Nee, hoor. BE heeft ge-edit... en ik had niet geqoute... BE aan jouw om het verhaal nog eens te doen....quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:09 schreef Sugar het volgende:
Waarover hebben jullie het? Ik denk dat ik een post niet kan zien?![]()
![]()
Ja, dat vooral. Heel erg.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat vooral. Heel erg.Het lijkt de laatste dagen weer enorm op te spelen.
En ik ben gewoon ook te moe, dat helpt niet.
Ik ga echt uiterlijk 10 uur naar bed.
Ga je naar hotel The Golden Bear?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:24 schreef Lishe het volgende:
Haha, wat grappig Suug! Ja dat is, de vorm. Die hebben ´Onze Vaders´ ook!
Kim, het is nog veel erger. Ik vertel pas als ik terugkom een recentie.
Ow, dat is leuk! Ik ga meteen weer op de site kijkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:50 schreef texelonia het volgende:
Ha vakantie, mag ik daar even op inhaken? Morgen begint De Parade weer in Utrecht. Heeft iemand die in Rotterdam of Den Haag is gewest toevallig tips wat leuke (of juist niet leuke) kindervoorstellingen zijn?
Op het programma staat iig Hakim van Sesamstraat!
En klopt het trouwens dat veel dingen vorig jaar ook al waren?
Ik ben inmiddels weer thuisquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:46 schreef phluphy het volgende:
Beterschap Raissa. Moet je lang blijven?
Ik vind het nu nog ff niks hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:00 schreef Lishe het volgende:
Al die arme moeders....
Saffier, ik zag er echt als een berg tegenop. Compleet met buikpijn en huilen. En het is zoooo leuk! Echt!
Oh sorry! Ik had het gelezen, wilde erover nadenken en ben het compleet vergeten daarnaquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:02 schreef Ynske het volgende:
tex, was je nu nog geinteresseerd in toegangskaartjes voor Thomasweekend bij de ZLSM?
dan weet ik of ik er nog achteraan moet gaan
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:22 schreef Belana het volgende:
ik meteen kijken in je fobo, staat er niks
Als ik op hyves kon hadden jullie hem wel mogen zien, maarjaquote:
nu alleen nog proberen sex te hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:59 schreef aeque het volgende:
Er staat goed nieuws op de Frontpage voor mij!![]()
![]()
'Lelijke man maakt meer sperma tijdens seks'
You're so evilquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
nu alleen nog proberen sex te hebben
beetje late reactie maar gister geen zin meer in Fokquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Van harte met je zusje, Vicky
Nog ideetjes opgedaan of staat jullie dag al helemaal op papier?
Hoezee, eindelijk een objectieve definitie!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:02 schreef E.T. het volgende:
kunnen we dan de definitie van 'lelijk' opstellen adhv de hoeveelheid sperma?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:49 schreef renzell het volgende:
Bix, ik droomde vannacht (ja, echt heel levendig!) dat je zwanger was!!!
Zo echt was het, dat ik vanochtend even van mezelf moest checken of het waar was.
![]()
Ehm... je hebt toch geen behoefte om iets te delen met ons he?
Hier gaatie wel ok.quote:
Yayquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bijna vakantie6 weken rustig aan doen
MIisschien heb ik het gemist, wat gaan de parkietjes doen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:13 schreef Vicky het volgende:
hihi leuk ET!
Mijn kind wordt zo opgehaald door opa en oma.. kan ik ff lekker een dagje met Tess doorbrengen.
Om 12.00 uur komt er iemand de parkieten halen. Ben heel beniewud hoe Amber gaat reageren als ze thuis komt en de parkietjes zijn weg.
die gaan eruit! Ik ben het zat. M. is allergisch en die is nu te vaak verkouden/ziek. Amber is volgens mij ook allergisch en ze maken gewoon zoveel herrie.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:44 schreef Raissa het volgende:
[..]
MIisschien heb ik het gemist, wat gaan de parkietjes doen?
had dat gezegd danquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:43 schreef Vicky het volgende:
had je e rniet een paar kunnen komen brengen TF?
ah ok!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
die gaan eruit! Ik ben het zat. M. is allergisch en die is nu te vaak verkouden/ziek. Amber is volgens mij ook allergisch en ze maken gewoon zoveel herrie.
als je volgende keer over hebt hou ik me aanbevolenquote:
Oef dat zijn geen leuke grappenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:15 schreef bixister het volgende:
echt niet innepin!ik ben al te oud.
en al OUDer genoeg.
en eigenlijk ook wel érg blij dat we sinds kort helemaal uit de luiers zijn.
bovendien, we zouden 't ons ook niet eens kunnen veroorloven.(gisteren vernamen we een grote financiële tegenvaller, 10.000 euri down the drain.
)
Ik kan op je hyves!!!!!! Dus hij is zo gepost hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:48 schreef aeque het volgende:
Als ik op hyves kon hadden jullie hem wel mogen zien, maarja
Oe au! herkenbaar ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:40 schreef bixister het volgende:
ja, dan denk je dat zoiets alleen anderen overkomt, maar helaas. 't was door een of andere foute lijfrentepolis, waar G jarenlang veel aan heeft afgedragen, maar waar nu ineens bijna niks meer van over is.
Ja, soms hang ik het hier over de hemel idd als het 's avonds nog niet droog is. Maar ik vind het altijd zo vies klam worden overal, zelfs al heb je het raam open. Maar ik heb dan ook echt een pesthekel aan klamquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:06 schreef _Bar_ het volgende:
kun je het niet op de slaapkamer ofzo neerzetten dan Linda?
Vind dat ook altijd zo lekker ruiken frisgewassen was.
No you don't...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:42 schreef MamsX het volgende:
[..]
Ik kan op je hyves!!!!!! Dus hij is zo gepost hoor![]()
Das waar...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:14 schreef MamsX het volgende:
Dan moet je niet zeggen dat ze je foto mogen zien![]()
![]()
Geen idee waar de zon gebleven is, mis hem ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:42 schreef Sugar het volgende:
Ik krijg zin in ovenschotels, warme choco en met dekentjes op schoot tearjerkers kijken.![]()
Waar is de zon?!
Jaaa dat wil ik ook...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:42 schreef Sugar het volgende:
Ik krijg zin in ovenschotels, warme choco en met dekentjes op schoot tearjerkers kijken.![]()
Waar is de zon?!
Daar heeft Bert gelukkig geen last van en ik vind die dingen toch echt heeeel smerigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:21 schreef _Bar_ het volgende:
mosselen wacht ik nog even mee, tot in september ongeveer, dan vind ik ze persoonlijk het lekkerste, en de kans is dan het grootst dat ik er dan nog meer van geniet.
(heb eens mosselen gegeten toen ik hoogzwanger was van Thijs, alleen meneertje vond het niet fijn, dus na 3 mosselen ofzo, kreeg in het restaurant, maagzuur en de hele nacht er ongemakkelijk van gelopen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |