Mijn gedachte preciesquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:00 schreef cattie het volgende:
Emping blado, is dat eetbaar? Zo ja, eet smakelijk!
Oh sorry, ik ben niet zo vaak meer op het forum en de bankjes gaan zo snel!quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:10 schreef Sugar het volgende:
Cattie, ik vroeg het laatst al, maar hoe is het nu met je gevoel over dat onderzoek enzo? Wat rustiger weer?
En Guus al bijna naar de zon, lekker!Zeker nu het hier ineens weer de hele dag regen is!
ja dat is indonesische vegetarische kroepoek met peper en suiker, lekker pittig en zoet en plakkerigquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:00 schreef cattie het volgende:
Emping blado, is dat eetbaar? Zo ja, eet smakelijk!
ah, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:22 schreef Belana het volgende:
[..]
ja dat is indonesische vegetarische kroepoek met peper en suiker, lekker pittig en zoet en plakkerig
nja gevraagd eigenlijk niks. een heel suf bericht over dat ie me was opgevallen (quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:24 schreef Belana het volgende:
piquit, wat heb je uiteindelijk aan hem gevraagd?
er lijkt wel van die zoete/pittige loempiasaus op te zittenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:22 schreef Belana het volgende:
[..]
ja dat is indonesische vegetarische kroepoek met peper en suiker, lekker pittig en zoet en plakkerig
hij was natuurlijk al fout met die slippers hequote:Op donderdag 9 juli 2009 20:25 schreef pinquit het volgende:
[..]
nja gevraagd eigenlijk niks. een heel suf bericht over dat ie me was opgevallen () en dat ik heel graag meer over m wil weten
huilie
ik denk dat ik gewoon alleen even "haaaai" had geroepenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:26 schreef pinquit het volgende:
Maar ik moet dus echt les krijgen in versiertips enzo, en dit soort berichtjes verzinnen.
vroeger ging t gewoon vanzelf zegmaarnooit echt zo voor hoeven doen.
jamaar en dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:27 schreef Belana het volgende:
[..]
ik denk dat ik gewoon alleen even "haaaai" had geroepen
Ja, 'meer willen weten', daar ging het misquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:27 schreef Sugar het volgende:
Ah oké, cattie, wel wat meer gezakt nu dus. Gelukkig.![]()
Ja, pinq, welk oneerbaar voorstel heb je hem in godesnaam gedaan?
ROFLquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:29 schreef huuphuup het volgende:
Pinq je moet ook gewoon een profielfoto van jezelf uploaden in een veel te diep uitgesneden topje ofzo![]()
![]()
tja ehm...jeetje, ik ben er ook al een hele tijd uit hoorquote:
Gaat lekker. Heb mijn 'vakantiehuisje' bijna klaar. Ons oude huisje achter de zaak is weer vrij en dat heb ik de afgelopen avonden - met hulp - grondig gereinigd en een beetje opgeknapt. Nu nog een beetje pimpen en we kunnen met de meiden een beetje vakantie vieren. Lekker bbq-en.... als het weer meehelpt. Heb nu al meer zin in de zomer dan vorig jaar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:28 schreef Sugar het volgende:
Oh pinq, je bent gewoon schattig eerlijk geweest dus. Goed gedaan.Hij reageert vast nog!
Trust me.
Chacama, hoe is het met je?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:29 schreef huuphuup het volgende:
Pinq je moet ook gewoon een profielfoto van jezelf uploaden in een veel te diep uitgesneden topje ofzo![]()
![]()
Hoe is het afgelopen met je laptop trouwens?
Ha, misschien heb je straks dan dezelfde mazzel als ik had met mijn telefoon. Nieuwe besteld-afbesteld- andere besteld en uiteindelijk had ik en de afbestelde en de nieuwe in huis...quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:32 schreef pinquit het volgende:
[..]ok.
laptop! ja heb vorige week nog maar eens gebeld, want ik hoorde maar niks. moest ik van dell naar UPS, weer naar dell bellen met het bericht dat ze het spoor kwijt waren geraakt van het pakketje.
dell "niet zo netjes van UPS" heeft me een nieuw systeem beloofd, zo snel mogelijk en met voorrang enz. ná een onderzoek. vandaag kwam een meneertje van UPS om nóg een handtekening dat ik t niet gekregen heb, en nu zou ik binnen 2 weken een nieuw opgestuurd moeten krijgen.
![]()
Hey, ik dacht dat jullie nog naar Italië ofzo zouden gaan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:34 schreef Sugar het volgende:
Klinkt fijn, chacama!Gaan jullie niet echt weg, of ook nog?
Wij gaan waarschijnlijk naar Luxemburg, lekker kamperen.
lekker camperen. We gaan wel nog een weekje weg. Maar omdat dit nog in de laatste schoolweek van Fleur valt ga ik gedeeltelijk met de meiden weer terug. Dit is een weekje Malden met de vouwwagen. Fred gaat dan helpen tijdens een zweefvliegwedstrijd en ik en de meiden gaan dus gedeeltelijk mee. Komt ook wel goed uit, want nu kan ik dan ook de winkel draaien als Fleur naar school gaat. Ze moet nog ma,di, wo en donderdagochtend naar school.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:34 schreef Sugar het volgende:
Klinkt fijn, chacama!Gaan jullie niet echt weg, of ook nog?
Wij gaan waarschijnlijk naar Luxemburg, lekker kamperen.
Zou ik ook voor kiezen denk ikquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:37 schreef Sugar het volgende:
Ja, zouden we ook. Maar we vinden het (veel) te ver en (veel) te veel kans op hele dagen snikhitte en weinig schaduw. Liever het campingleven wat dichter bij huis.
ja zit ik ook op te wachtenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:45 schreef phluphy het volgende:
miss_sly, fijn het zo gegaan is met je zus!![]()
En verdulleme, nog geen LB nieuws?
Ze moest een hartfilmpje laten maken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:55 schreef freecell het volgende:
Wat voor onderzoek had LB eigenlijk?Kon het niet meer terugvinden
Ik vind het eig. gewoon flauw. Zij wel mooi weer spelen met gratis kaarten voor het bestuur (die dat soort grappen sowieso rechtstreeks declareren bij hun werkgevers (meestal zij zelf aangezien het voornamelijk allemaal Chief Executives zijn) en onze staff die zich uit de naad werkt moet wel dokken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:02 schreef chacama het volgende:
BE, wat stom. wat is nu 200 euro. Dat snap ik dan echt niet. Vind het wel een verschil hoor. 30 of 60 euro. Ik bedoel... 60 euro neertellen voor iets waar jezelf loei hard aan hebt gewerkt. Nou, ja zal wel aan ons liggen inderdaad.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het eig. gewoon flauw. Zij wel mooi weer spelen met gratis kaarten voor het bestuur (die dat soort grappen sowieso rechtstreeks declareren bij hun werkgevers (meestal zij zelf aangezien het voornamelijk allemaal Chief Executives zijn) en onze staff die zich uit de naad werkt moet wel dokken.
Nee, hoor. BE heeft ge-edit... en ik had niet geqoute... BE aan jouw om het verhaal nog eens te doen....quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:09 schreef Sugar het volgende:
Waarover hebben jullie het? Ik denk dat ik een post niet kan zien?![]()
![]()
Ja, dat vooral. Heel erg.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat vooral. Heel erg.Het lijkt de laatste dagen weer enorm op te spelen.
En ik ben gewoon ook te moe, dat helpt niet.
Ik ga echt uiterlijk 10 uur naar bed.
Ga je naar hotel The Golden Bear?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:24 schreef Lishe het volgende:
Haha, wat grappig Suug! Ja dat is, de vorm. Die hebben ´Onze Vaders´ ook!
Kim, het is nog veel erger. Ik vertel pas als ik terugkom een recentie.
Ow, dat is leuk! Ik ga meteen weer op de site kijkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:50 schreef texelonia het volgende:
Ha vakantie, mag ik daar even op inhaken? Morgen begint De Parade weer in Utrecht. Heeft iemand die in Rotterdam of Den Haag is gewest toevallig tips wat leuke (of juist niet leuke) kindervoorstellingen zijn?
Op het programma staat iig Hakim van Sesamstraat!
En klopt het trouwens dat veel dingen vorig jaar ook al waren?
Ik ben inmiddels weer thuisquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:46 schreef phluphy het volgende:
Beterschap Raissa. Moet je lang blijven?
Ik vind het nu nog ff niks hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:00 schreef Lishe het volgende:
Al die arme moeders....
Saffier, ik zag er echt als een berg tegenop. Compleet met buikpijn en huilen. En het is zoooo leuk! Echt!
Oh sorry! Ik had het gelezen, wilde erover nadenken en ben het compleet vergeten daarnaquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:02 schreef Ynske het volgende:
tex, was je nu nog geinteresseerd in toegangskaartjes voor Thomasweekend bij de ZLSM?
dan weet ik of ik er nog achteraan moet gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |