zegt mama en papa!

Elin en Amber wat een mooie dametjes.

Freecell wat zielig dat die tandjes niet willen doorbreken.

Vicky, wat gaat Tess goed

En voor alle andere babietjes!

Kobus doet het allemaal ook heel lekker!
Hij zit nog niet op zijn geboortegewicht maar is wel lekker sterk.
Als we met zijn drieen in bed tegen de rugleuning liggen, ligt hij bij P. op de borst maar wil hij naar mij toe, dan rolt, draait en werkt hij zich van P.'s borst af tot hij tussen ons in ligt.
Hoe hij dan op mijn borst moet komen is de volgend uitdaging!

En vandaag zijn we voor het eerst naar buiten gegaan!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70031796
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:14 schreef Fuente het volgende:
Wat goed dat Elin al zo lang kan zitten! Merel zit ook graag, maar die kan zo ineens besluiten dat ze moe is en dan dondert ze om, dus helemaal los laat ik d'r nog maar niet

Ze heeft gisteren haar eerste hapje gehad! Ik had worteltjes voor d'r gekookt. Ze vond het wel lekker Ze keek er heel vies bij, maar likte m'n vingers erbij af Na 3 lepeltjes zijn we gestopt, morgen maar weer eens.
hier ook hoor..ik blijf er wel bij want af en toe snapt ze het niet meer en dan kukelt ze
heb je foto's gemaakt van het eten?
pi_70032356
Kobus lekker naar buiten... Vond je het niet raar, Oeke, om te zien hoe de hele wereld gewoon door gedraaid heeft terwijl jullie een kind kregen?
pi_70033036
Best wel, zat ik daar op dat bankje, en de jeugd stond achter ons met brommertjes te jongeren en het verkeer ging ineens zo snel en ik dacht: kijk dit is een nieuw mensje! Hij heet Kobus!
Zo gek dat niemand stil stond!
Gelukkig had ik leuk oogcontact met een zwangere die voorbij fietste en een pubermeisje die in de doek gluurde.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70033488
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:42 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

hier ook hoor..ik blijf er wel bij want af en toe snapt ze het niet meer en dan kukelt ze
heb je foto's gemaakt van het eten?
Jazekers

Yekkes, wa's dat?

Humzz, toch maar iets proeven..

Meer!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70033718
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:21 schreef oeke het volgende:
Best wel, zat ik daar op dat bankje, en de jeugd stond achter ons met brommertjes te jongeren en het verkeer ging ineens zo snel en ik dacht: kijk dit is een nieuw mensje! Hij heet Kobus! Zo gek dat niemand stil stond!
Gelukkig had ik leuk oogcontact met een zwangere die voorbij fietste en een pubermeisje die in de doek gluurde.
Zo herkenbaar , mooi beschreven. Een nieuw mensje.

Merel aan het eten, leuk lijkt me dat. Lekker grietje is het ook.

Wij zijn vandaag weer naar het CB geweest, voor de statistieken: 7080 gram (geboortegewicht verdubbeld! Echt wel even slikken hoor) en 66 centimeter. Prikken gehad en meneer verbeet z'n pijn met een knauw in mijn vinger. Ik ben zo trots op hem! Nu ligt 'ie al bijna vier uur te slapen, dus zometeen haal ik 'm er maar even uit om te voeden en te verschonen. Laif jonkje.

We moesten ook nog voor een heupecho vanmiddag, lekker hectisch. Alles zag er gelukkig goed uit en L. vond het hartstikke leuk, hij wrong zich in allerlei bochten om de monitor te kunnen zien . Je kunt hem echt overal mee heen nemen, hij is echt gek op nieuwe situaties/mensen/omgevingen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 juni 2009 @ 18:48:51 #58
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70033842
wat gaat het ineens snel hebben jullie wat in te halen van de downtime??

mereltje die eet fijn dat het goed ging fuente! en oeke, was het lekker weer buiten? hier hele dag drab, en nu het avond wordt; gaat de zon schijnen

Jan is vandaag weer op het consultatiebureau geweest: 7180 gram en voorlopig moet ik mezelf bedwingen om niet volgende week al weer te gaan want: ze vinden het best gaan, en die wekelijkse controle's beginnen overbodig te worden jan doet het prima (en ik ook ), dus over vier weken pas weer terug op groeiafspraak.

morgen naar de fyrio, zal ook niet al te lang meer duren voor dat dat is afgelopen, en dán ga ik onszelf trakeren op zwemmen ik heb al een zwembroek gescoord voor jan, maatje 74.

nu alleen nog de evaluatieperiode op het mkd doorstaan, en ik ben over een half jaar van jeugdzorg af
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_70034517
Mereltje hoppa

En Jore fijn dat de echo goed was! En jonkje zo noem ik de mijne ook vaak

Oeh, dat is wennen DJMO, niet meer elke week CB
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 juni 2009 @ 19:26:32 #60
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70035095
ik zal mezelf ook in moeten houden freecell volgende week gaat het wel lukken, dan zit ik in rotterdam, maar of ik het een hele maand volhoud niet te gaan
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_70036095
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:37 schreef Fuente het volgende:

[..]

Jazekers

Yekkes, wa's dat?
[ afbeelding ]
Humzz, toch maar iets proeven..
[ afbeelding ]
Meer!
[ afbeelding ]

HAB
pi_70036369
Tess heeft volgens mij zo rond 20.00 uur d'r huil/prutteluurtje.. TOt nu toe elke avond rond het zelfde tijdstip is er ff niks goed...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70036485
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:58 schreef Vicky het volgende:
Tess heeft volgens mij zo rond 20.00 uur d'r huil/prutteluurtje.. TOt nu toe elke avond rond het zelfde tijdstip is er ff niks goed...
Das lekker laat Hier was dat altijd rond etenstijd (en het paste zich aan bij wanneer we echt net zouden gaan eten )
Maar wel vervelend als echt alles brullen is
pi_70036592
tis niet echt brullen.... tis dat lekkere zeurderige huilen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70038990
Ah, hier zijn jullie
  maandag 15 juni 2009 @ 21:34:13 #66
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_70040567
Wat leuk om al die ontwikkelingen van de grote kleine babytjes te lezen! En dan te bedenken dat ons menneke dat ook allemaal moet gaan doen!

Voorlopig zat hij afgelopen donderdag al ruim boven zijn geboortegewicht (4020 gram!) en drinkt hij inmiddels al flessen van 120 cc. Het gaat zo snel.

Vanmorgen is hij meegeweest zijn grote zus naar de creche te brengen en had hij natuurlijk alle bekijks en aandacht van de juffen en groepsgenootjes van Anna daar! "Heeeeejjjjjjj een beeeeeeeebiiiiiiieeeeeieieie!!!!!"
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_70041016
Fijn dat je van de wekelijkse controles af bent DJMO, ik kan me voorstellen dat je daar niet goed van wordt. Ik vind elke twee maanden al te veell
pi_70041099
zozo Memmel, hongerlapje dus!
Tess is ook een hongerlap hoor. Die zit nu op 80/90 cc... sommige flessen zijn afgedund omdat ze nog wat moeite heeft met poepen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70042145
Even een tvp. Tyler is weer goedgekeurd door de chirurgen/kinderarts van umcg vandaag. Weegt 6750gr. Alles gaat goed! Hoeven pas over 3 maanden terug te komen. We krijgen nog te horen of hij nu wel weer zetpillen mag indien nodig natuurlijk en rectaal getemperatuurd mag worden.
Hij was zich lekker aan het uitsloven en ubervrolijk.
pi_70049691

L. eet een broodje, ik leg wat stukjes voor hem neer en hij eet ze allemaal op.... behalve die ene met het korstje. Die laat hij sneaky op de grond vallen. En dan vervolgens mij aankijken zo van: krijg ik nu nieuwe?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:11:04 #71
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_70050665
Eindelijk even een keer tijd om me in dit topic te melden.
Ben alweer bijna een maand geleden bevallen van Robin en Viggo maar de tijd vliegt.
Vandaag is de oudste naar de creche, en ligt de tweeling even te slapen. Dus even fok time.

Met de jongens alles goed, groeien als kool. Bij geboorte 2884 en 2700 en gister op controle op het neonatologie spreekuur en daar waren ze 3525 en 3350 pfff dat in 3 1/2 week tijd.
Ze drinken nu flesjes van 80 cc maar gister hebben ze gezegd geef ze om 11 uur lekker 100cc en dan zie je wel hoelang ze slapen. Goed plan vonden wij aangezien de nachten ook om de 3 3 1/2 uur waren. En wat bleek op 100cc hebben we bijna 5 uur kunnen slapen. HEERLIJK!!! Dat deed ons wel even goed.
Volgende week hopelijk de laatste controle bij de kinderarts. We genieten volop van onze 3 jongens.

Memmel wat een hongerlapje heb je zeg.. 120 cc al of zou die nog wel meer lusten??
pi_70051048
Memmel wat goed van Morris. En hoe vind Anna het om grote zus te zijn?

DJMO fijn dat je nu niet elke week meer heen hoeft, het vergt allemaal weer tijd die je eigenlijk beter kan benutten vind ik.

Tyler doet het ook goed Ongelofelijk wat een ellende die allemaal heeft meegemaakt en dat hih het nu zo goed doet. Blijft toch een wondertje vind ik!!!

MamaNik fijn dat het ook zo goed gaat met je jongens en dan is 5 uurtjes slaap best wel lekker he? Hoe vind je het zelf gaan met zo'n tweeling? Is het niet druk? Kom je handen te kort of wordt je zelf handy overal in?

[edit] 2e tandje dient zich aan hier....

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2009 09:53:23 ]
pi_70051632
quote:
Op maandag 15 juni 2009 08:54 schreef freecell het volgende:
Whehe Hallo armabeeb

Vertel me dat nog meer baby's een ochtendhumeur hebben Die van mij wordt regelmatig heel chagrijnig wakker, wel uitgerust en pas na 5 of 10 minuten piepen, brullen en huilen is het weer goed
Dit geldt ook voor de middagslaapjes.
[..]

ba·by [beebie] de; m,v -’s; -’tje zuigeling, klein kindje

Niet waar.
Sorry, geen last van. Als Arma of ik de slaapkamer binnenkomen dan ligt Celine met een big smile ons
op te wachten
Ehm.......
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:27:50 #74
248986 MamaNik
pi_70052574
quote:
MamaNik fijn dat het ook zo goed gaat met je jongens en dan is 5 uurtjes slaap best wel lekker he? Hoe vind je het zelf gaan met zo'n tweeling? Is het niet druk? Kom je handen te kort of wordt je zelf handy overal in?
Ja heerlijk 5 uurtjes slaap, vind het heerlijk 2 van die kleine mini mensjes maar die nachten daar wen je nooit aan volgens mij. Vind het zelf heel erg goed gaan met de tweeling, we hebben ook al een zoontje van net 2 dus de handigheid hadden we al, maar je wordt nu nog vindingrijker en sneller overal in en je hebt maar 2 handen dus soms moet er wel gewoon 1 even huilen, balen maar het is niet anders, en Milan moet ook wel eens op zijn beurt wachten nu..
pi_70056637
Zo, nog eens proberen met google chrome ...heb al 3 keer een bericht getypt en als ik op invoeren klik loopt mijn IE vast...weg bericht

Tyler, fijn dat je weer goedgekeurd bent
Merel lekker aan t happen
Lotte die al mama en papa zegt
DJMO lijkt me erg fijn dat je niet meer zo vaak op hoeft te komen draven

Wij konden het niet laten en hebben Dana gisteravond alvast de Wheelybug gegeven
Ze vind het geweldig Echt een grijns van oor tot oor als je met dr rondrijd ghihi
Alleen ze wilt er niet meer vanaf....want dan word mevrouw enorm boos
pi_70057886
Hahaha Dana dus je hebt nu al je kadootje gehad bofkont!
Blabla heb je nou geen spijt dat je hem al eerder gegeven heb... ik vind het echt een giller en er ook niet meer af willen he. Girlpower
  dinsdag 16 juni 2009 @ 13:51:45 #77
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_70058727
MamaNik, ik denk dat hij wel genoeg heeft aan die 120 cc voorlopig. Hij slaapt alweer voordat ie zijn fles goed en wel op heeft. Hij komt wel netjes elke 3,5-4 uur voor een flesje hoor!

Ik ben vanmorgen bij de ha geweest, had echt weer buikkrampen en ik vond het vloeien een beetje ruiken. De ha constateerde gelukkig geen ontsteking en ik krijg nu pillen om de baarmoeder sneller te laten krimpen, om het risico op ontstekingen te minimaliseren.
En 29 juni wordt er wat hekwerk geplaatst, zodat we de komende 5 jaar waarschijnlijk geen broertjes of zusjes zullen kweken. En stiekem jubel ik van binnen, omdat J. ook niet volledig afwijzend ten opzichte van een derde staat. Voorlopig zeker niet, maar dat de deur niet dicht is wat hem betreft doet me echt zo goed!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_70058791
Memmel is een spiraaltje zetten niet wat snel? (en dit hoort misschien meer in het hoe gaat het met de (nieuwe) moeders topic thuis)

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2009 13:54:46 ]
pi_70058951
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Hahaha Dana dus je hebt nu al je kadootje gehad bofkont!
Blabla heb je nou geen spijt dat je hem al eerder gegeven heb... ik vind het echt een giller en er ook niet meer af willen he. Girlpower
Spijt niet echt nee. Ze krijgt op dr verjaardag genoeg kadootjes van oa 3 paar opa's en oma's dus ik denk niet dat ze t zal merken
Mischien dat ze nog een kleinigheidje krijgt op de dag zelf

Ja het is een pittige tante die precies weet wat ze wilt

@Memmel, gelukkig maar dat het geen baarmoeder onsteking was in elk geval
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:24:34 #80
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70059776
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:11 schreef MamaNik het volgende:
Eindelijk even een keer tijd om me in dit topic te melden.
Ben alweer bijna een maand geleden bevallen van Robin en Viggo maar de tijd vliegt.
Vandaag is de oudste naar de creche, en ligt de tweeling even te slapen. Dus even fok time.

Met de jongens alles goed, groeien als kool. Bij geboorte 2884 en 2700 en gister op controle op het neonatologie spreekuur en daar waren ze 3525 en 3350 pfff dat in 3 1/2 week tijd.
Ze drinken nu flesjes van 80 cc maar gister hebben ze gezegd geef ze om 11 uur lekker 100cc en dan zie je wel hoelang ze slapen. Goed plan vonden wij aangezien de nachten ook om de 3 3 1/2 uur waren. En wat bleek op 100cc hebben we bijna 5 uur kunnen slapen. HEERLIJK!!! Dat deed ons wel even goed.
Volgende week hopelijk de laatste controle bij de kinderarts. We genieten volop van onze 3 jongens.

Memmel wat een hongerlapje heb je zeg.. 120 cc al of zou die nog wel meer lusten??
Wat lekker he 5 uur slaap! Dat doet Joep nu ook soms. Heerlijk. Die zit nu op 6 x 100 cc en woog de laatste keer 2750 (dat was vorige week maandag).
Mag je nog niet naar de 6 x 100 MamaNik?
Niet mieten! Door gieten!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 16 juni 2009 @ 15:48:47 #81
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70062685
lekker dat je bij hebt kunnen slapen mamanik!

Dana, je moet toch ook eens slapen en dat kan niet op je wheelybug hoor meis

slimme leander

memmel; wat een opluchting dat het geen ontsteking was, hopen dat je snel opknapt!

dat ik niet meer zo vaak op hoef komen te draven is wel fijn idd, maar er komt wel twee ker per week mkd voor in de plaats ...

enfin; ook bij de fysio hoeven we pas over drie weken terug te komen, en dan daarna pas weer na vier weken. hij gaat nu dingen pakken als hij op zijn buik ligt, en voorover hangen als hij zit om dingen te pakken. en mijn arme mannetje is lekgeprikt (ik had hem in een rompertje met korte mouwtjes in zijn slaapzak gelegd, omdat het zo warm en benauwd was, maar afgelopen nacht maar weer met lange mouwtjes) ik smeer met estosyl tegen de jeuk, en hij heeft er weinig last van lijkt het:

hij krijgt nu zijn fles, maar die zal volgens het cb langzaam maar zeker gaan verdwijnen, nu hij en zijn fruit en groente voldoende eet. over tien dagen gaan we (smorgens) starten met fijne granen groeiontbijt; eens kijken of hij dat dan lekker vind

dinsdag 16 juni 2009 @ 22:13:33 #82
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_70076454
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
Memmel is een spiraaltje zetten niet wat snel? (en dit hoort misschien meer in het hoe gaat het met de (nieuwe) moeders topic thuis)
Dan verkassen we daar effe heen!
pi_70078036
Wat is het stil hier! Fysio was er weer en heel tevreden. Hij vertoont duidelijk elke week vooruitgang.
Hij kan nu van buik naar rug. Een paar keer gedaan.
En op de zij liggen gaat nu goed, je moet hem wel lokken. Maar alles gaat veel soepeler.
Vandaag had hij niet veel zin in de flessen. Fruithapje ging wel goed.
pi_70078080
Memmel, je hebt je ticker nog in je sig staan trouwens.
  woensdag 17 juni 2009 @ 07:31:31 #85
248986 MamaNik
pi_70083913
Memmel: Was afgelopen maandag bij het prematuren spreekuur en ze willen eigenlijk niet dat je te snel ophoogt omdat ze zo vroeg geboren waren. Maar het tegenstrijdige was wel dat ze zeiden geef de laatste voeding dan 20cc extra en dan zie je wel wat ze opdrinken, maar die hongerlappen van ons die drinken gewoon alles op en komen dan wel een uurtje later dus dat is wel lekker.
Maandag voor het eerste naar het consternatie bureau met deze 2 mini's dan ga ik het nog eens vragen naar mijn idee maakt het niet uit of ze nou 6x 80 en 1x 100 of 6x100. Alleen dat het beter is voor onze nachtrust hahaha
pi_70084914
Dana heeft gister maar heel weinig gedronken en voor haar doen ook maar weinig gegeten.
Ze had ook erg weinig plasluiers...
Heb het vanmorgen op het KDV doorgegeven dat ze dr wat vaker drinken aan mogen bieden en in de gaten houden of ze vandaah wel wat meer plasluiers heeft.

Ze was ook een beetje mieperig ...maar geen idee waar ze last van had
pi_70084998
Beetje nachtrust kan je ook vast wel gebruiken met 2 van die hummels!

Mijn hummel is vandaag precies 10 maanden alweer.
Favoriet: LOOPAUTO! En één of ander raar bolletje aan een touwtje? Ik snap niet wat hij daarin ziet eigenlijk
pi_70085137
Te lang open!
Raar van Dana, verder ook geen koorts oid? Dan zou je willen dat ze kunnen praten hè?
pi_70085264
Nee geen koorts, alleen maandag avond een klein beetje verhoging.
Gister ook een beetje aan de diaree, maar dat kwam volgens mij van de kiwi die mn moeder dr had gegeven.
Ze heeft wel sinds maandagavond 5 of 6 rode plekjes ( ter grootte van speldenprikjes) verspreid over dr hoofdje en gezicht, maar dat was gister niet ineens erger.

Mischien alweer last van dr tandjes ofzo.. even kijken wat ze vandaag doet...vaak blijkt ze op het KDV ineens weer helemaal "normaal"
Ik zei nl ook vanmorgen dat ze niet zo goed had gegeten en zelfd de banaan niet echt hoefde...geeft de leidster dr een stukje banaan en die verdween dus helemaal in dr snaveltje
sta je dan met je goed fatsoen
pi_70085639
Haha, zal je altijd zien Eigenwijs grut Misschien een tand of kies oid?

En plekjes en vlekjes... Hier ook ineens een soort pukkeltjes/vlekjes? Al een paar dagen. Typisch.
pi_70085786
Leander 10 maanden die gaat ook hard. En leuk die loopauto, en dat hij er zo wijs mee is

Arme Dana, hopelijk trekt ze snel bij. Je weet het soms niet, kan een virusje zijn wat ze op het KDV opgelopen heeft (hier heerst de buikgriep weer erg en diarree) Of idd tandjes. Het is af en toe zo moeilijk.

Koen was gister, toen hij uit bed kwam, ook mieperig. Even zijn broek vol gescheten, en hij was weer helemaal het mannetje
En dan vertel ik er nog even bij dat hij alleen zijn romper en luier nog aan had, en dat meneer ging staan en toen op zijn kont viel... 3 keer raden wat er dan gebeurt met een dunne luier...... dus
pi_70085789
Een tand of kies zou idd goed kunnen...maar normaal drinkt ze dan evengoed redelijk veel...
Hmm typisch ja....mischien heerst er iets.

Straks het KDV maar eens bellen om te kijken hoe het gaat. Niet zo goed eten vind ik niet zo'n ramp voor een paar daagjes. maar slecht drinken word ik een beetje zenuwachtig van.
pi_70085806
LL ghihi ik kan t me levendig voorstellen
pi_70085830
Drinken is idd het belangrijkst, en dan ook die plasluiers in de gaten houden.
pi_70086026
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 09:36 schreef LovelyLady het volgende:

Koen was gister, toen hij uit bed kwam, ook mieperig. Even zijn broek vol gescheten, en hij was weer helemaal het mannetje
En dan vertel ik er nog even bij dat hij alleen zijn romper en luier nog aan had, en dat meneer ging staan en toen op zijn kont viel... 3 keer raden wat er dan gebeurt met een dunne luier...... dus
Mental image
pi_70087861
Ik heb net maar even het KDV gebeld Dana heeft gelukkig gewoon gedronken daar en een hele bak fruit op...dus ik ben weer gerust gesteld
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 17 juni 2009 @ 11:04:09 #97
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70088606
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb net maar even het KDV gebeld Dana heeft gelukkig gewoon gedronken daar en een hele bak fruit op...dus ik ben weer gerust gesteld
is toch meestal zo thuis willen ze niet, en ergens anders vaak wel? hoor ik zovaak, ook met slapen bv. fijn iig dat ze weer goed gedronken heeft!

LL: wees dan blij dat hij alleen zijn luier en rompertje aanhad, anders had al zijn kleding ook ondergezeten

alweer een kindjes bijna een jaar .. de tijd gaat zo hard. over elf dagen is dat kleine hummeltje hier al weer een half jaar

pi_70088755
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:04 schreef DJMO het volgende:
LL: wees dan blij dat hij alleen zijn luier en rompertje aanhad, anders had al zijn kleding ook ondergezeten
Dan heb ik liever dat. Nu moest ik het tapijt schrobben

Fijn dat het met Dana goed gaat
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 17 juni 2009 @ 11:11:22 #99
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70088879
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:07 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Dan heb ik liever dat. Nu moest ik het tapijt schrobben

Fijn dat het met Dana goed gaat
oops, dat is niet handig idd ja ik heb hier laminaat, wel zo makkelijk in dit soort gevallen

woensdag 17 juni 2009 @ 12:06:04 #100
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70091059
Wat groeit Morris hard

Joep zat gisteren op 3200 gram. In 8 dagen tijd 450 gram aangekomen!

Wat een heerlijke foto's. Ik hou van eet foto's die ga ik straks ook zoveel maken.

Joep is trouwens helemaal dol op rockababy muziek Hij zit nu naar de Rolling Stones te luisteren. Ook Metallica en Tool vallen goed in de smaak geloof ik
Niet mieten! Door gieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')