Voel me al zo welkom hier...quote:
Joep? FOTO!quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:30 schreef innepin het volgende:
Awww newbie pesten![]()
Ons nieuwe kittentje is erEn hij is zó kjoet
Mja hijs een beetje enthousiast alles aan het ontdekken, ik krijg alleen maar wazige oranje vlekken op de foto omdat ie zo snel rentquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:44 schreef freecell het volgende:
O, by the way, vingerverf is uit de kast
Jeeeeej wat leuk!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:30 schreef innepin het volgende:
Ons nieuwe kittentje is erEn hij is zó kjoet
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gewoon niet gaanIk ga ook maar eens in de 3 jaar
\
Ik heb afgelopen weken m`n portie voor de komende 10 jaar wel weer gehad
Als de stijltang er door is geweest ist leuker (vind ik) oude, voor de snotfasequote:
Ik ook.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:13 schreef k_i_m het volgende:
De kapper is eindelijk een momentje voor jezelf. Dat je niet om de 2 seconden je koffie neer moet zetten en je roddelblaadje in kleine snippers moet lezen die oraal voorbewerkt zijn.
Ik ben dol op de kapper.
Ook leuk, maar toch vind ik het bij die andere nog leuker zitten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Als de stijltang er door is geweest ist leuker (vind ik) oude, voor de snotfase
[ afbeelding ]
Ik vind het alleen altijd zo lang duren enzo... En door ziekte valt mijn haar heel erg uit dus durf ik er geen verf meer in te smeren, jammerquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:28 schreef moussy het volgende:
Ik wil het dus niet meer lang, zou wel weer lang gaan om te doneren, maar vind dit uitproberen met kapsels véél te leuk
Ik lig nu in mijn ziekenhuisbed te fokkenquote:
Neeeeeeeeee... ik mag niet meerquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:38 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.barafranca.nl/game.php
omerta is online met een nieuwe versie
ahw meid tochquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:32 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik lig nu in mijn ziekenhuisbed te fokken
De operatie is mij en de chirurgen vies tegengevallen.. Er was een stuk meer aan de hand dan ze in eerste instantie dachten... Heeft ook lang geduurd voordat ze de pijn onder controle hadden naderhand, eigenlijk vandaag voor het eerst dragelijke pijn..
Uiteindelijk hadden ze toch moeten opereren inderdaad, en hoe langer ze hadden gewacht hoe erger het was geworden.. Dus inderdaad, een geluk bij een ongeluk. Ben wel blij dat het ergste nu voorbij is! Wel irritant dat Mila niet echt langs kon komen in het ziekenhuis, was gewoon niet te doen eigenlijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ahw meid tochwat een domper.
Maar t klinkt als geluk bij ongeluk dat ze dus toch een soort van op tijd erbij waren of niet? Omdat er meer aan de hand was enzo. Ik hoop dat je snel wat meer opknapt![]()
beterschap en sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |