Voel me al zo welkom hier...quote:
Joep? FOTO!quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:30 schreef innepin het volgende:
Awww newbie pesten![]()
Ons nieuwe kittentje is erEn hij is zó kjoet
Mja hijs een beetje enthousiast alles aan het ontdekken, ik krijg alleen maar wazige oranje vlekken op de foto omdat ie zo snel rentquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:44 schreef freecell het volgende:
O, by the way, vingerverf is uit de kast
Jeeeeej wat leuk!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:30 schreef innepin het volgende:
Ons nieuwe kittentje is erEn hij is zó kjoet
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gewoon niet gaanIk ga ook maar eens in de 3 jaar
\
Ik heb afgelopen weken m`n portie voor de komende 10 jaar wel weer gehad
Als de stijltang er door is geweest ist leuker (vind ik) oude, voor de snotfasequote:
Ik ook.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:13 schreef k_i_m het volgende:
De kapper is eindelijk een momentje voor jezelf. Dat je niet om de 2 seconden je koffie neer moet zetten en je roddelblaadje in kleine snippers moet lezen die oraal voorbewerkt zijn.
Ik ben dol op de kapper.
Ook leuk, maar toch vind ik het bij die andere nog leuker zitten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:24 schreef moussy het volgende:
[..]
Als de stijltang er door is geweest ist leuker (vind ik) oude, voor de snotfase
[ afbeelding ]
Ik vind het alleen altijd zo lang duren enzo... En door ziekte valt mijn haar heel erg uit dus durf ik er geen verf meer in te smeren, jammerquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:28 schreef moussy het volgende:
Ik wil het dus niet meer lang, zou wel weer lang gaan om te doneren, maar vind dit uitproberen met kapsels véél te leuk
Ik lig nu in mijn ziekenhuisbed te fokkenquote:
Neeeeeeeeee... ik mag niet meerquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:38 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.barafranca.nl/game.php
omerta is online met een nieuwe versie
ahw meid tochquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:32 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik lig nu in mijn ziekenhuisbed te fokken
De operatie is mij en de chirurgen vies tegengevallen.. Er was een stuk meer aan de hand dan ze in eerste instantie dachten... Heeft ook lang geduurd voordat ze de pijn onder controle hadden naderhand, eigenlijk vandaag voor het eerst dragelijke pijn..
Uiteindelijk hadden ze toch moeten opereren inderdaad, en hoe langer ze hadden gewacht hoe erger het was geworden.. Dus inderdaad, een geluk bij een ongeluk. Ben wel blij dat het ergste nu voorbij is! Wel irritant dat Mila niet echt langs kon komen in het ziekenhuis, was gewoon niet te doen eigenlijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ahw meid tochwat een domper.
Maar t klinkt als geluk bij ongeluk dat ze dus toch een soort van op tijd erbij waren of niet? Omdat er meer aan de hand was enzo. Ik hoop dat je snel wat meer opknapt![]()
beterschap en sterkte!
Over een half uurtje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:58 schreef Luchtbel het volgende:
FlufOver een half uurtje. Vanmorgen wel al bloed laten prikken enzo. We zullen zien.
Lishe, ik ben nog niet getrouwd hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:07 schreef Lishe het volgende:
Gefeliciteerd vicky! Of; mevrouw Vicky!
Lb, ik debk aan je, succes en sterkte zo...
hihi.. mijn vingers kunnen het soms niet bijhoudenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:04 schreef Fannie het volgende:
Gefeliciteerd Vicky![]()
Maar de kaper knipt je haren niet hoor, die kaapt ze mss wel
![]()
jaaah, vol in beeld, met dr poffertjesporum voor het raamquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:41 schreef aeque het volgende:
Kunnen we bar straks zien op google streetview
Was t wel van google dan? Want die maken 360 foto's geloof ikquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:47 schreef _Bar_ het volgende:
denk het niet hoor
De camera stond strak vooruit niet van opzij enzo
Das ook niet veelquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Was t wel van google dan? Want die maken 360 foto's geloof ik
Johquote:
Dus ze waren er eigenlijk nog op tijd bij dan? Wel rot dat het zo lang duurde voordat de pijn een beetje dragelijk werd. Ik hoop dat het heel snel beter wordt vanaf nu en dat je er weer heel lang tegenaan kan zonder medicijnen of andere nare dingen!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:32 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik lig nu in mijn ziekenhuisbed te fokken
De operatie is mij en de chirurgen vies tegengevallen.. Er was een stuk meer aan de hand dan ze in eerste instantie dachten... Heeft ook lang geduurd voordat ze de pijn onder controle hadden naderhand, eigenlijk vandaag voor het eerst dragelijke pijn..
Das fijn MamsX, dat ze zo weer thuis isquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:38 schreef MamsX het volgende:
Mijn meisje komt zo weer thuis na haar eerste keer logeren![]()
![]()
![]()
Oh wat mis ik haar zeg..
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:44 schreef huuphuup het volgende:
Kijk dit dan van de FP
'13-jarige zwanger door sperma in zwembad'
Idd, Rocka, je schrikt toch wel met al dat kabaal wat je dan hoortquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:44 schreef huuphuup het volgende:
Oeh spannend Rockamaar stiekem dan toch wel prettig dat er niets ernstigs was uiteindelijk
LB al terug van het ziekenhuis? Hopelijk alles in orde meid
Kijk dit dan van de FP
'13-jarige zwanger door sperma in zwembad'
Nou ze heeft het erg leuk gehad dat was te merkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Geniet ervan fannie!
En Mamsx, heeft ze jou ook gemist?
Of juist niet, en iets van een stop of tampon erin doen, je weet maar nooit hoe dat zaad wel niet zwemt in dat chloor..quote:
Mijn vader noemde me vroeger altijd poffertjeskopquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:45 schreef phluphy het volgende:
Een poffertjesporum? Wasda?
Ik hoop ook dat LB'tje nog even komt vertellen hoe het was!
Een schoon, wit kindje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:32 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Of juist niet, en iets van een stop of tampon erin doen, je weet maar nooit hoe dat zaad wel niet zwemt in dat chloor..
ja nouja ik weet niet hoor, ik moest toen ik dat bericht las wel aan Jarno en zn voorlichtingslessen denkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:24 schreef Poppejans het volgende:
En die moeder gelooft dat ook nog ECHT, mijn dochter zwanger van zwembadwater
Je kan het alsnog posten, misschien helpt het ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef snoopy het volgende:
oh dat is dan wel balen BelaanIk wilde al posten: Lekker, roti
![]()
Maar laat maar
Waarom in de kraamweek?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:55 schreef miss_sly het volgende:
Roti staat hier ook op het lijstje voor in de kraamweek
WE schijnen een hele goede hier vlakbij te hebben, weet jij dat snoopy? Hij bezorgt ook, mooi gemakkelijk in de kraamweek, hoeft schaap niet te koken.
Mijn gedachte preciesquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:00 schreef cattie het volgende:
Emping blado, is dat eetbaar? Zo ja, eet smakelijk!
Oh sorry, ik ben niet zo vaak meer op het forum en de bankjes gaan zo snel!quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:10 schreef Sugar het volgende:
Cattie, ik vroeg het laatst al, maar hoe is het nu met je gevoel over dat onderzoek enzo? Wat rustiger weer?
En Guus al bijna naar de zon, lekker!Zeker nu het hier ineens weer de hele dag regen is!
ja dat is indonesische vegetarische kroepoek met peper en suiker, lekker pittig en zoet en plakkerigquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:00 schreef cattie het volgende:
Emping blado, is dat eetbaar? Zo ja, eet smakelijk!
ah, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:22 schreef Belana het volgende:
[..]
ja dat is indonesische vegetarische kroepoek met peper en suiker, lekker pittig en zoet en plakkerig
nja gevraagd eigenlijk niks. een heel suf bericht over dat ie me was opgevallen (quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:24 schreef Belana het volgende:
piquit, wat heb je uiteindelijk aan hem gevraagd?
er lijkt wel van die zoete/pittige loempiasaus op te zittenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:22 schreef Belana het volgende:
[..]
ja dat is indonesische vegetarische kroepoek met peper en suiker, lekker pittig en zoet en plakkerig
hij was natuurlijk al fout met die slippers hequote:Op donderdag 9 juli 2009 20:25 schreef pinquit het volgende:
[..]
nja gevraagd eigenlijk niks. een heel suf bericht over dat ie me was opgevallen () en dat ik heel graag meer over m wil weten
huilie
ik denk dat ik gewoon alleen even "haaaai" had geroepenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:26 schreef pinquit het volgende:
Maar ik moet dus echt les krijgen in versiertips enzo, en dit soort berichtjes verzinnen.
vroeger ging t gewoon vanzelf zegmaarnooit echt zo voor hoeven doen.
jamaar en dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:27 schreef Belana het volgende:
[..]
ik denk dat ik gewoon alleen even "haaaai" had geroepen
Ja, 'meer willen weten', daar ging het misquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:27 schreef Sugar het volgende:
Ah oké, cattie, wel wat meer gezakt nu dus. Gelukkig.![]()
Ja, pinq, welk oneerbaar voorstel heb je hem in godesnaam gedaan?
ROFLquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:29 schreef huuphuup het volgende:
Pinq je moet ook gewoon een profielfoto van jezelf uploaden in een veel te diep uitgesneden topje ofzo![]()
![]()
tja ehm...jeetje, ik ben er ook al een hele tijd uit hoorquote:
Gaat lekker. Heb mijn 'vakantiehuisje' bijna klaar. Ons oude huisje achter de zaak is weer vrij en dat heb ik de afgelopen avonden - met hulp - grondig gereinigd en een beetje opgeknapt. Nu nog een beetje pimpen en we kunnen met de meiden een beetje vakantie vieren. Lekker bbq-en.... als het weer meehelpt. Heb nu al meer zin in de zomer dan vorig jaar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:28 schreef Sugar het volgende:
Oh pinq, je bent gewoon schattig eerlijk geweest dus. Goed gedaan.Hij reageert vast nog!
Trust me.
Chacama, hoe is het met je?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:29 schreef huuphuup het volgende:
Pinq je moet ook gewoon een profielfoto van jezelf uploaden in een veel te diep uitgesneden topje ofzo![]()
![]()
Hoe is het afgelopen met je laptop trouwens?
Ha, misschien heb je straks dan dezelfde mazzel als ik had met mijn telefoon. Nieuwe besteld-afbesteld- andere besteld en uiteindelijk had ik en de afbestelde en de nieuwe in huis...quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:32 schreef pinquit het volgende:
[..]ok.
laptop! ja heb vorige week nog maar eens gebeld, want ik hoorde maar niks. moest ik van dell naar UPS, weer naar dell bellen met het bericht dat ze het spoor kwijt waren geraakt van het pakketje.
dell "niet zo netjes van UPS" heeft me een nieuw systeem beloofd, zo snel mogelijk en met voorrang enz. ná een onderzoek. vandaag kwam een meneertje van UPS om nóg een handtekening dat ik t niet gekregen heb, en nu zou ik binnen 2 weken een nieuw opgestuurd moeten krijgen.
![]()
Hey, ik dacht dat jullie nog naar Italië ofzo zouden gaan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:34 schreef Sugar het volgende:
Klinkt fijn, chacama!Gaan jullie niet echt weg, of ook nog?
Wij gaan waarschijnlijk naar Luxemburg, lekker kamperen.
lekker camperen. We gaan wel nog een weekje weg. Maar omdat dit nog in de laatste schoolweek van Fleur valt ga ik gedeeltelijk met de meiden weer terug. Dit is een weekje Malden met de vouwwagen. Fred gaat dan helpen tijdens een zweefvliegwedstrijd en ik en de meiden gaan dus gedeeltelijk mee. Komt ook wel goed uit, want nu kan ik dan ook de winkel draaien als Fleur naar school gaat. Ze moet nog ma,di, wo en donderdagochtend naar school.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:34 schreef Sugar het volgende:
Klinkt fijn, chacama!Gaan jullie niet echt weg, of ook nog?
Wij gaan waarschijnlijk naar Luxemburg, lekker kamperen.
Zou ik ook voor kiezen denk ikquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:37 schreef Sugar het volgende:
Ja, zouden we ook. Maar we vinden het (veel) te ver en (veel) te veel kans op hele dagen snikhitte en weinig schaduw. Liever het campingleven wat dichter bij huis.
ja zit ik ook op te wachtenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:45 schreef phluphy het volgende:
miss_sly, fijn het zo gegaan is met je zus!![]()
En verdulleme, nog geen LB nieuws?
Ze moest een hartfilmpje laten maken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:55 schreef freecell het volgende:
Wat voor onderzoek had LB eigenlijk?Kon het niet meer terugvinden
Ik vind het eig. gewoon flauw. Zij wel mooi weer spelen met gratis kaarten voor het bestuur (die dat soort grappen sowieso rechtstreeks declareren bij hun werkgevers (meestal zij zelf aangezien het voornamelijk allemaal Chief Executives zijn) en onze staff die zich uit de naad werkt moet wel dokken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:02 schreef chacama het volgende:
BE, wat stom. wat is nu 200 euro. Dat snap ik dan echt niet. Vind het wel een verschil hoor. 30 of 60 euro. Ik bedoel... 60 euro neertellen voor iets waar jezelf loei hard aan hebt gewerkt. Nou, ja zal wel aan ons liggen inderdaad.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het eig. gewoon flauw. Zij wel mooi weer spelen met gratis kaarten voor het bestuur (die dat soort grappen sowieso rechtstreeks declareren bij hun werkgevers (meestal zij zelf aangezien het voornamelijk allemaal Chief Executives zijn) en onze staff die zich uit de naad werkt moet wel dokken.
Nee, hoor. BE heeft ge-edit... en ik had niet geqoute... BE aan jouw om het verhaal nog eens te doen....quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:09 schreef Sugar het volgende:
Waarover hebben jullie het? Ik denk dat ik een post niet kan zien?![]()
![]()
Ja, dat vooral. Heel erg.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat vooral. Heel erg.Het lijkt de laatste dagen weer enorm op te spelen.
En ik ben gewoon ook te moe, dat helpt niet.
Ik ga echt uiterlijk 10 uur naar bed.
Ga je naar hotel The Golden Bear?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:24 schreef Lishe het volgende:
Haha, wat grappig Suug! Ja dat is, de vorm. Die hebben ´Onze Vaders´ ook!
Kim, het is nog veel erger. Ik vertel pas als ik terugkom een recentie.
Ow, dat is leuk! Ik ga meteen weer op de site kijkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:50 schreef texelonia het volgende:
Ha vakantie, mag ik daar even op inhaken? Morgen begint De Parade weer in Utrecht. Heeft iemand die in Rotterdam of Den Haag is gewest toevallig tips wat leuke (of juist niet leuke) kindervoorstellingen zijn?
Op het programma staat iig Hakim van Sesamstraat!
En klopt het trouwens dat veel dingen vorig jaar ook al waren?
Ik ben inmiddels weer thuisquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:46 schreef phluphy het volgende:
Beterschap Raissa. Moet je lang blijven?
Ik vind het nu nog ff niks hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:00 schreef Lishe het volgende:
Al die arme moeders....
Saffier, ik zag er echt als een berg tegenop. Compleet met buikpijn en huilen. En het is zoooo leuk! Echt!
Oh sorry! Ik had het gelezen, wilde erover nadenken en ben het compleet vergeten daarnaquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:02 schreef Ynske het volgende:
tex, was je nu nog geinteresseerd in toegangskaartjes voor Thomasweekend bij de ZLSM?
dan weet ik of ik er nog achteraan moet gaan
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:22 schreef Belana het volgende:
ik meteen kijken in je fobo, staat er niks
Als ik op hyves kon hadden jullie hem wel mogen zien, maarjaquote:
nu alleen nog proberen sex te hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:59 schreef aeque het volgende:
Er staat goed nieuws op de Frontpage voor mij!![]()
![]()
'Lelijke man maakt meer sperma tijdens seks'
You're so evilquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
nu alleen nog proberen sex te hebben
beetje late reactie maar gister geen zin meer in Fokquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Van harte met je zusje, Vicky
Nog ideetjes opgedaan of staat jullie dag al helemaal op papier?
Hoezee, eindelijk een objectieve definitie!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:02 schreef E.T. het volgende:
kunnen we dan de definitie van 'lelijk' opstellen adhv de hoeveelheid sperma?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:49 schreef renzell het volgende:
Bix, ik droomde vannacht (ja, echt heel levendig!) dat je zwanger was!!!
Zo echt was het, dat ik vanochtend even van mezelf moest checken of het waar was.
![]()
Ehm... je hebt toch geen behoefte om iets te delen met ons he?
Hier gaatie wel ok.quote:
Yayquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bijna vakantie6 weken rustig aan doen
MIisschien heb ik het gemist, wat gaan de parkietjes doen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:13 schreef Vicky het volgende:
hihi leuk ET!
Mijn kind wordt zo opgehaald door opa en oma.. kan ik ff lekker een dagje met Tess doorbrengen.
Om 12.00 uur komt er iemand de parkieten halen. Ben heel beniewud hoe Amber gaat reageren als ze thuis komt en de parkietjes zijn weg.
die gaan eruit! Ik ben het zat. M. is allergisch en die is nu te vaak verkouden/ziek. Amber is volgens mij ook allergisch en ze maken gewoon zoveel herrie.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:44 schreef Raissa het volgende:
[..]
MIisschien heb ik het gemist, wat gaan de parkietjes doen?
had dat gezegd danquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:43 schreef Vicky het volgende:
had je e rniet een paar kunnen komen brengen TF?
ah ok!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
die gaan eruit! Ik ben het zat. M. is allergisch en die is nu te vaak verkouden/ziek. Amber is volgens mij ook allergisch en ze maken gewoon zoveel herrie.
als je volgende keer over hebt hou ik me aanbevolenquote:
Oef dat zijn geen leuke grappenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:15 schreef bixister het volgende:
echt niet innepin!ik ben al te oud.
en al OUDer genoeg.
en eigenlijk ook wel érg blij dat we sinds kort helemaal uit de luiers zijn.
bovendien, we zouden 't ons ook niet eens kunnen veroorloven.(gisteren vernamen we een grote financiële tegenvaller, 10.000 euri down the drain.
)
Ik kan op je hyves!!!!!! Dus hij is zo gepost hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:48 schreef aeque het volgende:
Als ik op hyves kon hadden jullie hem wel mogen zien, maarja
Oe au! herkenbaar ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:40 schreef bixister het volgende:
ja, dan denk je dat zoiets alleen anderen overkomt, maar helaas. 't was door een of andere foute lijfrentepolis, waar G jarenlang veel aan heeft afgedragen, maar waar nu ineens bijna niks meer van over is.
Ja, soms hang ik het hier over de hemel idd als het 's avonds nog niet droog is. Maar ik vind het altijd zo vies klam worden overal, zelfs al heb je het raam open. Maar ik heb dan ook echt een pesthekel aan klamquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:06 schreef _Bar_ het volgende:
kun je het niet op de slaapkamer ofzo neerzetten dan Linda?
Vind dat ook altijd zo lekker ruiken frisgewassen was.
No you don't...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:42 schreef MamsX het volgende:
[..]
Ik kan op je hyves!!!!!! Dus hij is zo gepost hoor![]()
Das waar...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:14 schreef MamsX het volgende:
Dan moet je niet zeggen dat ze je foto mogen zien![]()
![]()
Geen idee waar de zon gebleven is, mis hem ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:42 schreef Sugar het volgende:
Ik krijg zin in ovenschotels, warme choco en met dekentjes op schoot tearjerkers kijken.![]()
Waar is de zon?!
Jaaa dat wil ik ook...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:42 schreef Sugar het volgende:
Ik krijg zin in ovenschotels, warme choco en met dekentjes op schoot tearjerkers kijken.![]()
Waar is de zon?!
Daar heeft Bert gelukkig geen last van en ik vind die dingen toch echt heeeel smerigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:21 schreef _Bar_ het volgende:
mosselen wacht ik nog even mee, tot in september ongeveer, dan vind ik ze persoonlijk het lekkerste, en de kans is dan het grootst dat ik er dan nog meer van geniet.
(heb eens mosselen gegeten toen ik hoogzwanger was van Thijs, alleen meneertje vond het niet fijn, dus na 3 mosselen ofzo, kreeg in het restaurant, maagzuur en de hele nacht er ongemakkelijk van gelopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |